Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 419227 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1185 : 08.04.15 - klo:15:39 »
^ Se AHA-geeli voi olla poissa pitkään, sama versio ei ole enää tulossa myyntiin muuttuneiden EU-säädösten takia. Se ei siis ole pelkästään loppu varastosta, vaan poissa myynnistä. 10% neste on muuten myös tehokkaampaa kuin pelkkä ero AHA-pitoisuudessa kertoo. Neste tulee kyllä pienessä pullossa, mutta on tosiaan helposti hintansa väärti. Ei sitä kovin nopeaa saa kulumaan, se on riittoisaa ja niin tehokasta, että käyttökertojakin on useimmilla varmasti korkeintaan kaksi viikossa. (Suosituksen mukaan tuota voi käyttää yhdestä neljään kertaa viikossa, mutta se yksikin on alussa ihan mukavan tujakka!)
1cFii, oma väri.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1186 : 08.04.15 - klo:19:21 »
^Ahaa, okei. Harmi, sillä se olisi ollut litrahinnaltaan huomattavasti halvempi!

Onkohan mitään järkeä tilata suoraan tuo AHA täysikokoisena? Hiton kallis hutiostoshan se on jos iho sanoo ihan totaalisen ein, mutta onko se edes todennäköistä? Kerran BHA:kin menee mukisematta?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1187 : 08.04.15 - klo:21:02 »
^ Ei varmastikaan ole todennäköistä, että tuo AHA olisi mitään kamalaa, jos iho kestää vahvaa BHA:takin hyvin. Toki tuota voi myös hyvin käyttää tarvittaessa vaikka jalkojen tai muun kropan kuorintaan, mutta tahtoohan sen tietenkin sillä hinnalla toimivan kasvoille... Uskoisin kyllä että voisit ostaa tuon testaamattakin, kun se tekstuurinsakin puolesta sopii ihan kaikille ihotyypeille. Ihan varmaksi ei silti tietenkään voi sanoa, että kasvojen iho siitä tykkää.
1cFii, oma väri.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1188 : 09.04.15 - klo:07:24 »
Kiitos NarnianQueen, en tiennytkään että tuolta Samples-osiosta saa ilman postikuluja. Mä yritin tilata tuotteiden kautta yksittäisiä ja niille tuli ihan täydet postikulut... ::) Nyt on Resist-sarjan molemmat näytepakkaukset tulossa.

Pieni vihreä tonttu mun pääni sisällä olisi kiinnostunut tuosta uudesta Earth Sourced, 98% Natural -sarjasta. Onko kellään edes näytteiden verran kokemuksia?

Mä myös pohdin tuota vahvempaa AHA:ta mutta en ole vielä raaskinut tilata. Sampleja en viitsisi tilata kun niihin tulee postarit eikä se sitten ole enää yhtään edullista kokeilua..

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1189 : 09.04.15 - klo:07:39 »
^Nimenomaan näytepaketit tulevat ilman postikuluja, ei yksittäiset näytteet.

Hinta meneekin tuohon 45 euroon postikulujen kanssa, jos AHA:ta meinaa tilata. Taisivat nuo AHA:t ja BHA:t olla juuri alennuksessa, uutta lienee turha odottaa? En raaski minäkään vielä tilata, pitänee harkita jonkun toisen merkin vastaavaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1190 : 09.04.15 - klo:12:42 »
Jee, sain lomalla tilaamani sekaihon näytepaketin - iloitsen siitä, että pääsen nyt kokeileman sitä täällä kovasti kehuttua RESIST vaahtoputsaria. Mukana on kivasti eri tuotteista testereitä, jostain syystä myös kuivalle iholle suunnattu tehovoide...

Mena, olen kirjoittanut jonkin verran Earth Sorced-kasvovoiteen kokemuksesta - sisältö siinä on hyvä, mutta se kombinaatio ei silloin käynyt iholleni... meni eteenpäin. Mutta miksipä se ei kävisi sulle, kannattaa testata...
« Viimeksi muokattu: 09.04.15 - klo:12:44 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1191 : 09.04.15 - klo:14:41 »
^ Mä taidan olla ainoa, joka sitä Resist-putsaria on kehunut, mutta olen ehkä sitten sitäkin enemmän! :D Se ei muuten ole siis vaahtoputsari, jos tällä tarkoitetaan valmista vaahtoa, vaan voidemainen, iholle hierottaessa kevyesti vaahtoava samaan tapaan kuin Skin Balancing.

Mena, mä olen käyttänyt siitä Earth Sourced -sarjasta pesua ja kosteusvoidetta ja kokeillut näytteistä kasvovettä. Kokemuksia löytynee jostain kaukaa ketjusta. Putsari on tosi hellävarainen geeli, sama tuote on otettu myös miesten sarjan putsariksi. Kasvovedestä sain itse ikävän reaktion, mutta koostumus on kyllä miellyttävä, hyvin kosteuttava, vähän geelimäinen. Hellävaraista, jos ei ole jollekin ainesosalle allerginen tms. Voiteen tunnusta tykkäsin myös, vaikkei sekään mulle lopulta käynyt. Voide on ohuehkoa ja helposti levittyvää, mutta ainakin omalla ihollani oikein hyvin janon sammuttavaa. Ei jätä rasvoittuviakaan ihoalueita pahasti kiiltäviksi. Mulla nämä kasvirasvat alkavat siltikin tukkia.
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1192 : 09.04.15 - klo:15:12 »
Uusinta uutta:

Paulan vastaus hyaluronihappobuumiin

Koskahan tuo saapuu Eurooppaan? lienee oma aikansa.. no, Aasiasta saa edullisemmin vastaavia. Joskin vaikuttaa oikein hyvin formuloidulta, mukana myös keramideja.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1193 : 09.04.15 - klo:15:26 »
^ Tuo kyllä kuulostaa hyvinkin omalle iholle sopivalta. Öljytön keramidipommi on juuri sellainen tukketuvan ihon vastine siitä öljyboosterista, jollaista olen kaivannut. Taitaa silti jäädä itseltäni hinnan takia väliin, vaikka Eurooppaan saapuisikin. Mainostusta en ole tuosta vielä nähnyt.
1cFii, oma väri.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1194 : 09.04.15 - klo:20:56 »
Nopeat päätökset taitaa olla mun juttu. ;D Tilaukseen lähti nyt Resist 10% AHA weekly treatment (ai mikä vanhuus-ryppy-ahdistus?!), Moisture Boost putsaria iso leka (tätä pohdin joskus aiemmin jo ja nythän tuo on suorastaan halpaa jos vertaa kaupan 150ml putsareihin) ja läjä sampleja, mm. Earth Sourced voiteesta ja putsarista.
Uutta täysikokoista kasvovoidetta en nyt tarvitse Paulalta, kun tilasin juuri Mizonin sleeping maskin ja sy-voiteen. Kesällä mulle on ainakin viime kesänä riittänyt Xyliderm meikin alle ja siihen yritän turvautua nytkin jos tilaamani Laveran ja Weledan fluidit osoittautuvat susiksi mun iholle. On vissiin iho liian hyvässä kunnossa kun iskee into testailla eri tuotteita sen sijaan että pysyisi niissä joilla sen ihon on saanut kuntoon. ::)

Ja hitto, tajusin vasta tilauksen lähdettyä että olisin voinut ottaa äidille äitienpäivälahjaksi BHA 2% liquidin, jos äiti vaikka olisi suostunut kokeilemaan (varmaan sanoisi kuorinnalle ei akne/ruusufinnisen ihon takia, mutta toisaalta hän on jostain saanut korealaista BB-voidettakin...). Jos se ei olisi sopinut niin olisin voinut itse käyttää sen jahka omani loppuu. Noh, ehkä sitten joululahjaksi pakettiin parit Paulan tuotteet.

Mä muuten luulin että tuo Earth Sourced -sarja on uutta kun en ole aiemmin sitä bongannut, mutta eihän se näköjään olekaan.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1195 : 09.04.15 - klo:21:32 »
Muistathan Mena sitten päivittäisen UV-suoja, jos alat käyttää AHA-tuotteita ryppyjenpoistoon...  ;) Iho on niiden jäljiltä erityisen altis vahingoittumiselle.

Mikähän Paulan putsareiden pH-arvo lie? Juontui mieleen korealaisten putsarien yllättävästä emäksisyydestä...
Tosin, kun tuote on iholla vain hetken ja se huuhdotaan pois, voiko se aiheuttaa kovin suurta haittaa - tai hyötyä.. en tiedä.

Edit. Yritin etsiä Paulan sivuilta mainintaa pH-arvoista, en löytänyt, vaikka muistelen aiheesta sielläkin jotain nähneeni...
« Viimeksi muokattu: 09.04.15 - klo:21:35 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1196 : 09.04.15 - klo:22:31 »
Mäkin olen just miettinyt, että mitähän näiden putsareiden pH-arvot mahtavat olla. Verkkosivuilla kerrotaan kuivan ihon Resist-putsarin pH:ksi 6-6,5 ja Earth Sourced -geelin pH:ksi 6, mutta muiden kohdalla ei näy mainintaa. Varmastihan se vähän vaihtelee. Voisin veikata, että esim. Skin Balancing -putsarissa se on jotain vähän sivuun tuosta, kun on hiukan "saippuamaisesti" tujakampaa ja kirvelee herkästi silmiä. Olisin kuitenkin vähän ihmeissäni, jos mikään noista kovin kaukana ihoneutraalista olisi, kun Beautypedian arvosteluissakin huomioidaan emäksiset koostumukset arveluttavina. Mutta eihän sitä tiedä...
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1197 : 09.04.15 - klo:22:47 »
En kyllä missään näe mainintaa kummankaan pH-arvoista  ???

(no nyt löysin - EU-sivuilta..)

Ihastuin ikihyviksi RESIST-sarjan sekaihon putsariin - aivan ihana puhtauden tunne, joskin sen verran narskuva fiilis, että veikkaan menevän emäksisyyden puolelle...  ::)
« Viimeksi muokattu: 09.04.15 - klo:22:49 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1198 : 10.04.15 - klo:07:05 »
Muistathan Mena sitten päivittäisen UV-suoja, jos alat käyttää AHA-tuotteita ryppyjenpoistoon...  ;) Iho on niiden jäljiltä erityisen altis vahingoittumiselle.
Joo, tätä mun pitikin kysyä. Käytän Lily Lolon mineraalipohjaa päivittäin ja siinä on mainittu SPF 15. Riittääkö tuo vai pitäisikö mun hankkia ihan kunnon SPF-päivävoide? Mähän en arkena juurikaan pärstääni ulkoiluta kun olen sisäsiistissä toimistotyössä ja jumpat hoidan salilla, ellen sitten käy illemmalla lenkillä...
Laitoin tuohon eiliseen tilaukseen mukaan samplet Hydralight Shine-Free Daily Mineral Complex with SPF 30 with antioxidants ja Skin Balancing Ultra-Sheer Daily Defense SPF 30. Josko noista jompikumpi tuntuisi kivalta. Tosin multa löytyy kyllä vielä iHerbistä hankittu Reviva Labsin Sun Protective Moisturizer Light Cream jonka tilasin tammikuista Thaimaan lomaa varten, eli siinä pitäisi olla vielä tehot tallella.
On tää ihonhoito (tai sen miettiminen) kyllä niin monimutkaista ja hankalaa välillä. ;D

Onko teillä ph-liuskoja? Meillä on vaan akvaariovedelle tarkoitettuja multiliuskoja jotka on vähän turhan kalliita voiteiden testaamiseen.. Tosin eipä nuo liuskat paljoa Ebaysta maksaisi.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1199 : 11.04.15 - klo:10:01 »
Lisään vielä tänne hieman kokemuksia uusista tuttavuuksista.

Eli RESIST:in Weekly Resurfacing Treatmentiin olen aivan rakastunut. :l Pitkään ajattelin, etten AHA:ta välttämättä tarvitse, mutta siitä on ollut kyllä korvaamatonta apua näppyjen vastaisessa taistelussa (kiitos taas evergreenille muistutuksesta, että kuolleet ihosolutkin ovat osasyynä näppyjen syntyyn! ;D). Siloittaa ihoa, poistaa kuivettumia ja kovettumia, ja tekee ihosta kuulaamman. Käytän kahdesti viikossa.

Kokeilussa on myös ollut 5ml Clinical 1% Retinol Treatment, halusin tuota vielä kokeilla, vaikkei RESIST:in Anti-aging retinoliseerumi minulle sopinutkaan. Epäilin aluksi, että kenties retinoli ei vaan minulle sovi, mutta jostain muusta taisi sittenkin olla kyse, sillä tämä Clinicalin retinolivoide ei ole aiheuttanut yhtäkää ihonalaista megapattia. Käytän tätä pienen määrän kerran viikossa, ja on kyllä mielestäni hintansa arvoista tököttiä tämäkin. Pienet juonteet saa häivytetyksi, ja auttaa tämä akneenkin, etenkin poskissa, missä se on suurimpana ongelmana minulla. Ilman AHA:ta rutiinissa en kyllä tätä käyttäisi, saa kyllä ihon paikoittain kuivumaan sen verran. Tilasin nyt viimein sen täysikoon, olen sen verran vakuuttunut tämän toimivuudesta.

Ja nyt odottelen taas muutaman, mulle uuden tuotteen saapumista. :P Tilasin testikoon (15 ml) RESIST:in Clear Skin Hydratorista; vaikka tykkäänkin kovasti käyttämästäni Hydralightin kosteusvoiteesta, halusin myös päästä tätä kokeilemaan. Testikoko tulee myös c-vitamiini Spot Treatmentistä -- ihan kamalan hintaistahan tuo on, mutta kun haluaa kokeilla... ;D Mulla on siis oliivi-ihoisena esim. nenäpielet ja suun ympärys vienosti tummempaa ihoa, joka saa mut näyttämään vähän sottaiselta. Ajattelin kokeilla, voiko tällä saada mitään eroa aikaan.
Cogito ergo doleo.