Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 426514 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1215 : 23.04.15 - klo:15:36 »
^ Joo, se numerosarja ("your tracking number") siellä track your parcel -sivulla on ihan toimiva seurantakoodi, vaikkei siinä kirjaimia olekaan. Voit kopioida sen numerosarjan siitä ja seurata sillä paketin kulkua siinä Suomen postin lähetysten seurannassakin. Se antaa tietty tuloksia vasta sitten, kun paketti on Suomessa, mutta kuitenkin.
1cFii, oma väri.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1216 : 23.04.15 - klo:17:44 »
^No niinpä näkyy toimivankin, en sitten omillani siihen asti saanut kokeiltua. :ts Kiitoksia kovasti! Mulla tosiaan repesi vähän itsehillintä viime viikonloppuna, ja taas on tulossa pari pakettia pientä ja suurta kivaa... :T Testiin tuli RESIST Advanced Replenishing Toner sekä RESIST Skin Revealing Body Lotion with 10% AHA. Lisäksi tuli hieman varastoja täyteltyä, ja sitten vielä Skin Perfecting 1% BHA Lotion Exfoliant, johon usean näytteen kautta ihastuin. Ihoni osoittaa toisinaan kuivumisen merkkejä (retinoliko?), jolloin tuota on miellyttävämpi käyttää kuin 2% geeliä tai liuosta, vaikka niistäkin pidän.
Cogito ergo doleo.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1217 : 24.04.15 - klo:07:10 »
Pikainen kommentti: Skin Balancing moisturizer SPF 30 ei tuonut ihastumisen tunnetta. Laitoin aamulla ennen lenkkiä korealaista kosteuttavaa voidetta, lenkin jälkeen pesin kasvot ja laitoin Skin balancing SPF 30. Tosi liru koostumus ja hyi mikä tavallisen aurinkovoiteen haju. :-X Jouduin laittamaan poskille kaksi kerrosta, koska ensimmäisen ehti imeä sekunnissa ja jätti kiristävän tunteen. Toisella kerroksella ihan ok. Käyttelen samplen loppuun, mutta en ole tätä tilaamassa.

Ei kukaan pk-seutulainen olisi kiinnostunut kimppatilauksesta, jakamaan postareita? :3 Itse pyörin tässä Haagan, Pitskun ja Kaivokselan kulmilla yleensä, vielä parin viikon ajan piipahdan kerran viikossa Malmilla. Heittäkää mulle yv jos natsaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1218 : 24.04.15 - klo:11:18 »
Itse olisin kyllä kimppatilauksesta innostunut, mutta asustelen täällä itärajalla päin  8) Postikulut Suomen sisällä voisivat nousta yhtä suuriksi kuin Hollannista asti.. Jos joku täällä lähtisi mukaan, niin kiva...
Juu, ei se 8 € ole kohtuuton EU:n sisällä, harmittaa vain maksaa se, kun jo tuotteissa on EU-lisä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1219 : 24.04.15 - klo:14:02 »
^^ Meillä mies käytti parina viime kesänä SB-sarjan aurinkosuojallista voidetta, ja oli kyllä itse sen kanssa ihan sujut, mutta mua ärsytti (siis ihan fyysisesti) sen voiteen haju niin pahasti, että laitoin lopulta miehen puoliväkisin käyttämään suojakertoimellista Hydralightia tuon sijasta. Minunkin mielestä Hydralight on paljon miellyttävämpää myös tuntumaltaan. Ja luulen kyllä, että miehelläkin on iho vähän rauhallisempi tuon fysikaalisen suojan kanssa.
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1220 : 24.04.15 - klo:20:04 »
Mun kasvoilla tuo Skin Balancing kirvelee ja polttelee aika usein ja kun luin netistä kommentteja, aika monilla muilla oli sama. Toisaalta tuo nyt tilaamani kemiallinen Resist-aurinkosuoja kirveli myös nyt, kun olen käytellyt putkeen vahvempaa Avitcidia, mutta tuo SB kirveli ihan oman mittapuulla hyväkuntoisellakin iholla. Tuo Resist kyllä tekee jotenkin naamasta ihan tolkuttoman rasvaisen.

Mä voisin joskus liittyä kimppatilaukseen pääkaupunkiseudulla! Mulla on lähestulkoon kaikki ihonhoito Paulalta, joten tarpeita kyllä on, mutta ei tosin juuri nyt, kun just tein tilauksen ja se saapuikin ennätysvauhtia.

Rakkaussuhde Barrier Repair Moisturizeriin jatkuu, lätkin sitä aamuin illoin kasvoille ja iho näyttää kyllä selvästi paljon paremmalta. KP-liinoista en osaa oikein sanoa mitään vielä, kaksi testannut, eikä ainakaan toistaiseksi nuo säärten punaiset pilkut hävinneet mihinkään. :D Vähän ehkä haalenneet, mutta se voi olla Clinical Body Butterinkin ansiota. Aika kalliiksi tulevat kuitenkin.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1221 : 25.04.15 - klo:08:34 »
Minäkin olen nyt näytettä testaillut ja todennut Barrier Repair Moisturizerin oikein hyväksi yökäytössä. Päivällä tarvitsen aurinkosuojallisen voiteen, mutta yöllä tuo (varsinkin yhdistettynä 2% BHA lotioniin) saa kyllä ihon niin levänneen ja hehkeän näköiseksi että eron huomaa. Olen myös tykännyt Resist Weightless Body Treatment with 2% BHA -geelistä vartalolle. Ne varmaankin tulevat mukaan seuraavaan tilaukseeni jahka teen täydennyksiä.
Raitoja käpälään!

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1222 : 25.04.15 - klo:10:10 »
^^ Meillä mies käytti parina viime kesänä SB-sarjan aurinkosuojallista voidetta, ja oli kyllä itse sen kanssa ihan sujut, mutta mua ärsytti (siis ihan fyysisesti) sen voiteen haju niin pahasti, että laitoin lopulta miehen puoliväkisin käyttämään suojakertoimellista Hydralightia tuon sijasta. Minunkin mielestä Hydralight on paljon miellyttävämpää myös tuntumaltaan. Ja luulen kyllä, että miehelläkin on iho vähän rauhallisempi tuon fysikaalisen suojan kanssa.
Kiva kuulla että tuo mun näyte ei sitten ollut mitenkään pilaantunut tms, vaan se oikeasti haisee noin pahalta. ;D Mä tosiaan haistoin oman naamani pitkin päivää, yök. Reissuissa tuo aurinkorasvan haju vielä menettelee kun tietää että se kestää vain reissun ajan, mutta en mä tuollaista pysty arjessa käyttämään.

Mua ihan vähän ottaa vieläkin päähän se että kummankaan Resist-samplesatsin mukana ei tullut tuosta Barrier-voiteesta samplea. Pitänee tilata se sitten ihan erikseen ensi tilaukseen. Äiti kiinnostui 2% BHA liquidista jota mä käytän, ja pitää kuulemma hänelle tilata sellainen myös. :)
« Viimeksi muokattu: 25.04.15 - klo:10:35 kirjoittanut Mena »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1223 : 25.04.15 - klo:10:46 »
Mulle tuli Resist-näytepakkaukseen mukaan Barrier, vaikka setin tarkoitus oli sisältää rasvaisen/sekaihon tuotteita. Arpooko ne nuo sisällöt ihan umpimähkään siellä asiakaspalvelussa?  ???
En koko Barrier näytettä olisi kaivannut, jää talvea odottamaan...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1224 : 25.04.15 - klo:11:11 »
Mullakin toi SB aurinkosuoja poltteli naamaa ihan kunnolla  :-\ Olen lukenut myös kommentteja Paulan sivuilta muista aurinkotuotteista ja muutamien muidenkin aurinkosuojien kommenteissa porukka valitteee kirvelyä ja ärsytystä. Liekkö vain niin, että noi PC:n kemialliset suojat ei sovellu herkkäihoisille..
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1225 : 25.04.15 - klo:15:09 »
^ Mä en usko, että tässä on mitään PC:lle spesifiä, vaan kemialliset aurinkosuojat vain yksinkertaisesti ovat ärsyttäviä, ja hyvinkin moni kokee niiden kanssa kirvelyä yms. Yleisesti ottaenhan yhtään mitkään kemialliset aurinkosuojat eivät sovellu oikein herkkäihoisille. Varmaan toki monet silti mäihällä löytävät itselleen niistäkin enemmän ja vähemmän sopivia vaihtoehtoja.

