Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 441230 kertaa)

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #90 : 05.11.07 - klo:21:15 »
^ Huurteinen tummasuklaa on ihan selkeästi punaiseen taittuva. Castingit yleensäkin pysyvät kuin tauti, ja vaikka kevytväreissä aina sanotaan, että kestää 4-6 vkoa, se ei varsinaisesti "häviä" minnekään, haalistuu toki, mutta koska hapetteen määrä ei riitä muuttamaan väriä radikaalisti, se ei jätä näkyvää juurikasvua.

Itselläni on aika samanlaisia pohdintoja juuri menossa, ostin sarjasta jo Mustanruskean, sitten ajattelin, että haenkin sen Huurteisen tummasuklaan, jota olen käyttänyt aikaisemmin, toisaalta haluaisin raitoja kampaajalla, mutta jos laitan tosi tumman värin, se on taas vaikeaa ja rasittavaa hiuksille yrittää siihen jotain raitoja jne.. :P

Sarjaan on tullut uusia suklaasävyjä, tosin ei kauhean tummapohjaisia.. noista paketeista (ja vaikka kaupan koetupsuista) näkee aika hyvin taittaako punaiseen vai ei.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 05.11.07 - klo:21:37 »
^ Ai se on punaiseen taittava, voi ei  :-\ Lueskelin, että joku sanoi, ettei se ole punaiseen taittava. Tosin värjäsin kesällä muistaakseni värillä tumma kullanruskea (laitoin keväällä pään täyteen raitoja, joten pystyin kokeilemaan vähän vaaleampaa), joka oli kyllä ihan liian punertava vaikkei punertavalle minusta näyttänytkään.

Noiden raitojen kanssa on tosiaan pohdittavaa, kun en ole niin hirveä raitojen ystävä ja minusta selkeät kullanväriset raidat mustanruskeassa päässäni ovat megatylsät ;D Niin olisin halunnut värjätä tuolla tummanruskealla ja laittaa suklaanruskeita leveitä raitoja sinne tänne, niinkuin Martina Aitolehdellä oli BB:ssä. Vaikken kyseiseltä ihmiseltä halua näyttääkään ;D Mutta pitää varmaan unohtaa tuo huurteinen tummasuklaa, punertava sävy on pahin painajainen.

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 06.11.07 - klo:10:59 »
Mikä ihme tässä värissä on kun ei vaalene juuri yhtään? Vähän haalistunut mustanruskeaksi, mutta se ei ole paljon. Nää creme glossit vetää mulla näemmä aina tosi tummaksi, pitäis kai valita tummanvaalea, jotta saisi keskiruskean kun viime kerralla vaaleanruskeasta tuli tummanruskea. Pitäis varmaan seistä vessan peilin edessä se 15-20 minuuttia ja tarkkailla silmä kovana milloin pitää huuhdella. Musta kyllä sopii ihan ok, mutta kylmä keskiruskea sävy on mun piirteisiin ja väreihin ihanteellinen. Nyt pitää sipaista meikkiä naamaan joka kerta kun lähtee jonnekin kun on niin hassun näköinen. Jeejee, tuntuu et en vaan osaa. No sulaudun kivasti massaan Espanjassa (tai sit en jos siellä on paljon blondaavia latinoita).

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #93 : 06.11.07 - klo:11:37 »
Castingit yleensäkin pysyvät kuin tauti, ja vaikka kevytväreissä aina sanotaan, että kestää 4-6 vkoa, se ei varsinaisesti "häviä" minnekään, haalistuu toki.

Mullakin on aikaisemmin pysynyt castingin kevytsävytteet hyvin....mutta, mutta
nyt kun olin "lätrännyt" paljon noitten erilaisten öljyjen, mm. jojoban, kaakaovoin ja kariten kanssa (tosin sävytyksen jälkeen/takia VAIN jätettävänä latvahoitona )niin eipä pysynytkään väri paljoa viikkoa pitempään.
Eilen CO-pesin 4.kerran värjäyksen jälkeen ja tais lähtee melkein viimeisetkin värin rippeet!!

Harmi, kun noi öljyt vaikuttaa noin paljon värin pysyvyyteen ja poishuuhtoutuvuuteen, kun ne muuten tekis niin mannaa
värikäsitellyille hiuksille!
2aFii

Poissa Prisku

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 07.11.07 - klo:18:17 »
Mullakaan ei ole haalistunut  y h t ä ä n. Pistin tummaan tukkaan Tummanruskean värin ja lopputulos oli sinimusta.
« Viimeksi muokattu: 09.11.07 - klo:10:57 kirjoittanut Prisku »

Cinderella

• Vieras
« Vastaus #95 : 13.11.07 - klo:00:41 »
Hei.

Tein jonkinlaisen hiusväritestin osoitteessa www.hiusvarit.fi... Sain tulokseksi, että "aito värisi on brunette" ja väriksi ehdotettiin siinä testissä Casting creme clossin sävyä 530 Pähkinäsuklaa. Olen ihka aito blondi, synnynnäisen elovena kaurahiutalemainoksen vaaleat hiukset, silmäni siniset ja iho on vaalea, punastun helposti eli iho on myös hiukan punertava. Haluaisin värjätä hiukseni. Minulla on ollut tummanruskeita raitoja silloin tällöin, mutta minua hiukan pelottaa värjätä koko pää. Siltikin Haluaisin jotain uutta ja todella erilaista päähäni. Olen kyllästynyt siihen, että minulla on aina ollut pitkän vaaleat hiukset (välillä etuhiukset välillä ei). (Tiedän, että monet [luultavasti] uneksivat pitkistä luonnostaan hyvin vaaleista hiuksista, mutta minua nämä jo lähinnä kyllästyttävät, kun näitä on katsellut jo 20 vuotta...)

En tietenkään aio suin päin pelkän tyhjänpäiväisen luonteenpiirteisiin perustuvan testin perusteella värjätä pellavapäätäni. Jokin vaaleampi sävy olisi varmaan parempi näin vasta-alkajalle, jolta ei ole koskaan koko päätä ennen värjätty.

Kuitenkin kysyisin, onko kenelläkään kokemusta tuosta Pähkinäsuklaasta? Kuinka tumma se on? 

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 13.11.07 - klo:21:47 »
Mä värjäsin hiukset toissapäivänä ja tänään tein tuolla www.hiusvarit.fi osoitteessa sen testin ja sain tulokseksi juuri sen Pähkinäsuklaan, minkä päähäni laitoin  ;). Toisaalta tuossa ylempänä Cinderella oli saanut saman tuloksen, että voihan se olla, että se tulee kaikille... Huvitti vaan. Väri on ihan kiva, vaikkakin on taas, yllätys yllätys, paljon tummempi kuin kuvittelin.

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #97 : 15.11.07 - klo:09:58 »
^ Ehkä se tulee kaikille, jotka saavat värikseen ruskean :) Mutta ainakin mä testatessa sain tulokseksi punapään, joten suositeltu värikin oli jotain ihan muuta.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #98 : 16.11.07 - klo:12:55 »
Jos teen noin 5 asteiseen ruskeaan värinpoiston (vain 1 vaalennusjauhopussi ja lyhyt vaikutusaika) ja laitan sitten päälle Creme Glossin sävyn 724 Nougat, niin tarttuukohan? En usko että värit niin kauheasti toisistaan poikkeavat, vaikka nimellisesti olisi parikin astetta vaaleampi. Mutta mitä luulette, onnistuuko?  :-\
Feel the burn.

ColorFabricante

• Vieras
« Vastaus #99 : 16.11.07 - klo:13:17 »
Onko kokemuksia miten Creme Closs toimisi tummiin hiuksiin, sillä haluaisin vaihteeksi saada vähän ruskeaa sävyä hiuksiin? Tein minäkin nimittäin www.hiusvarit.fi:ssä tuon testin ja suosituksena oli herkkullisen värinen Pähkinäsuklaa... vähän vaan arveluttaa kokeilla? ???

