Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395611 kertaa)

Poissa Talvi

• Haiven
  • *
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1290 : 31.08.15 - klo:18:16 »
Juuri tuota buusteria toivon pian eu- kauppaan! Aloitin ensin 0.03% retinolista ja siirryin 0.1% resist Retinol seerumiin ja sitten vuoropäivinä laittanut näitä. Ja koska iho on hyvin sietänyt näitä pitoisuuksia, seuraava kokeilu on 1%.. Minulla on sitä clinical 1% Retinol treatmentiä 5ml pikkupullo. Testaan ensin sillä miten iho reagoi ja jos hyvin niin sitten tilaukseen joko sitä tai uutta buusteria jos vain piakkoin on saatavilla... Olisi koostumukseltaan ihotyypilleni sopivampaa. Ihmeen pitkään 5ml kestää seerumeissa. Minulla on matkakoko (5ml) skin balancing super antioxidant seerum with Retinol ja tuntuu ettei millään lopu!  :-\ sekoitan sitä oh:n truth seerumiin jolloin imeytyy rasvaiselle alueille paljon paremmin kuin yksinään. Eli kyllä nämä seerumit ja tehohoidot on todella riittoisia, jopa minun käytössä vaikka ehkä vähän liiankin paljon pursottelen tuotteita... Seuraavaan tilaukseen lähtee se earth sourced kasvovesi, tykkään hieman paksummasta kasvovedestä vaikka sekaiho onkin. Kun jos laitan ihan ohutta kasvovettä mikä ei tunnu miltään niin on jotenkin sellainen olo että on ihan turha, vaikka tiedänkin että siinä on tärkeitä ainesosia... Sama juttu BHA 2% joita käytän; neste on osoittautunut todella tehokkaaksi, mutta rinnalle olen ottanut myös geelin. Geeli on mukava levittää sormilla ja tulee "ihotuntuma" ( ja säästyy vanulappuja, tuntuu et niitä saa aina olla ostamassa) aamuisin laitan nestemäistä ja illalla geeliä, tulee näin vähän vaihteluakin.  ;) tuosta cosrx- tuotteesta olen jonkun verran lueskellut, monet on tykännyt mutta siinä on eri vaikuttava ainesosa kuin mitä pc tai vaikka neutrogenan tuotteissa. Voi korjata jos olen ymmärtänyt väärin mutta pc tuotteet joita myydään koreassa eivät sisällä samaa salisyylihappoa kuin usassa/eu- maissa koska siellä ei saa tuota käyttää kosmetiikassa ja se on korvattu tuolla samalla mitä cosrx:n tuotteessa on. Sama juttu kuin usa:ssa ei saa käyttää atselaiinihappoa kosmetiikassa ja Suomessa ei taas saa käyttää bentsoyyliperoksidia.

Onko muuten tuo cosrx:n pullo läpikuultava?? Näyttää kuvissa siltä..

Edit: peräkkäiset viestit yhdistetty. Omaa viestiään voi muokata Modify-namiskan avulla. - ellen
« Viimeksi muokattu: 01.09.15 - klo:21:50 kirjoittanut ellen »
Rasvainen sekaiho, couperosa

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1291 : 31.08.15 - klo:20:35 »
^ Joo, on sellaisessa sameassa läpikuultavassa lasipurkissa. Enpä olekaan tiennyt, että BHA:takin on paitsi eri vahvuuksia niin muutenkin erilaisia.

Kerro muuten ihmeessä sitten kokemuksia, kun olet kokeillut sitä 1% retinol treatmentia. Minulla pyörii se nyt ostoskorissa, mutta jahkailen vielä vähän aikaa tilauksen kanssa. Tykkään tosi paljon retinolituotteista ja kovasti kyllä kiinnostaisi kokeilla, mitä iho tykkäisi vahvemmasta annoksesta.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Talvi

• Haiven
  • *
« Vastaus #1292 : 31.08.15 - klo:21:03 »
Ensi viikolla ajattelin testata tuota 1% retinolia, laitan kokemuksia kun viikko takana. Joku oli saanut kestämään tuon 5ml putelin kokonaisen kuukauden! Tosin aluksi sitä voi käyttää vain 3krt viikossa. Ihoni ei ole erityisen herkkä, ainoat tuotteet jotka ovat aiheuttaneet ihoärsytystä ovat basiron (leukaan tuli vesikellon näköisiä näppyjä) (ja ärtyi vasta toisella aloituskierroksella, aiemmin kestin hyvin 8 viikon kuurin mutta jostain syystä kun uudelleen yritin käyttää niin sen verran pahan näköinen leuka tuli et jäi kertaan...)sekä luonnonkosmetiikan putsari joka sisälsi sitruunaa (aiheutti silmienympärysihon järkyttävän kuivumisen jota parantelin sitten kuukauden erilaisin tehokosteutusmenetelmin...) muista tuotteista iho ei ole ollut minällään ja toivon ihon kestävän tuon 1% kun tuloksia pitäisi tulla suht nopeaan  :) malttamattomana odotan eroon pääsyä punaisista jäljistä...

^ Uusin 1% retinolituote on tämä "buusteri": http://www.paulaschoice.com/shop/skin-care-categories/retinol-treatments/_/Resist-One-Percent-Retinol-Booster/.

Mä olen vähän jännäillyt, millaisia Skin Balancing -kasvoveden ja -kosteusgeelin uudet koostumukset tulevat olemaan, molempia kun on vähän muokattu. Tonerista on hiljattain poistettu DEA-yhdiste ja kosteusgeelistä formaldehydinvapauttaja ja parabeenit. Tilalla on molemmissa tietenkin sitten jotain muuta. EU-kaupassa myydään kuitenkin vielä niitä entisiä.

Uusi SPF 50 -huulivoidepuikko kiinnostaa myös vähän, mutta USA:ssakin sillä on hintaa 9 dollaria, joten voi olla että tuollaiseksi tuotteeksi hintaa tulee olemaan täällä päin mulle liikaa...
Olen pähkäillyt minkä ostaisin yövoiteeksi ja tuo skin balancing geeli on ollut mietinnässä mutta mietityttänyt kun monella aiheuttanut ihoärsytystä  :-\ resist sarjan voide oli liian tuhtia iholleni, olen nyt pelkillä seerumeilla viettänyt yöt. Resist daily super light spf30 olen tykännyt. Sulautunut hyvin niin ruskettuneeseen ihoon kuin talvikalpeaan ihoon. Pitää matkana ihon ja toimii hyvin sy- iholla. Talveksi olen kyllä miettinyt sitä hydralight spf30 kun pakkasilla alkaa pintakuivuus vaivaamaan ..

Edit: peräkkäiset viestit yhdistetty. Omaa viestiään voi muokata Modify-namiskan avulla. - ellen
« Viimeksi muokattu: 01.09.15 - klo:21:51 kirjoittanut ellen »

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1293 : 31.08.15 - klo:23:22 »
^ Jos ärsytys mietityttää, niin voithan odottaa hetkisen, että uusi versio tulee täälläkin saataville ja tilata sitten sen. Itse ainakin uskaltaisin ihan luottavaisesti tilata sitä. En usko, että kovin suuri osa on kokenut sitä vanhaakaan ihoa ärsyttävänä. Geeli on tosiaan hyvin kevyttä, useimmille varmaan näillä leveyksillä talveksi liian kevyttä, mutta toki joillekin just passeli. Hydralight on vähän tuhdimpaa mutta kuitenkin ohutta, ja Hydralightin SPF-versio on tosiaan vähän kosteuttavampi (tai vähemmän kuiva) vaihtoehto Resist Super-Lightille.
1cFii, oma väri.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1294 : 31.08.15 - klo:23:26 »
Mä olen käyttänyt vartalolle tarkoitettua resist bha:ta ja toi ei kyllä ole kovin tehokasta. Selän akneen olen tuota käyttänyt kun en jaksanut nestemäistä bhata sinne lätkiä. Toisin kuin nestemäinen, niin toi voide ei tee oikein mitään huomattavaa parannusta. Toimiiko muilla toi? Voi toki olla, että selän paksu iho tarvitsee tehokkaamman tuotteen. Olen kyllä käyttänyt tuota myös satunnaisesti näppyilevään rintakehään, mutten osaa sanoa, onko voide auttanut.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1295 : 01.09.15 - klo:00:04 »
^ Kyllä mä olen kokenut tuon tehon riittävänä, mutta mulla on kropan epäpuhtaudet aika maltillisia. Mulle se perus-nestemäinen on jo vähän liian tujua. Toisillahan toimivat ne KP-liinat paremmin, joissa on siis 8% maitohappoa ja 2% BHA:ta. Oletko kokeillut? Mutta jos nestemäinen tuntuu parhaalta, niin uutena tuotteena on tullut BHA-vartalosuihke. Ei taida olla vielä Euroopassa tosin. Eihän se tietysti välttämättä tarjoa muuta parannusta kuin pumppupullon käyttömukavuuden, mutta saattaisi olla kokeilun arvoinen.
1cFii, oma väri.

Poissa Talvi

• Haiven
  • *
« Vastaus #1296 : 01.09.15 - klo:16:10 »
Onko jollain rasvoittuva sekaiho joka aamuisin herätessä on t- alueelta ihan rasvainen? Päivisin ei rasvaisuus niinkään vaivaa mutta yön jälkeen aina. Vähiten ongelmia on jos laitan vain seerumin, talvella ei tätä ongelmaa ole. Jossain mainittiin kasvoveden riittävän kesäkuukausina kosteuttamaan rasvainen iho.. Tosin ei mahdollisia iho-ongelmia juuri tule hoidettua... Poskissa tosin ovat arvet joita hoidan joten riittäisi niihin seerumin laitto. Paitsi muistan edellistalven jolloin en käyttänyt voiteita tai mitään muutakaan niin rasvottui silti!  ::) muutoin iho on jo todella hyvässä kunnossa arpia ja yörasvoittumista lukuunottamatta. Ehkäpä pitäisi vaihtaa Paulan yövoiteeseen jos se auttaisi. Nyt on ollut vaihtelevasti biotherm, sensai, missha,clinique.... Ja sitten taas pelkillä seerumeilla menty. Tuota BHA- vartalovoidetta olen miettinyt käsien kp- ongelmaan. Käytössä ollut widmerin rasva muttei ole auttanut yhtään vaikka 2/3 osa tuubista käytetty. Kp- liinoja ajattelin myös kokeilla.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1297 : 04.09.15 - klo:17:32 »
Nyt on sitten pitkä odottelu palkittu ja Paulalta ilmestynyt silmänympärysvoide:
Resist Anti-Aging Eye Cream
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1298 : 04.09.15 - klo:22:31 »
Vähän kyllä hämmästytti tuo uutinen. Melkoinen muutos Paulalta, vaikkakin nyt sillä verukkeella, että naiset ovat sitä pyytäneet. Sinänsä itse käytän aina erillistä silmänympärysvoidetta, koska esim. Moisture Boostia en vain millään pysty sen raskauden vuoksi silmien ympärillä käyttämään ja päivisin en yleensä käytä aurinkosuojan lisäksi erillistä kosteusvoidetta muuten kuin silmänympärysvoidetta. Voisin jonkun testerin tuosta ehkä tilata siis. Mietityttää jo, että onkohan hintakin sitten silmänympärysvoidemainen...  ::)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1299 : 04.09.15 - klo:23:36 »
Silmänympärysvoide ilmestyi verkkosivuillekin: http://www.paulaschoice.com/shop/whats-new/_/Resist-Anti-Aging-Eye-Cream/.

Mua ei siinä mielessä yllätä tuollaisen ilmestyminen, kun PC kuitenkin teki jonkin aikaa sitten selvän linjauksen tähdätä (Amerikan mantereella) huimasti suuremman yleisön tietoisuuteen, ja sen myötä tuli jo kaikenlaista kasvoöljyä sun muuta, mikä ei vanhaan filosofiaan kuulu. Ei sitä varmaan suuria joukkoja noin vain käännytetä pois tutuista tai trendikkäistä tuotetyypeistä. Itse tykkään nimenomaan vähäisestä tuotemäärästä ja PC:n kasvovoiteet ovat mulla sopineet riittävän hyvin sy-ihollekin, mutta jos liikaa rahaa olisi niin voisin toki ihan hyvin ostaa erillisen sy-voiteenkin, jos iho siitä enemmän tykkää. Ei tuo nyt sisältöönsä ja oletettavaan riittoisuuteensa nähden ihan sairaan hintainen sentään taida olla, mutta en oo ihan ekana jonossa ostamaankaan... ;) Kiinnostaa silti kokeilla, laitan kyllä testerin mukaan tilaukseen jos saataville tulee.
« Viimeksi muokattu: 04.09.15 - klo:23:38 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Talvi

