Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395597 kertaa)

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1110 : 02.02.15 - klo:12:38 »
^ Sattuipas kivasti, että tuon videon kommenteissa tulikin ilmi, että Euroopassa(kin) vapaan c-vitamiiniseerumin olisi tarkoitus ilmestyä ensi kesänä! Olenkin odottanut tuota, kun PC:ltä kerrottiin jo hyvän aikaa sitten, että seerumi olisi luvassa jo pian...
Uuu, mä en taida olla koskaan ollut näin innoissani kosmetiikkatuotteen tulosta EU:n markkinoille. :D Laadukkaista ja kohtuuhintaisista c-vitamiiniseerumeista (miksi niihin aina lisätään sitrusuutteita?) kun ei ole lainkaan ylitarjontaa.
Sources or didn't happen.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1111 : 02.02.15 - klo:17:33 »
Kylläpäs PC:llä asiakaspalvelu toimii! 8) Laitoin palautetta tilaamastani Resist 2% BHA Weightless body Treatmentista, joka puristettaessa hieman vuoti nokan läheisyydessä olevasta saumasta. Mainitsin vielä, ettei tuo minua paljon haittaa, kunhan ilmoittelin asiasta. Lupasivat kuitenkin lähettää uuden putelin täysin maksutta tilalle! :) Mikä on aika iso korvaus minusta, kuitenkin kolmenkympin hintainen tuubi kyseessä, ja hyvinhän tuota vanhaakin pystyy vielä käyttämään.
Cogito ergo doleo.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1112 : 02.02.15 - klo:23:27 »
^ Mäkin olen aina saanut todella anteliaat korvaukset, jos jotain on yhtään ollut pielessä (ja harvoin siis on). Ovat myös toimittaneet ihan älyttömän nopeasti ne ylimääräiset jutut. Ihan huippuluokan asiakaspalvelua.
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1113 : 03.02.15 - klo:14:59 »
Sain viimeisimmässä paketissani Resist Daily Smoothing Treatment 5% AHA:n ja olen nyt pari kertaa ehtinyt kokeilla. Koostumus tuntuu miellyttävältä ja sopii paksua tuotekerrosta sietämättömälle iholleni ihan mukavasti. On ohutta, imeytyy nopeasti ja jättää mattapinnan. Ihan eri tavalla kerrostettava tuote kuin vaikka Azelaic Acid + BHA, joka on paksua ja voidemaista. Mun pulloni tuote on väriltään vaaleaa kellanruskeaa ja koostumus muistuttaa ohennettua Hydratoria. Tuoksu oli pullosta ottaessa ihan kivan pirteä, mutta iholla en tätä(kään) mielelläni haistelisi. Menee kuitenkin, varmasti tähän tottuu.

Laitoin tätä illalla Azelaic Acid + BHA:n alle. Sopivat ihan hyvin päällekkäin käytettäviksi, mutta kun tässä 5% AHA:ssakin on BHA:ta mukana, niin harkitsen sen linjaamista aamutuotteeksi. Tänään laitoin AHA:n päälle Resist Ultra-Light-seerumia ja Hydratoria, ja hyvin sopivat nekin yhteen, ei tullut paksua kerrosta eikä kiiltoa tai tahmeutta. Tarkoituksena on testata AHA:ta vielä Skin Balancing -seerumin kanssa, sen yhdistelmän jotkut ovat sanoneet rullautuvan ikävästi. Vielä en ole kokenut ärsytystä, enkä sitä itse AHA:lta odotakaan (kun 10-prosenttistakin käytän), mutta tuotteen muiden ainesosien suhteen olen vähän varuillani.

