Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395632 kertaa)

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1065 : 12.01.15 - klo:13:27 »
Olin juuri tulossa ihmettelemään tänne samaa asiaa. Tilasin 3.1. ja tilaus on lähetetty 5.1. Sain siitä sähköpostiin tiedon ja lukee myös "shipped" Paulan sivuilla. Lähetystunnuksella ei kuitenkaan löydy vielä mitään.

Jopa mun iHerbin tilaus tuli nopeammin ja se on jo aika hyvin se  ;D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1066 : 12.01.15 - klo:13:35 »
^ Onko sulla DHL:n vai Postin toimitus? Mulla on paketti DHL:n matkassa, on lähtenyt 5.1. mullakin. Olin tähän just sanomassa, että mulla on seuranta päivittynyt viimeksi 8.1., mutta tarkistin just uudelleen, ja nyt sinne onkin ilmestynyt päivitys päivämäärällä 10.1. Vielä aiemmin tänään tuota päivitystä ei näkynyt, ja nythän on siis 12. päivä. Taitaa olla sen verran ruuhkaa postin kulussa, että viivettä on ihan kaikessa. Noh, mun paketti näyttää joka tapauksessa saapuneen 10.1. Suomeen, joten kaipa se lähipäivinä kulkeutuu perille asti.
1cFii, oma väri.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1067 : 12.01.15 - klo:13:37 »
En tiennyt että pystyy valitsemaan minkä toimituksen ottaa? Tilausta tehdessä mielestäni on vain yksi vaihtoehto.

Tilaajatiedoissa lukee näin: ABC Mail - delivery by local postal service

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1068 : 12.01.15 - klo:13:44 »
^ Ei sitä itse voi valita, mutta molempia käyttävät. Oletko siis saanut sähköpostin otsikolla Track & trace for order... ? Viestistä löytyy linkki (tilausnumero), joka vie kansainväliseen lähetysten seurantaan, jossa näkyy joko DHL:n tai Alankomaiden Postin logo.
1cFii, oma väri.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1069 : 13.01.15 - klo:11:12 »
Mun paketin lähetystenseurannassa lukee Dutch post. Tämä siis rekisteröitynyt heidän palveluunsa 5.1.

Lähetystunnuksella ei vieläkään löydy mitään Suomen puolella :/

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1070 : 13.01.15 - klo:11:55 »
Mä sain pakettini tänään. Paketissa lukikin Deutsche Post, mutta samapa se, kun toimitusaika oli ihan tavallinen. Tein tilauksen 2.1. (pikkutunneilla), josta meni paketin saamiseen 7 arkipäivää, jos lasken mukaan sen yöllistä tilausta seuranneen perjantaipäivän ja jätän pois loppiaisen. Se loppiainen tosiaan... Unohdin sen aiemmin. Lieköhän siitä kiinni, miksi toimituspäivä oli 5.1. mutta paketti lähti varsinaisesti matkaan vasta 7.1... No paketti kuitenkin tuli, hyvässä kuosissa kuten aina. Toivottavasti saatte omanne pian!
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1071 : 14.01.15 - klo:18:18 »
Kokeilin eilisiltana ekaa kertaa Azelaic Acid + BHA -tuotetta. Tuubi on samaa mallia kuin seerumituubit. (Valitsin Clear-linjan version, mutta inci on sama kuin RESIST-versiossa, joten oletan näiden olevan samaa.) Tuote itsessään on voidemaista, mutta asettui iholla täysin mattapintaiseksi, eikä tuntunut paksulta tai tukahduttavalta. Levitinkin toki aika ohuelti. En havainnut mitään voimakasta raaka-aineiden hajua, ainoastaan jotain hyvin mietoa, vähän pistävää taustalla, joka hävisi tuotteen päästyä iholle. Iho ei reagoinut tuotteeseen ekalla kerralla mitenkään, ei tuntunut eikä näkynyt mitään tavallisen voiteen levityksestä eroavaa. Toisaalta tämänkin voi jo laskea erikoiseksi, kun niin monet "tavallisetkin" voiteet tuntuvat iholla heti pahalta, hehe.

Mulla oli vähän epämääräiset syyt tämän tuotteen hankintaan, kun iholla on kaikenlaista ongelmaa, muttei mitään yksittäistä, riittävän selkeää, hoidettavaa vaivaa. Kuitenkin kun tuotteen määritelmäkin kuulosti samalla tapaa epämääräiseltä "joka ongelman ratkaisulta", niin mikäs sen parempi kokeiltavaksi kaikesta ärsyyntyvälle ja tulehtuvalle, tukkeuneelle iholle. Kokeilen varmaankin käyttää kerran päivässä ja katson, mitä tapahtuu.

Onko väki vieläkään saanut paketteja, tai edes nähnyt mitään seurannasta??
1cFii, oma väri.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1072 : 14.01.15 - klo:18:23 »
Minulle tuli tänään lähetysilmoitus sähköpostiin.Tilauksen tein 6.1.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #1073 : 15.01.15 - klo:12:08 »
Eilen tuli paketti <3. Kesti tasan viikon, tilasin 7.1. paketin. BHA 2% liquid ja se anti-age-mikä-lie-sanahirviö-kosteusvoide ilman aurinkosuojaa. Aurinkosuojattomuus on suuri miinus, mutta onneksi useimmissa meikkivoiteissa on nykyään SPF ja osoittautui samplen perusteella sen verran toimivaksi, että oli nyt sitten tilattava täysikokoisena.

