Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440789 kertaa)

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #630 : 21.09.11 - klo:20:09 »
Kuparisten sävyjen värimassa muuten on yleensä ammattilaistenkin värisarjoissa vaikuttaessaan violettia ja tummaakin vaikka saattaisi olla vaalea sävy kyseessä, näyttää pelottavalta vaikutusajalla mutta ei näy lopputuloksessa :)
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #631 : 23.09.11 - klo:14:41 »
Onko kukaan täällä värjnnyt sävyllä 360 Black Cherry (Yön kiiltävä kirsikka)? Se vaikuttais tosi kivalta sävyltä tyvikasvun värjäämiseen vaihtelun vuoksi. Mulla ois haaveissa nimittäin punamusta, onko tuo enemmän violetti vai punainen? Miten pysyvyys? Mulla on aina pysynyt tuo perusmusta ihan hyvin. Ja saakohan tuota sävyä täältä Suomesta enää? Joskus oon nähnyt hyllyssä kyllä.
« Viimeksi muokattu: 23.09.11 - klo:14:49 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 23.09.11 - klo:16:08 »
^ Minusta tuo sävy on enemmänkin punaruskea kuin punamusta... Valitettavasti. Tai no, tyypilliseen ccg:n tapaan tyvi on helottava punaruskea ja latvat imaisee mustiksi. Livellä on olemassa red black, josta tulee hyvin tumma kylmänpunainen, lähes oikeasti punamusta. :) Siitä oon ite ainakin tykännyt enemmän.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #633 : 23.09.11 - klo:16:36 »
Kiitos paljon keesha! Ei se punaruskeahan paha ois, jos on tarpeeksi tumma. Huomasin juur äsken lähikaupassa, että Livellä on punamusta, pitää siis sitä kokeilla ;D Tosin voin kokeilla tuota Castingiakin, kun on tyvikasvun värjäämisestä kyse kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: 23.09.11 - klo:16:39 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Kunis

• Vieras
« Vastaus #634 : 01.10.11 - klo:17:37 »
323 on nyt testattu muutaman kerran, ja vielä tuolla tunnin vaikutusajalla lopputuloksesta ei tullut yhtä hyvää kun puolentoista tunnin muhilla. Tunnin ajalla tyvi jäi pöhlän kellertävänruskeaksi, enemmän meloseksi. Reilun tunnin vaikutusajalla tuli oikeen kaunis luonnollisen tummanruskea, kuitenkin hieman neutraalia kolmosta elämäisempi. Tasoitti kivasti sävyeroja, tarttui tasaisesti ja on kestänyt pesussa.
Yllätyin, kuinka noinkin pitkään vielä kemikaalireaktioita tapahtui. Tykkään kyl!

Poissa elluee

• Haiven
  • *
« Vastaus #635 : 12.10.11 - klo:16:29 »
ostin just tänään ton glossy blondes 1013, paketissa väri on täydellinen, ja tupsukin näytti aika kivalle. että toivon et värjäys nyt onnistuis, ettei jäis liian keltasiks eikä tulis sit harmaatkaan :) onks teillä paljo kokemuksia tosta sävystä?
1b M ii. Olkapääpituista pidemmät blondatut huonokuntoiset hiukset kasvatusvaiheessa. Tavoitteena bsl/mid back

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 21.11.11 - klo:23:30 »
Mä värjäsin tänään sävyllä 645. Alla oli Colour B4:lla ja värinpoistoilla rääkätty alkujaan kakkosasteinen tukka (tiedän, mua pitäisi syyttää pahoinpitelystä ::)) joten esim. kiiltävyyttä en voi kommentoida millään tavalla, mutta ihan mielettömän kaunis sävy kyllä! <3 Sopii tosi hyvin ihonväriini, saa kasvot suorastaan hehkumaan. Tätä jatkossakin.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #637 : 22.11.11 - klo:15:18 »
Hellou, olen tässä etsiskellyt ihan kaupoista sävyä 7.1 tai 6.1 ja nähtävästi nyt CCG:lle tullut sen suuntaisia sävyjä. Onko vielä kokemuksia, kuinka viileä tuo todella on vai alkaako punertaa? Haluaisin niin viileän värin kuin mahdollista, muodostunut oikein pakkomielteeksi nyt tämä punaisuutta vastaan taistelu  ;D Ajattelin vielä lisäksi heittää harmaan suoravärin jämät värin sekaan, jos vähän auttais. Ja jos hapatetta laimentaisi, kun noi on melkein sitä kestovärin tasoa mullakin ollut ja käsittääkseni just se voimakas hapate aiheuttaa sitä punertavuutta myöskin..?
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #638 : 22.11.11 - klo:16:48 »
^Taisi jotain kokemuksia löytyä... :D

Tästä siis lähdettiin ja tähän päästiin...

Mä laitan nyt pari kuvaa siitä, millaisen sävyn itse sain aikaan tolla 713:lla. Eka kuva on otettu luonnonvalossa eikä tukka tosiaankaan enimmäkseen näytä noin vaalealta, vaan on ihan selkeästi ruskea.

Värjääminen aiheuttaa aina enemmän tai vähemmän sitä punerrusta (tummemmaksi värjätessä), ja väri joka esim. luonnonvalossa ja kylmässä sisävalossa näyttää ihan tuhkaiselta, saattaa kellertävissä valoissa näyttää punaiselta. Mulla on vessan valossa vihreänsininen tukka, huoneenvalossa mahonkisen punainen, ja ulkona jotain siitä väliltä. >:( ;D Vihreähän myös peseytyy hiuksista aika nopeasti, joten voisithan kokeilla myös vihreää suoraväriä taittoon, ellet kovin tiuhaan kestoväreillä halua värjäillä. :)

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #639 : 23.11.11 - klo:19:14 »
Minäkin muistan joskus n. vuosi sitten värjänneeni juuri tuolla 713:lla, yritin peittää hennattuja pituuksia, ja siinä se kyllä onnistui aika hyvin, vähäksi aikaa... Joten jos siinä tilanteessa tuli suht viileä (hennaa kun on tunnetusti vaikea peittää), niin silloin varmaan useimmilla tulee ;)

väri joka esim. luonnonvalossa ja kylmässä sisävalossa näyttää ihan tuhkaiselta, saattaa kellertävissä valoissa näyttää punaiselta. Mulla on vessan valossa vihreänsininen tukka, huoneenvalossa mahonkisen punainen, ja ulkona jotain siitä väliltä. >:(

Tuo on kyllä niin totta; itse olen ihmetellyt kun hiukset näyttävät kotona kylppärin valossa lähinnä tummanvaalealta, mutta talon hissin valossa oranssin punaiselta... ;) Ilmeisesti hissin valo on sitten tosi kellertävä (superkirkas se ainakin on)...
* 1b F ii *

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #640 : 01.12.11 - klo:16:28 »
Mä olin nyt niin törkeä ja laitoin tähän samaan otsikkoon tuon Sublime Moussen vain siitä syystä, että siine lukee by Casting. Eli myös Sublime Moussen kokemuksia ja kyselyjä voi laittaa tähän ketjuun!

Itselläni kokemusta Moussen sävystä 90 ja ei muuttanut kellertävää pohjaväriä mihinkään, tuli vain vähän keltaisempi itse asiassa. Tätä en siis suosittele, jos tahtoo viileänvaaleaa. Mutta muuten väriä oli helppo käyttää ja levittäminen oli paljon helpompaa kuin normaali väreissä. Tämä oli myöskin älyttömän riittoisa, siitä plussaa. (Tosin en enää värjäile, että ei sen puoleen, mutta ajattelin tämän kokemuksen jakaa.)

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 01.12.11 - klo:18:03 »
Pystyykö Sublime moussea puolittamaan? Vai onko koostumus sellainen, että täytyy käyttää koko purtilo kerralla?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #642 : 01.12.11 - klo:18:23 »
^ Ei kyllä oikein pysty vaan pakko käyttää kerralla, sekin huono puoli siinä.

Poissa annis

• Haiven
  • *
« Vastaus #643 : 08.12.11 - klo:16:15 »
Onko kenelläkään kokemusta Sublime moussen sävystä 83? Mulla meni pidennykset liian tuhkaisiksi yhdellä toisella lorealin värillä joten ajattelin tuolla korjailla... Omassa hiuksessa sävy on kuitenkin hieman kullertava/neuraali.
1b, F/M, ii, ylikasvanut pixie cut. Tavoite: Löytää se täydellinen hiusväri, päästä eroon purkkatukasta ja kasvattaa ne ainakin BSL-mittaan.

Poissa Kitkat

• Haiven
  • *
« Vastaus #644 : 08.12.11 - klo:17:06 »
En tiedä miten tuo sävy on muilla käyttäytynyt, mutta itse sain 9-asteiset kullanvaaleat hiukset Sublimen 83 sävyllä vaaleanruskeiksi ja jouduin tehdä vaalennuspesun, että sain hiukset entiselleen.