Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 419416 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1230 : 28.04.15 - klo:19:45 »
Olisi aika investoida suojakertoimelliseen päivävoiteeseen ja tilasin paulalta liudan näytteitä.

Ekana testasin moisture boostin (+spf) ja resist youth extending daily mattifying fluidin (+spf).

Moisture boost haisee karmealle. Haju löyhkää naamasta pitkin päivää omaan nenään ja vaikka koostumus muuten oli ok, tuon hajun takia en kyllä ainakaan tuota hanki lisää.

Resistin tavara ei haissut ihan niin pahalle ja koostumus oli selvästi vetisempi verrattuna moisture boostiin. Mattifying se ei kyllä ole, naama kiiltää tuon jälkeen ja heikentää myös meikkivoiteen kestoa kasvoilla. Kesähelteellä en kyllä paljon meikkivoidetta edes käytä, mutta sitä suuremmalla syyllä haluaisin että kasvovoide saisi tehdä aika mattaista jälkeä.

En ainakaan näistä kumpaakaan hanki. On tuossa vielä muutama näytepussi eri vaihtoehtoja, testailen ne vielä. Toivottavasti niistä joku tärppää.

BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1231 : 28.04.15 - klo:20:59 »
Mä päädyin tilaamaan Hydralightin SPF 30 voiteen. Ja äidille äitienpäivälahjaksi BHA 2% liquidin, ja itselle pari näytettä (mm. se Barrier). :) Jospa nyt pärjäisi syksyyn asti...

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1232 : 28.04.15 - klo:21:40 »
^^ Kuulostaa siltä, että toiveitasi vastaisi paremmin Resist Super-Light Daily Defence, ehkä Hydralight myös. Fysikaaliset suojat ovat iholla mattaisempia, eikä niissä ole yleensä ikävää tuoksua.
1cFii, oma väri.

Poissa millamagia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1233 : 29.04.15 - klo:00:35 »
Olisin ensikertalaisena tilaamassa Paula's choiselta ja en oikein tiedä mitä kannattaa tilata. Ihoni on aika kuiva ja herkkä, ohut. Nenä hiukan rasvoittuu. Kesällä tulee helposti pigmenttiläiskiä kasvoille. Mitä suosittelisitte?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1234 : 29.04.15 - klo:02:42 »
^ Jos ihossasi ei ole juurikaan epäpuhtauksia, niin normaalin/kuivan ihon RESIST-tuotteista ja Skin Recovery -tuotteista voisi löytyä sopivia vaihtoehtoja. Esim. RESIST-sarjan paksumpaa seerumia (RESIST Super Antioxidant Concentrate Serum) ja kaikille ihotyypeille soveltuvaa Barrier Repair -kosteusvoidetta (RESIST Barrier Repair Moisturizer) voisi kokeilla. Saman sarjan kasvovesikin (RESIST Advanced Replenishing Toner) on tykätty hoitotuote kuivalle ja herkälle iholle. Kuorinnoista kuivalle iholle ja pigmenttiläiskiin sopivat parhaiten AHA-tuotteet, joita on RESIST-sarjassa kaksi: 5% emulsio (Resist 5% AHA Daily Treatment) ja 10% neste (RESIST 10% AHA Weekly Treatment). Putsareissa kannattaa ajatella, millainen koostumus normaalisti tuntuu omalla iholla parhaalta; paksuhko emulsio löytyy Skin Recovery- ja RESIST-sarjoista, ohuempi lotion Moisture Boost -sarjasta ja kaikille ihotyypeille sopiva, hellävarainen geeli Earth Sourced -sarjasta. Herkälle iholle sopivia, fysikaalisen aurinkosuojan antavia päivävoiteita löytyy tuhdimpana RESIST- ja Skin Recovery -sarjoista ja kevyempänä RESIST- ja Hydralight-sarjoista. (RESIST-sarjassa on erikseen tuotteita eri ihotyypeille.)

PC:llä on aika iso tuotevalikoima kasvoille, joten on vaikea listata kaikkea, mitä kannattaa kokeilla... :P Näytteitä on joka tapauksessa onneksi hyvin saatavilla, niistä kannattaa aloittaa! :)
1cFii, oma väri.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1235 : 29.04.15 - klo:18:29 »
^^ Kuulostaa siltä, että toiveitasi vastaisi paremmin Resist Super-Light Daily Defence, ehkä Hydralight myös. Fysikaaliset suojat ovat iholla mattaisempia, eikä niissä ole yleensä ikävää tuoksua.