Sampleja tuli mukana kaksi, toinen oli 2% BHA lotion, jonka sitten annoin miehelle testattavaksi ;D. Valitteli eilen illalla saunan jälkeen sopivasti kuivaa ihoaan, joten tyrkkäsin sille tuon samplen käteen. En kuitenkaan lotionia tule koskaan käyttämään tai harkitsemaankaan, on sen verran rasvoittuva iho muutenkin.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1074 : 15.01.15 - klo:12:13 »
Jee, viimeinkin mun paketti näkyy Postin seurannassa! saapunut tänään maahan. Saisinpa paketin jo huomiseksi lähipostiin :) Meni siis tällä kertaa lähemmäs kaksi viikkoa tilauksesta. Huh, kylläpäs sitä on nykyään malttamaton  ;D

grace

• Vieras
« Vastaus #1075 : 15.01.15 - klo:14:01 »
Nyyh, mun 2.1. tilattu ja 5.1. postitettu paketti ei ole tullut vielä, haluaisin niiiiiin päästä hipelöimään sitä uutta öljyä ja läästiä karmeaan naamaani AHA-geeliä.  :(

^ Olisikohan mun paketti samassa kontissa Kalevalattaren paketin kanssa...

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1076 : 15.01.15 - klo:14:21 »
Hieman lisää huonoa tuuria, niin mun paketissa on sun tuotteet, grace  ;D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1077 : 15.01.15 - klo:15:56 »
^ Mulle tuli tuosta mieleen kehua, että PC:n paketeissa on kyllä aina onnistunut olemaan täsmälleen se, mitä piti. Ja mulla on isoja tilauksia takana paljon. (Niin ja mukana on aina myös ilmaisia näytteitä.) Olen tässä viime aikoina ihmetellyt tätä eroa yritysten arvoissa ja panostuksessa, kun esim. Britti-Lushilta tekemistäni tilauksista suunnilleen puolet on toimitettu väärin kasattuina ja aina saa valittaa ja odottaa uutta lähetystä...

Kiva että niitä paketteja on nyt alkanut ropista! :)
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1078 : 15.01.15 - klo:23:03 »
Mä en oikein meinaa löytää sopivaa tapaa käyttää tätä Azelaic Acid + BHA:ta. Tarvitsisin tämän päälle vähän lisäkosteutta, mutta iho on kerrostamisen alla jo vähän tuskissaan. Tämän koostumus on ihan miellyttävä, mutta mulle vääränlainen. Muistuttaa vähän kokemustani 1% BHA-lotionin kanssa: liian rasvainen ja kalvomainen, liian vähän kosteutta. Yksinään tästä kuitenkin jää ihan siisti ja mattainen pinta, ja tuntukin on ihan ok, joten yritän kai mennä sillä. Ei nyt kuitenkaan minusta ihan paras koostumus tuohon Clear-linjaan sisällytettäväksi, toivoisin jotain vesipitoisempaa, geelimäisempää tms.
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1079 : 16.01.15 - klo:16:43 »
Onko kellään kokemusta RESIST Daily Smoothing Treatment with 5% AHA:sta?

Yritän löytää vähän miedompaa kuorintarutiinia, ja olen antanut mahdollisuuden AHA:llekin. Iho ei ole enää viime aikoina kestänyt vahvaa BHA:ta, ja eipä se ihme olekaan, kun ei sille ole enää oikein tarvetta. Olin joulun aikaan muutaman viikon lähes kokonaan ilman kuorintoja, eikä iholle ilmestynyt yhtään tulehtunutta epäpuhtautta. Mun huokoset tuntuvat pienentyneen ja iho tasoittuneen pitkällisellä BHA:n käytöllä siihen tilaan, että säännöllisessä käytössä riittää jokin miedohko kuorinta.

BHA:n osalta mun vaihtoehdot ovat Clear Regular Strength -neste ja 1% geeli. Edellistä multa löytyy (en vain tykkää koostumuksesta yhtä paljon kuin SP 2% -nesteestä), ja sitä olenkin nyt jonkin aikaa käytellyt. Harkitsen, tilaisinko vielä 1% geelin. AHA:n osalta tykkään RESIST Weekly AHA -nesteestä. 8% geeli ei oikein miellytä, iho tuntuu sen kanssa ärtyneeltä, eikä se johdu AHA:sta. Tuota yllä mainittua 5% AHA:ta en ole kokeillut, ja kokemukset kiinnostaisivat.

Tällä hetkellä mulle mieluisin rutiini on tällainen:

Aamu:  RESIST-putsari (norm/rasv), RESIST-kasvovesi (norm/rasv), SB-seerumi, RESIST Hydrator

Ilta:  RESIST-putsari (norm/rasv), Clear Reg Strength BHA, RESIST Ultra-Light-seerumi, RESIST Hydrator

(Illalla korvaan BHA:n silloin tällöin Weekly AHA -nesteellä.)

Olen nyt jätettyäni kuorinnat vähän vähemmälle pidemmäksi aikaa voinut käyttää ongelmitta retinolia sisältävää SB-seerumia, mikä on huippua, koska sen koostumus on minusta aivan ihana. Painotonta hattaraa! :D Aiemmin tämä ei onnistunut, mutta tauon kuorinnassa piti näköjään olla tarpeeksi pitkä. Toivottavasti tämä sietokyky pysyy.
1cFii, oma väri.