Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395606 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1155 : 16.03.15 - klo:23:22 »
Pidin kovasti Paulan Hydralight spf 30 päivävoiteesta - ihanan kevyt koostumus, joka ei ole tukkinut ihoa - tosin putsaus on ollut perusteellinen joka ilta... Voisin tilata joskus  <3
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1156 : 17.03.15 - klo:09:37 »
Mullakin taas päivävoide haussa. Olen käyttänyt vaaleansinistä Resistiä, koska siinä on aivan ihana koostumus, mutta ei se väri kyllä ole lähellekään sopiva. Meikkivoidekerros päällä peittää sitä sävyä vähän, mutta musta on alkanut tuntua, että se vielä tummenee iholla päivän mittaan meikkivoiteiden alla. Samaa tummenemista ei nimittäin esiinny muilla aurinkosuojilla. Hydralight on ihan ok, mutta siitä jää valkoinen jankki ja lisäksi se jää pyörimään pintakuivalla ihollani valkoisena hileenä. HNgh. Löytyisipä joku aurinkosuoja, jossa olisi vaikka kemiallinen suoja ja jota ihoni kestäisi. Houkuttaisi testata uutta Eucerinin punaisuutta neutraloivaa päivävoidetta, tätä siis: http://www.eucerin.fi/tuotteet/hypersensitive-skin/antiredness-concealing-day-care-spf-25

Melkein kaikissa PC:n tuotteissa mulla on fiilis, että tuote on ihan ok, mutta silti on jotain sellasta ärsyttävää vikaa käytettävyydessä tai koostumuksessa. Löysin yhden pussin Resist Cellular Defense Daily Moisturizeria ja olin alkuun ilahtunut, ettei se kirvellyt lainkaan iholle laittaessa - jätti kuitenkin ihon niin rasvaiseksi, että meikkivoiteen ja puuteroinninkin jälkeen yhä kiilsi ja tuntui jopa jotenkin, että puuteri vain pyöri iholla. Joten ei jatkoon. Joku erittäin kosteuttava mutta kevyt seerumi tekisi nyt hyvää, mutta Paulalla ei sellaista ole, kun en oranssisuuden vuoksi pysty rasvaisen ihon Resist-seerumia käyttämään.

Muutenkin ihon tila on nyt sellainen, että huoh.  :'( Leuan alueella on kystistä aknea runsaasti, iho on kauttaaltaan rasvaisempi, mutta silti niin kosteusköyhä ja ärtynyt, että jo kasvovesi kirvelee iholla usein. Olen laittanut pannaan kaikki raskaammat tuotteet, mutta mitään apua ei ole ollut. Sentään iho tuntuu sileältä nyt (jos koskettaa muualta kuin sen aknen kohdalta eh), mutta tämä ihon villiintyminen on kyllä aivan mystistä nyt. Kolmesti viikossa pidän päivällä kasvoilla Clindoxyliä ja ilta-Avitcidin kanssa vaihtelen Acnatacia, joka on miedompi ja jossa on myös klindamysiiniä, mutta toistaiseksi iho näyttää vain pahentuneen.  :-X

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1157 : 17.03.15 - klo:10:32 »
^ On kyllä harmi, ettei siitä sekaihon Resist SPF30:stä tehty sävyttämätöntä versiota, kun se koostumus on niin tykätty ja tuota aika paljon kommenteissa pyydellään.

Mulla jyllää ekseema ihan kaikkialla, joskin varsin harvana kaikkialla muualla paitsi kasvoissa... Epäilen vähän retinolin pahentaneen tilannetta. Naamataulu on tuskaisen kiristelevä kera turvonneiden, punaisten ihottuma-alueiden. Kasviöljyistä mun iho vain kuivuu, tukkeutuu ja lehahtaa tulipunaiseksi, joten rutiinina on kerrostaa sitten iholle kaikkea muuta: Resist Ultra-Light-seerumia, Skin Balancing -geeliä, ja päälle Aquaphoria. Suosittelen kyllä Aquaphoria tukkeutuvan ihon avittamiseen kärsimystilanteissa. Siitä on selvästi muutakin hyötyä kuin mineraaliöljykerros, kun rikkoutunut iho paranee huomattavan nopeasti.

