Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395585 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1305 : 07.09.15 - klo:15:03 »
^No mulle esim. sopii Skin Recovery kosteusköyhälle rasvoittuvalle iholle, Moisture Boost jättää mulla ihon aivan kiristelevän kuivaksi, joten sitä en suosittele, jos Skin Recoverykaan ei sopinut.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1306 : 07.09.15 - klo:15:12 »
^^ Sopimattoman tuotteenhan voi sitten muuten palauttaa. :) Olen ainakin kerran tehnyt niin, ja se sujui ihan mutkitta. Asiakaspalvelu oli siinäkin erittäin ystävällistä.

Hellävaraisuus on hankala juttu, eri ihoille vain tuntuu sopivan erilaiset pesupohjat. Kannattaa tehdä kokeiluja! Mun kuivaihoiset tuttuni ovat kyllä tykänneet Moisture Boostista kovasti, eivätkä koe sitä ollenkaan kuivattavana, vaikka ovat atopiaan ja ruusufinniin taipuvaisia.

Resist-sarjan kuivemman ihon putsari on myös suosittu vaihtoehto kuivalle ja herkälle iholle. Siinä Resist-putsarissa onkin muuten eniten Erisanin puhdistusgeelin kaltainen sisältö. Vai oliko sulla, Kathy, käytössä Erisanilta se geeli vai jokin muu?
1cFii, oma väri.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1307 : 07.09.15 - klo:19:41 »
^Mahtavaa, mä olen ilmeisesti vähän huonosti lukenut noita Paulan sivuja, kun en ollut huomannut tuota palautusmahdollisuutta. :D Mä siis käytän Erisanilta sitä puhdistusmaitoa, se geeli oli liian kuivattava.

Saan kyllä harmaita hiuksia tämän putsariongelman kanssa, koska en jotenkin osaa hahmottaa millä logiikalla mun iho "toimii". Kuivumisongelman tiedostan kyllä, mutta toisaalta taas olen voinut käyttää alkoholipitoisia kasvovesiä ilman mitään ongelmia.  ::)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Talvi

• Haiven
  • *
« Vastaus #1308 : 13.09.15 - klo:09:48 »
Nyt olen laittanut clinical 1% 3 krt joka kolmas päivä, eikä ainakaan vielä ole tullut minkäänlaista ärsytystä.  ;) välipäivinä olen käyttänyt resist retinol seerumia ja SB retinol seerumia. Jatkan vielä viikon joka kolmas päivä menetelmällä ja siirryn sitten  käyttämään joka toinen päivä.

Paulan sivuille on tullut pari uutta tuotetta: CLEAR EXFOLIATING BODY SPRAY 2% BHA ( laitoin tilaukseen clinical 1% kanssa) ja huulirasvapuikot ( tästä minulla tuli koodi jolla saa yli 60€ tilauksesta ilmaiseksi tämän huulirasvan) ihan hyvä kun tuo body spray tuli kun BHA- voidetta ei ole varastossa jota alunperin piti  tilata. Voi olla että on jopa enemmän mieleen suihke kuin voide.

Jos tulee Euroopan markkinoille voisi tuota sy- voidetta testata. Iho kuivempi sy- alueelta kuin muu iho niin ainakin iltaisin mukava laittaa sille alueelle vähän lisäkosteutta. Aamulla laitan aurinkosuojaa myös sy:lle eikä ole mitenkään ärtynyt iho (kahta eri pc:n aurinkorasvaa käytän) tuli nyt taas tilattua hieman Paulan tuotteita, varastoon BHA 2% kun oli alessa, skin balancing putsari ja kasvovesi. (Ensin meinasin etten tuota kasvovettä tilaa vaan earth- sarjan, mutta selaillessani videoarvosteluja tuosta putsari & kasvovesiyhdistelmästä päätin kokeilla myös itse, sen verran oli positiivisia kokemuksia.) ja lisää clear sarjan aurinosuojallista päivävoidetta jonka olen todennut hyväksi. Näytteitä tilasin hydralight ja skin balancing spf30 jos talveksi tarvii vähän paksumpaa kuin clearin spf.. Tai laitan alle kosteuttavan voiteen  :-\ earth- sarjasta tilasin kasvovesinäytteitä, kiinnostaa kovasti kun on erilainen koostumus. Jos vaikuttaa hyvältä niin von käyttää iltaisin ja aamulla skin balancing.   :) ja vartalolle näytteitä kp- miinoista ja BHA voiteesta, tilaan täydessä koossa paremmalta tuntuvan.

