Kirjoittaja Aihe: L'Oreal-hiusvärit  (Luettu 429624 kertaa)

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
Vs: L'Oreal-hiusvärit
« Vastaus #750 : 19.01.18 - klo:13:38 »
Mulla karahti myös tuo Casting 780 melko tummaksi. Vedin tyveen kolmosen tummuista kestoväriä ja vaalennettuihin pituuksiin 780 ja ero on ehkä yhden asteen livenä ;D
Hang out the chick habit

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #751 : 29.01.18 - klo:06:46 »
Laitoin sitten Caramel moccaccinon päähän eilen. Tämän ketjun perusteella osasin kohtalaisen tummaa lopputulosta odottaa, mutta en ihan tätä. Tästä tuli joku 4-asteinen, juurista punetava ruskea. Kaukana tummanvaaleasta. No eipä sininen kuulla läpi.

Edit. Nyt väri ollut hiuksissa reilun viikon ja pahin tummuus on lähtenyt. Aika tavallisilla hoitorutiineilla olen mennyt, mitä nyt kerran Head & Shouldersilla pesin. Väri on nyt hyvin lähellä pakkauksen kuvaa, mutta aika kaukana 7-asteisesta. Toivottavasti haalistuu vielä vähän, jotta sävyero tulevaan juurikasvuun ei olisi kauhean merkittävä.
« Viimeksi muokattu: 06.02.18 - klo:15:52 kirjoittanut Ananas »

Poissa Aaa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #752 : 07.04.18 - klo:00:29 »
^Oho, aikamoinen ero tuon värikoodin ja todellisen lopputuloksen välillä  :o.

Itse kasvatan omaa väriä, joka ehkä 7.1. Päällä mulla on todella vaaleita raitoja, jotka haluaisin vähän tummemmaksi eli lähemmäs omaa väriä. Laitoin Lorealin Excellence Cremen 8.1, mutta ei tapahtunut oikein mitään  :(. Ihan yhtä blondit on edelleen. En ole mistään löytänyt 7.1. väriä, onko joku muu?

Vetääköhän nuo kaikki kaikki Castingit tummemmaksi, kuin mitä värikoodit antaa ymmärtää?

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #753 : 08.04.18 - klo:12:54 »
Tuo Casting 780 oli alkujärkytyksen jälkeen aivan loistava sävy itselle. Peitti violetin ja sinertävyyden, haalistunut pikkuhiljaa kauniisti, eikä oma neutraali/tuhkainen kasin juurikasvu ole silmiinpistävä. Nyt tummuusasteeltaan väri on seiskan luokkaa hieman kultaan taittavana. Ja sainpahan hetken kokeilla tummaa väriä.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #754 : 10.04.18 - klo:14:51 »
^ Olisi siis kannattanut odottaa eikä alkaa tekemään paniikissa korjausliikkeitä, jotka johti vain vielä pahempaan kierteeseen  ::) No, nyt onneksi sain korjattua tilanteen poly colorin sävyteshampoilla, pääsin niillä aika lähelle seiskan tasoa eikä väriero juurikasvuun ole niin näkyvä.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #755 : 10.04.18 - klo:21:29 »
^ Itsekin mietin kovasti aluksi, mitä värin kanssa teen. Haalistelujenhan sanotaan toimivan parhaiten tuoreeseen väriin. Onneksi pidin pään kylmänä ja lopputulos oli toivottu. Eikä minun hiukset olisi ainakaan vaalennuksia kestäneetkään Casting-käsittelyn jälkeen. Hiukset olivat todella kuivat ja ikävän tuntuiset. Vaalentavat väritkään eivät ole tuollaista saaneet aikaiseksi.

Poissa Aaa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #756 : 11.05.18 - klo:22:33 »
No ostin ja laitoin sitten Excellencen 7:n, koska 7.1 ei löytynyt mistään. Puoli tuntia pidin blondatuissa pituuksissa, ja väri muuttui täysin, ihan 7-tasoinen ja ei niin lämmin mitä pelkäsin.

Poissa Aaa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #757 : 12.07.18 - klo:08:13 »
^Liekö aurinko haalistanut vaiko onko vaan väri kulunut vaalennetusta kohdasta pois, mutta nyt istun uudestaan sama väri päässä, jotta tasottuisi oman ja blondatun osan ero.