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 18.11.07 - klo:14:27 »
Heh, mullekin suosittelivat Pähkinäsuklaata  :D  Enpä kuitenkaan taida vaihtaa vaaleuttani mihinkään.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Saara

• Vieras
« Vastaus #101 : 11.12.07 - klo:19:35 »
Moikka! Voisikohan joku ystävällinen auttaa minua pulmassani.
Hiukseni ovat luonnostaan keskivaaleat tms. ja niissä on blondeja raitoja, jotka olen ottanut muutama kuukausi sitten. Tarkoitukseni olisi värjätä sävyllä "Kirkas vaalea". Vaikuttaako vaaleat raidat jotenkin asiaan? Oletan että sävy ottaa eri tavalla vaaleaan raitaan kuin pohjaväriini, ja sehän ei mitään haittaa, MUTTA: voiko haalentumisen myötä tulla jotain ei-toivottuja vaikutuksia?

Haalistuuko hiukseni siis samanlaiseksi, kuin mikä nykyinen värini raidoituksineen on?

Ps. Hiukseni ovat luonnonkkiharat -> aika kuivat. Onko kiharahiuksisilla kokemusta kuivattaako ko tuote?

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #102 : 17.12.07 - klo:16:50 »
Sain vihdoin eilen valmiiksi vaalentumisprosessin. Tein  lauantaina kolmannen vaalennuspesun, joka teki hiuksista oranssiblondit. Sitten sunnuntaina Casting Creme Glossin 7.24 Nougat sävyn. Sävy on oikein kiva, vaaleanruskea kuparisella vivahteella. Ihanteellinen tämä ei mulle ole, mutta tammikuun kampaajakäyntiä odotellessa kelpaa hyvin. Pakko kehua näitä Creme Glosseja! Nämä on niin kertakaikkisen ihania. Vielä kun saisi valikoimaan lisää 7 ja 8 asteisia sävyjä. Koostumus on sopivan valumaton ja tuoksu miellyttävä. Mulle 15 min levityksineen on kyllä maksimi, sillä muuten hurahtaa liian tummiksi. Mulla on aina tummanvaalea CCG:n sävy jemmassa epäonnistuneiden värikokeilujen varalta, kun se on niin lähellä mun omaa väriä ja peittää oranssisuuden jotenkuten.
Feel the burn.

Melya

• Vieras
« Vastaus #103 : 19.12.07 - klo:19:30 »
Vähän apua kaipailisin taas. ;D Eli kestoväri haalistui hetkessäi ja ajattelin välillä rasittaa hiusta vähemmän. Kaupassa kyttäilin tuota mustanruskeaa, mutta sitten heitti vähän epäilys. En halua mustaa, vaan enemmänkin mustanRUSKEAN. Ihoni melko tumma ja ajattelen kauhulla sinimustaa väriä, jossa näyttäisin ihan hirveälle. Eli siis, mitä täällä sanotaan, kun nykyinen hiusväri on:

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #104 : 19.12.07 - klo:19:55 »
Creme glossistahan löytyy mustanruskeaa ja tummanruskeaa sävyä, jotka ainakin sivuston mukaan ovat suklaisia ruskeita, eivät siis mitään violetteja tai sinimustia. Hiuksesi näyttävät siltä, että laittaisin ehkä tuon tummanruskean tai vielä mieluummin pelkän ruskean (400). Hiuksissahan ne taitaa aina mennä paketin kuvaa tummemmiksi. Haalistuvat kyllä sitten myös, kevytvärejä kun ovat. Toivottavasti oli edes jotain apua...  :)

Muoks. Juu, tummanruskeaahan minä tarkoitin. Kiitos korjauksesta Emi-lyn. Korjasin virheen...
« Viimeksi muokattu: 19.12.07 - klo:20:51 kirjoittanut pipsu »
Feel the burn.