Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395624 kertaa)

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Paula´s choice
« : 23.03.07 - klo:12:48 »
Onko kukaan kokeillut näitä?Haulla ei löytynyt. Lehdessä oli juttua naisesta ja kävin eu-nettisivuilla tutkailemassa ja tilasin näytteet aika monestakin tuotteesta.  http://www.paulaschoice-eu.com/shop/.

Nyt mielenkiinnolla odottelen näytteitä saapuvaksi jotta pääsen kokeilemaan.Eivät ole normikokoisinakaan mitää tajuttoman kalliita. Olen siirtynyt käyttämään mineraalimeikkeja ( Jane Iredale ) noin puoli vuotta sitten ja iho (sekaiho,isot huokoset) on parantunut huomattavasti. Nyt täytyy sit yrittää saada ihonhoito ruotuun jotta en sillä pilaa kaikkea.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1 : 23.03.07 - klo:15:10 »
Mulla on sarjasta 2% Beta hydroxy acid (=BHA) gel ja 1% BHA lotion, eli nuo salisyylihappotuotteet. Pointti näissä on siis se, vastoin kuin monissa tuotteissa, joissa on salisyylihappoa tarkoituksena kirkastaa epäpuhdasta ihoa, näiden tuotteiden pH on tarpeeksi alhainen, että se salisyylihappo oikeasti toimisi. (Eli kuorii ihoa kemiallisesti huokosia myöten).

Nyt kun olen taas vähän ahkerammin käyttänyt (Dermalogican kuorintojen kanssa), niin huomaan miten se tasoittaa ihoa, häivyttää mustapäitä ja "sulattaa" talikertymiä. Pientä hilseilyä se kai saattaa aluksi aiheuttaa. Tuon yhdistelmän ansiosta aika vähän putkahtelee näppyjä meikäläisen naamaan.

Jossain vaiheessa ostan varmaan putsarin, ehkä kasvovedenkin.

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #2 : 23.03.07 - klo:15:30 »
Kiva kuulla!!  :) Juuri noin toivonkin niiden auttavan eli vaikuttaisi ihan nappituotteelta mulle.
Kiva juttu muuten että tuotteita saa samplekokoina tilata jotta voi alustavasti testailla toimiiko omalla iholla tai ottaa matkalle mukaan samplekokona. Hintakaan ei ollut paha; 0,90 e per tuote ja saa tilata 17 samplea kerralla yhdella postimaksulla.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #3 : 23.03.07 - klo:16:44 »
Hauskaa, että tämä ketju aloitettiin, olin aikeissa aloittaa sellaisen itse! :)

Minulla on ollut käytössä / kokeilussa seuraavat:

Skin Recovery Moisturizing cream: Käytän yleensä silmänympärysalueille, sillä ei ollut pahimpina pakkasaikoina teholtaan kyllin riittävä koko kasvojen iholle. Todella riittoisaa, pumppupullossa 60 ml. (nykyisin tuubissa, huomattavasti kätevämpää.)

Skin Recovery Moisturizing Mask: olen käyttänyt koko kasvojen kosteuttajana ja silmänympäryksille.
Paulan kosteusvoiteissa on se hyvä puoli, että nehän käyvät kaikki myös silmänympäryksille, jopa rasvaisen ihon tuotteet.

Skin Recovery Super Antioxidant concentrate: käytän tätä kerran päivässä kosteusvoiteen alle. Uskon, että kyllä niistä antioksidanteista jotain hyötyä on ihon vastustuskyvylle  ;)

Perheenjäsenellä on ollut käytössä Completely Non-greasy Moisturizer, hyvä tuote tämäkin, mutta valmistus on lopetettu ja tilalle on tullut joku muu rasvaisen ihon tuote, jonka nimeä en nyt muista.

SKin Recovery Toner: olen käyttänyt pullollisen verran, erittäin hyvä ja pehmeä kasvovesi superkuivalle / herkälle iholle. Ostan mieellläni uudestaan.  :-*

Final Touch Toner: lopetettu tuote tämäkin, oli OK kasvovesi

BHA 1 % lotion ja geeli: Olen käyttänyt sekä lotionia että geeliä ja kasvojen epäpuhtaat alueet ovat selvästi puhdistuneet tämän avulla! LOistotuote, ei ärsytä herkkääkään ihoa, eikä sisällä mitään kammotuksia, kuten alkoholia, mentholia tms. mitä usein löytää epäpuhtaan ihon tuotteista  :(
Jossain vaiheessa geeli ei tuntunut enää hyvältä, joten jossain vaiheessa siirryn taas lotioniin.

Paulan aurinkotuotteista olen kokeillut sitä erittäin kuivan ihon suojavoidetta, ja se valitettavasti aiheutti heti paukamia - ei siis ole minua varten...

