Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 426518 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1170 : 01.04.15 - klo:11:43 »
Sääret on mun murheenkryyni, erityisesti epiloitaessa. Nytkin ne on täynnä niitä punaisia pilkkuja. En ole saanut punaisiin pilkkuihin apua Paulan kropalle tarkoitetuista AHA:sta tai BHA:sta tai mekaanisesta kuorinnasta tai kosteuttamisesta tai mistään.  >:D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1171 : 01.04.15 - klo:15:14 »
^^ Mulla ei ole KP:ta, mutta miehellä on, ja hänen käsivartensa silenevät huomattavasti kropan BHA-lotionilla. Meillä on se AHA-lotionkin käytössä, ja joillekinhan kai AHA toimii paremmin, mutta meillä se on lähinnä jalkavoiteena. AHA-lotionin koostumus on paksumpi ja rasvapitoisempi, kun taas tuo BHA on ihan painotonta geelivoidetta, joten tuntumankin puolesta tykätään enemmän BHA:sta isoille ihoalueille. Mutta riippuu ihan ihosta ja mieltymyksistä, tietty. Mä käytän tuota BHA-lotionia epiloinnin/sheivauksen jälkeen ja kropan satunnaisiin epäpuhtauksiin. Se toimii tosi hyvin siinäkin, jos on tukkeumia hartioissa tai selässä, kun koostumus on ihan tahmaton eikä vaadi kuivumista.

- - -
Edit. Yllätyin aika kovasti käytettyäni tässä pari kertaa aamupesuun MB-putsaria, kun tulos olikin tänään kuivempi ja ärsyyntyneempi iho kuin Resist Foaming Cleanserillä. Nyt huomaa hyvin eron kaikkeen muuhun, kun on monta kuukautta käyttänyt pelkästään tuota Resistiä. En taida ainakaan PC:ltä mitään toista sen rinnalle sittenkään ottaa. On kyllä ainutlaatuisen hyvä putsari.
« Viimeksi muokattu: 01.04.15 - klo:16:01 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1172 : 02.04.15 - klo:12:06 »
Mun tilaus tuli supervauhtia tällä kertaa. Tilasin tosiaan Skin Recovery -putsarin nyt vielä, ehkä kesällä voisin tuota Resist-putsaria kokeilla, kun se houkuttaa. Lisäksi nyt kun iho on ollut vähemmän herkillä, kokeilin myös Clear-sarjan aurinkosuojaa, jota iho tuntui kestävän hyvin, joten sekin kesäksi kiinnostaa. :)

Lisäksi tuli Skin Balancing -seerumi ja kropan BHA. Elän haaveissa, että saisin jotenkin tuon säärten punanäppyyntymisen kuitenkin aisoihin tänä kesänä. En tiedä, onko epilaattorissakin peräti jotain vikaa, kun tuntuu ettei karvat oikein sillä lähde vaan katkeavat ja punaisen näpyn lisäksi ihossa näkyy mustaa pistettä ja jalat tuntuvat karhealta. Argh. Ehkä luovutan koko epiloinnin kanssa, mutta sekin harmittaisi, kun vempaimeen meni pitkä penni.

Iho on ollut taas selkeästi rasvaisempi. BHA:n poisjättämisestä en ole huomannut kyllä mitään haitallisia vaikutuksia, pari finniä ihoon ilmestyi, mutta koska ne tulivat huulten ympärille ja leukaan taas, niin en usko, että niitä olisi voinut millään edes ehkäistä. Olisi kiva saada tietää, mistä finnien ilmaantuminen juuri tuolle alueelle johtuu. Selkeästi rasvaisin alue on otsa, jonka kiiltelyä on nyt saanut taputella parin tunnin välein, ja silti se on aivan sileä ja näpytön.

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #1173 : 02.04.15 - klo:13:50 »
Käytin Paulan BHA-tuotteita säännöllisesti aika pitkään. Aluksi ihastuin tulokseen, mielestäni epäpuhtauden ja finnit vähenivät. Vielä viime syksynä huomasin jotain etua yhdistettynä runsaampaan vedenjuontiin. Mutta nyt tuntui siltä, että BHA on menettänyt tehonsa. Olen ollut pari-kolme viikkoa ilman BHA:ta ja kuorinut vaan kerran viikossa Paulan 10 % AHA:lla ja tuntuu, että iho olisi taas vähän paremman näköisenä. Ehkä jatkan ainakin toistaiseksi näin. Mulla on keski-ikäinen, helposti tukkeutuva, PMS-ajoittain aknehtiva, joskus herkkä, helposti palava, hieman pintakuivuuteen taipuvainen sekaiho. Isommilta rypyiltä olen toistaiseksi säästynyt, mutta olen ollut huomaavinani jonkinlaista painovoiman valahduttavaa vaikutusta kasvonpiirteissä - sille ei varmaan Paulakaan voi mitään?  ;D

Tarvitsen ehdottomasti suojakertoimellisen päivävoiteen, joka ei tukkisi ihoa. Tilasin siis kolmesta Paulan suojakertoimellisesta kosteusvoiteesta näytepusseja (3 pussia kutakin, että saa vähän pitemmän kokemuksen):
http://www.paulaschoice-eu.com/resist-super-light-daily-wrinkle-defense-spf-30.html
http://www.paulaschoice-eu.com/hydralight-shine-free-daily-mineral-complex-with-spf-30-with-antioxidants.html
http://www.paulaschoice-eu.com/pc4men-daytime-protect-spf-30.html

Tuo viimeisin on miesten sarjasta, mutten näe mitään syytä, miksei se sopisi naisillekin. Noita sitten testailen.
Edit: Ahaa, ok, kiitos tiedosta, Evergreen. :)
« Viimeksi muokattu: 03.04.15 - klo:14:10 kirjoittanut maatis »

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1174 : 02.04.15 - klo:14:36 »
^ Tuo miesten sarjan aurinkosuojavoide on sama tuote kuin Skin Balancing -sarjan Ultra-Sheer Daily Defence SPF30, joten jos siihen tykästyy niin ei ole pakko "miesten pakkauksessa" ostaa! :) Kaikki miesten sarjan tuotteet paitsi parranajovoide ovat muista sarjoista poimittuja.
1cFii, oma väri.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1175 : 03.04.15 - klo:17:36 »
Nyt alkaa olla aika tehdä uusi tilaus ja olen ajatellut tilata lisää Resis Clear Skin Hydratoria, mutta sitten en tiedäkään, kumpaa tilaisin: Hydralight Moisturizeria vai Skin Balancing Moisturizeria. Hydralight on toiminut hyvin, mutta onkohan se jo tähän aikaan vuodesta liian raskas voide? Kesällä se ainakin olisi. Sitten ajattelin tilata näytekoon Skin Balancing Antioxidant Serum With Retinolista. Myöhemmin tilaan ehkä kesäksi aurinkosuojallisen päivävoiteen.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1176 : 03.04.15 - klo:18:05 »
^ Mä ainakin tykkään SB-geelin tuntumasta kovasti, mutta hirmuisen kevyttä se tosiaan on, ainakin itselleni kevyintä näistä kaikista. Mulle kuitenkin Hydralight on aina liian raskasta, vaikka olenkin nimellisesti juuri kohderyhmää. Jos tiedät Hydralightin olevan sullekin ainakin kesään liian raskasta, niin kyllähän se SB on sitten ihan hyvä kokeilla, jos siis ylipäätään haluat jotain Resist Hydratorin rinnalle.
- - -

Moisture Boost -voiteen incissä on tainnut olla jotain pientä hienosäätöä. Koostumus on ehkä ihan hitusen kevyempi tai paremmin imeytyvä. Iskin saman tien silmänalusille, hyvältä tuntuu. Ajattelin testata ihon sietokykyä kokeilemalla tätä yövoiteena koko kasvoille, tarvetta nimittäin olisi.

Kokeilin Moisture Boost -voidetta koko kasvojen ihollekin, ei tuntunut varsinaisesti ikävältä, mutta sen verran iho alkoi punoittaa, että rasvattomana mennään jatkossakin. Käyttö oli kuitenkin sujuvampaa kuin edellisen tuubin kanssa, koostumus tuntui todellakin vähän kevyemmältä tai ainakin vähemmän tahmealta. Jatkan käyttöä silmänalusille, siinä tuntuu oikein sopivalta, ei aiheuta punoitusta eikä yön aikanakaan ylimääräistä pöhöä.
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1177 : 04.04.15 - klo:22:06 »
^Tosi jännää. MB on yksi mun lempparivoiteista, mutta silmänympäryksille se on mulla aivan liian raskas, silmät alkaa rähmiä ja muutenkin jotenkin tuntuu liian paksulta ja rasvaiselta, vaikka muu iho sen kätevästi imaiseekin. Hydralightia pystyn käyttämään silmänympäryksiin ja joitakin seerumeita myös.

Skin Recovery -putsarin koostumusta on selvästi muutettu! Nykyinen on huomattavasti täyteläisempää kuin edellinen. Mielestäni hyvä muutos - putsari tuntuu iholla ihanalta ja joko hourailen tai sitten se tuntui kestävän iholla työstämistä pidempään kuin edellinen koostumus, joka jotenkin "hävisi". Toivottavasti kestäisi purkki pidempäänkin tällä koostumuksella.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1178 : 04.04.15 - klo:22:26 »
^ Joo siitä Skin Recovery -putsarin uudistuksesta on kyllä mainittukin niiden verkkosivuilla! En tosin muista, onko EU-sivuilla vai vain amerikkalaisilla. Jännä kyllä tosiaan, meillä taitaa olla jonkinlaiset vastakohta-ihot! ;D Mutta ei mullakaan silmänympärysihokaan siis ihan täysin imaise Moisture Boostia, vähän se jää siihen pinnalle, mutta olen ihan ok sen kanssa, kun iho kaipaa joustoa, eikä ärsytystä tule.
1cFii, oma väri.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1179 : 07.04.15 - klo:20:51 »
Höh, tykästyin Skin Balancing -sarjan seerumiin, jossa on retinolia, mutta oli pakko jättää sen käyttö, kun totesin sen aiheuttavan finnejä. Sama juttu saman sarjan kasvoveden kanssa. Kai se on hyväksyttävä, että vielä 30-vuotiaanakaan mun iho ei siedä mitään hoitavaa. ::) Sen sijaan BHA-tuotteet tuntuvat auttavan! Mulla on neste ja geeli (2%). Yritän nyt hoitaa ihoa tosi yksinkertaisesti eli käytän noita BHA-tuotteita ja kosteutan Apobasen Hydrogelillä, joka ei räjäytä koko naamaa täyteen finnejä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1180 : 07.04.15 - klo:21:56 »
Postikuluttomuuden innoittamana tilasin näytepakkauksen verran Resist-tuotteita. EI haittaa, vaikka olen useita jo kokeillut - näille on aina käyttöä...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1181 : 08.04.15 - klo:07:08 »
Mitä mitä, mistä sä ilmaiset postikulut sait? :o

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1182 : 08.04.15 - klo:11:23 »
 Näytepaketit tulevat ilman postikuluja.

Paula's Choice Resist samples
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1183 : 08.04.15 - klo:15:28 »
Ajattelin laittaa jossain vaiheessa 10% AHA ja muita sampleja tilaukseen. Hurjan kalliiltahan tuon täysversio tuntuu, mutta lienee hyvin riittoisaa harvemmassa käytössä - ja samalla tavalla BHA-nestekin tuntui tilatessa kalliilta, vaikka olen nyt jo pitkään käytettyäni ollut tyytyväinen :)

Harmi, että tuo 8% AHA-geeli trial size (30ml) on out of stock, tulisikohan sitä pian myyntiin. Olisi kokonsa ja hintansa puolesta varsin houkutteleva!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1184 : 08.04.15 - klo:15:39 »
^ Se AHA-geeli voi olla poissa pitkään, sama versio ei ole enää tulossa myyntiin muuttuneiden EU-säädösten takia. Se ei siis ole pelkästään loppu varastosta, vaan poissa myynnistä. 10% neste on muuten myös tehokkaampaa kuin pelkkä ero AHA-pitoisuudessa kertoo. Neste tulee kyllä pienessä pullossa, mutta on tosiaan helposti hintansa väärti. Ei sitä kovin nopeaa saa kulumaan, se on riittoisaa ja niin tehokasta, että käyttökertojakin on useimmilla varmasti korkeintaan kaksi viikossa. (Suosituksen mukaan tuota voi käyttää yhdestä neljään kertaa viikossa, mutta se yksikin on alussa ihan mukavan tujakka!)
1cFii, oma väri.