Korkkasin tänään näytepussin hydralightista ja se vaikuttaa todella lupaavalta. Ei haise pahalle, teki ihosta kivan mattaisen ja meikkivoide toimi hyvin sen päällä. Luulen että tässä on voittaja, mutta testaan nuo näytteet vielä loppuun mitä multa vielä löytyy.

Olisin ensikertalaisena tilaamassa Paula's choiselta ja en oikein tiedä mitä kannattaa tilata. Ihoni on aika kuiva ja herkkä, ohut. Nenä hiukan rasvoittuu. Kesällä tulee helposti pigmenttiläiskiä kasvoille. Mitä suosittelisitte?

Minulla on myös kuiva iho, ei juurikaan epäpuhtauksia ja nenä/otsa aavistuksen rasvoittuva. Tilasin paulalta aikoinaan liudan näytteitä ja silloin päädyin ostamaan normaalissa koossa skin recovery putsarin, 2% bha liuoksen ja skin recovery kosteusvoiteen.

Tuo putsari on aivan mahtavaa tavaraa, ensimmäinen puhdistusaine ikinä jonka kanssa ihoa ei kirvellä heti pesun jälkeen ja joka ei myöskään jätä mitään kalvontunnetta kasvoille. Käytin tuota normaalikokoisen pullon loppuun ja tilasin heti perään sen isomman pullon. Tämän ansiosta kasvovoiteen ei välttämättä tarvitse olla enää ihan niin tuhtia kuin aikaisemmin kun käytin muun merkkisiä puhdistusaineita. Joskus saatan jopa unohtaa kosteusvoiteen laiton pesun jälkeen kun iho ei sitä kirvelelyntunteella ilmoita kaipaavansa. Toinen puhdistusaine mitä olen näytepussin verran kokeillut ja hyväksi kokenut on moisture boost.

Skin recovery replenishing moisturizer kosteusvoide on aika tuhtia, se on talvikäytössä toiminut hienosti, mutta kesäksi kaipaan jotain vähän kevyempää tavaraa. En ole vielä päättänyt mikä se tulee olemaan. Suojakertoimellisista hydralightin versio vaikuttaa tällä hetkellä lupaavimmalta, mutta minulla on vielä muutama näyte testaamatta.

Aha-tuotteista olen testannut sekä 5% että 10% versiot ja tuo 10% oli hiukan liian kihelmöivä ihollani, mutta tuo 5%:n on tuntunut hyvältä. En osaa vielä sanoa sen vaikutuksesta muuten ihooni, sillä sain näytteen vasta ja olen sitä kaksi kertaa ehtinyt kokeilemaan.

Kannattaa vaan tilata reippaasti näytteitä ja kokeilla (ja kirjata itselle ylös miten mikäkin toimi) ;)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1236 : 08.05.15 - klo:10:52 »
Nyt olisi pitkästä aikaa ilmainen toimitus viikonlopun ajan, tosin vasta 75 euron tilauksista ylöspäin.

Mä olen vähän suunnitellut pidättäytyväni tilauksista vielä kuukauden tai pari, kun muistaakseni kesällä on ollut parhaat, kaikenkattavat tarjoukset. Toisaalta taitaa olla aika turha laskeskella euron päälle, kun hyvää tarjousta ei koskaan ole postarialen kanssa samaan aikaan, ja kumpikaan ei yksinään hirveän helpottavalta enää nykyhinnoilla tunnu, joten samapa tuo varmaan, kumpaan tarttuu.

Olen ajatellut laittaa seuraavaan tilaukseen useamman pullon Resist Foaming Cleanseria, luultavasti Skin Balancing -kasvovettä, ehkä myös SB-geeliä ja tarvittaessa lisää vartalon kuorintoja ja vartalovoita. Kasvojen kuorintoja on jo varastossa pitkäksi aikaa. Siinäpä mun suosikit PC:ltä. Seerumit ja muut tehokamat saavat nyt jäädä, kun iho ei niitä riittävän hyvin siedä, eikä tunnu juuri niistä hyötyvän. Hintakin alkaa olla este. Saatan kyllä vähän haikeana silti vilkuilla sitä c-vitamiiniseerumia sitten kun se lopulta ilmestyy...
1cFii, oma väri.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1237 : 08.05.15 - klo:13:02 »
^Kiitos vinkistä. Ajatukseni oli tehdä tilaus parin viikon sisään, mutta täytyykin tehdä tilaus jo nyt viikonloppuna. Tarvitsen ensisijaisesti suojakertoimellisen kasvovoiteen jotka ovat myös sopivasti -15% alennuksessa. Tilaan samalla täydennystä puhdistusainevarastoon sekä tavalliseen kasvovoiteeseen joten siinähän se 75euron raja jo paukkuu yli.

