Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 440618 kertaa)

Poissa Saranna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #720 : 14.05.14 - klo:22:29 »
Onko kellään tietoa miten hyvin CCG glossy blond- värit järjäävät? Haluaisin liian vaaleaksi menneitä kohtia värjäillä 9-asteiseksi ja koska käsittääkseni yleensä noista väreistä kannattaa valita astetta vaaleampi, ajattelin vaihtoehdoksi 1021.

Onkohan liian vaalea värjätäkseen? 9-asteisia en harmikseni ole CCG:ltä nähnyt ja 8 liian tumma.
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #721 : 17.05.14 - klo:16:01 »
^Mä värjäsin 8-9-asteisen tyvikasvun 8034-sävyllä ja jos todella tarkkaan katsoo, niin kai mun tyvikasvu vähän kultaisemmaksi muuttui... Turha varmaan odottaa mitään huimaa muutosta noilla vaaleilla väreillä, korkeintaan sävy taittuu kylmempään/lämpimään. Mä korjasin joskus liian vaaleaksi mennyttä tukkaa Preferencen sävyllä 9.13, enkä silläkään saanut oikeastaan yhtään tummuutta, sävy vain muuttui luonnollisemmaksi.

Vitsit että muuten ärsyttää, kun löysin Lorkulta täydelliseltä vaikuttavan hiusvärin (Superior Preference 9GR), mutta sitä ei saa Suomesta! Tarvitsisin juuri tuollaisen oikeasti vaalean kultakuparin, mutta eipä mistään tunnu löytyvän. Onneksi on Ebay...
« Viimeksi muokattu: 17.05.14 - klo:16:06 kirjoittanut Kathy »
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa arianna

• Haiven
  • *
« Vastaus #722 : 20.08.14 - klo:10:05 »
Onko kenelläkään kokemuksia Casting Creme Glossin sävyistä 6354 Toffee Delice tai 743 Kuparinen kullanvaalea?

Ostin äskettäin "vahingossa" tuon 743 koska ihastuin väriin, kotona sitten ihmettelin mitä olin mennyt tekemään, kun tarkoitus oli vähentää hiusten punaisuutta ja tuohan on selvästi punainen?

Ihmettelen, miten 743 Keskivaalea kuparikulta voi olla noin tumma?

**

6354 näyttää aika kivalta, mutta onko se kovin tumma? Kaupassa pakettia silmäillessäni muistaakseni paketin sivulla olevat kuvat näyttivät kansikuvaa vaaleammilta, 743:lla myös.

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #723 : 31.08.14 - klo:21:38 »
Mun on pakko tulla tänne nyt kehumaan nuita Lorkun sublime mousse värejä. Joo, lopputulos on paljon tummempi kuin mitä värikoodit ja paketin kuva antaa ymmärtää jos niitä täyden ajan pitää. Mutta noin 5-10 minuutin vaikutusajalla väristä tulee oikein passeli eikä liian tumma. Oon jo vuoden käyttänyt pelkästään näitä värejä ja vaikutusaikaa lyhentämällä ei ole koskaan mennyt pieleen :) Väri ei myöskään haalistu normaalia enempää vaikka vaikutusaika on noinkin lyhyt. Viikonloppuna värjäsin noin kasiasteisen tukkani sublime moussen sävyllä 535 ja 5 minuutin vaikutusajalla sain noin vitos-kutosasteisen kultaisen ruskean sävyn tukkaani.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #724 : 01.09.14 - klo:14:06 »
Mää taas laitoin viikko sitten moussesta seiskaa kun se on tunnetusti tumma ja voin todeta tummuuden jo kadonneen. Oikeastaan väri on sama kuin mistä lähdin  :P
Taidan seuraavaksi kokeilla Castingia vaikka kevytväri onkin ja ihan kolmosta, sekin varmaan haalenee hetkessä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #725 : 02.09.14 - klo:18:13 »
Värjäsin tänään Sublime moussella pitkästä aikaa, sävynä 450 tumma mahonginruskea. Pidin ihan sen puoli tuntia mitä pakkauksessa luki, eikä tullut ollenkaan liian tumma lopputulos.  :) Pikkasen hirvitti kun monilla on kokemuksia siitä että väristä tulee paljon haluttua tummempi, mutta tämä on oikein passeli. Pikkaisen punavivahteisempi olisi voinut tulla, mutta väri on ihan ok, vähän hailakaksi jäi latvoista jotka olivatkin entuudestaan ombre-värjäyksen jäljiltä muuta reuhkaa vaaleammat. Juuri pakkaukset ostettuani tajusin, että olen joskus muinoin onnistunut sotkemaan tämän värin kanssa oikein urakalla, mutta nyt oli kyllä siistiä puuhaa, huomattavasti miellyttävämpi levittää vaahtoa kun sitä tyypillistä hiusväri-mönjää.  :D
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #726 : 30.06.15 - klo:11:03 »
Värjäsin lorkun Excellence creme -värillä tukan ja huhhuh sitä hajua! En kyllä sen vuoksi suosittele tätä kenellekään, kun miellyttävämpiäkin hiusvärejä on markkinoilla vaikka kuinka. Nenän kautta hengittäessä hiusvärin haju suorastaan polttelee nenän hengitysteitä. Ei tätä enää ikinä, vaikka väriä oli muuten reilusti ja levittyvyys sekä lopputulos oli ihan hyviä.