Tuo skin balancing spf30 kirveli ihollani, aika outoa kun mikään muu ei ole ärsyttänyt ihoa  :-\ earth kasvovesi vaikutti hyvältä iholla, tätä voisi käyttää talvisin iltakasvovetenä ja kesällä kasvovoiteen tilalla. Näytteitä tilasin myös resist replenishing kasvovedestä jota en ole vielä testannut. Se on toinen vaihtoehto talveksi ja kesäkosteutukseen.

Clinical 1% ei edellenkään ole aiheuttanut ärsytystä  :ts iho alkaa olla aika tasaisen sävyinen Paulan tuotteiden jäljiltä. SB spf30 aiheuttama ärsytys johtuu aika varmasti siinä käytetystä suojasta Benzophenone-3. On lukemani mukaan eniten ärsytystä aiheuttava aurinkosuoja. Euroopassa tätä ei juurikaan enää käytetä aurinkovoiteissa. Onneksi on nuo näytteet joilla voi testata sopiiko omalle iholle. Vaikka olenkin todennut Paulan tuotteet toimiviksi niin mielenkiinnosta ostin erisanin puhdistusgeelin testiin SB putsarit rinnalle (todella edullinen,  0_0) ennen ostoa kävin läpi incin Paulan sivuilla, hyvältä vaikutti (kaikki ainesosat oli hyvä tai paras luokituksella, paitsi yksi oli 2 tähden mutta tämä ainesosa löytyy kyllä myös SB putsarista.) kävin myös cosdna- sivuilla tarkastamassa tuotteen ainesosat. Putsaria kun kuluu paljon tässä perheessä niin on se kiva löytää edullinen ja turvallinen vaihtoehto. Erikoistuotteissa ja aurinkosuojissa en nuukaile vaan kun on todettu hyväksi niin näillä mennään. ( kunnes iho toisin ilmoittaa)

Clinical 1% matkakoko loppui, riitti 12 krt.

Edit: peräkkäiset viestit yhdistetty. Omaa viestiään voi muokata Modify-namiskan avulla. - ellen
« Viimeksi muokattu: 04.10.15 - klo:08:27 kirjoittanut Talvi »
Rasvainen sekaiho, couperosa

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1309 : 19.09.15 - klo:13:43 »
^ Millainen koostumus muuten tuossa Clinical 1%:ssa on? Taidan laittaa nyt vihdoin tilaukseen, kun huomiseen asti näyttäisi olevan Stock Up and Save tarjous.

edit. Tosi outoa. Kun siirrän tuotteita ostoskoriin niin niiden hinnat nousevat hieman, esim. Clinical 1% on sivulla 59.90€ ja ostoskorissa 61.39€, Resist replenishing toner sivulla 25.90€ ja ostoskorissa 26.54€.  ???
« Viimeksi muokattu: 19.09.15 - klo:14:10 kirjoittanut Arnella »
1bMii, vaalennettu.

Poissa Talvi

• Haiven
  • *
« Vastaus #1310 : 19.09.15 - klo:14:24 »
Clinical 1% on aika jäykkää voidetta. Tykkään miksata sen seerumin kanssa jolloin levittyy todella hyvin. Hintaan tulee VAT. Sen saa näkymään kaikissa hinnoissa heti kun laittaa tiedon määränpäästä..