Tosi näppärä keino saada seerumimaista kosteutusta on muuten sekoittaa Skin Balancing -geeliin jotain tuhdimpaa voidetta tai öljyä tai mikä itselle sopiikaan! Sen koostumus toimii tässä ihan mahtavasti.
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1158 : 17.03.15 - klo:11:28 »
^Mulla on ollut testituubi tuota Aquaphoria, mutta mun iho ei oikein pidä siitä. Luulen, että kyseessä on lanoliini, koska se on yksi niistä, joista huomaan aina tulevan näppyjä suun ympärystään, kun huulille käytän. Repaleisiin huulin kaikki lanoliinipitoinen on aivan omassa luokassaan mulla, joten aina toisinaan joudun sellaisia tuotteita käyttämään, mutta tosiaan joka kerta sen jälkeen naamaa on koristanut uusi näppy.  ;D

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1159 : 17.03.15 - klo:12:12 »
^^^ Kokeilin näytteen verran tuota uutta Eucerin antiredness spf 25 voidetta. On semmoista vihertävää , vähän rakeisen oloista voidetta. Jätti kasvoille semmoisia valkoisia hileitä , vähän samanlainen kuin PC Hydralight. Illalla kun pesin kasvot niin punoitti kahta kauheammin. Ei minun juttu.
Ehkä nuo fysikaaliset suojat ei yksinkertaisesti passaa mun iholle vaikka ruusufinni ja herkkä iho onkin.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1160 : 17.03.15 - klo:12:42 »
^^ Mäkin välttelin ennen lanoliinia kokonaan, mutta tuossa se erikoispuhdistettu lanoliinialkoholi on sopinut, eikä ole aiheuttanut ollenkaan ärsytystä eikä tukkeumia (toisin kuin lanoliini tavallisesti, ja ihan villavaatteetkin mulla). Sanoisin ainakin, että se on eri juttu kuin tavanomaisten huulirasvojen lanoliini, mutta ei tietenkään välttämättä tämäkään kaikille käy.

Edit. Oon siis ihan tarkoituksellakin testannut tuon tukkivuutta oman supertukkeutuvan ihoni lisäksi miehenkin iholla, molemmilla myös tulehtuneiden tukkeumien päälle, ja on korkeintaan nopeuttanut paranemista. Kyllähän tuo taisi väittääkin olevansa ei-komedogeeninen, mutta eihän niihin väitteisiin ole noin vain uskomista... ;D Miesparka...
« Viimeksi muokattu: 17.03.15 - klo:12:51 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1161 : 17.03.15 - klo:13:56 »
Mäkin huomasin tuon vaaleansinisen RESIST spf-kosteusvoiteen jättävän oranssia jälkeä. Kesällä tuskin haittaa, mutta näin keväällä joutuu kyllä käyttämään jotain muuta aurinkosuojaa kasvoille.

Mulla on poskipäät jotenkin "kovettuneet" äskettäin, ja niissä on pientä röpelöäkin. Pitänee tilata Paulalta jotain AHA-liuosta, jos niistä olisi apua. Uskaltaisikohan tuohon 10% Weekly Treatmentiin siirtyä näin kylmilteen, vai kannattaisko aloitaa miedommalla?
Cogito ergo doleo.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #1162 : 19.03.15 - klo:22:39 »
Tein pitkästä aikaa tilauksen Paulalle - 7.3. tilattu paketti saapui eilen. 2% BHA liquid alkaa olla loppumaisillaan, joten tilasin sille jatkajaksi Resist Pore-Refining 2% BHA:n. En ole testannut tuota aikaisemmin, vaan ostin alennuksen takia ihan sokkona, pitänee korkata se mahdollisimaan pian vaikka liquidia on vielä jäljellä, että voi käyttää palautusoikeuden jos tuon kanssa tulee ongelmia. Olen ollut tyytyväinen tuohon pelkistettyyn bha-nesteeseen, mutta joskus se jättää ihon öljyisen näköiseksi. Ongelma poistuu, kun päälle laittaa seerumin tai voiteen, mutta olisi tietysti kivempi, jos tuolta välttyisi, lisäksi resist-sarjan bha:ssa kiinnostaa mahdolliset anti-age-ominaisuudet  ;) Olen huomannut, että silmien ympärille on alkanut tulla hentoja juonteita, jotka toistaiseksi häviävät kosteuttamalla ihoa, mutta tästä se rypistyminen taitaa kuitenkin alkaa  :D

