Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 426506 kertaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1320 : 16.10.15 - klo:05:59 »
Pohdiskelen tässä kahden tuotteen välillä että kumpaa tilaisin. Tarvitsisin yöksi jonkun hyvin kosteuttavan tuotteen ja vaihtoehtoina olen miettinyt skin recovery antioxidant serum with retinol ja skin recovery mask.

Onko kellään kokemuksia kys tuotteista. Mahtaako tuo mask olla turhankin tuhti tuote jatkuvaan käyttöön?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1321 : 22.10.15 - klo:11:12 »
Minulla alkaa loppua vaaleansinisen Resistin pàivàvoide super-light moisturizer, olen tykànnyt siità kovasti, mutta nyt talveksi tarvitsisin hieman kosteuttavampaa, mità suosittelisitte? Hydralightista en tykkàà kun jàttàà kasvot valkoisiksi jos on vàhàn huolimaton sen levityksessà. Minkàlainen tuo Clearin Ultra light on?
Olen kokeillut tàssà muitakin merkkejà, mutta kyllà se vaan niin on ettà nàmà Paulan tuotteet rauhoittavat ihoa, ei varmaan koskaan ole ollut iho nàin hyvàssà kunnossa.
Odotan ettà tulisi joku hyvà tarjous, esim. kaikki tuotteet -20% :3 ja sitten pistàn tilauksen menemààn, myòs BHA alkaa olla lopuillaan, senkin kàytòstà olen huomannut ihoni kunnon parantuneen.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1322 : 22.10.15 - klo:15:19 »
Mulla se Clearin päivävoide saa kasvot rasvoittumaan aivan tolkutonta tahtia. Eikä sekään sinänsä kovin kosteuttava ole. Suosittelisin itse pikemminkin tekemään niin, että ostaa kosteuttavamman seerumin tai laittaa kosteusvoidetta aurinkosuojan alle.

Talvi

• Vieras
« Vastaus #1323 : 22.10.15 - klo:20:29 »
Itsellä tuo clear spf30 talvikäytössä, käytän myös tuota resist v.sin. Spf30 josta pidän todella paljon koska on matta ja muutoinkin mainio. Clear on tosiaan ei matta, mutta toimii hyvin ainakin meikkipuuterin alla. Olen käyttänyt tuota resist voidetta siten että laitan alle resist replishing kasvovettä niin tulee kosteutta. Kumpaakin käytän ja kummastakin tykkään. Hommasin talvea varten myös sen punavalkoisen kasvoveden jota ajattelin käyttää aamuisin lisäkosteutta antamaan.

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1324 : 23.10.15 - klo:21:56 »
Kuinka ollakaan nyt tuli tarjous, että postarit ilmaisiksi... ::)
Mä laitan aina Bentonin etanaseerumia Resistin alle, mutta en tiedä kosteuttaako tarpeeksi..siinä ja siinä. Nyt olen käyttänyt sitä Resistin vaal.sin. voidetta ilman suojakerrointa meikin alla, sekin toimii ihan ok.
Mulla on ollut 1% Bha-geeliä, mutta olen miettinyt kokeilla sitä 2% nestemäistä. Mitä kokemuksia teillä on näistä 2% siellä kun näkyy olevan nyt useammassakin purkissa sitä, miten ne eroaa toisistaan?

Mihin Evergreen on hävinnyt? :'(

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1325 : 25.10.15 - klo:22:26 »
Sinne meni tilaus :D Tilasin nyt sitten sen saman vaal.sin.Resistin Ultra-Light uv-suojallisen pàivàvoiteen, laitan sitten jotain kosteuttavampaa sen alle, haluan kuitenkin mattapintaisen ihon ja tàmà on niin loistava tuote. :T Lisàksi tilasin BHA 2% nesteen, mullahan on ollut tàhàn mennessà se 1% geeli olen tykànnyt, mutta aamuisin en voi laittaa, kun aiheuttaa rullautumista, joten kokeillaan nyt sitten nestemàistà. Lisàksi tilasin Hyauluronic boostin sen matkakoon, saa nàhdà... ja pari nàytettà, jotta 75€ tuli tàyteen :O
Sortuiko muut tilaamaan?

Talvi

• Vieras
« Vastaus #1326 : 26.10.15 - klo:19:37 »
Tuli tilattua juu.. Laitoin sen earth- sarjan kasvoveden nyt tilaukseen kun sitä tuli taas saataville (oli varastosta loppu jonkun aikaa) itsellä tuo minikokoinen h- boost ja sitä on ainakin minun purkista todella hankala saada otettua, aikamoinen operaatio jotta saa edes yhden tipan  :-[ uusi BHA vartalovoide lähti myös tilaukseen, tämä ja treatment Balm ovat uusia suosikkejani vartalonhoidossa. Ensi alkuun olin hieman epäileväinen tuosta BHA- voiteesta mutta käytännön kokemuksen kautta totesin tämän huipputuotteeksi!!! :ts
Ja tuo lip & body balm on oikea monitoimituote ja todella tehokas! Itse käytän lähinnä yöllä huulivoiteena ( kestää huulilla todella hyvin) sekä kuiviin kynsinauhoihin.
« Viimeksi muokattu: 26.10.15 - klo:19:45 kirjoittanut Talvi »

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1327 : 03.11.15 - klo:22:31 »
Siis kyllähän mä tiesin että tuo Resistin hyaluronic boost on matkakoko, mutta että NÄIN pieni :o :o :o
hyvä että laatikon sisältä löytyi. Ja kuten edellä jo mainittiin, niin yhtä tippaakin saa kaivaa ja kaivaa ulos purkista 0_0, ilmoittelen myöhemmin kokemuksista, jos saan niitä tippoja ulos >:D

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1328 : 10.11.15 - klo:15:48 »
Jatkoa edelliseen, tippa illassa Hyaluronic Boosteria ja on kyllà sileàmpi iho jo heti seuraavasta pàivàstà làhtien. Meikkivoide levittyy hienosti. Kysyin Paula's Choicelta montako prosenttia tàssà on happoa, mutta eivàt suostu kertomaan, sanovat ettà liikesalaisuus ja luottamuksellinen tieto ::) Mietin vaan ettà jos kokeilisin Mizon vastaavaa, kun on paljon halvempi, sanovat sen sisàltàvàn 50% hyaluronihappoa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1329 : 10.11.15 - klo:16:03 »
^Kiinnostavaa sen valossa, että Paulan tiimi on usein tutkimuksiaan varten kysellyt toisten firmojen tuotteiden raaka-ainepitoisuuksia ... ja pahoitellut ja ihmetellyt saamiaan kielteisiä vastauksia ja firmojen salailua.  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #1330 : 10.11.15 - klo:17:24 »
Huomasin, että Lookfantastic myy Paula's choicea, onkohan ollut siellä myynnissä pitkäänkin? Lf:n hinnat vaikuttivat äkkiseltään katsottuna tuntuvasti korkeammilta, mutta alennuskoodien kanssa ja postikulut huomioiden tuolta saattaisi joskus tulla tilattua. Tällä hetkellä kahden PC:n tuotteen ostaja saisi vartalovoiteen kaupan päälle.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1331 : 22.12.15 - klo:14:20 »
Paulalta on ilmestynyt Redness Relief Exfoliator, siis 1% BHA punottavan ihon rauhoittamiseen. Jännää, kuinka moneen tarpeeseen BHA-kuorinta taipuu... ärtyneen ihon hillitsemiseenkin. Wow!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1332 : 01.01.16 - klo:12:48 »
Tein aika ison tilauksen Paulalle, monia uusia tuotteita testiin:

Resist Anti-Aging Intensive Repair Cream - oon käyttänyt Resist Barrier Repairia, mutta tämän tilasin nyt yökäyttöön Avitcidin päälle levitettäväksi, kun iho on rutisevan kuiva.
Resist Anti-Aging Cellular Defense SPF 25 - Trial Size - mulla on vakikäytössä vaaleansininen Resist-mineraaliaurinkosuoja, mutta toisinaan se tuntuu turhan kuivalta.
Resist Anti-Aging Hyaluronic Acid Booster - tätä käytin testikoon ja tykkäsin, lisäsin seerumiin aina.
Resist Anti-Aging Skin Firming Line Minimizer - uusi tuote, tilasin huvikseni testiin.
Resist Anti-Aging Ultra-Light Super Antioxidant Concentrate Serum - loppuneen tilalle, tässä on tehty joku sellainen koostumusmuutos, että tämä ei enää tee mun naamasta oranssia/keltaista.  :ts
Resist Anti-Aging Skin Transforming Multi-Correction Treatment with Azelaic Acid -  mun iho ei millään tunnu tottuvan bentsoyyliperoksidiin, kuoriutuu ja hilseilee ja punoittaa ja on kipeä, joten tilasin tämän nyt testiin.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1333 : 04.01.16 - klo:09:38 »
Pakko postata vielä edellisen perään. Tilasin joku aika sit Paulan 25% c-vitamiini spot treatmentia testerituubin, vaikka se maksoi jo itsessään 25 euroa. En kuitenkaan oikein saanut sitä käyttöön. Tuote on koostumukseltaan tosi kuivaa ja se pitää töpötellä haluamaansa kohtaan, koostumus on jotenkin omituinen ja hankala. Se sitten kuivahtaa ja jämähtää iholle, eli naamassa on valkoisia kökköjä. Iltaisin kotona tämä ei haittaa toki, mutta silti en jotenkin ole päässyt tuotteen käytön makuun.

...kunnes yksi ilta keksin sotkea sitä Resist Barrier Repair -kosteusvoiteeseeni, vaikka Paula ei niin ohjeistakaan tekemään. Nyt oon muutamana iltana tehnyt saman, ja ihossa on tapahtunut aivan silminnähtävä raikastuminen ja kiinteytyminen. Uusia finnejäkään ei ole tullut, mikä ihmetyttää, mutta tietysti voi olla vaan joku hormonaalinen juttu. Mulla on ollut yhtä finniaaltoa tämä syksy ja ihossa on runsaasti punaisia jälkiä, mikä motivoi tarttumaan tuohon c-vitamiinijuttuunkin. Tuoreimmille punaisille jäljille tuo ei ole mahtanut mitään, mutta vanhemmat ovat jo merkittävästi haalistuneet muutaman yön käytöllä. Tuotteen tehon huomaa siitä, että iho alkaa kyllä herkästi hilseillä, jos erehtyy sotkemaan tuotetta liikaa kasvovoiteeseen. :ts

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1334 : 24.01.16 - klo:23:00 »
Calm-tuotteita on näköjään tullut kokonainen linja, tuotteet erikseen kuivasta normaalille ja seka/rasvaiselle iholle: http://www.paulaschoice.com/shop/collections/Calm-Redness-Relief/.

Vähän myöhässä saapuvat, kun on Paulalta tilaaminen jäänyt nyt kokonaan tauolle. Mulla meni vuodenvaihteessa pari päivää saada leuka ylös lattiasta, kun näin EU-kaupan hinnankorotukset. Noissa Calm-tuotteissa olisi kyllä jokunen kiinnostava tuote, mutta on tullut jo etsittyä tarkoituksella edullisempaa ja inceiltään yksinkertaista kosmetiikkaa käyttöön. Jos jotain, niin eniten varmaan tulee harkittua fysikaalisten aurinkosuojien ja tietysti kuorintojen tilaamista, niitä kun kovin heikosti muualtakaan saa. Kiinnostaisi kuitenkin kuulla kokemuksia näistä, jos kukaan kokeilee, sitten kun ne tänne saapuvat!
1cFii, oma väri.