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1311 : 19.09.15 - klo:14:39 »
^ Tuo VAT tosiaan selittääkin, kiitos!  :)

Päätin tilata nyt alkuun pienemmän koon tuota Clinical 1%:sta. Voidemaiset tuotteet on aina vähän kysymysmerkkejä ihollani, mutta hyvä idis sekoittaa seerumin kanssa.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Talvi

• Haiven
  • *
« Vastaus #1312 : 24.09.15 - klo:10:13 »
Iho sietänyt hyvin clinical 1% joka toinen päivä. Nyt vain huolestuttaa loppuuko tämä matkakoko ennen kuin tilaamani täysikokoinen saapuu... Huonolta näyttää, seurannasta kun katsoo niin viikon ollut sama "lähetetty" .. Yleensä tullut viikossa perille...  ???

Tietääkö joku mistä johtuu lähetyksen seisominen Alankomaissa ??? 13 päivää ollut tilassa lähetetty... Ennen tällaista ei ole ollut..  ???
« Viimeksi muokattu: 01.10.15 - klo:21:00 kirjoittanut ellen »

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1313 : 28.09.15 - klo:18:56 »
^ No jopas kestää, yleensä kun on tullut niin nopsaan. :/ Täälläkin odotellaan pakettia viikon takaa, 21.9 shipped.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Talvi

• Haiven
  • *
« Vastaus #1314 : 29.09.15 - klo:16:18 »
Paketti saapui  :ts eli Retinolikuuria pääsen jatkamaan. Testiin lähtee heti myös suihkutettava BHA vartalolle. Ehtisin jo kysyä lähetyksestä eilen ja ymmärsin niin ettei kaikki laita niitä väliaikatietoja mitä kaikissa muissa lähetyksissäni on näkynyt. Pian pitäisi tulla myös toinen lähetys jossa aha 10% jota moni on kehunut. Harmi ettei Suomeen saa Paulan BHA 4% ja BHA 9%.. Niitä olisi myös mukava kokeilla. Testeri minulla oli aha 5% ja olin yllättynyt kuinka hyvin se imeytyi iholle kun BHA- voide oli mielestäni tuhdimpaa. :-\

Noniin... Nyt se resist 1% booster on tullut myyntiin!! Pakkohan se oli nyt sit tilata, teen vertailua clinical 1% ja uutuuden välillä. On kovin pieni pullo tuo booster.. Kuinkahan riittoisaa mahtaa olla  ??? Näihin jää koukkuun.. Ei kauaakaan kun kaikki tätä menoa testattu  :)
« Viimeksi muokattu: 01.10.15 - klo:21:00 kirjoittanut ellen »

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #1315 : 04.10.15 - klo:12:40 »
Tilasin keväällä Skin Balancing Moisturizerin, joka on geelimäinen tuote. Kun tämä loppuu, niin en hanki toista tilalle. Tuote ei ole sopinut iholleni ollenkaan, vaikka oletin kevyemmän tuotteen sopivan minulle kesällä. Geeli ei ole kosteuttanut ihoani tarpeeksi ja olen joutunut käyttämään sitä hyvin paljon kerrallaan. Iho tuntuu myös tukkeutuvan helpommin. Seuraavan kerran tilaan Hydralightia, josta minulla on hyviä kokemuksia ja lisäksi jonkin tukevamman voiteen, ehkä Skin Recoveryn. Lisäksi jonkin seerumin. Mikähän olisi hyvä? Testerinä on ollut Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol, mutten välttämättä halua tilata sitä. En ole käyttänyt säännöllisesti, jotta tietäisin, sopiiko se minulle vai ei.
« Viimeksi muokattu: 04.10.15 - klo:13:05 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Talvi

• Haiven
  • *
« Vastaus #1316 : 04.10.15 - klo:13:45 »
Itse olen pähkäillyt ostanko tuon SB geelin vai en.. Talvi tulossa joten päädyin nyt tilaamaan resist clear skin hydrator yövoiteeksi. Kesällä tämä oli liian paksua mutta talvella varmaankin juuri hyvä. Talvella ainoastaan nenäni hieman hilseilee (kasvojeni rasvaisin paikka  0_0) joten teen vain pieniä tuotemuutoksia nykyiseen rutiiniin.

Tämänhetkinen ihonhoitorutiini:

Aamu: clear putsari                                             Ilta: SB putsari
           SB kasvovesi                                                  SB kasvovesi
           BHA 2% geeli.                                                 BHA 2% neste tai AHA 10%
           Azelaic acid hoito.                                           Clinical 1% tai resist retinol seerumi (vuoropäivinä)
           SB retinol seerumi.                                          Resist Ultra- light seerumi
           C- vitamiini 25%
           Resist spf30

Talvella muutan ruutinia: aamulla kasvovedeksi resist repleshing kasvovesi ja iltarutiiniin lisäksi resist clear skin hydrator. Vastaavasti ensi kesänä kevennän ihonhoitoa. Nyt ollut tehohoitoa paljon jotta isommat ongelmat saatu kuriin mutta luulen kesällä jo pärjääväni simppelillä hoidolla  ;)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #1317 : 05.10.15 - klo:11:29 »
Tilasin jo vuosi sitten 2% bha-geelin, mutta se jäi käyttämättä kun en havainnut sen hirveästi tekevän mitään iholle. Silloin mulla oli iho niin hyvässä kunnossa, että vaikutusta ei huomannut.

Nyt sitten puhkesi joku näppyläongelma ja huvikseni kaivoin bha-geelin taas kaapista ja kokeilin. Iho muuttui hurjasti paremmaksi ja näppylät katosivat.

Nyt tekisi mieli tehdä uutta tilausta tuonne, mutta en oikein tiedä mitä tilaisi. Luultavasti otan tuota samaa 2% bha-geeliä, mutta kaipaisin jotain lisäboostia. Mitähän se voisi olla?

Ehkä voisi myös yöksi olla joku seerumi tms. hyvä.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Talvi

• Haiven
  • *
« Vastaus #1318 : 07.10.15 - klo:23:31 »
BHA on ainakin hyvä näppyongelmaan, itselle toi lisätehoa azelaic azid hoito. Tykkään monesta Paulan seerumista, eniten ehkä kuitenkin juuri nyt tulee iltaisin käytettyä resist ultra- lightia kun kun sitä niin helppo mixata retinolin kanssa. Nyt kun olen siirtynyt käyttämään clinical 1% 4krt viikossa, huomaan kaulan ja silmien alla olevan ihon kuivuneen joten tilaukseen lähti boostin ja resistin kasvovedet ja boost putsari.. Kohta on jo talvikin niin hyvä olla valmiina.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1319 : 08.10.15 - klo:22:05 »
Onpa ihanaa kun on taas Paulan tuotteita. Iho selvästi vähän rauhoittunut, vaikka vieläkin kaksi kystistä paisetta komeilee leuassa. Mutta ehkäpä se tästä... järkyttävä kuivuus on vain iskenyt ihoon, ja kosteusvoiteiden kanssa heikompi tilanne. Unohtui tilata samassa tilauksessa esim. Resist Barrier Repair.

Olen nyt sotkenut kosteusvoiteeseen Resistin vaaleansinistä Ultra Light seerumia ihan siinä pelossa, että se värjäisi naamaa (luin tämän vinkin netistä). Ei ainakaan toistaiseksi ole ollut oranssinkeltainen naama, vaikka olen myös mineraaliaurinkosuojaa käyttänyt, vaaleansinistä Resistiä sekin. Se muuten pitää mun naamani poikkeuksellisen pitkään mattana, harmi vain, että se sävy vähän aiheuttaa sitä, että kaula ei matchaa meikinkään jälkeen ihan täydellisesti naamaan. Mutta en ole parempaakaan löytänyt, kemialliset aurinkosuojat saavat ihon rasvoittumaan kamalaa tahtia, ja sävyttämättömät mineraaliaurinkosuojat taas tekevät valkoisen kalkkunalookin.