Mäkin vähän ihmettelin noita sample packejä, kun verkkosivuilla ei tosiaan eritellä niiden sisältöä. Vaikuttaa siltä, että mukaan heitetään vähän sattumalta se tietty määrä näytteitä muutamasta tuotteesta. Huonolta kuulostava metodi kyllä. Ehkä hiukan turhauttavaa tilata tietyn ihotyypin setti ja saada ehkä vain yhtä siihen kuuluvaa tuotetta.
1cFii, oma väri.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1226 : 25.04.15 - klo:15:23 »
Mä kyllä käytän ihan hyvällä menestyksellä muiden merkkien kemiallisia suojia. Ei oo koskaan esim. Vichyn voiteista tullut mitään ärsytystä. Ihan ekaa kertaa jokin kemiallinen suoja nyt ärsytti ihoa.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1227 : 25.04.15 - klo:16:28 »
^ Juu, en mitenkään tarkoittanut, etteikö se joidenkin kohdalla olisi just noin. En kuitenkaan usko, että PC:n aurinkosuojat olisivat jotenkin ratkaisevasti erilaisia kuin kaikki muut (ja toisaalta samanlaisia keskenään) ja siksi kaikki sääntönä sopimattomia herkkäihoisille. Kemialliset suojat ovat aina herkkäihoisille vähän hasardeja, ja jos niitä alkaisi tusinoittain kokeilla, niin varmasti löytyisi useitakin ärsyttäviä. Yleisesti ottaen ne suoja-aineet ovat sen verran herkästi ärsyttäviä, että minusta on ihan odotettavaa, että mille tahansa tuotteille löytyy monia arvosteluja, joissa mainitaan kirvely jne. En silti tällä tarkoita, etteikö esim. SB voisi olla keskivertoa yleisemmin ärsyttävä tuote.

EU-sivuilla muuten lukee SB-aurinkosuojan kohdalla "All New Formula!". Missähän kohti tuo mahtaa olla muuttunut ja miltä osin..? Meiltä ei taida ainakaan löytyä vanhaa pakkausta, johon verrata inciä. Onko teillä ärsytystä kokeneilla tuotteissanne tuo nykyinen sisältö vai vanhempi?
1cFii, oma väri.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1228 : 26.04.15 - klo:10:20 »
Mulle tuli Resist-näytepakkaukseen mukaan Barrier, vaikka setin tarkoitus oli sisältää rasvaisen/sekaihon tuotteita. Arpooko ne nuo sisällöt ihan umpimähkään siellä asiakaspalvelussa?  ???
En koko Barrier näytettä olisi kaivannut, jää talvea odottamaan...
Mä alan epäillä että arpovat, koska mulla oli osa samoja näytteitä molemmissa samplepaketeissa. Molemmissa oli 11 kpl, tosin yksi oli tyhjä pussi, vissiin vuotanut saumasta tms koska osa pakkauksista oli vähän mähmäisiä.

Resist Daily Moisturizer SPF 25 on kyllä todella jankkia! Jotenkin rakeisen tuntuinen levittää, eikä imeytynyt mulla kokonaan vaan iho jäi vähän tahmaiseksi. Mineraalipuuterikaan ei tehnyt lopputuloksesta mattaista kuten yleensä. Varmasti hyvä oikeasti kuivaihoiselle, mutta ei sovi mulle (ei tullut kyllä yllätyksenä). Vippasin loput siitä Skin Balancing SPF 30 samplesta menemään, kun ei tehnyt mieli levittää sitä enää uudelleen kasvoille sen hajun takia.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1229 : 28.04.15 - klo:19:45 »
Olisi aika investoida suojakertoimelliseen päivävoiteeseen ja tilasin paulalta liudan näytteitä.

Ekana testasin moisture boostin (+spf) ja resist youth extending daily mattifying fluidin (+spf).

Moisture boost haisee karmealle. Haju löyhkää naamasta pitkin päivää omaan nenään ja vaikka koostumus muuten oli ok, tuon hajun takia en kyllä ainakaan tuota hanki lisää.

Resistin tavara ei haissut ihan niin pahalle ja koostumus oli selvästi vetisempi verrattuna moisture boostiin. Mattifying se ei kyllä ole, naama kiiltää tuon jälkeen ja heikentää myös meikkivoiteen kestoa kasvoilla. Kesähelteellä en kyllä paljon meikkivoidetta edes käytä, mutta sitä suuremmalla syyllä haluaisin että kasvovoide saisi tehdä aika mattaista jälkeä.

En ainakaan näistä kumpaakaan hanki. On tuossa vielä muutama näytepussi eri vaihtoehtoja, testailen ne vielä. Toivottavasti niistä joku tärppää.

BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.