Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440430 kertaa)

Poissa annis

• Haiven
  • *
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #645 : 08.12.11 - klo:18:08 »
En tiedä miten tuo sävy on muilla käyttäytynyt, mutta itse sain 9-asteiset kullanvaaleat hiukset Sublimen 83 sävyllä vaaleanruskeiksi ja jouduin tehdä vaalennuspesun, että sain hiukset entiselleen.

No mä koitan tänään tuota väriä ja raportoin sitten miten se reagoi noihin mun pidennyksiin.
1b, F/M, ii, ylikasvanut pixie cut. Tavoite: Löytää se täydellinen hiusväri, päästä eroon purkkatukasta ja kasvattaa ne ainakin BSL-mittaan.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 08.12.11 - klo:19:32 »
Jos pidennykset ovat vaalennetut niin suuri riski että imevät väriä paljon ja saat liian tummat. Suosittelisin käyttämään ensin syväpuhdistavaa pidennyksiin + tehohoitoaineen muhittelua, ja esim. KC Color Mask sävy Mandarin väriä taittamaan.

Jos päätät laittaa Sublimea niin varovasti, alkuun voit kokeilla sekoittaa hoitoaineeseen.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Tilitantti

• Vieras
« Vastaus #647 : 13.12.11 - klo:18:51 »
Hei te viisaammat! Auttakaa juuri värjäämisestä viehtynyttä :)

Hiusteni luonnollinen väri on jotain asteen 7 luokkaa. Olin lapsena varmaan 9 asteinen blondi ja haluaisin siirtyä siihen suuntaan.

Värjäsin hiukseni Glossy Blondesin sävyllä 910 Light Iced Blonde. Tukka vaaleni ehkä puoli astetta. Tästä on aikaa nyt ehkä kuukausi tai vähän enemmänkin.

Mitä tapahtuu, jos värjään hiukseni nyt Loreal Recital Preferencen sävyllä 8.31 Chicago? Ja jos tämän värin päähäni pistän, niin voinko levittää sen heti kaikkialle hiuksiin ja antaa olla sen puoli tuntia vai kärähtääkö tukka tai tuleeko siitä hurjan värinen (jotain muuta kuin mitä pakkaus ja hiustupsu lupaavat)?

edit:
Kokeilin väriä hiustupsuun. Pidin sitä puoli tuntia ja ihan hyvä etten laittanut väriä koko päähän, koska tuloksena oli kaunis, lämpimän vaaleanruskea väri :D ei siis todellakaan sen asteen tai pari vaaleampi, kuin olisin toivonut. Olihan tämä arvattavissa, mutta harmittaa, että meni uhmallani vielä 2 pakkausta tuota Chicagoa ostamaan...
« Viimeksi muokattu: 15.12.11 - klo:15:09 kirjoittanut Tilitantti »

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #648 : 13.12.11 - klo:23:48 »
Jep, kokeilin siis castingin 613 väriä ja toimii hyvin! Ajattelin seiskan olevan sitten kuitenkin liian vaalea, varsinkin kun haluan yleensä laimentaa väriä hoitoaineella. En tiedä vaikuttaako toi laimennus mitenkään erityisesti, mutta ainakin tuntuu, että ei ihan niin hirveä kemikaalipommi olis silloin toi väri. Lisäksi riittää kahteen värjäyskertaan  ;D Kivaa, että on tullut nää uudet tuhkasävyt, selkeästi merkki taas luonnollisempien hiusvärien ja oman värin kasvatuksen suosion kasvusta  :D
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #649 : 14.12.11 - klo:16:11 »
Värjäsin piiiitkän välin jälkeen. Aikaisemmin värjätytin hiukseni kampaamossa Goldwellin väreillä ja siitä oli aikaa puolisen vuotta. Värjäämätöntä juurikasvua oli aikalailla, mutta täysin samanväriset kuin värjätyt latvat. Latvat olivat kuitenkin kuivemmat ja kuluneemmat ja mietitytti että jos kuontalosta tulee siksi epätasainen lopputulos.
Noniin värjäsin siis hapsuni Sublime Moussella 6.00 vaaleanruskea. Tuloksesta tuli kuitenkin tummempi kuin viitteellisesti oletettuna. Sävy imeytyi hyvin ja täysin tasainen lopputulos vaikka odotin että latvoista olisi tullut tummemmat latvojen kunnon takia. Jotenkin värjäyksen jälkeen oli mukavempi ollakkin, ilman sitä voidemaisenvärin raskauden tuntua hiuksissa. Hajukin poistui nopeammin kuin ns normivärissä.
Sävystä sen verran, että se on minusta lämpimämpään vivahtava ruskea näin muutaman pesun jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 14.12.11 - klo:16:13 kirjoittanut Mindy »
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 02.01.12 - klo:12:26 »
Onko kukaan värjännyt tällä:
http://www.lorealparis.fi/img/l10n/products/305x262/HCo1_35.jpg