Vähän alkoi houkuttaa myös tuo self tanning concentrate, jolla voi tehdä mistä tahansa voiteesta itseruskettavan. Onko kellään kokemusta tuosta? Onko tuo kuinka riittoisaa? 15ml kuulostaa kovin vähältä.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1238 : 08.05.15 - klo:16:27 »
^ Mulla ei oo kokemusta Paulan concentratesta, mutta oon ostanut Clarinsin Radiance-plus golden glow boosterin, joka on käytännössä samanlaista ja se on ainakin oikein hyvää! Käytän sitä siis sekoittamalla kasvovoiteeseen. En ole kokeillut muulle vartalolle, vaikka miksei sitä voisi niinkin käyttää. Tuo Clarins on kanssa 15ml mutta sitä laitetaankin vaan 2-3 tippaa levityskerralla joten se on tosi tosi vähän 15ml pullosta.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1239 : 08.05.15 - klo:19:47 »
^^ Paulan jenkkisivuilla on paljon kommentteja tuosta konsentraatista. Niitä lukiessani tulin siihen tuloksen, että en tilaa.. moni sanoi, ettei sillä saa mitään tulosta aikaiseksi, vaikka ohjeiden mukaan käyttäsi ja pullo kuluukin nopeaan. Katselin myös netistä kuvia tai videoita tuotetta käyttäneistä ja todella pienen muutoksen sillä saa aikaan vaalealle iholle. Lähinnä kasvoille tuota porukka käyttää, koska jos haluisi näkyvää tulosta vartalolle niin pullo kuluu kohtuuttoman nopeaa hintaan nähden.

Mä laitoin tilaukseen vartalolle tarkoitetun BHA-voiteen ja Resist sekaihon näytepaketin. Vielä odottelen tilausta :) Jospa nyt saisi mm. selän akneen jotain tolkkua tuolla voiteella! En jaksa yrittää lätkiä nestemäistä SP BHA:ta selkään :P

Kokeilin myös nyt vasta syksyllä tilamaani Skin Recovery suojakertoimellista voidetta (näyte) ja tämä ei ärsyttänyt ihoa, kuten SB:n vastaava teki, mutta haisi kamalalle eikä meikki levittynyt hyvin päälle. Annoin imeytyä puolisen tuntia ennen meikkaamista, mutta ei imeytynyt hyvin siinä ajassa. Tuleekohan tuon Resist-näytepaketin mukana AHA-tuotteita ja/tai fysikaalista UV-suojaa sisältäviä kasvovoiteita?
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1240 : 08.05.15 - klo:20:01 »
^ Niiden näytesettien sisältö on vissiin aika sattumanvaraista... Jos Skin Recoveryn suojakertoimellinen tuoksahti, eikä imeytynyt, niin sulle voisi sopia Hydralight. Skin Recovery on kuivalle / erittäin kuivalle iholle ja siinähän on öljy aika korkealla incissä, Hydralight taas on normaalista rasvaiselle. Resist-sarjan fysikaalisista sekaihon versio on hyvin mattainen (ja tosiaan sävytetty) ja kuivan ihon taas selvästi tuhdin puolella.
1cFii, oma väri.

