Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441082 kertaa)

Varis

• Vieras
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #690 : 20.09.12 - klo:10:17 »
Taisin värjätä vastikään tuolla 1010:lla ja vaalennettu osio muuttui lähinnä harmahtavaksi ja oma väri vähän kirkastui lämpimään. Jotenkin yllättävän samanväriseksi muuttui vaalennettu osio kuin sarjan jollain 8 värillä.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #691 : 20.09.12 - klo:11:34 »
Taisin värjätä vastikään tuolla 1010:lla ja vaalennettu osio muuttui lähinnä harmahtavaksi ja oma väri vähän kirkastui lämpimään. Jotenkin yllättävän samanväriseksi muuttui vaalennettu osio kuin sarjan jollain 8 värillä.
Ok, ei taida olla sitten etsimäni tuote, kun yritän just tuota lämmintä sävyä vältellä... Tosi ärsyttävää, kun latvoissa on jo suht täydellinen tuhkabeige ja sitten juuri helottaa lämpimänä, no thanks. :p
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa fantsuu

• Haiven
  • *
« Vastaus #692 : 12.10.12 - klo:22:58 »
mikähän ois poly colorin tumman ruskeasta vieelä vähän tummempi ruskee kevytväri ? :o
Tavoite: vyötärö/lantiomittaiset hieman kerrostetut
tilanne nyt: melkein rintsikkamittaiset polycolor pähkinällä värjätty.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #693 : 14.11.12 - klo:23:02 »
Onkos kellään kokemusta jommasta kummasta sävystä? Varsinkin jos laittaa tosi vaalean/melkein valkoisen päälle, että pitääkö esipigmentoida suoravärillä? Tahtoisin luonnollisempaa tuhkaista vaaleaa (oma väri suunnilleen 10.1), jotta vois värjätä harvemmin tai jopa lopettaa värjääminen kokonaan ja kasvattaa ehkä oma väri. Tuo Mousse sävy varsinkin kiinnostaa, mutta kummasta vaan voi kertoa kokemuksia! Kiitos :) Moussen 913-sävyä mietin myös, mutta on paljon tummempi kuin oma värini, niin en siksi uskalla + tulisi näin valkoisen päälle varmasti vielä tummempana.

http://www.loreal-paris.co.uk/hair-colour/all-over-color/sublime-mousse/1000_PURE_VERY_LIGHT_BLONDE.aspx

http://www.loreal-paris.co.uk/hair-colour/all-over-color/casting-creme-gloss/1010-light-iced-blonde.aspx
Vai pitäskö värjätä tolla 1013 sävyllä, jottei tulis niin harmahtava, mitä nyt kommentteja luki tuosta?
« Viimeksi muokattu: 14.11.12 - klo:23:28 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #694 : 16.11.12 - klo:21:39 »
CCG 1010 on ainakin todella tuhkainen väri. Joskus sillä värjäsin, taittaa hyvin keltaisuuden pois. Jos tuon laitat valkoiseen pohjaan niin vaikuttaakohan se sävyyn, ainakin tuhkaisuutta tulee mitä haetkin ilmeisesti. Joku muu neuvokoon paremmin..

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #695 : 16.11.12 - klo:22:09 »
^^ Mulla oli joku 9-10 asteen välimaastossa oleva tukka ku värjäsin tuolla 913 moussevärillä just sillä ajatuksella että pikkasen tummentaisin väriä. No sillä tuli ihan sellanen klassinen pissistukka/vetyperoksidiblondi-look että en kyllä suosittele :D Plus ainaki omaan silmään tukka pikemminki vaaleni ku tummeni.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #696 : 18.11.12 - klo:16:31 »
No hitsin vitsi, en mä uskalla tuota tuhkaistakaan pistää sitten, en halua harmaata hiusta kuitenkaan ja haluan hieman tummemman ja luonnollisemman sävyn.

Huh, ei uskois, että 913 tekis tuommoisen lookin, koska oon joskus värjännyt Recital Preference 9.13 sävyllä ja siitä tuli tosi kaunis luonnollinen beigeblondi, jossa oli mukana jopa punertavaa sävyä.

Pitää mietiskellä. Huomenna joka tapauksessa esipigmentoin tummemmaksi suoravärillä ja mietin sitten mitä tähän uskaltais laittaa ja mikä tarttuis. Voi se olla aluksi liian tummakin, jopa 8-9 sävyinen, kuitenkin haalistuu pikkuhiljaa pois ja mä käytän muutenkin paljon öljyjä. Mietin silti tuleeko liian tumma esim 9.1:llä tai jopa 8.13:lla. Tosiaan pitää miettiä...ja ainahan voi lyhentää vaikutusaikaa.

