Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395598 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1260 : 08.06.15 - klo:14:59 »
Korkkasin tuossa uuden Resist Hydratorin ja tuli mieleen punnita ero täyden ja loppuun käytetyn putelin välillä. Täysi, tai siis lähes täysi josta olin yhden kerran ehtinyt ottaa, painoi gramman tarkkuudella mittaavan keittiövaa'an mukaan 113 g, loppuun pumpattu pullo taas 64 g. 50 ml:n verran sisältöä lupaavan tuotteen kohdalla noin 50 g:n erotus on varmaan ihan järkevä. Oletan, ettei noilla koneellisesti tuotetuilla pulloilla ole merkittäviä eroja keskenään. Voisin siis uskoa, että vanha pullo on todellakin tyhjä. Kyllä mä alkujaankin luotan näihin tyhjiöpumppuihin, mutta eihän se haittaa vähän testailla... ;D
1cFii, oma väri.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1261 : 08.06.15 - klo:15:44 »
Tilasin viimeksi Resist-sarjan tuotteita sekaiholle ja tässä hieman kokemuksia (vartalovoide täysikokoisena, muut näytteitä):

BHA-vartalovoide. Haju voimakas ja melko kamala (mies luuli, että käytän liimaa johonkin ;D) ja BHA:n teho ei tunnu olevan niin hyvä kuin SP 2 % BHA-nesteessä. Selässä on säännöllisenkin käytön jälkeen finnejä muutaman viikon käytön jälkeen, kun taas SP-neste nujertaa finnit nopeaa eikä uusia säännöllisellä käytöllä tule. Tuloksena kuitenkin pehmeä iho.

Resist daily pore refining treatment 2 % bha. Käytin kaksi näytettä päänahkaan peräkkäisinä iltoina ja hilseilevä, ärtynyt ja punoittava päänahka tykkäsi tästä paljon. En ostaisi tätä kuitenkaan, koska tykkään enemmän SP-sarjan BHA:sta, joka on myös edullisempi.

Resist Weightless Toner: tuntui kuin olisi vain vettä laittanut kasvoille :D haluan kasvovedeltäkin edes jotain elämyksellistä hoitavuuden lisäksi ja tämä oli todella tylsä tuote. Kahden näytteen perusteella hoitavuudesta on mahdotonta tehdä mitään päätelmiä.

Resist Daily Fluid SPF 50. Tää oli tosi miellyttävä ja koostumus on todellakin ohut. Miltään muulta merkiltä en ole löytänyt näin ohutta koostumusta näin korkealla suojakertoimella. Laitoin kerralla koko 1.5 ml näytteen naamalle ja se imeytyi todella hyvin eikä tehnyt ihoa valkoiseksi. Iho jäi miellyttävän tuntoiseksi ja antoi hyvän pohjan meikille. Tätä voisin ostaakin.

Resist Super-Light Daily Defence SPF 30. Moni on täällä kokenut sävyn liian tummana tai vääränä, mutta omalle vaaleahkolle, mutta pisamaiselle iholle sävy oli ihan nappi! Tasoitti ihon sävyä ja melkein ois voinu jättää meikkipohjan pois. Iho jäi myös mattapintaiseksi. Tätäkin voisin ostaa, mutta auringossa oleillessa kasvoja alkoi kuumottaa puolen tunnin jälkeen kovin, eikä suoja riittänyt vielä näin alkukesästä.

Resist Perfectly Balanced Foaming Cleanser. Näitä oli useampi näytepakkauksessa, mutta kuten en muistakaan Paulan putsareista, en myös tästäkään pitänyt. Yhtään. Tuntuma on liian emäksinen, tekee ihosta kiristävän, eikä poista pitkäkestoista meikkivoidetta tehokkaasti.

Resist Hydrator. Tästäkin tuli kaksi näytettä ja yhdestä riitti pariin kertaan. Kosteustehot oli tällä hetkellä kovin kuivalle iholle liian pienet. Muuten ihan OK tuote, mutta tuskin ostaisin.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1262 : 08.06.15 - klo:17:09 »
Mä voisin kanssa sanoa tuon RESIST Super-Light Daily Wrinkle Defence -suojan sävystä, että en ole kokenut siinä mitään ongelmaa nytkään, kun olen täysikokoisen tuubini korkannut. Mulla on vaalea, keltapohjainen/neutraali ihonsävy ja kasvoissa runsaasti punoitusta, joten olen sen verran kirjava, ettei mikään mun ihostani tasaväristä tee, mutta tämä ei myöskään tee siitä pahempaa. Ei ole saanut ihoa näyttämään pinkiltä, eikä oranssilta, vaan tasoittaa vain sävyä hiukan. En ole huomannut sävyn myöskään muuttuvan iholla päivän mittaan.
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1263 : 08.06.15 - klo:17:17 »
Ou jeeh, ensi vuodeksi tilaan kyllä tuon Resist Daily Fluidin SPF 50... mukana on varmasti enemmän hoitavia aineita kuin kesäisin käyttämissäni ohuissa aurinkovoiteissa, kuten La Roche Posayn ja Garnierin alkoholilliset... Pidän ohuista koostumuksista, ja kyttään ilmaispostareita sen toivossa, että saan tuon ihanuuden joskus jemmaan...