Poissa Aaa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #727 : 11.09.16 - klo:09:38 »
Itse olen nyt pari kertaa värjännyt juurikasvua Crème Gloss 8.34:lla. Värisävystä tulee lämmin, muttei mielestäni ollenkaan kuparinen. Oma väri on ehkä 8-asteista ja tämä jää kyllä tosi huomaamattomaksi. Tosin mulla onkin tarkoitus kasvattaa omaa väriä, mutta pakko sävyttää juurikasvua, koska latvat on niin kupariset. Levitykseen meni 10min, jonka jälkeen pidin 20-25min. Väri muuttuu heti alussa violetiksi.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 12.09.16 - klo:09:37 »
Casting Creme Gloss värisarjaan on tullut myös sävy 700 tummanvaalea. Muistaakseni joskus tämä oli kaupoissa, mutta hävisi sittemmin. Onko kukaan vielä kokeillut?

Poissa eivor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #729 : 12.09.16 - klo:11:38 »
Onkos kukaan koittanut Casting creme glossin sävyä 780 Caramel moccacino? Tuleekohan kuinka punainen? Näyttää aivan ihanalta paketin kuvassa, mutta näihin ei varmaan tunnetusti pitäisi luottaa...  ::)

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #730 : 12.09.16 - klo:16:39 »
^ Minä olen tuota käyttänyt, ostin kesällä puoli tusinaa pakettia Tukholmasta. Minä olen aina ollut Casting-fani ja tykkään tästäkin sävystä. Moni valittelee että näillä tulee liian tumma tulos, mutta mulla on aina tullut värikoodin mukainen lopputulos. Sävy on neutraali hyvä seiska, ei peitä täysin harmaita. Harmaiden peiton parantamiseksi olen jatkanut vaikutusaikaa, eikä tulos ole sittenkään ollut liian tumma. Yhdellä sanalla tykkään.  <3
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Aaa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #731 : 17.09.16 - klo:12:42 »
No niin, nyt oli kokeilussa L'Oréal Excellence 8.1. Pohjana siis oma 8-tasoinen juuri, ja latvat hennasta vaalennetut oranssit+punaiset+vaaleat raidat päällä, joita oli tarkoitus taittaa oman värin lähelle+ saada koko päästä yksivärisempi eri tummuusasteisten oranssien sijaan. Tein pari testiraitaa ensin 20+10min ja 30min vaikutuksella eikä ero tullut juuri lainkaan. Ajattelin sitten, että no koska väri on ostettu, niin laitetaan päähän, vaikkei mitään vaikutusta varmaan tulekaan. Ajattelin varmuudeksi pidentää vaikutusaikaa.

Laitoin sitten oransseihin latvoihin värin 30min ajaksi, jonka jälkeen lisäsin väriä juureen + vaaleampaan raitaosioon 30min ajaksi. Omat hiukset on vähän olkapäiden yli, aika ohuehkot tosin, mutta väri riitti tosi hyvin, ja sitä jäi ylikin, vaikka laitoin reilusti. Ennen värin huuhtelua kokonaan vaahdottelin/hieroin sitä muutaman minuutin ohjeen mukaan. Lopputulos oli vaalean ruskehtava, toki punaisuus kuultaa läpi. Vaaleat osiot on tosi tuhkaiset, mutta kuitenkaan ei tullut vihreetä/harmaata eikä muutakaan outoa. Omaan väriin tuolla ei juuri ollut vaikutusta, mutta ehkä oma värini on niin lähellä tuota. Eikä pitkästä vaikutusajasta huolimatta tummunut yhtään likaa. Lopputulos on tosi tasainen ja yhtenevä :l (no tosin alkutilanne olikin kaikkea muuta  ;D)

Poissa Aaa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #732 : 07.11.16 - klo:21:52 »
Onko kukaan testannut Loreal Casting Creme Glossin Glossy Blonds -värejä, joiden pitäisi myös vaalentaa 1-2 astetta? Kaikki kokemukset kiinnostaa  :) (vaalentaako vai ei, sävyttääkö kuitenkin määrätyn sävyiseksi, jne)

https://www.k-ruokakauppa.fi/Image/products/3600521831113.jpg

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #733 : 08.11.16 - klo:10:58 »
Onko kukaan testannut Loreal Casting Creme Glossin Glossy Blonds -värejä, joiden pitäisi myös vaalentaa 1-2 astetta? Kaikki kokemukset kiinnostaa  :) (vaalentaako vai ei, sävyttääkö kuitenkin määrätyn sävyiseksi, jne)

https://www.k-ruokakauppa.fi/Image/products/3600521831113.jpg

Minä olen värjännyt sekä niillä 8-alkuisilla kultaan/kupariin taittavilla sävyillä. Lopputulos näissä hyvin sama kuin paketissa, toinen vaaleampi, toinen kuparisempi. Sitten 10-alkuisilla helmiäis- sekä tuhkasävyillä olen värjännyt myös. Vaalentivat noin reilun asteen verran omaa 8-7 asteista hiusta, aiemmin värjättyjen hiusten sävyerot tasoittuivat ihan hyvin. Sävy näissä vaaleammissa jäi aika lämpimäksi varmaan juuri heikohkon vaalennustehon takia. Vaalentavia kestovärejä miedomman tuntuista.  :)

Poissa Aaa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #734 : 08.11.16 - klo:21:32 »
^kiitti kommenteista  :) (myös toisen ketjun kommenteista  ;D)