Azelaic Acid + BHA:n kanssa on mennyt ihan kivasti. Iho tuntuu ottavan paksun koostumuksen vastaan vähän paremmin, ja alle sopii tarvittaessa käytettäväksi ainakin Clear-linjan Regular Strength BHA ilman överiä kiiltoa. Päällekin olen pystynyt laittamaan tarvittaessa ohuen kerroksen Skin Balancing -geeliä (Hydrator oli jo liikaa).
1cFii, oma väri.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1114 : 04.02.15 - klo:17:44 »
Minä tässä oon kahden vaiheilla mitä tekisin ??? Minulla on nyt käytössa Hydralight putsari ja Hydralight kosteusvoide.
Ensin iho hilseili mutta nyt punottaa . Naama kyllä tuntuu pehmeältä aamuisin. Laitanko palautukseen vai tottuuko iho ajan kanssa . Näytteitä kokeilin ja niistä ei tullut mitään ongelmia.
Apuva....

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1115 : 04.02.15 - klo:18:38 »
^ Pelkän punoituksen perusteella on vähän vaikea neuvoa. Onko käytössä siis mitään kuorintaa, josta punoitus voisi johtua, vai pelkästään nuo perustuotteet? Ehkäpä tarvitset jotain hellempää/hoitavampaa kuin Hydralight-sarjan, ainakin talven ajalle. Onko ihosi kuitenkin rasvaiseen päin ja tukkeutuva? Jos on, niin RESIST-sarjan seka/rasvaisen ihon tuotteet ovat todella hyvä vaihtoehto. (RESIST-tuotteita on erikseen kuivalle ja seka/rasvaiselle iholle – jälkimmäiset ovat vaaleansinisissä pakkauksissa.) Myös Skin Balancing -sarjasta voisi löytyä sopivia tuotteita.
1cFii, oma väri.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1116 : 04.02.15 - klo:19:27 »
^Bha 1% lotion satunnaisesti käytössä. Kuitenkin minulla on herkkä, rasvainen rosaceaiho joka on nyt aika kuivassa kunnossa.Eikös nuo Resist tuotteet sisällä monetkin retinolia ja se ei passaa mun iholle.
Pitääpä vielä tarkastella tuota Resist sarjaa.
Jos jättäisi nuo Hydralightit kesäksi kun naama on kuin rasvalautta lämpimillä keleillä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1117 : 04.02.15 - klo:19:56 »
^ Vain pienessä osassa RESIST-tuotteita on retinolia. Kahdessa kuivan ihon voiteessa (Barrier Repair ja Intensive Repair) on pieni pitoisuus retinolia, ja vahvempi pitoisuus sitten Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serumissa. Yhdessäkään seka/rasvaisen ihon RESIST-tuotteessa (pesu, kasvovesi, BHA-neste, seerumi, kosteusvoide) ei ole retinolia. Mun iho on ihan äärettömän tulehtuva, ja mulle RESIST-sarjan perustuotteet ovat olleet kaikkein siedetyimpiä, mutta hyvin yksilöllistähän se aina on. Azelaic Acid + BHA -hoitotuotekin saattaisi olla sinulle mieleinen rosacean ja rasvaisuuden hallintaan, sitä löytyy (siis samaa ainetta) kahdessa eri pakkauksessa nimillä RESIST Multi-Correction Treatment Azelaic Acid ja Clear Daily Skin Clearing Treatment Azelaic Acid + BHA. Suosittelisin myös muiden BHA-vaihtoehtojen kokeilua kuin tuon 1% Lotionin, joka joillakin meistä aiheuttaa punoitusta. Esimerkiksi 1% BHA-geeli on hellävarainen vaihtoehto, tai Clear-sarjan hellempi Regular Strength -neste. Nämä ovat kaikki mun suosikkituotteita rasvaiselle rosaceaiholle.
1cFii, oma väri.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1118 : 04.02.15 - klo:21:02 »
^ Voi kiitos. Pitääpä tilata näytteitä ja kokeilla.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1119 : 05.02.15 - klo:16:19 »
Eivät kyllä turhaan suosittele AHA:ta ja retinolia yhdessä... Olen käyttänyt kropan 10% AHA-lotionia ja retinolivoidetta päällekkäin jaloille, joissa on sitkeät ihottumalaikut ja toisessa jalkapöydässä aurinkovaurio, eikä tilanne ole koskaan ollut näin hyvä. Ihottumakohdat eivät ole lieventyneet edes reseptillä saatavalla kortisonilla, mutta nyt on ekaa kertaa syvä tulehdus hälventynyt ja normaalin väristä ja tuntuista ihoa näkyvissä. Wuuhuu! Aurinkovauriokin on selvästi sileämpi. Olen käyttänyt tätä settiä suunnilleen joka toinen päivä ja vuorotellut PC:n vartalovoin kanssa. Vartalovoi ja AHA ovat olleet käytössä aiemminkin, ja vaikka hyviä ovatkin, ihottumat eivät ole näillä hellittäneet, joten uskoisin kyllä retinolivoiteella olevan merkitystä.
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1120 : 05.02.15 - klo:16:26 »
Mitä opimme taas tästä.. Virallisiksi lääkevoiteiksi luokitellut eivät aina automaattisesti auta ihoa, vaikka niillä pitäisi olla teoreettinen kyky imeytyä syvemmälle. Ostolakossa-blogin mukaan apteekin lääkevoiteet on moneen kertaan tutkittu, jälleen testattu ja todettu tehokkaammiksi kuin vai ne ns. kosmeettiset aineet.. Mutta katin konttelit, itsekin olen havainnut usein jonkin siviilivoiteen ja -aineen hoitavan paljon paremmin kuin ne ns. tehokkaat, syvemmälle imeytyvät... Ihohan ei tiedä, onko sille sivelty aine peräisin lääkevoiteeksi leimatusta tuubista vaiko suoraan esim. aloe veran lehdestä tai pajupuun kuoresta  ::)

(Sekin vaihtelee maasta toiseen, mikä lajitellaan lääkkeeksi, mikä kosmetiikaksi... USAn lainsäädäntö sallii esim. bentsyyliperoksidin myynnin kosmeettisena tuotteena, EUn ei.. Sen johdosta Suomessakin bp-sisältöä voi ostaa vain apteekeista...)
« Viimeksi muokattu: 05.02.15 - klo:16:31 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1121 : 05.02.15 - klo:17:01 »
^ Olen itsekin miettinyt tätä lääkkeiden ja kosmetiikan välistä rajanvetoa esim. läärystäessäni iholleni atselaiinihappovoidetta, jota taas ei sitten USA:n puolella ilmeisesti reseptittä saa... Ja olen kyllä todella kyllästynyt kuulemaan sitä, miten kosmetiikan ainoa mahdollinen vaikutus olisi vain pinnoite iholla, ei enempää. Ihan tasan kosmetiikaksi luokitelluilla tuotteilla voi saada ihon toimimaan erilailla, ei ainoastaan pinnan näyttämään ja tuntumaan erilaiselta. Pitää vain valita sen peruskauran sijasta jotain, millä on enemmän potentiaalia. Tietenkään vaikutus ei ole ikuisesti pysyvää sen jälkeen, kun tuotteen käytön lopettaa, mutta eiväthän ne lääkkeetkään ikuista immuniteettia ongelmille anna! Ei ainoa vaihtoehto sille silti ole pelkkä optinen harha. Ja kyllä mä esim. BHA:n vaikutusta ihollani pitäisin melko pysyvänäkin, ihoni ei nimittäin enää tuota yhtä paljon talia kuin nuorempana, joten BHA:lla pienentyneet huokoset tosiaan pysyvät nyt pienempinä. Problem solved. :)
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1122 : 06.02.15 - klo:11:19 »
Mulle tuli PC:n uusi öljy viime tilauksessa. Iho on ollut viime aikoina jokseenkin kamalassa kunnossa (nykyisellä mittapuulla siis, eli vähän enemmän tukkeumaa ja näppyä, entisellä mittapuulla ihan kunto on edelleen tosi hyvä). Syynä lienee taas kuukautiset, jotka tasaisesti tekevät tuhojaan ihossa, jos en käytä myös Basiron Washia. Lisäksi iho on ollut niin kiristelevän kuiva, että suupieli halkesi jo n. viikko sitten, eikä ole lähtenyt millään paranemaan, minkä vuoksi ei ole tullut mieleenkään rääkätä ihoa vielä Basironilla. Öljyjä olen käyttänyt aiemminkin, mm. jojobaöljyä ja arganöljyä, joten en odottanut tuolta PC:n öljyltäkään mitään kovin kummoista.

Kaksi käyttökertaa nyt kuitenkin takana, ekan kerran sotkin muutaman tipan Skin Recovery -seerumiin ja tokalla kerralla tummansiniseen Resist-seerumiin ja kyllä tuo öljy vain toimii! Iho oli tänään aamulla jo jotenkin kosteutetumman oloinen (vaikka yöksi laitoin pelkän Avitcidin) ja meikki levittyi kauniisti, on pysynytkin nätin näköisenä. Meikkiä levittäessä myös huomaa, että aika pientä ovat nämä nykyiset epäpuhtaudet, kun peittyvät niin vaivatta - on vielä muistissa se aika, kun millään määrällä peite- ja meikkivoidetta ei saanut silloisia tulehtuneita finnejä piiloon. Mutta joka tapauksessa erittäin miellyttävä yllätys tuo Paulan öljykin.  :)

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1123 : 07.02.15 - klo:20:59 »
Mä olen todella ihastunut Hydralight -sarjaan! :l Uusina käytössä siis putsari, kasvovesi sekä kosteusvoide.

Puhdistusgeeli on ihan taivaallinen. Tuoksu on vienosti raikkaan hedelmäsitruksinen, ja vaikka en olisi odottanut osaavani kaivata putsariin mitään tuoksua, niin tässä se on kyllä ehdoton plussa. Tekee kasvojepesusta tällaisellekin laiskurille mieluisaa. Geelimäinen koostumus on miellyttävä, ja peseytyy minimaalisesti vaahtoavana. Vie hyvin myös meikit, muttei ärsytä tai kuivata. Ei jätä jalkeensä mitään tuntumaa iholle, niin kuin olen huomannut SB-putsarin vienosti jättävän. Tämä tuntuu kyllä kaikin puolin todella raikkaalta.

Kasvovesi tuo pikkasen lisäkosteutusta, ei mikään ehdoton tuote, mutta käyttelen tätä lähinnä antioksidanttien toivossa.

Kosteusvoide on ehkä tehokkain kosteuttaja, mitä olen koskaan käyttänyt! :) Todella kevyt ja imeytyvä koostumus ilman mitään rasvaisuutta tai nahkeutta. Iho on selvästi tykännyt nannaa, on kimmoisampi nyt kuin ennen.

Sen sijaan Resist Anti-Wrinkle retinol seerumi ei tullut jäädäkseen. Mulla on aikaisemminkin ollut epäilystä siitä, että retinoli aiheuttaa tietyissä kohdissa naamaa suuria, ihonalaisia patteja. Niin kävi nytkin, ja ne katosivat/lakkasivat syntymästä, kun lopetin seerumin käytön. Paksummilla ihoalueilla tuo kyllä toimii pienen näpyn ennaltaehkäisijänä, joten käyttelen tuotetta vain niillä alueilla. Luulen kuitenkin pärjääväni lähes yhtä hyvin pelkällä BHA:lla, joten kenties kokeilen retinolia seuraavan kerran sitten, kun on ryppyjä hoidettavana...

Ainiin, ja Resistin Super Antioxidant Concentrate seerumiakin olen käytellyt joka toinen ilta. Tämäkin on vallan ihana! Iho napakoituu ihan silmissä, näyttäisi ainakin minulla pienentävän ihohuokosia. Tulee kyllä vakikäyttöön.
Cogito ergo doleo.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru