Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 392607 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1350 : 22.02.16 - klo:16:45 »
^ Älä liikaa noista mun omista suosikeista välitä, se oli tosiaan vain esimerkki. :) Jos yhdestä sarjasta tilaaminen tuntuisi kivalta, niin tee toki rauhassa niin, etenkin jos sulla ei ole mitään herkkyyksiä esteenä. Suosittelisin siinä tapauksessa varmaankin kokeilemaan Resist-linjaa, kun se kuitenkin sopii idealtaan tilanteeseesi niin hyvin. Voihan sitä laittaa tilauksen mukaan vaikka jo valmiiksi muutamia näytteitä niistä muista kiinnostavista.
1cFii, oma väri.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1351 : 24.02.16 - klo:11:36 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilla Paulan Sunscreen Spray SPF 43?

Olen ollut erittäin tyytyväinen edelliseen suihkutettavaan Paulan aurinkorasvaan ja olisin halunnut sellaisen uuden, mutta sitä ei ole enää saatavilla. Edellinen oli oranssissa pullossa ja tuntui iholla kuivaöljyltä. Se ei ollut ollenkaan tahmeaa ja levittäminen oli helppoa, mutta sitä on enää pohjat jäljellä ja SPF on muistaakseni alempi (olisiko jotain 20-30 luokkaa). Jos tämä olisi yhtä hyvää niin ostaisin pari pulloa tulevalla reissulle Thaimaahan.

Tarvitsisin kasvoille myös yli SPF 30 suojan, joka mielellään jättäisi edes lähestulkoon mattapinnan, koska tropiikissa iholla meikin käyttäminen on ihan tuhoon tuomittu ajatus. Olisiko hyviä suosituksia, joko Paulalta tai joltain muulta sarjalta?
Raitoja käpälään!

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1352 : 24.02.16 - klo:14:24 »
^Mulla olis tarvetta samanlaiselle tuotteelle, suuntana Thaimaa myöskin. Suomessa olen käyttänyt hydralight spf voidetta joka on kyllä tosi hyvä, jättää ihon pehmeäksi ja mataksi, mutta se ei ole vedenkestävä joten ei taida olla Thaimaan tropiikkiin sopiva. Kestääkö noi perus spf voiteet hellehikoilun?

APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1353 : 24.02.16 - klo:21:07 »
Mulla näiden Paulan tuotteiden käyttö on jäänyt. Joskus laitan nestemäistä tai geelimäistä BHA:ta, jos iho kaipaa rauhoittamista.

Skin Balancing -kasvovesi ja -seerumi tuntuivat aiheuttavan finnejä, joten ne on jääneet täysin. Pitäisi ehkä vielä uskaltaa kokeilla.

Ei näistä kyllä jäänyt sen ylivertaisempaa kuvaa kuin muistakaan tuotesarjoista, vaikka Paula tuntuu kovasti kritisoivan muita. Samalla tavalla näissäkin mun täytyy yrityksen ja erehdyksen kautta selvittää, mitkä sopii ja mitkä ei.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1354 : 25.02.16 - klo:09:59 »
^ Minullakin vain BHA geeli enää käytössä , muitakin kokeilleena ei oikeastaan sen kummempia kuin suomesta saatavat voiteet.
« Viimeksi muokattu: 25.02.16 - klo:17:08 kirjoittanut Liisu »

Poissa Joanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #1355 : 25.02.16 - klo:14:23 »
Mulla oli Thaimaassa käytössä Skin Balancing Moisturizer SPF 30 ja en palanut, vaikka herkkäihoinen olenkin. Toki en mitenkään erikseen aurinkoa ottanut, oleiltiin yleensä varjossa vajaa 1-vuotiaan kanssa.

Muutoin Paulalta mulla nyt käytössä Resist -sarjan sekaihon tuotteita:
Resist Anti-Aging Foaming Cleanser
Resist Weightless Advanced Repairing Toner
Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator

Päivävoiteena vielä tuo Skin Balancing, kun sitä on jäljellä ja kaapissa odottamassa Resist Anti-Aging Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF30.  Lisäksi satunnaisesti Skin Perfecting 1% BHA Gel Exfoliant.

Nuo on mulle kyllä ensimmäiset tuotteet jotka ovat pitäneet poissa hormonimollukat naamasta. Mustapäitä on kyllä edelleen ja suurentuneita ihohuokosia. En tiedä mikä noihin auttaisin, ehkä pitäisi yrittää käyttää tuota BHA kuorintaa päivittäin.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1356 : 25.02.16 - klo:16:09 »
Sain eilen 2% BHA-geelin, joka on mulle siis vanha tuttu, mutta yllätyin siitä, että tällä kertaa se vaahtoaa mun iholla vieläpä aika hulppeasti. Ei kai se mitään silti, äkkiä se siitä imeytyy kuitenkin. Tää myös kuivuu mun iholla melko nopeasti puhtaan tuntuiseksi. On kyllä kiva tunne, kun siitäkin huolimatta että tää on vahva BHA, iholla ei tunnu mitään ärsytystä tätä laittaessa. Neste tuntuu aina rajummalta, vaikka iho olisikin ihan hyvässä kunnossa. Jonkun verran tää geelikoostumus rajoittaa sitä, mitä tän päälle voi laittaa, ettei käyttäydy oudosti, mutta jos iho tästä tykkää, niin olen tyytyväinen.

Sehän oli sitten ihan vain omaa tyhmyyttä, että laitoin illalla tän päälle juuri SB-seerumia, terveisin retinoliherkkä rapunaama.
1cFii, oma väri.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1357 : 02.03.16 - klo:22:22 »
Mulla oli Thaimaassa käytössä Skin Balancing Moisturizer SPF 30 ja en palanut, vaikka herkkäihoinen olenkin. Toki en mitenkään erikseen aurinkoa ottanut, oleiltiin yleensä varjossa vajaa 1-vuotiaan kanssa.

Muutoin Paulalta mulla nyt käytössä Resist -sarjan sekaihon tuotteita:
Resist Anti-Aging Foaming Cleanser
Resist Weightless Advanced Repairing Toner
Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator

Päivävoiteena vielä tuo Skin Balancing, kun sitä on jäljellä ja kaapissa odottamassa Resist Anti-Aging Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF30.  Lisäksi satunnaisesti Skin Perfecting 1% BHA Gel Exfoliant.

Nuo on mulle kyllä ensimmäiset tuotteet jotka ovat pitäneet poissa hormonimollukat naamasta. Mustapäitä on kyllä edelleen ja suurentuneita ihohuokosia. En tiedä mikä noihin auttaisin, ehkä pitäisi yrittää käyttää tuota BHA kuorintaa päivittäin.

Mulla on sama tilanne tällä hetkellä. Hormonipallukoista pääsin eroon käyttämällä 2% BHA-liuosta. Sen rinnalla olen kokeillut muutamia eri Paulan tuotteita. Luulen että kallistun jatkossa Skin Balancing Toneriin ja päivävoiteeseen, sillä kuten täällä on jo muutamakin hehkuttanut, tuo Skin Balancing Toner tuntuisi auttavan suurentuneiden huokosten kanssa. Mulla on äidiltä perittynä nenässä kraaterin kokoiset huokoset ja SB toner sai nenän ihon näyttämään tasaisemmalta. Silleen kireämmältä, kuitenkaan kiristämättä tai kuivattamatta ihoa :D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1358 : 17.03.16 - klo:15:56 »
PC tosiaan lopettaa myös Moisture Boost -linjan, Hydralightin lisäksi siis. Amerikkalaisilla sivuilla on noottia ja alennetut hinnat. Eivät ne varmaan ihan tällä minuutilla ole silti katoamassa, molempien kohdalla puhutaan kesästä.
1cFii, oma väri.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1359 : 17.03.16 - klo:22:14 »
Tilasin PC:ltä näytteitä muutamista tuotteista. Tässä kokemukset näytetuotteiden verran:

BHA 1% lotion: Toimii ihollani loistavasti, ei kirvele kuten AHA ja jo yhden kerran jälkeen ihon kunto on huomattavasti parempi. Ostan täysikokoisena!
Skin Recovery putsari: Puhdistaa meikit hyvin ja iho ei jää narskuvaksi. Ostan täysikokoisena!
Skin Balancing moisture gel: Kevyt geeli jättää ihon mattaiseksi, mutta kiristäväksi.
Hydralight moisturizer + spf: Kevyt voide, kasvot jäävät harmahtavaksi ja kiristäviksi.

Ongelmanani on pintakuiva, herkkä ja ohut iho, joka tukkeutuu todella helposti (ilmeisesti öljyt ovat pahimpia). Finnit jäävät siis tavallaan ihon alle ja pieniä näppyjä on siten ihan ympäri kasvoja. Muuten ihohuokoset ovat todella pienet. Uskaltaisikohan siis tilata Skin Recovery sarjan kokonaisuudessaan (putsari, kasvovesi, kasvovoide ja aurinkosuojallinen voide) tuon BHA kuorinnan lisäksi? Katsoin, että voiteissa on joitain öljyjä, mutta ilmeisesti todella vähän verrattuna esim. Lumenen Arctic Aquan voiteisiin, jotka totesin viimeksi epäsopiviksi :D Jotenkin mututuntumalla tuntuu, ettei ainakaan kannata ostaa voiteita, joilla iho on koko päivän kiristävä, sillä esim. talvisin ihoni on yhtä tukossa vaikka muuten hilseileekin.
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1360 : 17.03.16 - klo:23:15 »
^ Skin Recovery -kosteusvoide ei ainakaan ole kovin öljyinen tuote, vaan asettuu jopa aika mattaisena iholle. Musta tuntuu että SPF-versio on vähän öljyistä tai ainakin kiiltävämpää sorttia, mutta jos olet kerran jo Hydralightin testannut ja se ei riitä, niin ehkä se on sitten sulle kuitenkin sopivampi. :) Sekin on toki fysikaalinen, että valkea pinta voi jäädä. Kuivan ihon Calm Redness Relief SPF-voide on muuten sitten sama tuote kuin tämä.

Ei varmastikaan kannata ostaa sellaisia voiteita, joilla iho koko päivän kiristelee. Tietysti esim. hoitava kasvovesi voi myös auttaa asiaa jo paljonkin. Skin Recovery -kasvovesihän on sellainen maitomainen ja muistaakseni silikonipitoinen. Jos kokeilet sitä ja se tuntuu överiltä, niin vinkkaan, että Skin Balancing -linjan kasvovesi sopii kyllä vähän vaativammankin ihon käyttöön, se on tosi kosteuttava (jojobaestereitä, keramideja yms), mutta vähemmän kalvomainen kuin Skin Recovery, joten voi olla kovin tukkoiselle iholle kivempi.
1cFii, oma väri.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1361 : 17.03.16 - klo:23:18 »
Kiitos tosi paljon! Kirjoittelen vinkit ylös :D Tuotteita on niin paljon, että menee ihan seikaisin näissä. Aurinkosuojan valkoisuus ei haitannut, mutta siihen vain kiinnitti huomiota ensimmäisellä kokeilulla.
1c M ii, BSL-pituudesta kasvattelua vyötärölle

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1362 : 03.04.16 - klo:19:30 »
Onko kukaan jo ehtinyt kokeilemaan uusia tuotteita couperosa-iholle? Kiinnostaisi kokeilla, mutta niistà ei taida olla nàytepakkauksia saatavilla :-[

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1363 : 18.04.16 - klo:15:41 »
^Mulla kiinnostais kans noi. Näytteitä näyttäisi nyt saavan, laitan varmaan tilaukseen pian.
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1364 : 20.04.16 - klo:20:59 »
Olin tilaamassa ensimmäistä kertaa, mutta en helkkarissa maksa 14 euroa postareita, eivät ole muutenkaan halpoja, bah!
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”