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1264 : 08.06.15 - klo:17:34 »
^ No joo eipä itselläkään ainakaan normihintaisena ja postikulujen kanssa tule tuota tilattua :( Hinta postikulujen kanssa 42,21 €  60 ml:n voiteesta :-X
Ja kun käyttää sen 1.5 ml kerralla (joka riitti mulle kasvoille, ei kaulalle jne), niin putelissa on 40 käyttökertaa, jolloin yks kerta maksais yli euron, kun postarit lisää hintaan :D Juu ei opintotuella mitään asiaa ostaa tuota!
« Viimeksi muokattu: 08.06.15 - klo:17:37 kirjoittanut tipson »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1265 : 08.06.15 - klo:18:46 »
Toki laadukas ihovoide muualta kuin Koreasta ostettuna/tilattuna saattaa tulla saman hintaiseksi.. eipä ne Sokoksen valikoiman tuotteetkaan ilmaisia ole.. :(
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1266 : 08.06.15 - klo:19:12 »
Tuleehan niistä hinnoista tosiaan hirveän kuuloisia, jos yksittäiseen tuotteeseen lisää 8,50 euron postikulut. Mä nyt en ole oikein missään kohti edes tullut harkinneeksi vain yksittäisen tuotteen tilaamista. Onhan ne toki samat postikulut isommillekin tilauksille, mutta tuntuuhan se useampaa tuotetta ja pidempää tilausväliä kohden siedettävämmältä. Toivoisin kuitenkin, että tuotteiden hinnat eivät nousisi enempää yli sen apteekkikosmetiikkaluokan, josta muutenkin joutuisin ostamaan, ja että isoille tilauksille olisi jätetty edes jonkinlainen postarialennus.

Toivottavasti posti tuo paketin pian. Menin tilaamaan toisen tuubin savinaamiota, vaikka se vähän ärhäkkää onkin. On tuntunut kovasti siltä, että iho tarvitsisi nyt sellaista.

Edit. Öhh. Ei olisi kannattanut edes katsoa seurantaa. Tuntuu menevän postinkulussa joka kerta sen pari viikkoa.
« Viimeksi muokattu: 08.06.15 - klo:19:27 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1267 : 08.06.15 - klo:19:43 »
Mä käytän toistaiseksi vaan kahta tuotetta Paulalta, niin on tullut tilattua puolen vuoden välein juurikin se yksi tuote (+näytepakkauksia) kerralla, joten korkeiden postareiden merkitys korostuu mulla :/ Ei mulla ole varaa hankkia kaikkia ihonhoitotuotteita Paulalta :D eikä kyllä ole tarvettakaan, koska vaikka ihoni on herkkä ja oikukas niin toistaiseksi pärjään erinomaisesti edullisilla tuotteilla, mitä tulee vaikka kosteutukseen ja puhdistukseen.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1268 : 12.06.15 - klo:12:17 »
Tänä viikonloppuna 15 % alennus RESIST-sarjan tuotteista Paulan Eurooppa-sivuilla..

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1269 : 15.06.15 - klo:18:56 »
Noh, vähäisempi ihonhoito ja maltillisempi kuorintojen käyttö ei ole lievittänyt mun kasvojen ihon jatkuvaa punoitusta yhtään, joten aloin nyt sitten keskittyä sen sijaan ihan tosissaan epäpuhtauksien karkottamiseen. Pitäydyn kuitenkin niissä tuotteissa, jotka tuntuvat iholleni hellävaraisimmilta.

Kesäarsenaalini PC:ltä on tämä:
- RESIST Foaming Cleanser (iltaisin)
- Hydralight Cleanser (aamuisin)
- Skin Balancing Mask (iltaisin)
- RESIST Weightless Toner (aamuin illoin)
- Skin Perfecting 2% BHA Liquid (sietokyvyn mukaan ja rajatuille alueille)
- Skin Balancing Antioxidant Serum (iltaisin)
- Skin Balancing Moisturizer
- Earth Sourced Moisturizer
- RESIST Super-Light Daily Defence SPF 30

