Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395586 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1380 : 13.09.16 - klo:20:10 »
Tajusin vasta että kun mun iho on välillä todella pahasti kuivan hilseilevä, niin se tulee jos olen käyttänyt bha-liuosta koko kasvoille. Miten tuote toimii teidän iholla? Käytättekö sitä koko kasvoilla ja minkälaista jälkeä se jättää?

Yleensä käytän liuosta jos meinaa pukata mitään näpyn tapaista, mikä onneksi on aika harvinaista. Toisinaan olen kuitenkin käyttänyt sitä koko kasvoille, ja nyt vasta yhdistin että se pistää mun koko naaman ihan riekaleiksi.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1381 : 14.09.16 - klo:10:57 »
Viime viikonlopun ilmaispostarien innostamana tilasin viimein RESIST Anti-Aging Youth-Extending Fluid SPF 50 (argh näitä nimihirviöitä!!) .. olin näytteen testaamisesta lähtien ihastellut tämän koostumusta ja tulosta..
Käyttöä vahvalle aurinkosuojalle on vasta ensi vuoden puolella, mutta tilaisuuksia edulliseen tilaamiseen on harvassa. Piti tarttua :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1382 : 14.09.16 - klo:14:58 »
^Äh, harmi kun missasin nuo ilmaispostarit. Tosin osa tuotteista on lookfantasticilla edullisempia kuin paulan omassa verkkokaupassa, mutta lookfantasticilla ei myydä putsareita isossa koossa ja olisin juuri sitä vailla.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #1383 : 15.09.16 - klo:09:14 »
Taas lähti tilaus.  ::)

Kokeillaan uutta kasvovoidetta ja vahvempaa BHA:ta - ihotyyppini on muuttunut öljyiseksi ja tukkoiseksi, ja tuntuu siltä, että aikaisempi 2% liuos ei mitenkään merkittävästi paranna ihon kuntoa, vaikka sitä kokeilisi jokapäiväisenä kuurinakin. Tulee vaan sellaisia huokosnäppyjä, jonka sisällä on kirkasta nestettä - hyi. :P

Nyt siellä on meneillään kampanja, jossa yli 45€ ostoksista saa näytekoon seerumin mukaan - siksi otin tuon miesten näytesetin, jotta summa menisi yli tuon. Vanha retinoliseerumi on pian loppu, joten tilalle sitten toinen "ilmainen". ;)

Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator
Clear Extra Strength 2% BHA - Trial Size
PC4Men Sample Set
Skin Recovery Antioxidant Serum with Retinol - Trial Size
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1384 : 04.10.16 - klo:20:00 »
Käytin pitkään paulan skin recovery-sarjan putsaria ja kosteusvoidetta. Nyt kun molemmat ovat olleet pidemmän aikaa loppuneet, olen korvaavana tuotteena käyttänyt pari pulloa L300 vaahtoputsaria. Nyt olen huomannut että kasvojen punoitus on merkittävästi pahentunut ja laitoin lookfantasticilta tilaukseen uuden putsarin ja kosteusvoiteen. Ei tässä maailmassa ole vielä mikään tuote toiminut mun iholla yhtä hyvin kuin tää paulan kaksikko.

Tuo skin recovery putsari on myös todella riittoisaa ainakin jos vertaa tuohon L300:n, eli ei nuo paulat lopulta tule edes juurikaan kalliimmiksi.

Tilaus tuli lookfantasticilta halvemmaksi, vaikka paulalla oli putsarit alennuksessa ::)

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1385 : 04.10.16 - klo:20:11 »
Jos haluaisin jotain vartalokäyttöön olevaa BHA:ta, niin kannattaako mun vaan käyttää samaa kuin kasvoille (tällä hetkellä 2% lotion), vai onko niissä erikseen nimetyissä body-tuotteissa jotain käyttömukavuuseroa, joka puoltaisi taas yhden lisäputelin hankkimista kylppärin kaappiin?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1386 : 04.10.16 - klo:20:49 »
Hyvä tietää, Morrigan.. Tilasin hiljattain Paulan omilta sivuilta, kun oli arskavoiteiden erikoistarjous (postikuluitta...) Sitä haluamaani ei ollut Lookfantasticin sivuilla, mutta BHA-nestettä voisin joskus hankkia sieltä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1387 : 04.10.16 - klo:21:53 »
^^Käsittääkseni niissä kropan tuotteissa on vielä alhaisempi ph (tai ainakin jossain vaiheessa näin kerrottiin) ja lisäksi purkki on isompi, eli suosittelisin ostamaan sellaisen, jos aikoo tasaiseen tahtiin käyttää kropalle isoille alueille.

Mulla kävi vikassa tilauksessa jännä juttu. Ilmeisesti kuljetus on siirtynyt DHL:lle, joka oli nerokkaasti yrittänyt kahdesti toimittaa pakettia, alaovi tietenkin kiinni. Eivät jättäneet/lähettäneet mitään lappua tai soittaneet missään vaiheessa, paketti oli vähän aikaa keräyspaikassa ja sen jälkeen lähetettiin takaisin Paulalle.  :#

PC lupasi lähettää ilmaiseksi paketin uudestaan. Tällä kertaa siihen sitten päälle liitetään ovikoodi ja puhelinnumero, ettei kävisi uudestaan samalla tavalla, lisäksi pitää itsekin nyt seurata tarkemmin. En vaan muistanut koko asiaa työkiireiltä ja sitten lopulta kun muistin, niin oli jo liian myöhäistä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1388 : 06.10.16 - klo:17:51 »
Mun naama on rikki ja päätin nyt silti palata Paulan tuotteisiin. Ja ei muuta kuin netin syövereihin:
Lookfantasticissa saa nyt kaikesta -15% koodilla LF15. En tiedä miten kauan voimassa. PC:n omilla sivuilla putsarit -15%, ilmeisesti lokakuun tarjous.
Tein testin ja syötin molempien ostoskoreihin Moisture Boost putsarin, testeripullon Resist Barrier voidetta, täysikokoisen Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator voiteen ja testikokoisen 30ml 2% BHA:n (PC:n omilla sivuilla ilmainen kaupanpäällinen, LF:ssa maksullisena Clear-sarjan tuotteena kun siellä ei ollut tota "the BHA:ta" myynnissä). Lopputulos: LF 65,15e, PC posteineen 75,48e.
Tilasin LF:ltä, check outissa tuli 5e postikulut lisää vaikka 50£ raja ylittyi. Neuvottelin chatissa aspan kanssa ja lupasivat hyvittää tuon 5e mulle sitten kun paketti lähtee heiltä. Nähtäväksi jää tupsahtaako se 5e takaisin mun Paypalin tilille vai ei.
« Viimeksi muokattu: 06.10.16 - klo:18:12 kirjoittanut Mena »

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #1389 : 08.10.16 - klo:14:50 »
Toinenkin vinkki päästä viikonloppuna ylimääräisistä rahuleistaan eroon: Lookfantsussa on Paulan kasvojen kuorintaan tarkoitetut tuotteet 15%:n alennuksessa, ja sen lisäksi koodilla FAVES yhden tuotteen ostoksesta 15%, useamman tuotteen ostoksesta 18% alennus  :ts. Esim Resist Daily Smoothing Treatment with 5% AHA kustantaa alennusten jälkeen 25,38 euroa, Paulan omassa verkkokaupassa 37,90.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1390 : 09.10.16 - klo:11:38 »
Hyvä tietää, että nämä alennukset koskevat nykyään PC:tä LF:ssä. Jokunen kuukausi sitten yritin syöttää alekoodia PC-tuotteista muodostuvaan ostoskoriin, niin LF herjasi, että ei käy. Sitten yritin etsiä PC:tä listalta, jolla on kerrottu, mihin tuotteisiin alekoodit eivät käy, enkä löytänyt. Mutta jäi silti tilaamatta silloin, koska en saanut alennuksia.

Nyt olen sen verran tympiintynyt jo PC:n omiin hintoihin ja surkeaan postitukseen, että voisi tuota LF:ää seuraavalla kerralla kokeilla.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1391 : 09.10.16 - klo:15:37 »
Olisikohan LF:llä käynyt moka noiden alennusten kanssa, kun ne eivät ole ennen koskeneet Pauloja? Tein juuri 177€ Paula-tilauksen LF:lle tuolla FAVES-koodilla, kun samat tuotteet olisivat maksaneet Paulan omilta sivuilta tilattuna 234€. Toki sitä Paulan sivuilla olevaa kuukauden kylkiäistä ei saanut LF-tilaukseen mukaan, mutta eipä sillä ole väliä, kun jäi muuten useita kymppejä voitolle. Vaihdoin muuten hinnat vielä punniksi LF:llä ja sain sillä mukavasti lisäalennusta. Ja tosiaan se 18% alennus tuli myös valmiiksi alennetuista putsareista. Olisin muutenkin joutunut tässä kuussa tilaamaan Paula-varastoihin täydennystä, joten lompakko kiittää näin hyvää alennusta!

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1392 : 09.10.16 - klo:20:28 »
Lookfantasticilla on yleensä black fridayna kaikki tuotteet -20%.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1393 : 09.10.16 - klo:23:05 »
Todalla hyvä, odottelen sinne asti BHA-nesteen ja kasvoveden ostoa..!

1b F/M ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1394 : 15.10.16 - klo:11:05 »
Mun paketti tuli eilen. Ja voi veljet miten ihana tunne! Pesin eilen illalla Moisture Boostin putsarilla ja eka fiilis oli että ihanaa, The Putsari on taas käytössä. On se vaan niin passeli mun iholle, puhdistaa meikit, on mukavan liukas ettei tartte hangata kovaa ja jättää ihon pehmeäksi. Tälleen ihon kuivuessa talvea kohti huomaa kyllä eron peseekö PC:llä vai LV:n geeliputsarilla joka jättää ihon jotenkin karheaksi ja huutamaan kosteusvoidetta heti perään. ;D Laitoin yöksi Barrier-voidetta ja sekin tuntui tosi hyvältä. Ei liian tuhti mutta ei myöskään liian lirua, vaan just sopiva. Koostumuksesta odotin paksumpaa, mutta on se sen verran tehokasta että tuhdimmalla koostumuksella tulisi varmaan laitettua liikaa. Aamulla iho oli ihanan pehmeä ja kosteutetun tuntuinen, ei sellainen kosteutta huutava kireä tai itse rasvaa limanaamaksi puskenut hirviö. Myös leukapielen suht tuoreet punaiset aknejäljet rauhoittuivat selvästi yön aikana, ei punottanut aamulla yhtään niin paljoa kuin illalla. Olen rakastunut ja pakko tilata toi Barrier-voide täysikokoisena. :l

PS. Jos ja kun tilaatte LF:stä niin vinkkinä että siellä on The Silmänympärysvoide eli Avenen sy-voide n. 8-9 euroa, kun siitä saa pulittaa Suomessa apteekeista 20 euroa. ;) Omani ostin viime tammikuussa Dublinista kympillä, mutta jatkossa koitan saada tilattua PC:n tuotteiden kanssa LF:stä.

EDIT: Just napsahti -20% alekoodi 500 ensimmäiselle tilaajalle, koodilla HURRY. Tilasin äkkiä Barrier-voiteen täysikokoisena. O:)
« Viimeksi muokattu: 15.10.16 - klo:12:11 kirjoittanut Mena »