Muuten olen aivan tykästynyt Paulan tuotteisiin ja tietoiskuihin, hänen sivustonsakin on oikea tiedon aarreaitta  :)
« Viimeksi muokattu: 07.10.08 - klo:18:25 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #4 : 23.03.07 - klo:21:00 »
No niin, tulipahan taas innostuttua...  ::)
Menin ja tilasin ne 17 näytettä! Saas nähdä kauanko kestää tulla, odotan innolla.  ;)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #5 : 24.03.07 - klo:20:35 »
Paula oli käymässä Suomessa hiljattain, ja hänen haastattelunsa löytyy täältä:
http://www.metrolehti.fi/content/acrobat/helsinki/FIHEL_20070323_A_metro.pdf
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #6 : 25.03.07 - klo:12:15 »
Voiko olla totta, että postarit Suomeen olisivat 16,5 e jos tilaus painaa 0-2 kg?  ???  Tuohan on aivan mahdotonta rahastusta. Saako näitä tuotteita muualta?
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #7 : 25.03.07 - klo:12:27 »
NO HUI!!! En huomannutkaan että "oikeankokoisilla" paketeila on noin kamalat postarit!!!Olin vaan iloinen noista samplejutskista. Kettu; kyllä harmittaa jos tuotteet on hyviä ja sit joutuu maksaan tollasia postareita. Pitänee varmaan suunnitella yhteystilaus jonkun kanssa. Eka summahan on huima, siitä eteenpäin nousu on hieman maltilisempaa.

No, samplet on joka tapauksessa tulossa, toivottavasti saapuvat jo maanantaina kun sain viestin että lähetetty on jo.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 25.03.07 - klo:13:27 »
Ebaystä löytyy myös, siellä eräällä store-myyjällä (dimply dots) postarit ovat hyvin kohtuulliset, jos tilaat esim. neljä normaalikokoista putelia, postarit ovat 10 dollarin paikkeilla. Aika kattava valikoima kai hänellä kuitenkin. Itse en ole Paulan varsinaisilta sivuilta tilannut mitään.

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #9 : 26.03.07 - klo:22:15 »
Samplet saapuivat tänään; nyt testaamaan!! ;)

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 26.03.07 - klo:22:21 »
Mullakin on jonain vuonna ollut tuota BHA-geeliä. Se auttoi kyllä hieman mustapäiden ehkäisyssä, mutta nykyisin mulla yleensä riittää pelkkä säännöllinen kuorinta Dermalogican Daily Microfoliantilla. Dermalogicalla on (oli?) aivan vastaava BHA-geeli valikoimissa, mutta Paulan geeli maksoi murto-osan Dermalogican hinnoista.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 27.03.07 - klo:19:20 »
Tyhmä kysymys BHA-hommeleista: Niitä ei kuulemma suositella henkilöille, jotka ovat allergisia aspiriinille. Itse olen astmaatikko, joille ei aspiriinia suositella. Itsellä ei ole mitään hajua miten aspiriini muhun vaikuttaa, kun en ole ikinä kokeillut. Voisiko tuollaista ihan turvallisin mielin naamalleen laittaa silti?
1a F ii

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 27.03.07 - klo:19:24 »
No eipä mitenkään tyhmä kysymys, tuotahan voisi kysyä vaikka apteekista?

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #13 : 27.03.07 - klo:19:25 »
ei ollenkaan tyhmä kyssäri! Muistaakseni paulan sivuilla sanotaan että jos on asperiinialleria, ei voi käyttää ko tuotteita.

Jeps;oikein muistin:

PLEASE NOTE: Those allergic to aspirin (acetylsalicylate) should not use products containing salicylic acid (Beta Hydroxy Acid, or BHA).

Yhdistin peräkkäiset viestisi. Voit peräkkäisen viestin lähettämisen sijaan muokata edellistä viestiäsi modify-napilla (viestin oikea yläkulma) :). -Luomo-
« Viimeksi muokattu: 12.04.07 - klo:14:04 kirjoittanut Luomo »

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 27.03.07 - klo:20:12 »
^^^Allergista astmaa sairastavista n. 10 % on allergisia aspiriinille. Tällöin ei pysty käyttämään muitakaan tulehduskipulääkkeitä kuten Buranaa. Allerginen reaktio voi ilmetä pahan astmakohtauksen tavoin, hengitystiet tukkeutuvat. Useimmilla astmaatikoilla aspiriiniallergiaa ei ole, mutta aspiriinin käyttöä suositellaan varotoimenpiteenä välttämään.

Suun kautta otettu lääke saa aikaan paljon voimakkaamman allergisen reaktion kuin iholle levitetty aine. Ihonhoitotuotteesta tuskin saa ihottumaa vakavampaa reaktiota.  Jenkeissähän kaikki varoitukset tuotteisiin laitetaan varman päälle. Todennäköisesti voit käyttää tuotetta ongelmitta, mutta sitä ei tietenkään voi kukaan taata.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0