^ Hahaa, niinpäs olikin kommenttia.

Eli näyttää siis vaihtelevan lopputulokset. Mikä lie taika tässä takana, koska myös nettisivuilla värjäystulos ei ole kovin tumma (tuossa taviksen lähettämässä kuvassa siis)
https://lounge.loreal-paris.de/sagjazufarbe/produkte/780-vanilla-mocca/ Mutta tuo mainoskuva värin tuloksesta näyttää jälleen niin kivalta, että melkein houkuttaisi tämä sävy uudestaan

No, onneksi ei sentään kun päätin että kosken tästä lähtien vain suoraväreihin.
Mutta positiivista tässä oli, että tuli todella tasainen väristä, kun ajattelee että mun latvat oli blondattu moneen otteeseen aikoinaan ja loput oli luonnontilassa eli hiusten kunnosta sen ei pitäisi olla kiinni. Ehkä oikea keino mun tapauksessa olisi ollut kurkata väriä jo vähän aiemmin ja pestä pois ennen täyttä vaikutusaikaa.
Edit. Luinkin jostain toisesta ketjusta, että metallikertymät hiuksissa saattaisi olla syypää tuohon tummaksi vetoon. Hyvin mahdollista ainakin minun tapauksessa, vaikka hiukset olikin pesty metalleja poistavalla shampoolla ennen värjäystä. Täällä tuntuu vain vedessä olevan niin paljon moskaa että hiukset muuttuu aina heti vihertäviksi yhdessä pesussa jo.