Oon mietiskellyt, että voi kun tässä ketjussa voi ihan yleisesti L'Orealin väreistä jutella, kaikista siis (tuolta löytyy toki muutkin sävymaailmat:

http://www.loreal-paris.co.uk/needs/haircolor/blonde.aspx

Jos ei kellään sitä mitään vastaan ole, voisin muuttaa tämän ketjun "L'Orealin värit"? On kuitenkin tosi suosittu merkki ja onhan täällä myös "Garnierin värit".
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

lilyli

• Vieras
« Vastaus #697 : 11.12.12 - klo:17:41 »
Kirjoitanpa minäkin nyt vähän kokemuksia tästä. Värjäsin siis n. 8 asteiseen värjättyyn pohjaan CCG 550 Mahongilla, ja tuli kyllä tosi punaiset  ;D Väri kuitenkin oli tosi nätti ja tykkäsin siitä kyllä kovasti, mutta jo parin pesun jälkeen haalistui aivan kamalaksi mattaiseksi vaaleanpunakupariseksi. T'änään värjäys Goldwellin tummanruskealla niin saadaan taas kiiltoa ja punaisuus veks!

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #698 : 25.02.13 - klo:22:03 »
Onko täällä joku jo kokeillu tuota castingin "uutta" 664 sävyä? Paketin kuvassa väri näyttää aika hyvältä, tekis mieli kokeilla :)

EDIT: vastaankin itse itselleni, siitä tuli oikein kiva omenan punanen, ainaki värinpoiston jälkeiseen tukkaan tuli lähes paketin kuvan värinen tukka :)
« Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo:09:57 kirjoittanut Heiku »

johku

• Vieras
« Vastaus #699 : 28.02.13 - klo:18:11 »
Oliko joku täällä kokeillut sitä 801? luonnonvaalea tuhka/satin blonde. Taittaako keltaista pois, mimmoinen sävy,vetääkö tummaksi :)

Poissa Kitkat

• Haiven
  • *
« Vastaus #700 : 01.03.13 - klo:08:39 »
^ Ite oon aikoinaan tuolla 801-sävyllä pariinkin otteeseen saanut tasoitettua värinpoiston jälkeisen kellertävän/oranssihtavan. Ei ole koskaan vetänyt tummemmaksi, vaan mun mielestä se jopa hieman vaalentaa. Tulos ei ole mikään supervaalea, vaan aika luonnollinen hiekanvaalea. Riippuu varmaan tietenkin millainen pohja, mutta mulla on toiminut tosi hyvin!

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #701 : 04.03.13 - klo:10:56 »
Kirjoitanpa minäkin nyt vähän kokemuksia tästä. Värjäsin siis n. 8 asteiseen värjättyyn pohjaan CCG 550 Mahongilla, ja tuli kyllä tosi punaiset  ;D Väri kuitenkin oli tosi nätti ja tykkäsin siitä kyllä kovasti, mutta jo parin pesun jälkeen haalistui aivan kamalaksi mattaiseksi vaaleanpunakupariseksi. T'änään värjäys Goldwellin tummanruskealla niin saadaan taas kiiltoa ja punaisuus veks!

Stockan tarjouksen innostamana ostin kanssa ton 550:n ja mä oon taas huipputyytyväinen. Nyt parin pesun jälkeen on tosi kiva ruskea tukka. Melko tumma kyllä, mutta sitä odotinkin. Eikä ollenkaan liian punainen vaan sellainen...no mahonkinen  :D

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #702 : 02.05.13 - klo:17:29 »
Osaisiko joku verrata Lorkun 7.4 -värikoodilla varustettuja kuparisia värejä? Löytyy ainakin Excellence Creme, Recital Preference, Feria (x2) ja Sublime Mousse -sarjoista.

Mikähän näistä olis luonnollisin ja vähiten kirkkaan oranssi? Tällä hetkellä mulla on päässä tuo Sublime Mousse ja se on aavistuksen liian räikeä mun makuun. Muistaakseni myös noi Feriat on tosi kirkkaita. Paketin perusteella Recital Preference olis ehkä mulle se oikea valinta, mutta olis kiva kuulla myös kokemuksia, eikä vaan luottaa siihen paketin kuvaan.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #703 : 02.05.13 - klo:17:38 »
^Feriat on suurinpiirtein samaa luokkaa kuin Sublime Mousse, tosi kirkkaita siis. Recital Preference ja Excellence Creme on koodilla 7.43 eli kuparikulta, eli ovat noita 7.4-värejä luonnollisempia. Tuolla parhaat punavärit-ketjussa oli puhetta noista juuri :) Itse olen värjäillyt noilla kirkkailla kupareilla ja tukka on haalistunut juuri sellaiseksi kuparikultaiseksi, mutta olen aina halunnut kirkkaan kuparin takaisin, niin en ole kokeillut noita luonnollisempia värejä :>

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #704 : 02.05.13 - klo:18:34 »
Kiitos, Jewely.

Tuolta punaväri-ketjusta lueskelinkin tietoja näistä väreistä ja sen perusteella päädyin tuohon Sublime Mousseen.  :-[ Siellä muistaakseni kuvaintiin tätä Ferian Paprikaa ja Mangoa luonnollisemmaksi. Tosi kirkas oranssi mulle tällä ainakin tuli.

Nyt täytyy sitten vaan arpoa tuon Preferencen ja Excellencen välillä.  ???