Millainen lopputulos tuolla tuli? Oliko kuvan mukainen?

Minua on alkanut houkutella jokin kylmä ruskea. Olen alkanut kyllästyä tähän punaiseen ja haluaisin jotakin omaa väriä lähellä olevaa.

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #651 : 02.01.12 - klo:14:13 »
^Pari viestiä ylempänä kerroin kokeilleeni juuri tota väriä. Tulos oli hieman vaaleampi kuin kuvassa, tosin laimennus saattoi vaikuttaa siihen. Tuhkainen sävystä tuli selkeästi, mutta väri lähti aika nopeasti tukasta. Ite tykkään kyllä tosta ja on tosi kiva, että ruskeisiin on vihdoin tullu niiden ainaisten punertavien sävyjen rinnalle muitakin.
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 02.01.12 - klo:14:18 »
^Aa ok  :) Etsin ainoastaan tuolla nimellä, en koodilla. Niin en löytänyt. Pitää miettiä tuota... Värjään nyt kerran ainakin juurikasvun punaisella. Tuo väri näyttäisi aika paljon omalta luonnolliselta väriltäni.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #653 : 28.01.12 - klo:15:25 »
Värjäsin torstaina edellisen päivän värinpoiston päälle Casting Creme Glossin sävyllä 801 Luonnonvaalea tuhka, joka ainakin pakkauksessa näytti ennemmin hunajaan vivahtavalta kuin tuhkaiselta. Lähtötilanne kuitenkin oli vähän liian oranssi, jota sitten lähdettiin tuolla taittamaan. Lopputulos on valosta riippuen vähän viileä toffee, ei ollenkaan paha, mutta ei vielä ihan se kuparikulta joka missioni päämääränä häämöttää. Varmaan ensi kerralla laitan sitten sen 834:n.

Hiukset selvisivät kuitenkin tästä operaatiosta yllättävän hyväkuntoisina, ja voi huh mikä mieletön kiilto! "Glossy Blondes" on totisesti nimensä veroinen :D

Onko muuten kenelläkään kokemusta tuosta 9304 Auringonvaaleasta, tai mistä sitä Helsingissä saisi? Näyttää ainakin tuolla L'Oréalin (raivostuttavan bugisilla) sivuilla tosi ihanalta väriltä, ehkä siitä voisi tulla mun kesäväri :)
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #654 : 28.01.12 - klo:21:04 »
Vitsit mä tykkään tosta Casting Creme Glossin sävystä 412. Ihana tasanen lopputulos, joka ei oo musta mutta tosi tumma kylmä ruskea. Ja peittää hyvin!

Poissa Chantel

• Haiven
  • *
« Vastaus #655 : 07.02.12 - klo:13:24 »
Sublime Mousse kokemuksia löytyy itseltäni sävystä 60. Lopputulos oli hyvin tumma alkuun, lähempänä nelosta kuin kuutosta. Haalistui tietysti aikaa myöten ja muuttui parissa viikossa 6-sävyiseksi, sävy pysyi vähän turhankin kylmänä omaan makuuni haalistuessaankin, oli hyvin tuhkainen.

