Mä olen todella ihastunut Hydralight -sarjaan!

Uusina käytössä siis putsari, kasvovesi sekä kosteusvoide.
Puhdistusgeeli on ihan taivaallinen. Tuoksu on vienosti raikkaan hedelmäsitruksinen, ja vaikka en olisi odottanut osaavani kaivata putsariin mitään tuoksua, niin tässä se on kyllä ehdoton plussa. Tekee kasvojepesusta tällaisellekin laiskurille mieluisaa. Geelimäinen koostumus on miellyttävä, ja peseytyy minimaalisesti vaahtoavana. Vie hyvin myös meikit, muttei ärsytä tai kuivata. Ei jätä jalkeensä mitään tuntumaa iholle, niin kuin olen huomannut SB-putsarin vienosti jättävän. Tämä tuntuu kyllä kaikin puolin todella raikkaalta.
Kasvovesi tuo pikkasen lisäkosteutusta, ei mikään ehdoton tuote, mutta käyttelen tätä lähinnä antioksidanttien toivossa.
Kosteusvoide on ehkä tehokkain kosteuttaja, mitä olen koskaan käyttänyt!

Todella kevyt ja imeytyvä koostumus ilman mitään rasvaisuutta tai nahkeutta. Iho on selvästi tykännyt nannaa, on kimmoisampi nyt kuin ennen.
Sen sijaan Resist Anti-Wrinkle retinol seerumi ei tullut jäädäkseen. Mulla on aikaisemminkin ollut epäilystä siitä, että retinoli aiheuttaa tietyissä kohdissa naamaa suuria, ihonalaisia patteja. Niin kävi nytkin, ja ne katosivat/lakkasivat syntymästä, kun lopetin seerumin käytön. Paksummilla ihoalueilla tuo kyllä toimii pienen näpyn ennaltaehkäisijänä, joten käyttelen tuotetta vain niillä alueilla. Luulen kuitenkin pärjääväni lähes yhtä hyvin pelkällä BHA:lla, joten kenties kokeilen retinolia seuraavan kerran sitten, kun on ryppyjä hoidettavana...
Ainiin, ja Resistin Super Antioxidant Concentrate seerumiakin olen käytellyt joka toinen ilta. Tämäkin on vallan ihana! Iho napakoituu ihan silmissä, näyttäisi ainakin minulla pienentävän ihohuokosia. Tulee kyllä vakikäyttöön.