Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 413018 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1245 : 16.05.15 - klo:14:41 »
Ei voi muuta kuin ihmetellä nyt tätä ihon hyvää kuntoa. Olen ruvennut miettimään, että saattoiko BHA jotenkin aiheuttaa finneilyä. Mullahan alkoi se akne, kun otin BHA:n ensi kerran käyttöön, siis tulehtuneiden isojen finnien tulo. Se ei sitten lakannutkaan, ja sain reseptilääkemömmöt, joilla se pysyi kurissa pääosin, mutta nyt kun pistin BHA:n kokonaan hyllylle, ei mulle tullut edes menkkafinnejä, vaikka en ole käyttänyt Clindoxyliäkään viikkokausiin. (Totta kai tämä johti siihen, että menkat alkoi aivan yllättäen, kun ei ollut naamassa varoitusmerkkejä lainkaan...)

Hämmentävää vain. Pidin itse selvänä, että finneily on hormonaalista, koska se oli suun ympärystässä aina, mutta on tämä mystistä, kun samaan aikaan ihoni on musta nyt ollut selvästi rasvaisempi myös mutta ei kuitenkaan tukkiudu tai näppyynny.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1246 : 16.05.15 - klo:15:32 »
^ Kyllähän se BHA voi tuottaa patteja, kun tukkeumat lähtevät nousemaan huokosista. Ja toisaalta sitten liikaa käytettynä se voi saada ihon niin kuivaksi ja kireäksi, että tavara ei tule huokosista tarpeeksi helposti ulos. Ehkä sun suunympärysiho on rakenteeltaan sellainen, että BHA saa sen helposti lyömään huokoset lukkoon, tai sitten vain liian herkkä BHA:lle. Ehkä sulla menee nyt extra-hyvin, kun olet muutenkin panostanut ihonhoitoon ja käyttänyt pitkään retinoideja yms..? Hyvä juttu joka tapauksessa!

Mun iho nyt on jatkuvasti punainen, laikukas ja koristettu mustapäillä, mutta olen kyllä iloinen siitä, että tavanomainen ruusufinnin tai tali-ihottuman keväinen megahyökkäys on jäänyt väliin. Toisaalta koko talvi olikin sitten kamalaa. Olen pitänyt nyt kevään ajan kuorinnan jokseenkin maltillisena ja pysytellyt enimmäkseen rasvattomassa ja yksinkertaisessa rutiinissa, satunnaista tuhdimman voiteen yökäyttöä lukuunottamatta. Seerumitkin jätin jonkin aikaa sitten kokonaan pois. Jatkan tästä eteenpäinkin Resist- ja SB-linjojen perustuotteiden ja BHA:n kanssa, tilanne tuntuu pysyvän tasaisimpana niin.
1cFii, oma väri.

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1247 : 23.05.15 - klo:11:02 »
Minkàslaisia nuo Paulan vartalonhoitotuotteet ovat? Miehellà on rasvainen iho, seborroinen ekseema ja kutiava selkà, ilmeisesti myòs vàhàn pintakuiva. Mità suosittelisitte noista Paulan tuotteista? Voisin ostaa testipakkaukset. En jaksanut koko ketjua lukea làpi.

Kàvin kosmetologilla pitkàn tauon jàlkeen ihonpuhdistuksessa. Kyseli mità tuotteita kàytàn ja olisi toki myynyt omiaan..tàytyy myòntàà, ettà tàllà kertaa ei ollut kiusausta, koska nuo Paulan tuotteet vaan on niin hyvià. :T :3
Resist Super-Light suojakertoimellinen pàivàvoide on ihan huippu. Tasoittaa ihon vàrià, vaikka aluksi se vàri tuntui oudolta. Tulee mieleen CC-voide. Myòs mies kàyttàà sità ja se pitàà ihon mattapintaisena pitkààn.
Tykkààn myòs Resist retinoli-seerumista, aamuisin iho on 'levànnyt', jos olen illalla sità laittanut. Vaihtoehtoisesti kàytàn Resist Ultra-Light seerumia.
Kasvovesistà ehdoton ykkònen on Resist Repleshing toner. Siità vaaleansinisestà tykkààn vàhemmàn, àrhàkàmpàà, kun taas tuo Repleshing antaa mielikuvan, ettà on hoitavampi.