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #656 : 23.05.12 - klo:18:01 »
Täytyy näin alustavasti kehaista tuota Sublime Moussea. Mulla oli pienehkö ongelma värin tarttumisen kanssa, kun koitin vaihtaa väriä punaisesta tummahkoon ruskeaan. Nyt sitte kaupassa kouraani tarttui ko. sarjan sävy 41. Väri tarttui hyvin joka paikkaan, vaikkakin melko tummaksi veti (varmasti haalistuu). Miinusta vain huonosta riittävyydestä. Jos hiuksia on paljon, niin ota kaksi purkkia, jollei kolmekkin  ;D Onneksi tukastani täytyi värjätä vain alaosa, jossa ongelmani piili.
2b M iii

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #657 : 18.06.12 - klo:13:26 »
Pitäis ilmeisesti opetella pysymääm erossa nuista vaahtoväreistä, mutta kun ei :D Kun nämä vaahtovärit aikoinaan tuli kauppoihin,värjäsin sillä sävyllä 41. Tulos oli lähes musta mutta silloin se oli kyllä ihan toivottua :) Viime kesänä tosin sain pilalle menneen värjäysoperaation pelastettua sillä 62 sävyllä. Viime syksynä värjäsin 70 sävyllä ja tulos oli yhtäaikaa sekä kellertävä että vihertävä ruskea :D

Nyt sitten eilen tulin siihen tulokseen, että hiukseni ovat liian vaaleat (olen vähän saanut rusketusta pintaan eikä sellainen ruskettunut hollywood-blondi oikein pue minua) ja koska olin paljon lukenut siitä, että erityisesti vaaleat Sublime mousset vetaisevat pari astetta tummemmaksi, ostin 913 sävyn ja iskin päähän. No tuloksena oli vielä entistä vaaleampi (lähtötaso jotain 9-10 väliltä) kunnon pissisvetyperoksidiblondi :D Aamulla kipaisin ensimmäiseksi sitten anttilaan hakemaan uutta väriä ja varoituksista huolimatta ostin sitten tuon 83 sävyn ja laitoin tukkaan. 10 minuutin kuluttua latvat olivat jo ihan tummanruskeat joten ei muuta kun äkkiä väriä pesemään. Pesaisin suihkussa pari kertaa syväputsarilla ja muhitin hetken hoitoainetta kun enempiin haalisteluihin ei nyt ole aikaa. Tukka taisi vähän siitä haalistua mutta nyt kauhun sekaisin tuntein odotan hiusten kuivumista. Miksi ei vaan voi pysyä vanhoissa ja tutuissa ja ennenkaikkea hyviksi todetuissa tuotteissa :D? Tämänkin olisin välttänyt jos olisin eilen vaan suoraan ostanut CCG 801 sävyn mutta kun tuo vaahtovärien helppous houkutti taas liikaa...ugh.

Edit. No nyt on tukka kuiva, voi tätä vielä hyvällä tahdolla sanoa vaaleaksi, semmonen vaalean ja tummanvaalean välillä. Alkujärkytyksestä kun toivuin niin tää on oikeastaan aika kiva, varmaan aikalailla oman värinen tukka nyt. Huomenna laitetaan siskon kanssa tähän kuitenki vähän vaaleita raitoja yleisilmettä kirkastamaan.
« Viimeksi muokattu: 18.06.12 - klo:14:13 kirjoittanut Heiku »

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 18.06.12 - klo:15:05 »
Mua houkuttelisi kokeilla Glossy Blondesin 834 Caramel blondia, mutta mulla on ennestään vaalennetut hiukset, et minkähän sävyinen olisi lopputulos?
Voisin tietty kokeilla ensin hiusten alaosaa, mistä mulla on jo ennestään kullanruskeat, mutta näkyykö tuo sitten ollenkaan. Haluttaisi jotain hiekanvaaleaa/hunajanvaaleaa eli vähän tummempaa nykyisestä vaaleasta, mulla on varmaan joku 9-10 asteinen kullanvaalea blondi nyt, ehdottomasti olen lämminsävyinen. Kaapissa mulla olisi  Glossy blondes sävy 801 Satin blonde, jos kokeilisi raitoja sillä ? Äh, en mä nyt tiedä itsekään..
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Moriem

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • Moriem
« Vastaus #659 : 18.06.12 - klo:15:20 »
Näitä löytyy Stockalta 7,90€ hintaan, ihan vaan vinkkinä ;)
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/