• Haiven
  • *
« Vastaus #1300 : 04.09.15 - klo:23:37 »
Jos tulee Euroopan markkinoille voisi tuota sy- voidetta testata. Iho kuivempi sy- alueelta kuin muu iho niin ainakin iltaisin mukava laittaa sille alueelle vähän lisäkosteutta. Aamulla laitan aurinkosuojaa myös sy:lle eikä ole mitenkään ärtynyt iho (kahta eri pc:n aurinkorasvaa käytän) tuli nyt taas tilattua hieman Paulan tuotteita, varastoon BHA 2% kun oli alessa, skin balancing putsari ja kasvovesi. (Ensin meinasin etten tuota kasvovettä tilaa vaan earth- sarjan, mutta selaillessani videoarvosteluja tuosta putsari & kasvovesiyhdistelmästä päätin kokeilla myös itse, sen verran oli positiivisia kokemuksia.) ja lisää clear sarjan aurinosuojallista päivävoidetta jonka olen todennut hyväksi. Näytteitä tilasin hydralight ja skin balancing spf30 jos talveksi tarvii vähän paksumpaa kuin clearin spf.. Tai laitan alle kosteuttavan voiteen  :-\ earth- sarjasta tilasin kasvovesinäytteitä, kiinnostaa kovasti kun on erilainen koostumus. Jos vaikuttaa hyvältä niin von käyttää iltaisin ja aamulla skin balancing.   :) ja vartalolle näytteitä kp- miinoista ja BHA voiteesta, tilaan täydessä koossa paremmalta tuntuvan.

Poissa Talvi

• Haiven
  • *
« Vastaus #1301 : 04.09.15 - klo:23:44 »
Onko teillä ikinä testipussukoiden kohdalla sattunut siten että koostumus vaikuttaa erilaiselta eri pusseissa?? Ensimmäiset 3 kpl skin balancing kasvovesitesterit tuntui liirummalta ja jotenkin kuivemmalta kun taas viimeisimmät kaksi pussia täyteläisemmiltä ja kosteuttavimmalta  ???

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1302 : 05.09.15 - klo:22:39 »
Tilasin itselleni suurin odotuksin Skin Recovery Cleanserin ja nyt muutaman päivän käytön jälkeen mun on todettava, että saan tästä aivan samanlaisen ihoreaktion kuin kaikista muistakin ei-puhdistusmaitoputsareista. Iho siis kiristää, punoittelee ja tekee jotain röpelöä pintaan, minkä yhdistän ihon liialliseen kuivumiseen. Tuosta jäi muutenkin vähän outo ihofiilis, kun toisaalta tuntui liian pesevältä ja toisaalta taas jäi joku ihme kalvontunne. Erisanilla mennään siis, edelleen...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1303 : 06.09.15 - klo:11:52 »
^ Oletko kokeillut Moisture Boostin putsaria? Sekä minä että mun iho tykätään siitä kovasti, on kasvomaitomainen mutta kuitenkin vähän vaahtoava, pois pestävä putsari. Jättää ihon pehmeäksi. Kesällä en eroa muihin juurikaan huomannut, mutta nyt syksyn tullessa olen huomannut selvän eron Dermosilin vaahtoputsarin kanssa. Iho siis tykkää tosin paljon enemmän tuosta Moisture Boostin putsarista, onneksi sitä on vielä reilusti jäljellä kun tilasin keväällä 473 ml törpön. :D

Testipussukoista oli joskus juttua (täällä?) että osa on mennyt vanhaksi. Mullakin on osunut kohdalle pari ihan selkeästi pilalle mennyttä pussukkaa. Mulla on vieläkin aika monta testipussukkaa käyttämättä, pitäisi varmaan käytellä pois ennen kuin nekin menevät huonoksi. Kun löytyi ne lempparit jo niin ei ole tullut testailtua muita sitten enää...

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1304 : 07.09.15 - klo:14:57 »
^Mä en muista, onko mulla tuota ollut. Pitää varmaan tilata näyte, enää en täysikokoista pulloa tilaa sokkona. ;D Tilasin tuon Skin Recoveryn, koska oletin sen olevan kaikkein hellävaraisin noista Paulan putsareista.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)