AHA-kuorintana mulla on ollut käytössä Derma E:n 5% AHA-voide, ja tilasin nyt sampleja Paulan 10% AHA-nesteestä, koska halusin kokeilla tehokkaampaa ainetta ja nestemäinen koostumus vaikuttaa miellyttävämmältä käyttää (Derma E:n tuote on esim. iherbissä myytävä Overnight Peel with Alpha Hydroxy Acids, jos jotakuta kiinnostaa edullisempi vaihtoehto Paulalle  ;) tästä löytyy arvostelu myös beautypediasta). Laitoin tänä iltana Paulan AHA:a, ja samalla tavalla nipisteli vähän heti laittamisen jälkeen kuin tuo aikaisemmin käyttämäni aine, mutta ei ainakaan vielä tuntunut ärsyttävän vaikka prosentteja on kaksinkertaisesti.

Kaupan päälle tullutta Resist Barrier Repair Moisturizeria olen ehtinyt testata molempina iltoina. Koostumus on ihana, häviää ihoon hetkessä eikä jätä minkäänlaista tahman, rasvan tai kalvon tunnetta. Toistaiseksi en osaa sanoa tästä sen kummempaa, mutta vähän luulen, että ihon ollessa kuivimmillaan tämä voi olla liian kevyttä.

Lisäksi tilasin näytteitä seerumeista (käytössä Resist Ultra Light, joka on hyvä, mutta kuivimpina kausina kaipaisin vähän tuhdimpaa seerumia), matkakokoisen Clear Extra Strength BHA:n ja näytekoot Clinical 1% Retinol Treatmentista ja uudesta Resist Vitamin C Treatmentista, siinä toivossa että kaksi jälkimmäistä auttaisivat häivyttämään vanhoja finniarpia.  Näistä olen testannut vasta C-vitamiinihoitoa, enkä osaa vielä sanoa, tehoaako se. Saisi toimia, kun ainakin toi C-vitamiininäyte oli mun mittapuulla turhan kallis, mutta en voinut vastustaa kiusausta...  ;D
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1163 : 20.03.15 - klo:15:37 »
Tehtiin eilen tilaus, ja oli kyllä aika perse ylläri kassalla, että postarialekin on nyt poistettu. >:( Aiemmin yli 150 euron tilaukset on saanut ilman postikuluja, ja meillä on ollut tapana tehdä isohkoja tilauksia harvakseltaan, usein kimppatilauksia tuttujen kanssa. Eihän nuo 8,50 euron postarit nyt mitkään maailman pahimmat vielä ole, ja ihan mukavaa on se, että siihen hintaan saa tilata kuinka paljon tahansa, mutta kyllä mua silti ärsyttää, kun tuotteidenkin hinnat ovat nousseet nyt aika tuntuvasti.

Tilasin Clear Regular Strength BHA-nestettä, Moisture Boost -voiteen mun kurtistuville silmänalusille, kropan BHA-lotionin ja vartalovoin. Kaikki ennestään tuttuja. Kaupan päälle tulevan Barrier Repair -voiteen olisin mieluusti vaihtanut ilmaiseen postitukseen, koska vaikka tuo mukavan tuntuinen voide onkin, mun iho kutisee siitä (retinoli vai kasviuutteet, who knows) tukalasti, ainakin aiemman näytteen perusteella. Jäi siitä tosin mun iholle liukas kalvon tuntukin, ja jonkin ajan kuluttua levityksestä aika kova kiilto. Ehkäpä ojennan sen miehelle testiin, kun se miesten sarjaan valittu voidekin on tuota samaa.

Seerumit ovat olleet viime aikoina vähän epätyydyttävä osa-alue. Resist Ultra-Light ei oikein ole antanut riittävästi kosteutta, ja tunne iholla on ollut jotenkin oudosti kalvomainen ja kuiva. Musta tuntuu, että mun iho ärsyyntyy tai tukkeutuu tästä nykyään. SB-seerumin tekstuurista tykkään kovasti, ja tämä ei ainakaan tuki, mutta retinoli on mulle hankalaa. En usko, että mulle ikinä sopii mikään kovin tehokas anti-aging-tavara. Ajattelin nyt jättää seerumit toistaiseksi ja yrittää mennä Resist-putsarilla ja -kasvovedellä (vaal.siniset), Regular Strength -BHA:lla, Resist 5% AHA:lla jos iho sitä sietää, Resist Hydratorilla ja MB-voiteella. Aurinkosuojaksi on hankittu sävytetty Resist spf30, mutta vähän jännään, millaiseksi sävy iholla kunnollisessa käytössä osoittautuu.

Iho on ollut hirveän kosteusköyhä pitkään, mutta lähes kaikki kuivemman ihon tuotteet on kokeiltu ja tukkiviksi tai ärsyttäviksi todettu, joten vaihtoehdot ovat aika vähissä. Jospa noissa miedoissa kuorinnoissa pysyminen ja retinolin karttaminen yhdessä kesäisempien kelien kanssa toisi hiljalleen jotain helpotusta.
« Viimeksi muokattu: 20.03.15 - klo:15:41 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1164 : 20.03.15 - klo:18:53 »
evergreen, osaisitko verrata toisiinsa Skin Balancing -putsaria ja Resist-sarjan rasvaisen ja sekaihon putsaria? Vissiin muistuttavat toisiaan, mutta jotkut sanovat Resistiä hellävaraisemmaksi. Mua mietityttää nää putsariasiat, kun iho nyt tosiaan on mennyt rasvaisempaan suuntaan, mutta on kuitenkin järjettömän kosteusköyhä. SB-putsari tekee mun ihon _todella_ kuivaksi ja kivulloisen kiristeleväksi, samoin teki Moisture Boost. Ja ihan siis silleen, että suupielet halkeilee, kun ihoa kiristää niin kamalasti. Skin Recovery -putsarista tykkäisin muuten periaatteessa, mutta se kuluu jotenkin kamalaa tahtia, kun se iholle hieroessa jotenkin häviää naamalta. Tosin senkin jälkeen iho on niin kuiva, että pitää heti suihkuttaa Favoran kosteuttavaa kasvosuihketta, jotta pärjäisin sen 30 min, jonka joudun odottamaan, että iholle voi levittää tretinoiinia, joten ei sekään ideaalilta tunnu.

Muuten mulla on varovaisesti arvioituna mennyt iho parempaan suuntaan. Kamalasti jälkiä vain tuosta aknepuuskasta ja kun vielä tietää, kuinka kauan niillä kestää haalistua Avitcidin käytölläkin.  :# Tai no mistä sitä tietää vaikka kohta olisi uusi aknepuuska edessä, kun kuukautisiakaan ei ole vielä ollut. Myös raivostuttaa saada sileäihoisilta tutuilta ihonhoitovinkkejä tyyliin "kyllä iho korjaa itse itsensä" kun on nyt kamppaillut tämän kanssa niin pitkään.

Seerumeissa mullakin on pulma. En ole enää uskaltanut laittaa tummansinistä Resist-seerumia naamaani, vaikka käytin sitä vaikka kuinka monta kuukautta ihan tyytyväisenä, nyt pelkään kaikkea paksumpaa aknen takia. Iho ei tosin ole lainkaan tukossa ja periaatteessa tuo leukaperien akne vaikuttaa kyllä hyvin hormonaaliselta, mutta pelaan nyt varman päälle kuitenkin ja en laita siihen mitään riskialtista. Kaipaisin jotain TODELLA kosteuttavaa sekä seerumilta että kasvovoiteelta, mutta värjääntymisongelman takia tilaan varmaan sitten Skin Balancing -seerumia, josta periaatteessa tykkään paljonkin. Se ei vain auta tähän saharaongelmaan. Hydralight-kosteusvoiteenkaan kosteustehot eivät riitä, lisäksi sitä ei voi levittää kuin ohuen kerroksen tai se alkaa rullata iholta. Nyt olen muutaman päivän testannut taas Humektanin lisäämistä rutiiniin ja pakko on todeta, että se on tehnyt iholle todella hyvää, joten ehkä jatkan sitä kokeilua vielä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1165 : 20.03.15 - klo:19:40 »
^ Kyllä se Resist-putsari on mulle selvästi hellävaraisempaa kuin Skin Balancing. Resist ei kirvele mulla silmiä, toisin kuin SB, ja ihokin tuntuu reagoivan siihen vähemmän. Resistissä on vähän liukkaampi ja "ylellisempi" tuntu. Kyllä Resist on minusta myös vähän vähemmän kuivattavaa, mutta toisaalta luulen, että jos iho on siinä tilanteessa, että lähes kaikki putsarit sattuvat, niin melko varmasti tämäkin. Tämä kuitenkin poistaa rasvaa tehokkaasti, joten tehoja siinä mielessä on. Seka/rasvaiselle iholle suunnattujen pesujen sarjassa tämä on kuitenkin minusta todella hellävarainen. Tämä voisi varmaan olla sullekin hyvä vaihtoehto pitkällä aikavälillä, kunhan saat kuivuutta vähän hoidettua..? Tämä on kyllä nimensä mukaisesti perfectly balanced, ja pitää rasvaisuuden kurissa ilman että iho alkaa jossain kohti repeillä liian tymäkän putsarin takia. Mutta tosiaan, kuivuus on jatkuva ongelma mullekin, ja tuttua on, että välillä ihan kaikki kuivattaa ja sattuu. :-\

Mä olen käyttänyt Resist-putsaria marraskuusta alkaen ainoana putsarina, ja mulla on yhä eka pullo käytössä (ihan riittoisaa siis). Toinen on kyllä valmiina, tämä on ollut mulle parhaiten sopiva putsari ihan kaikista kokeilemistani. Poistaa tosiaan myös meikit helposti yhdellä pesulla.
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1166 : 27.03.15 - klo:13:08 »
Tilasin sitten kuitenkin Skin Recovery -putsarin hinnan takia ja koska nuo muutkaan suuret putsarit eivät sen paremmin sovi. Paulan hinnat alkavat olla aika suolaiset... Aamuputsariksi ostin Pirkan Argan-sarjan puhdistusvaahtoa ja se on ollut todella mieluisa tuttavuus: mieto, kiva tuoksu, pehmeä ja liukas vaahto, joka ei "kulu" kasvoilta ja iho ei jää kireäksi. Meikinpoistoon en ole testannut kyllä.

Mulla tämä kuivuusongelma jatkuu ja jatkuu vain. Pahinta se on suun ympärillä, leuassa ja suupielissä. Avitcidia ei kai näille alueille saisi edes käyttää, mutta se on mulla mahdoton yhtälö, kun kaikki finnit ja epäpuhtaudet tulevat juuri sinne. Nyt kuitenkin alkaa kyllästyttää niin paljon, että olen miettinyt jo BHA:nkin jättämistä hetkeksi rutiineista pois kokonaan. Se kun nimittäin on rutiinin sellainen osa, jonka tehosta en ole varma, mutta sen tiedän, että se kuivattaa. Uusia finnejä ei ole oikeastaan tullut, joten paikallishoidot ovat nyt tepsineet, mutta ihon hilseily, kuoriutuminen ja kuivuus rasittavat.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1167 : 27.03.15 - klo:13:39 »
^ Mä käytin liikaa BHA:ta, ja vuodenvaihteessa just leuan ja suupielten kuivuus oli niin äärimmäistä, että jätin BHA:n tauolle kokonaan. Kokeilin muutaman viikon tauon jälkeen uudelleen, mutta silloinkin vielä yksittäinenkin kerta SP 2% nestettä tai 2% geeliä oli liian tujua. Aloin käyttää kuorintana pelkästään 10% AHA:ta kerran tai pari viikossa, ja se oli ihan hyvä juttu ihon rauhoittamiseen, mutta kyllä mä BHA:n yhä koen omalla iholla ehdottomana, koska AHA:n kanssa näki huokosiin alkavan kertyä tavaraa, vaikka iho muuten tulikin sileämmäksi. BHA pitää huokosten sisällön aisoissa, ja mulla se riittää yksinään estämään tulehtuneet tukkeumat, joita taas esim. pelkän AHA:n kanssa alkaa jossain kohti ilmestyä. Aloin hiljalleen totutella BHA:han uudelleen tuon hellemmän Regular Strength -nesteen kanssa, ja sitä oon nyt useamman viikon sietänyt hyvin. Ei ole iho revennyt auki, vaikka suupielet mulla aina ovatkin kuivat. Tauosta voi siis kyllä olla hyötyä.
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1168 : 31.03.15 - klo:09:38 »
Mullahan ei ihon tukkeutuminen sinänsä ole ongelma, koska Avitcid hoitaa sen puolen melko tehokkaasti. Suurin ongelma on tulehtuneet finnit leuassa ja huulten ympärillä, niitä ilmaantuu kuukautiskierron keskivaiheilla ja juuri ennen kuukautisia melkeinpä täysin riippumatta siitä, mitä naamalleni lykkään ja onko alueella tukkeumia.  :# Nyt on tosin ollut käytössä myös Clindoxyl ja Acnatac, eikä näiden kuukautisten aikaan tullut kovaa finnipuuskaa, joten varovaisesti toivon, että suunta olisi parempaa kohti.

Jätin tosiaan muutama päivä sitten BHA:n tauolle ja olen ihan ällistynyt, miten hyvin ihon kosteustasapaino on parantunut. Ilmeisesti on jotain tehoa tuossa 1% lotionissakin siis. Yhtenä päivänä käytin päivällä 5% AHA:ta kasvoilla, eikä iho tykännyt siitäkään kyttyrää. Meikkivoidekin on levittynyt taas hyvin ja tasaisesti eikä hilseile pitkin päivää pois naamalta. Paulahan siis kyllä neuvookin, että retinoidien kanssa pitää tarkkailla, miten iho kestää kuorintoja, mutta toisaalta myös suosittelee niitä retinoidien kanssa käytettäväksi vaikka monet lähteet kieltävät ne kokonaan. En jotenkin itse tajunnut, että sillä voi olla niin iso vaikutus, joten olen syyttänyt kuivuudesta kaikkia muita tuotteita. Ehkä yritän kesällä taas ujuttaa BHA:ta useammin käytettäväksi rutiiniin, mutta nyt taidan sen tosiaan pistää vähän hyllylle, käyttää ehkä toisinaan AHA:n kanssa vaihdellen. Iho näyttää nyt meikattuna ihan kivalta, kun pinta on kosteutettu ja sileä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1169 : 31.03.15 - klo:16:33 »
^ Kiva että sait tilannetta paremmaksi! Eihän se 1% BHA tosiaan mikään hurja ole yksinään, mutta jos rutiinissa on monta vahvaa tököttiä, niin kyllähän siinä kokonaisuus voi kuorinnan kanssa olla tosi ärsyttävä tai kuivattava.
---
Mä sain vihdoin viimeisimmän tilaukseni, melkein kaksi kokonaista viikkoa siinä menikin, lähes viikko Suomen maaperällä. Yllättävän pitkältä tuntuu aika, kun odottaa puuttuvaa kosteusvoidetta naama kurtussa...

Moisture Boost -voiteen incissä on tainnut olla jotain pientä hienosäätöä. Koostumus on ehkä ihan hitusen kevyempi tai paremmin imeytyvä. Iskin saman tien silmänalusille, hyvältä tuntuu. Ajattelin testata ihon sietokykyä kokeilemalla tätä yövoiteena koko kasvoille, tarvetta nimittäin olisi. Aiemmin tämä tukki mulla aika pahasti, mutta olen sittemmin alkanut sietää ainakin lyhyitä käyttöjaksoja ilman paiseita. Onhan tuo ihon tilannekin tässä muuttunut.

Olen ajatellut myös ottaa ehkä uudelleen käyttöön Moisture Boost -putsarin aamupesuun, mikä toki vaatii uuden tilauksen ja odottelua, koska mulla on jäljellä vain näytepusseja... Resist-putsarista en kyllä luovu, se tai Skin Balancing -pesu on mulle pakollista rasvaisuuden hallintaan, mutta riittäisi ehkä nykyään pelkässä iltakäytössäkin. Pitää ainakin kokeilla. Tykkäisin ennemmin aamuisin vaahtoamattomasta pesusta, kuten MB, se on vähän siistimpää silloin kun pesee pelkästään kasvot (ilman suihkua siis).

Setti, jolla kokeilen nyt mennä on tämä:

Puhdistus: Resist Foaming Cleanser + Moisture Boost
Kasvovesi: Resist Weightless
Kuorinta: Clear Reg. Strength 2% BHA + Resist 10% AHA
Kosteutus: Resist Hydrator + Moisture Boost (+ Resist Super-Light SPF30)

Ei seerumeita tai muita jännätuotteita toistaiseksi, iho ei ole oikein sietänyt mitään niistä.
1cFii, oma väri.