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #1241 : 10.05.15 - klo:18:38 »
Hydralightin suojakertoimelliselle päivävoiteelle  menee kyllä lopulliset pisteet - tässä viikonloppuna yritin vielä tehdä tuttavuutta Resistin vastaavan (siis se sävytetty mattapintainen, jolla aluksi sain nätin ihon) mutta nyt se kuivatti naamani ihan korpuksi, jouduin laittamaan lisäkosteutusta tutulla ja turvallisella clear skin hydratorilla  http://www.paulaschoice-eu.com/resist-anti-aging-clear-skin-hydrator.html <-- Tuo on kyllä luottotuote, sitä uskaltaa laittaa silloinkin, kun iho on syystä tai toisesta hermostunut.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1242 : 10.05.15 - klo:22:20 »
Mun uusin rutiini on saanut ihon ihan hetkessä pitämään riittävästi kosteutta ja pysymään ehjänä. Olen tosi iloinen tästä, varsinkin kun rutiini on tosi simppeli. Olen aamuisin pessyt Resist Foaming Cleanserilla, sen jälkeen Skin Balancing Toner ja Resist Hydrator. Iltaisin pesu samalla putsarilla, Clear-sarjan Regular Strength BHA-neste ja apteekin Decubal Face Vital -kosteusvoide. Iho on joustava, hilseilyä ei juuri näy, ja punoitus on maltillisempaa. Tunne on puhdas, mutta hyvin hoidettu. Toivottavasti tämä meno jatkuu, olisi kiva päästä vähän halvemmalla, ja kyllä rajallinen purkkimäärä muutenkin on mun mieleeni.

Resist-sarjan sävytettyä aurinkosuojaa en vieläkään ole ottanut käyttöön, ja vähän huolettaa, miten sen kanssa käy sekä sävyn että kuivan koostumuksen osalta, mutta toisaalta olin varautunutkin käyttämään muuta kosteutusta pohjalla. Ehkä Hydralight olisi silti ollut järkevämpi valinta...
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1243 : 11.05.15 - klo:11:20 »
Munkin ihoni voi tosi hyvin nyt. Ei oikeastaan mitään hilseilyä tai ongelmointia, ei finnejä eikä kiristelyä ja meikkikin levittyy nätisti. Oikeastaan ilman meikkiäkin voi hyvin kulkea.

Rutiini on tällainen: aamuisin pesen Pirkka Argan-sarjan puhdistusvaahdolla ihon, laitan joko Skin Balancing tai Skin Recovery -sarjojen kasvovettä, Skin Balancing -seerumia, Resist Barrier Repair Moisturizeria ja aurinkosuojaksi joko Skin Balancing tai vaaleansininen Resist-suoja (kemiallinen).

Iltaisin pesu Skin Recovery -putsarilla ja Avitcid 0,05 tai Acnatac. Jos iho tuntuu kuivalta, päälle vielä Barrier Repair.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1244 : 14.05.15 - klo:08:33 »
Resist Replenishing Toner on ihan unelma. <3 Kasvovedeksi suorastaan seerumimainen, ja kosteuttaa todella hyvin. INCI:n loppupäästä löytyi ainakin helokkiöljyä, mutta en ole huomannut mitään tukkeutumista iholla (totta puhuen en edes muistanut tuon sisältävän mitään öljyä ennen kuin nyt tarkastin asian O:)). Käytän tätä vuorotellen Hydralightin kasvoveden kanssa.

Clinicalin Scar-Reducing Serum
taas ei sopinut kasvoille varsin yksinkertaisesta sisällöstään huolimatta. Sain jatkuvasti kasan valkopäitä naamaan tästä, joten luovutin jo sen kanssa. Kenties voisin ihan paikallisesti vielä kokeilla tätä pahimpiin aknearpiin, muuten saanee siirtyä kehon muiden arpien hoitoon. Koostumus oli jotenkin sellainen, että lähti rullaantumaan iholta vähän kaikkien (Paulan tuotteiden) yhdistelmien kanssa.

Resist Vitamin C Treatmentistä
ei ole hirveästi sanottavaa, mulla nyt ei olekaan mitään brown spotseja tai pahemmin ryppyjäkään, joten en kuulu ihan kohderyhmään. Aika ätäkän oloista tuo on, jos sitä tosiaan vain taputtelee iholle, niin kuin tuotteessa kehotetaan. Suuremmilla ihoalueilla ilmenee jo hieman kiristystä iholla. Itse olen päätynyt sekoittamaan tätä hieman kosteusvoiteeseen.

Resist Anti-Aging Clear Skin Hydratoriin
tykästyin myöskin. Se ei "katoa" iholta ihan samaan tapaan kuin Hydralight, eli sopinee paremmin jos kärsii vaikka paikottaisesta kuivuudesta tai muuten vaan hieman kiristelevästä naamasta. Muuten sellainen sopivan kevyt ja silti kosteuttava, tukkimaton kosteusvoide.
Cogito ergo doleo.