Eri kosteuttajia käytän vaihtelevasti sen mukaan, mille on tarvetta. Jätin RESIST Hydratorin kokeilumielessä tauolle, koska vaikka se tulehtuneita tukkeumia ehkäiseekin, mun on sitä käyttäessä hankala päästä mustapäistä eroon. Ehkä se ei kosteuta tarpeeksi tai ehkä se on liian kalvomaista, tai sitten vika ei ole siinä ollenkaan. Kokeilen nyt kesän ajan kuitenkin mennä kevyemmällä SB-geelillä ja hyvin imetyvällä ES:llä ;D ja katsoa, tekeekö se pidemmällä aikavälillä mitään eroa. Mulla on nyt rutiinin kanssa ihan hyvä buugi, mustapäärauta on ollut kovassa käytössä ja savimäski on ollut naamassa joka ilta viimeiset neljä päivää!
1cFii, oma väri.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1270 : 18.06.15 - klo:12:49 »
Joudunkin korjailemaan hieman aikaisempia käsityksiäni Resist replenishing tonerista ja Clinical Scar-reducing seerumista.

Eli näppyilyn syyksi paljastuikin tuo Resistin kasvovesi. :-\ Tuo on sen verran paksua kuitenkin, että käy hyvin kesällä kroppavoiteeksi, joten turhaksi ei onneksi jäänyt. Sen sijaan tuo Scar-reducing seerumi onkin ollut aivan loistotuote! :-* Käytän sitä nykyään viikoittain ihan yksinään, ettei rullautuisi iholta niin paljon. Nopeuttaa haavojen paranemista ja vaalentaa arpia. Mulla ei rajua punoitusta kasvoilla ole, mutta tepsii tämä siihenkin vähään, mitä yleensä on. Tehokkain kokeilemani tuote arpiin, joskin hieman hintava.

Olen nyt vihdoin hyväksynyt sen, etten voi koko kasvoille käyttää samoja tuotteita. T-alue kaipaa kosteutusta eikä juurikaan kuorintaa, siinä missä posket taas pahastuu liioista töhnistä, mutta kuorinta tekee hyvää.
Cogito ergo doleo.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1271 : 05.07.15 - klo:12:11 »
Ärh nuo Paulan eu-sivut kiukuttelevat mulla taas molemmilla selaimilla. Monta päivää yritin tehdä tilausta ja aina se VAT-ilmoitus ponnahti yhtäkkiä esille ja ostoskori tyhjeni. Nyt sinne olisi tullut suihkutettava aurinkosuoja valikoimiin, mutta en saa koko sivuja taas toimimaan, koska VAT-ilmoitus ilmaantuu joka välissä ja palauttaa takaisin etusivulle.  :#

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1272 : 05.07.15 - klo:12:33 »
No höh :( Oletko kokeillut jollain toisella selaimella? Itse tein tilauksen viime viikolla ja toimi ihan hyvin. Joskin huomasin, että tuotteiden hinnat nousivat n. 0,5-1 eurolla, kun kirjauduin sisään. Suomalaiset kai saavat extra verotuksen :D

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #1273 : 08.07.15 - klo:13:34 »
Olen nyt jokusen viikon käytellyt paulan hyaluronihapposeerumia, ja totean, että oikein kiva tuote tämä. :) Kosteuttaa hieman ja myös supistaa pikkasen ihohuokosia - tämä on hyvä juuri esim. ehkäisemään kuivumista ihoa kuorivien tuotteiden kanssa. Ei ole aiheuttanut iholle mitään ikäviä reaktioita. Käytän tätä päivittäin, tulen luultavasti hankkimaan vielä toistekin.
Cogito ergo doleo.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1274 : 01.08.15 - klo:14:54 »
Tein taas vakiotilaukseni (kasvovesi + BHA + kosteutus) ja tilaisin sitten kokeiltavaksi Best Face Forward -meikkivoidenäytteen, sellaisen missä on kaikki neljä sävyä. No, kolme tummempaa ovat aivan liian tummia (koska näin kesälläkin olen kalkkilaivan kapteeni), ja se kaikkein vaalein on sitten tietysti keltasävyinen (tarvitsen enemmän punaiseen taittavaa...)

Kokeilin sitten kuitenkin sitä vaaleinta sävyä, ja ei ole liian keltainen onneksi, ellei sitten hapetu kasvoilla... mutta ei tämä kyllä sovi mun iholle ollenkaan. Jättää ihon kyllä mattapintaiseksi kun on tarkoitettu rasvoittuvalle iholle, mutta takertuu jokikiseen kuivaan ihoriekaleeseen ja vaikka juuri eilen illalla kuorin kasvot niin silti olen tämän meikkivoiteen seurauksena aivan "flaky" nenästä ja leuasta. Eipä taida päätyä ostoskoriin tuo meikkivoide, mutta tulipahan kokeiltua. Tietysti voisin kokeilla jotain muuta meikkivoidetta vielä, mutta epäilen ettei niissäkään kyllä ole sopivaa sävyä, vaikka koostumus olisi parempi...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram