Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 426562 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1200 : 13.04.15 - klo:18:42 »
Ihastuin tähän:
Resist Youth-Extending Daily Fluid spf 50

Tuoksu on jotenkin.. miellyttävän lohdullinen.  :l Koostumus... kermaisen pehmeä olematta paksua jankkia.

Onnistunut formulointi!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1201 : 15.04.15 - klo:08:46 »
Tulin taas ihastelemaan BHA 2% lotionia. Se on mahtavaa kamaa! Harmittelin eilen ihanan huulipunan ostettuani kuinka huonossa kunnossa huulet juuri nyt ovat ja läträsin kokeilumielessä tätä myös huulille yöksi. Aamulla kaikki repaleet olivat tiessään ja punaiset, ärtyneet läntit ja halkeamat selvästi rauhoittuneet ja vähemmän kipeät. Oho! Tiestin toki, että esim. kehutun Carmexin yksi ainesosa on salisyylihappo eli BHA, mutta silti yllätyin kuinka iso ero yhden yön aikana tuli.
Raitoja käpälään!

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1202 : 15.04.15 - klo:17:50 »
Tein tilauksen. Tuo ihastelemani Barrier Repair Moisturizer päätyi siihen, sillä olen ollut todella vaikuttunut sen kosteustehoista, ja muutenkin iho on ollut aivan ihanassa kunnossa viime ajat. Voiteen levittäminenkin tuntuu jotenkin ihanalta, enkä ole huomannu retinolista mitään haittavaikutusta, vaikka on reseptitretinoiinit käytössä jatkuvasti.

Loppuvan kasvoveden tilalle Skin Balancing, en vain raaski tilata vaaleansinistä Resistiä, joka kaiken lisäksi tuntuu välillä vähän ärhäkältä.

Sääriin ostin testiin noita KP-liinoja, saas nähdä, onko mitään vaikutusta punaisiin pilkkuihin ja röhelöön. Samaten ostin Clinical Body Butterin, koska muutaman testipussukan perusteella se tuntui tekevän hyvää säärten iholle. On tässä vielä jonkun aikaa saada ne kuntoon, koska tosissaan aivan karmivilta näyttävät nyt nuo kintut. Alkaa tuntua, että epilointi ei vain sovi mulle. Olen myös testaillut sääriin Differiniä nyt pari kertaa viikossa, kun sitä on ylimääräiseksi jäänyt tuubi. Saa nähdä, toimiiko.

Aurinkosuojaksi vielä Resist Youth-Extending Daily Fluid, koska ihon kunnon paranemisen jälkeen se on alkanut sietää huomattavasti paremmin kemiallisia suojia ja mielelläni kulkisin kesällä välillä ihan vain pelkkä aurinkosuoja naamassa, niin sitä voisi päivän mittaan lisäilläkin.

Muuten BHA:n poisjättäminen näyttää tehneen iholle todella hyvää. En oikein tiedä, sopiiko se mun iholle. Nyt, kun se on jäänyt kokonaan pois, niin ihon kosteustasapaino on selvästi parantunut ja hilseily- ja kuoriutumiskatastrofeja on harvemmin. Iho on myös tasavärisempi ja paremman näköinen ja sietää tosiaan kemiallisiakin aurinkosuojia. Tukkoon iho ei ole mennyt, ja finniarvetkin ovat haalistuneet oikeastaan jopa nopeammin kuin BHA:n kanssa. Viime viikkoina vaivannut finnipuuska suun ympäriltäkin on helpottanut, vaikka nyt en ole edes jaksanut enää käyttää Clindoxyliä.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1203 : 17.04.15 - klo:22:39 »
Sain tänään tilaukseni, jossa oli RESIST Anti-aging Clear Skin Hydrator,  Skin Balancing-kosteusgeeli ja Super Antioxidant Concentrate-seerumi (näytekoko). Testasin jo tuota kosteusgeeliä ja nyt pari tuntia levityksen jälkeen iho tuntuu todella hyvältä. Aluksi vaikutti, että iho jää pintakuivaksi. Toivottavasti tämä auttaa nyt akneongelmaan. Jostakin syystä iholle on tullut viime aikoina normaalia enemmän finnejä. Ihonhoidossta olen käyttänyt Hydralight Moisturizeria ja BHA 1%-geeliä. Onkohan tuo Hydralight sitten ollut jo liian tuhtia, kun keväällä kasvot eivät enää tarvitse niin tuhtia voidetta muutenkaan.

Onko kukaan kokeillut Paulan käsivoiteita? Tänä talvena minulla on ollut käsien iho aivan karmeassa kunnossa lähes tauotta. Ei auta, jos laittaa yöksi rasvaista voidetta, kun päivällä pesen käsiä usein ja rasvaan laiskasti.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1204 : 17.04.15 - klo:23:32 »
^ Paulalla ei taida olla muita varsinaisia käsivoiteita kuin se suojakertoimellinen. Mä en ole sitä käyttänyt, mutta vartalolle tarkoitettuja kuorintoja ja vartalovoita olen, jotka kaikki ovat kyllä toimineet käsille hyvin. Vartalovoi on todella paksua ja auttaa kyllä itselläni yön yli käytettynä. Päivällä käsien pesun jälkeen tykkään käyttää kevyempiä ja nopeasti imeytyviä koostumuksia, kuten Essex Hydrogel -perusvoidetta. Paulan vartalolle tarkoitettu retinolivoide on kyllä käsillekin aivan ihanaa tavaraa, mutta se on sen verran hintavaa, että ei ehkä tule uudestaan ostettua...
1cFii, oma väri.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1205 : 18.04.15 - klo:11:15 »
^En minä mitään kauhean kallista voidetta halua hankkia. Ehkä yritän sitten rasvata käsiäni vähän useammin ja toivon lämpimiä säitä.

Hankin luultavasti kesäksi vielä suojakertoimellisen päivävoiteen ja jokin puhdistusgeeli kiinnostaisi myös. Nyt olen käyttänyt Rainbown Sensitive-puhdistusgeeliä ja se todellakin on hellävarainen, mutta puhdistaako sitten kunnolla ihon. Aamuisin olen käyttänyt Garnierin misellivettä tai joskus Herbinan puhdistusmaitoa. Mistään sellaisesta en tykkää, joka jättää jäämiä (kalvon) iholle puhdistuksen jälkeen.

Edit. Nyt olen testannut seerumia ja ei se ainakaan riittoisalta tuntunut. Kasvoille ja kaulalle sain levittää sitä aika paljon, koska se imeytyi ihoon niin nopeasti. Mitään ihoreaktiota ei tullut, mutta yksinään tuo ei iholle riitä, vaan vaatii kosteusgeelin. Taidan hankkia seerumin sijaan vaikka Barrier repairin, jos retinolituotteen haluan.

Kunpa saisi tämän oikuttelevan ihon äkkiä kuntoon.
« Viimeksi muokattu: 19.04.15 - klo:18:46 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1206 : 20.04.15 - klo:19:13 »
Annoin RESIST Barrier Repair -voiteelle vielä mahdollisuuden edellisessä tilauksessa tulleesta, ilmaisesta miniputelista. Aiemmin olen pariin otteeseen testannut tätä testeripusseista, eikä iho ole tykännyt. Ei tykännyt tälläkään kertaa. Retinolikuumotusta en tällä kertaa saanut, enkä sellaista odottanutkaan nyt kun iho on jossain määrin sietänyt SB-seerumiakin BHA-tauon jälkeen. Kahden tai kolmen kokeilukerran jälkeen iho alkoi kuitenkin olla näkyvästi ärsyyntynyt. Vaikka kuinka barrier repairia tarvitsisinkin, niin tämä ei vain taida olla mun tuotteeni.

Moisture Boostiinkin olen ollut vähän pettynyt. Silmänalusia se ei ärsyttänyt, mutta ei se alkanut rypistyvää ihoa juuri auttaakaan. Siirsin toistaiseksi syrjään. Taidan nyt vihdoin luovuttaa Paulan kuivemman ihon tuotteiden kanssa, kun ovat jo moneen kertaan kokeiltuja, ja pysyä vain noissa seka/rasvaisen ihon RESIST-tuotteissa, jotka mulle parhaiten sopivat. Yritän täydentää settiä kosteuttavammilla tuotteilla muilta merkeiltä. Vähän aikaa olenkin käyttänyt vanhaa tuttua Laveran 24h kosteusvoidetta öisin BHA-nesteen päällä. Ei oikein alkoholi ideana lämmitä, mutta eipä ole varaa valita, jos iho sietää noin yhtä tuotetta miljoonasta.
1cFii, oma väri.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1207 : 20.04.15 - klo:20:05 »
Hitsi, mä niin toivoin että jommassa kummassa RESIST-sarjan samplepaketissa olisi tullut tuo Barrier Repair -voide mutta ei. Damn!

Kokeilin eilen ensimmäistä kertaa Resist 10% AHA weekly treatmentia ja se nipistelyn tunne kyllä yllätti, oli tosi voimakas nipistely ja vähän punoitti. Rauhoittui kuitenkin sitten kun iskin kosteusvoidetta päälle.

Olen nyt parina päivänä kokeillut Hydralightin SPF 30 voidetta ja olen kyllä positiivisesti yllättynyt. Levittyy nätisti ja mukavan tuntuista, vaikka onkin tosi löysää. Ei ainakaan vielä ole rasvoittanut ihoa päivän mittaan mitenkään erityisen paljoa. :) Testaan vielä nuo pari muutakin suojakertoimellista samplea mitä mulla on ja varmaan sitten tilaan tuon Hydralightin jos ei nyt mitään ihmeitä ilmene... Tulee vaan kalliiksi tilata vain yksi kasvovoide, mutta ei mulla oikein ole muulle tarvetta.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1208 : 22.04.15 - klo:09:37 »
Gaah, mun taitaa olla pakko tilata lisää 10% AHA:ta. Laveran kosteusvoide oli sekin pienoinen katastrofi yhdessä BHA:n kanssa, joten mulla on tasan nolla keinoa tulla kivasti toimeen BHA:n aiheuttaman kuivumisen kanssa. Pakko ryhtyä testaamaan uudelleen AHA-kuuria. Olisipa osannut viikonloppuna päättää, mitä tilata, niin olisi saanut edes sen ylimääräisen vitosen pois hinnasta... No, aika turha murhe tällä hutiostostilastolla. Ömh.
1cFii, oma väri.

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #1209 : 22.04.15 - klo:14:48 »
Olen  päässyt vähän testailemaan näitä, mutta en osaa vielä päättää kumpi olisi parempi Resist vai Hydralight. Testipusseja on vielä hieman jäljellä

http://www.paulaschoice-eu.com/pc4men-daytime-protect-spf-30.html (Skin Balancing Ultra-Sheer Daily Defence SPF30)
Tämä oli hyvin ohutta, levittyi helposti ja imeytyi nopeasti, ja ihon pinta jäi mataksi, mutta ihoa kiristi tämän laiton jälkeen ja sain myös ihonalaisia finnejä sekä pieniä ihonpintafinnejä - en tiedä, johtuiko tästä voiteesta, mutta kuitenkin muutaman käyttökerran jälkeen naama räjähti. Saattoihan se johtua muustakin.

http://www.paulaschoice-eu.com/resist-super-light-daily-wrinkle-defense-spf-30.html
Resist  levittyy ja imeytyy myös hyvin ja jättää iholle tosi ihanan pinnan. Jos ei olisi tullut niitä finnejä edellisen voidekokeilun aikana, niin en olisi tarvinut meikkivoidetta lainkaan tämän kanssa, niin hyvältä iho näpyttömissä kohdissa näytti. Pientä kiristyksen tunnetta kuivumisen jälkeen, mutta tunne meni myöhemmin päivällä pois.

http://www.paulaschoice-eu.com/hydralight-shine-free-daily-mineral-complex-with-spf-30-with-antioxidants.html
Hydralightin versiota olen ehtinyt laittaa vasta kahtena päivänä, mutta tämä tuntuu hyvältä. Ei jätä minulla ihoa han yhtä mataksi kuin edelliset. Levittyy, imeytyy ja tuntuu kosteuttavalta, tämän levitys on varsin hemmottelevaa, ei tippaakaan kiristelyä missään vaiheessa.

Hydralight siis tuntuu parhaalta ja Resist näyttää parhaalta! En ole vielä päättänyt, kumpaa ostan isomman putelin.

Muoks. tuosta sävystä oli alempana puhetta: en huomannut, että Resist spf 30 olisi muuttanut omaa keltapohjaista kalpeaa ihonsävyäni miksikään, mutta tämä on varmasti yksilöllistä - sävyhän siinä tosiaan on. Ei toiminut minulla kuitenkaan värivoiteen tavoin, ei myöskään peittänyt näppyjen punoittavuutta ta pisamien ruskeaa ollenkaan.

« Viimeksi muokattu: 22.04.15 - klo:22:14 kirjoittanut maatis »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1210 : 22.04.15 - klo:18:47 »
Mikähän ero noilla kahdella RESIST oily/combination aurinkosuojalla on, paitsi eri suojakerroin (spf 30 ja spf 50)?...

Tietysti erilaiset  filtterit - tuo maatisin kehuma spf 30 sisältää mineraalisuoja, kun taas se spf 50 on kemiallinen.
Ihastuin siihen täysillä, voi kun tulisi joskus ilmaiset postikulut...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1211 : 22.04.15 - klo:21:21 »
^Lisäksi tuossa 30 spf:ssä on sävy, joka ei ainakaan mun ihoon sovi. Näytän jotenkin harmahtavan vaaleanpunaiselta sen kanssa. Muuten erittäin hyvä voide, pitää myös hyvin mattana ihoa. Tilasin nyt itselleni tuon kemiallisen vaaleansinisen Resist-aurinkosuojan.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1212 : 23.04.15 - klo:14:16 »
^Mulla taas tuo RESIST Super Light spf-voide jättää oliivinsävyiselle iholleni selvästi oranssin sävyn. Noin yleensä valitsen meikkivoiteista mahdollisimman harmaan sävyn, mutta vaikka tuo aluksi näyttää ihoa vasten täydelliseltä, niin hetken kuluttua naama on ikävän oranssi. :-\

Onko kellään muulla muuten tullut PC:n tilaukset DHL:llä? Olen aina aikaisemmin saanut ihan postin seurantakoodin noista Track & Trace viesteistä, mutta nyt yhdessä tilauksessa on vain joku numerosarja, ja toimitustavaksi ilmoitettu DHL. ??? Pitääkö mun siis olla itse vastaanottamassa pakettia kotona...? Se vasta harmillista olisikin, kun en mitenkään hirveän säännöllisesti siellä oleskele.
Cogito ergo doleo.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1213 : 23.04.15 - klo:14:35 »
^ Juu, kyllä mulla on kymmeniä paketteja tullut DHL:n toimittamina. Suomeen tultuaan ne ovat tainneet kuitenkin olla ihan itellan/postin käsissä. Jos niiden kanssa käydään ensin ovella, eikä ketään ole kotona, niin ne viedään kyllä postin toimipisteeseen, ja sieltä voi paketin noutaa myöhemmin samana päivänä tai toki myöhemminkin. Ei tarvitse olla huolissaan paikalla olemisesta, ei tuohon liity mitään hankaluutta. Onko se numerosarja sähköpostissa linkki, joka vie seurantaan? Sellainen se mulla on aina ollut. Myöhemmin sitten näkyy Suomen postinkin seurannassa.
« Viimeksi muokattu: 24.04.15 - klo:00:55 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1214 : 23.04.15 - klo:15:21 »
^Huh, turhaan taisin hätäillä. ;D Se meilissä näkyvä linkki, joka vie sinne seurantaan, on aina näkynyt pelkkänä numerosarjana. Sitä klikkaamalla pääsee johonkin trackyourparcel -sivustolle, jossa aina ennen on yläpalkissa näkynyt se postin seurantakoodi, joku RE(rivi numeroita)NL. Nyt tuon seurantakoodin tilalla on vain joku numerosarja, joka on kuitenkin eri kuin se meilissä näkyvä linkki. Ylälaidassa on myös DHL:n logo, kun yleensä mulla on aika näkynyt joku postnl:n logo.
Cogito ergo doleo.