Minkàlaisia nuo uudet C-vitamiini ja Hyaluronic booster ovat? Onko kukaan raaskinut kokeilla.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1248 : 23.05.15 - klo:13:32 »
^ Osta miehelle RESIST Weightless 2% BHA Body Treatment! :) Se on superkevyt geelimäinen lotion. Sitä on helppo levittää ja se tuntuu iholla raikkaan viileältä. On miellyttävä käyttää rasvaisella ja tukkeutuvallakin iholla, meilläkin on käytetty miehen tukkeutuvaan ja kutiavaan selkään jopa hellekelillä. Tuo on kaikkein sopivin vartalotuote rasvaiselle ja tukkeutuvalle iholle BHA:n ja kevyen koostumuksensa takia, joten haluaisin vähän sanoa, että älä turhaan tilaa näytettä, vaan koko tuubi... ;D

Muut käyttämäni vartalotuotteet ovat kyllä nekin olleet todella hyviä, mutta useimmat on tarkoitettu kuivalle iholle ja ovat rasvapitoisia. Tykkään itse kovasti body butterista kuivimmille ja ihottumaan taipuvaisille kohdille ja AHA-lotionista jaloille. Retinolipitoinen body lotionkin mulla on, ja sen koostumus on myös todella miellyttävä.
1cFii, oma väri.

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1249 : 23.05.15 - klo:15:10 »
Kiitos Evergreen, täytynee hankkia suosittelemasi BHA.  :ts Voisinkohan kokeilla kasvoille tarkoitettua bha-geeliä selkään näin pahimpaan hätään, kunnes tilaus lähtee ja tuotteet saapuu..? Sen päälle pitää varmaan laittaa vielä kosteusvoidetta ettei kuivata liikaa vai?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1250 : 23.05.15 - klo:15:58 »
^ Joo, ehdottomasti voi! Meillä on käytetty esim. 2% BHA-geeliä hilseilevään päänahkaankin. En usko, että nuo geelit tuntuvat kuivattavilta vartalon paksulla iholla (selkä), mutta tietysti päälle voi laittaa jotain jos se paremmalta tuntuu. BHA-geeli kuitenkin ihan itsessäänkin auttaa siihen pintakuivuuteen, kun se kuorii kuivaa ihoa pois ja antaa jonkin verran kosteutustakin. Jos kuitenkin jotain muuta tarvitsee laittaa, niin rasvaiselle iholle ja seborrooiseen ekseemaan sopivat hyvin esim. glykoleja sisältävät geelit (esim. apteekin Apobase Hydrogel).
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1251 : 01.06.15 - klo:14:05 »
Kesäkuun tarjouksena seerumit -15 %. Plääh, miten kökkö tarjouskuu. Edelliskesinä on muistaakseni ollut heinäkuussa kaiken kattava ale, joten en sellaista nytkään tälle kuulle odottanut, mutta olisin silti toivonut jotain vähän laajempaa, kun olisi jo tarvetta tilata kaikenlaista.

Edit. Eiku joo, on siellä näköjään joitain sekalaisia kesäsettejä tarjoushinnoin myös.
1cFii, oma väri.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1252 : 02.06.15 - klo:16:47 »
Olis tarvetta rasvoittuvan ihon SPF-päivävoiteelle ja meninkin pitkästä aikaa tsekkaamaan Paulan valikoiman. Tuollahan on vaikka mitä uutta sitten viime näkemän, varmaan vuosi-pari ollut taukoa :) Iskee vaan valinnan vaikeus noiden kanssa!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Paikalla Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #1253 : 03.06.15 - klo:13:19 »
Eikö tuolla nettikaupassa enää olekaan sitä ilmaista postitusta yli 150€ ostoksille? :/ Vai onko sekin nykyään joku tarjous?

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1254 : 03.06.15 - klo:15:03 »
^ Ei ollut enää ainakaan kun viimeksi tilasin. Ärsyttävää.
1cFii, oma väri.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1255 : 03.06.15 - klo:21:59 »
Tilasin käyttööni sen hydralightin spf-voiteen ja olen ollut todella tyytyväinen. Lisäksi tilasin sika säkissä testaamatta earth sourced moisturizerin kesäkäyttöön kun pärjäisin vähän kevyemmälläkin voiteella, mutta tuo oli omalle iholle kyllä huti. Ei kosteuta riittävästi vaan jotenkin oikein pahentaa kiristyksen tunnetta kasvoilla kun tuota laittaa.

Jos jollain lojuu käyttämättä jotain paulan kasvovoiteita ja olisi kiinnostunut tuosta earth sourced-voiteesta niin olisin kiinnostunut vaihtamaan. Saan tuon kyllä varmasti käytettyä ihan pahimmilla helteillä kun iho ei juuri kosteutusta kaipaa, mutta vaihto kosteuttavampaan olisi ihan kiva :)

BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1256 : 04.06.15 - klo:07:51 »
Hmm. En tiedä johtuuko tämä kesäisemmästä (hah! ;D ) ilmasta vai mistä, mutta iho alkoi hilseillä kuin viimeistä päivää tuossa noin kuukausi sitten...

...Kunnes lopetin kokonaan kosteusvoiteen laittamisen iltaisin. Iltarutiini on nyt ihan vain pesu, SB toner ja 2% BHA Liquid. Silmien ympärille voin joskus laittaa jotain, mutta muuhun naamaan en. Tulos: hilseily on tiessään, ja nenänpielessä olevat sitkeät mustapäät ovat häviämässä. Samoin iho näyttää sileämmältä eikä kiristele niin kuin välillä kävi kosteusvoiteiden kanssa. Hämmentävää. 0_0

Aamuisin sama rutiini mutta tietenkin laitan aurinkosuojan BHA:n päälle (Clear-sarjan mattifying liquid SPF).
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Paikalla Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #1257 : 04.06.15 - klo:12:55 »
^ Ei ollut enää ainakaan kun viimeksi tilasin. Ärsyttävää.

No voi juma******! EU:n kaupassa muutenkin aivan liian vähän aleja ja hinnat nousee aivan järkyttävää vauhtia. Nyt vuoden vaihteessahan nousi mm. seerumeiden hinnat 20%. USA:ssakin usein tarjousten yhteydessä ilmainen postitus, ja Englannissa ja Saksassakin aina ilmainen postitus yli n. 75€ tilauksen.
« Viimeksi muokattu: 12.06.15 - klo:22:37 kirjoittanut ellen »

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1258 : 04.06.15 - klo:15:33 »
Mäkin jätin joskus viikko sitten kosteusvoiteen pois iltarutiinista, tosin en ole nyt mennyt sen kanssa ihan systemaattisesti, vaan jättänyt välillä pois aamullakin ja vähän miten sattuu. Mulla riippuu ihan päivästä, kuinka paljon kiristelee ja kauanko sen lakkaaminen vie, mutta silloin kun tilanne on siedettävä, niin iho on ollut rauhallisempi pelkän kasvoveden kanssa. Kaikki seerumit ja kosteusvoiteet (ei pelkästään PC:n, vaan ihan Xyliderm ja kaikki) saavat ihon punaiseksi ja hankalaksi, vaikka eivät tukkisikaan. Lisäksi en ole viime aikoina saanut esim. Hydratorista mitään kosteutustehoja irti, kun iho on ollut ärsyyntynyt, joten sama kiristellä ilman.

Joo, mä en enää oikein jaksa odotella noita EU-kaupan maltillisia aleja, kun hinnat ovat joka tapauksessa korkeat ja postikulut suuret. Päätettiin eilen että antaa olla, ja tilattiin muutama tarpeellisin tuote ilman mitään alennuksia. En jaksa odottaa kuukausia sopivaa tarjousta, kun USA:ssakin tosiaan on melkeinpä aina käynnissä joku "tilaa nyt, niin me maksamme sinulle" -tyylin kampanja. Tuo postarialen poistaminen isoista tilauksista oli kyllä veemäinen homma. On ihan selvää, että ei tule näillä hinnoilla tehtyä tilauksia entiseen malliin, mutta hyvähän se tietysti onkin, että tulee vähän säästettyä.

Mullakin olisi joitakin itselle sopimattomia tuotteita, tosin lähinnä avattuja ja vähän käytettyjä, joita voisi laittaa eteenpäin. Löytyy ainakin Resist Daily Smoothing Treatment 5% AHA. Ehkä vähän turhaan on kyllä varastossa myös tuore, avaamaton Clear Reg. Strength 2% BHA. Harmi vain kun postikulut ovat Suomen sisälläkin melkoiset, ääh.
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1259 : 04.06.15 - klo:17:38 »
Ehkä EU:n toimipisteessä ajatellaan, että ne, jotka ovat löytäneet Paulan tuotteista luottovalikoimansa, maksavat ilomielin minkä hinnan tahansa. Itse olen siirtynyt korealaistuotteisiin mm. BHA:n osalta, sillä sieltä suunnasta olen löytänyt kelpo vaihtoehtoja PaulasChoicen kaupan postikulujen hinnalla.....
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii