Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395592 kertaa)

Annie

• Vieras
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #135 : 26.09.07 - klo:10:59 »
^Niin, mutta kun sitä yritän tässä juuri vältellä ;)  Hm, ehkä odottelen vähän aikaa jos tuo s-posti joltain löytyisi, tai sitten laitan luvattoman off-Ebay tiedusteluni joidenkin kivojen Spanxien kautta ;D

Niin ja ihmetellään nyt vielä samalla että en tiedä olenko jotenkin tosi tuhlaileva, mutta tosi nopeasti kuluu tuo BHA-lotion. Tai sitten sitä vaan menee kun käytän kahdesti päivässä lähes koko naamaan ja melkein päivittäin rintakehään :P
« Viimeksi muokattu: 26.09.07 - klo:11:02 kirjoittanut Abby »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #136 : 26.09.07 - klo:11:07 »

Niin ja ihmetellään nyt vielä samalla että en tiedä olenko jotenkin tosi tuhlaileva, mutta tosi nopeasti kuluu tuo BHA-lotion. Tai sitten sitä vaan menee kun käytän kahdesti päivässä lähes koko naamaan ja melkein päivittäin rintakehään :P

Huh, mulla on ollut pullollinen BHA-geeliä lähes päivittäisessä käytössä maaliskuusta asti, eikä puteli ole edes puolivälissä.  :o En tiedä, lieneekö lotion helpommin kuluvaa, mutta ainakin geelin kohdalla se suositeltava kerta-annos on noin herneen kokoinen määrä. Mitä olen muilla foorumeilla jutellut käyttäjien kanssa, geeli on ollut erittäin riittoisa, kestää vakikäytössä yli vuoden, joillakin jopa puolitoista. Se on jo niin liimamaista koostumukseltaan, että ei tee mieli levitellä sitä kovin tuhlailevasti.  ;D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Annie

• Vieras
« Vastaus #137 : 26.09.07 - klo:12:47 »
Mulla olisi varmasti toivomisen varaa tuossa annostelussa kun sitä aina luiskahtaa pullosta ihan liikaa. Nyt siis käytössä itsellänikin geeli jota on vielä paljon mutta iso läjä lotion-sampleja alkaa hupenemaan. Kun vertaa kuinka kauan kesti aikanaan ennen täysikokoisen hankintaa geeli-sample ja kauan kestää lotion-sample niin siinä on iso ero, geeli on paljon riittoisampaa.

Pitää kai vaan siirtyä tuohon lotionin käyttöön kokonaan kun naaman ollessa syksystä kuivempi, geeli ei jotenkin oikein imeydy vaikka odottaisi ja lähtee rullailemaan. Lisäksi kun ei niin kamalan kauan siedä olla laittamatta rasvaa naamaan pesun jälkeen. Lotion on muutenkin miellyttävämmän tuntuista, mutta se voikin sitten johtua siitä että se imeytyy vähän turhankin nopsaan. Ja ihankuin se haisisikin vähemmän karmealle.

Kaiken lisäksi mun pitää ilmeisesti siirtyä prosenttisesta astetta vahvempaan tavaraan kun mustapäät ei kyllä katoa tolla ykkösellä vaikka se muuten onkin tehnyt naamalle ihmeitä. Tai sitten mulla on vaan tiukat huokoset ettei niihin tepsi mikään :-X

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #138 : 27.09.07 - klo:12:30 »
Minulla ei mene tuosta BHA-geelissä edes herneenkokoista määrää! Mutta uskomattoman riittoisia ovat mulla olleet sekä lotionit ja geeli ja ne ovat molemmat sampleja. :) Täysikokoinen BHA-geeli ja -liuos menee kyllä jossain vaiheessa tilaukseen, mulla on iho muuttunut aivan uskomattoman hyvän näköiseksi ja mulla on sentään lääkitys loppunut!
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #139 : 01.10.07 - klo:13:15 »
Ööö... nyt tulee supertyhmä kysymys, mutta mitä tarkoittaa tuolla Paulan sivujen rekisteröintilomakkeessa tuo Initials?
Siis kun siinä on Initials, middle name ja last name. ::)

Tarkoittaako tuo nyt etunimeä, etunimen ensimmäistä kirjainta vai mitä..?

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 01.10.07 - klo:13:22 »
Ööö... nyt tulee supertyhmä kysymys, mutta mitä tarkoittaa tuolla Paulan sivujen rekisteröintilomakkeessa tuo Initials?
Siis kun siinä on Initials, middle name ja last name. ::)

Tarkoittaako tuo nyt etunimeä, etunimen ensimmäistä kirjainta vai mitä..?

Eikös initials tarkoita nimikirjaimia? ainakin tietääkseni.  :D
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa theodora

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 01.10.07 - klo:13:58 »
Ei ole tyhmä kysymys ollenkaan, vaan kummallinen lomake  :-\

En ole itse tilannut tuota kautta kertaakaan, joten enpä osaa auttaa. Minun ja sanakirjan mielestä initials tarkoittaa alku/nimikirjaimia.

Edit, pakko korjata, että olenhan minäkin tehnyt tuonne kerran näytetilauksen, mutta kas kummaa se oli jo paennut muistista kokonaan! :-[ Noloa. En kyllä muista tuota lomaketta vieläkään, mutta jotenkin kai sain sen täytettyä koska tilaus saapui perille.
« Viimeksi muokattu: 08.10.07 - klo:12:34 kirjoittanut theodora »

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 05.10.07 - klo:18:13 »
Tilasin sitten viime viikonloppuna kasan näytteitä Paulan nettisivuilta ja kunhan pääsen testaamaan ja jos löydän jonkun hyvän tuotteen ostan lisää e-baysta.
Miten kauan teillä on kestänyt sample lähetyksen tuleminen, maanantaina näytti että olisi lähetetty, mutta vielä ei ole postiluukusta tupsahtanut.
Toivottavasti tulisi maanantaina niin pääsee heti testailemaan. :)

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 08.10.07 - klo:20:27 »
^Oliskohan mennyt vajaa viikko, niin muistelen. Ehkäpä olet jo näytteet saanutkin.

Olen itse nyt vajaan viikon käyttänyt näytteitä 2% BHA-geelistä kasvoilla ja Weightless Body Treatmentiä decolteelle. Kasvot on ihan ok, ihohuokoset näyttävät pienemmiltä jopa, mutta rinnus ja kaula ovat täynnä punaisia näppyjä! Nyt en sitten tiedä yrittääkö iho pukata rasvat ulos ja kirkastua myöhemmin vai eikö tuote vain sovi minulle. Onko muille tapahtunut ihon huonontumista alussa?
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

grove

• Vieras
« Vastaus #144 : 08.10.07 - klo:21:41 »
^ BHA:lla voi kyllä tulla sellanen "purge" reaktio (eli just se että iho hetkeksi riehaantuu kukkimaan) kun huokoset alkaa puhdistua mutta omakohtaisesti ajatellen jos mun KAULAAN alkais tulla paljon näppyjä niin epäilisin kyllä että tuote ei vaan sovi mun iholle. Toisaalta voi olla myös kyse siitä että sen alueen iho ei sulla vaan tykkää BHA:sta ja jatkaa kukkimista vaikka kuinka kauan jatkaisit käyttöä tai vaihtaisit BHA-tuotteen koostumusta.

Mäkään en oikein ite oo tykänny siitä weightlessistä vaikka makeupalleyssa sillä on kyllä ihan hyvät arvostelut. Se 2% neste o parasta iha mihi vaa ;) (kalliimpaa toki, mutta ainaki mulla se tuntuu tosi riittoisalta kuitenkin)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 09.10.07 - klo:17:14 »
Voivoi... Ei ole vieläkään näkynyt näytteitä. Laitoin mailia Paulalle ja vastauksena tuli että jos ei ole huomenna tullut niin asiaa tutkitaan. Samplethan tulee postissa kun taas normaali tilaukset kuriirilla, mutta eihän siinä nyt silti yli viikkoa pitäisi mennä.

No, ei voi kuin odottaa kiltisti... :-\

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #146 : 10.10.07 - klo:10:09 »
Olipa huojentavaa lukea, että Dimply dots saattaa vielä toimittaa Paula's Choicen tuotteita Suomeen.  :) Lähetin juuri kyselyn tuotteista, joita ei Euroopassa myydä, ja odottelen nyt toiveikkaana vastausta.

Muistaakseni aika moni muukin oli huomannut, että Weightless Body Treatment With 2% Beta Hydroxy Acid on aika hankala saada pois purkistaan. Minä ohensin vartalovoiteen 2% BHA-kasvovedellä, sekä lisäsin joukkoon vähän öljyä tekemään voiteesta hieman tuhdimman. Yhdistelmä on toiminut yllättävän hyvin, vaikka oletin öljyn alkavan erottua melko nopeasti.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 10.10.07 - klo:14:03 »
BHA: Kaikkia kokeiltu, omat suosikit on 1% geeli ja 2% neste. Geeli kesällä yöksi sellaisenaan, ei kuivata liikaa, hitusen kosteuttavaa. 2% neste on paras jos käyttää BHA:n jälkeen jotain muuta tuotetta päälle. 2% geeli rullautuu mulla voiteen tms. alla pahasti, ja yksinään käytettynä taas kuivattaa liikaa. Voideversioiden sijaan mieluummin käytän kuivempina kausina tuota nestettä ja päälle jonkin ajan päästä jotain muuta voidetta tarvittaessa. Nesteistä ja geelistä BHA myös imeytyy tehokkaammin ihoon kuin noista voiteista.

Mitä eroa noilla BHA-jutuilla käytännössä on? Onko ehdotuksia, jos meinaan yhden tuollaisen ostaa, että minkä ostaisin? Olen ajatellut tuota 2% nestettä, käsitin että se voisi olla tehokkain..? Minäkin pistin Dimplydotsille kyselyn menemään ja nuo useimmat olivat 15.50 dollaria muistaakseni.

Annie

• Vieras
« Vastaus #148 : 10.10.07 - klo:14:47 »
Minulle dimply dots ei vastannut mitään, viime viikolle hänelle mailailin. Pitänee kokeilla uudemman kerran vähän fiksummalla viestiotsikolla, kun nyt saattoi minun viestini mennä roskapostin piikkiin.
Eipä tässä vielä mikään hätä ole, Bha-geeliä on vielä vaikka miten mutta naama vaan kuivaa kuivumistaan joten lotion-version tilaaminen syyhyttäisi :-\

Poissa theodora

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 11.10.07 - klo:12:34 »
Mulla on BHA-nestettä ja AHA-geeliä, geelistä tykkään enemmän helpomman käytön vuoksi. Paljain käsin levittäessä osa nesteestä tuppaa valumaan muualle kuin pitäisi, enkä halua mitään vanuakaan käyttää, koska osa aineesta imetyisi sitten siihen. Muutenkin tuo AHA taitaa sopia ei-niin-nuorelle iholleni paremmin. Huippuhyviä tuotteita silti molemmat! Minäkin olen kuullut että neste imeytyisi parhaiten, sitten geeli ja lotion huonoimmin. Lotion on varmaan silti toimivin kuivalle iholle, koska varmasti imetymistä haittaa sekin, jos joutuu levittämään kosteusvoiteen heti AHA/BHAn päälle.