Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441086 kertaa)

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #660 : 18.06.12 - klo:16:20 »
Mua houkuttelisi kokeilla Glossy Blondesin 834 Caramel blondia, mutta mulla on ennestään vaalennetut hiukset, et minkähän sävyinen olisi lopputulos?
Voisin tietty kokeilla ensin hiusten alaosaa, mistä mulla on jo ennestään kullanruskeat, mutta näkyykö tuo sitten ollenkaan. Haluttaisi jotain hiekanvaaleaa/hunajanvaaleaa eli vähän tummempaa nykyisestä vaaleasta, mulla on varmaan joku 9-10 asteinen kullanvaalea blondi nyt, ehdottomasti olen lämminsävyinen. Kaapissa mulla olisi  Glossy blondes sävy 801 Satin blonde, jos kokeilisi raitoja sillä ? Äh, en mä nyt tiedä itsekään..
Tuo 834 on kyllä ihan selvän kuparinen. Laitoin pari kuvaa punapäiden ketjuun, kurkkaa sieltä :)
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #661 : 18.06.12 - klo:17:12 »
Kiitos kaunis sulle nysimum :). Haen enemmän sellaista hunajaisempaa sävyä. Mulla on kyllä suoraväreinä hunajaa ja caramellia, mutta ne eivät pysy kauan aikaa hiuksissa, varsinkin kun pesen hiukset vielä joka päivä...Jatkan etsimistä ja vinkkejä otetaan aina vastaan hunajaisista sävyistä..
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa nysimum

• HAIRahtanut
« Vastaus #662 : 18.06.12 - klo:17:44 »
Syossin 8-7 golden caramel blond näyttää mun mielestä ainakin pakkauksessa ja näytetupsussa tosi ihanalta väriltä :)
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia

Poissa centifolia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #663 : 18.06.12 - klo:18:30 »
^ Hei, mä laitoin viimeksi tuota väriä, ja se oli vähän yllättävän vaalea ja neutraali... Luulin/pelkäsin siis että tulisi tummempi ja lämpimämpi sävy, mutta yllätys oli positiivinen. Ehkä sävy on kuin onkin melko lämmin, mutta jotenkin erilainen kuin useimmat lämpimät sävyt...? Sopii mun ihoon (neutraali-viileä) paremmin. 9-tason tyvikasvuni (enemmän viileä kuin lämmin sävy) erottuu yllättävän vähän. Kuvailisin tuota väriä nimenomaan hunajaiseksi, en näe siinä kuparia (ainakaan sellaista mitä kupari yleensä hiusväreissä tarkoittaa). Kiva väri on. :)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #664 : 19.06.12 - klo:08:49 »
Kiitos teille molemmille :). Tuota voisin kyllä kokeilla, vaikka testiraidan muodossa ensin. Etsin haulla ja ilmeisesti saa marketeista.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

volus

• Vieras
« Vastaus #665 : 20.06.12 - klo:09:57 »
Tuo tummanvaalea kuparimahonki (vaikea nimi) oon kyllä todella mainio sävy, kun ihan luonnollisen väriset hiukseni (harmaanruskeat) sillä värjäsin! Upeasävy ja vivahteikas.

Suosittelen kuparisten ja punertavien sävyjen ystäville.

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #666 : 26.06.12 - klo:09:00 »
Ihana väri! Missähän näitä Syossin värejä mahdetaan myydä? Eo ole koskaan kaupassa huomannut.

Syossin 8-7 golden caramel blond näyttää mun mielestä ainakin pakkauksessa ja näytetupsussa tosi ihanalta väriltä :)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #667 : 26.06.12 - klo:11:09 »
^ Ostin omani Cittarista, Anttiloissa ja Sokoksissakin on.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #668 : 14.07.12 - klo:19:19 »
^^Olisiko sinulla kuvaa tuosta väristä omassa päässä? Minua kiinnostaisi kovasti  O:) Tuhkataittoiset värit tuntuvat tekevän kasvot harmaiksi, joten yritän etsiä jotakin 8 asteista joka ei ola niin tuhkataittoinen.

EDIT: Katselin tätä:
http://www.lorealparis.fi/hiusvarit/vari/830.aspx

Onko tuosta kokemusta? Epäilen, että tuo Syoss on liian oranssi, kun haikailen luonnollista sävyä.
« Viimeksi muokattu: 14.07.12 - klo:20:40 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #669 : 19.07.12 - klo:00:52 »
^ Mulla on nyt tuolla sävyllä värjätyt hiukset ja ei se kyllä alkuksi ollut vaaleata nähnytkään (ja pidin päässä vain 10 minuuttia), vetää siis todella paljon tummemmaksi ja aika tuhkaiseksi. Tykkäsin kuitenkin väristä tosi paljon kunhan alkujärkytyksestä toivuin ja kun lisäksi raidoitin päälyosan CCG 1021-sävyllä niin tukasta tuli todella kiva, sellainen luonnollinen kullanvaalea, aikalailla tuon avattaren tasoinen on nyt n. kuukauden jälkeen värjäyksestä :)

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #670 : 19.07.12 - klo:16:40 »
EDIT: Katselin tätä:
http://www.lorealparis.fi/hiusvarit/vari/830.aspx

Onko tuosta kokemusta? Epäilen, että tuo Syoss on liian oranssi, kun haikailen luonnollista sävyä.

Ainakin mulle aika mitäänsanomaton väri. Ei vaalentanut omaa väriä ollenkaan, muttei tummentanut vaalennettuakaan. Mitenkään erityisen kultainen tuo ei mun mielestä ole, riippuikohan omasta 7.0 pohjasta, mutta väri oli enemmän sellainen  ginger, kuin kultainen. Vaalennetussa hiuksessa (ihan platinanvaaleassa) näytti kultaisemmalta, mutta ei kyllä mielestäni tummentanut sinne kasitasoon (tai sitten vain haalistui todella nopeasti).

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #671 : 21.07.12 - klo:09:46 »
No voi harmi  :( Uskallankohan sitten tuon laittaa... Millähän sitten olisi 8 tasoista mahdollissesti kultaista sävyä?

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #672 : 21.07.12 - klo:10:44 »
Garnierilla on vastaavalla sävynumerolla oleva mousseväri, siitä en kyllä tiedä että käyttäytyykö samalla tavalla kuin tuo lorkun mousse. Ja jos en nyt ihan väärin muista, niin muistaakseni pähkäilin tuota omaa mousseani ostaessa tuon moussen ja lorkun excellencen 8.31:sen välillä. Näitä löytyi ainakin täältä perähikiältä anttilasta, joten luulis olevan myös muissa kaupungeissa myynnissä :)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #673 : 21.07.12 - klo:10:48 »
^Luulen, että on aika samanlainen  :-X Ainakin mitä olen vaahtoväreistä kuullut.

Poissa fantsuu

• Haiven
  • *
« Vastaus #674 : 28.07.12 - klo:21:18 »
Onko poly colorin pähkinä ja castingin sävähdyttävä suklaa 535 lähellä toisiaan? Aatelin koittaa kun poly colorissa ei kiilto pysynyt kun pari päivää.
Tavoite: vyötärö/lantiomittaiset hieman kerrostetut
tilanne nyt: melkein rintsikkamittaiset polycolor pähkinällä värjätty.