Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 392448 kertaa)

Poissa Miia

• HAIRahtanut
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1410 : 02.11.16 - klo:18:49 »
Evergreen, mulla on käytössä tuo Calm-sarjan normal to oily -putsari. Käytän sitä päivittäin aamupesussa. Liukkaan tuntuinen ohuehko geeli vaahtoaa hyvin kevyesti, tuntuu iholla raikkaalta, eikä kuivata mun kuivuuteen taipuvaista ihoani. Meikinpoistoon tässä taas eivät tehot oikein riitä. Vertailun vuoksi mulla on iltapuhdistuksessa käytössä Resistin tummansininen, joka putsaa kevyen arkimeikin hyvin. Vahvemman juhlameikin putsaukseen Paulalta ei ole löytynyt riittävän tehokasta tuotetta, joten tarvitsen muita tuotteita apuun.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1411 : 02.11.16 - klo:21:21 »
^ Kiitos! Ihan kivalta aamuputsarilta kuulostaa, mutta ei sitten niin sopivalta yleispäteväksi tuotteeksi.

Mua vähän hämmentää nämä uudet Calm-tuotteet, kun niin monille niistä (uusista koostumuksista) tuntuu tulevan aika paljon negatiivista palautetta. Tai siis koko tuotevalikoima hämmentää nykyisellään. Kai se on tuosta johonkin suuntaan vielä menossa, tai siistiytymässä, mutta en taida pahemmin tykätä lopputuloksesta. Ei taida jäädä oikein Paulan filosofiasta paljoa jäljelle nykyisen hallinnon alla. :/

Oon kokeillut taas saamiani näytteitä, mutta taitaa olla turhaa touhua, kun iholla on varmaan jostain syödystä jatkuva allerginen reaktio, niin yhtään mikään hoito ei kelpaa. SB-kasvovesi korventi iholla ihan kunnolla, toisaalta sen ainesosalista oli myös tässä välissä muuttunut. Calm-sarjasta kokeilin normaalin/rasvaisen ihon kosteusvoidetta, joka tuntui hyvin pitkälti samalta kuin SB-geeli. Iho ei tykännyt nykyisessä kunnossaan juurikaan, ei siitä saanut ärtyneelle iholle oikein yhtään kosteutusta eikä rauhoitusta.
1cFii, oma väri.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #1412 : 02.11.16 - klo:23:35 »
evergreen, Miia onneksi sulle jo tuossa vastailikin, koska mulla on se normal to dry -versio :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1413 : 25.11.16 - klo:10:30 »
Tulipa taas tilattua Paulalta mun peruskamat (toner + BHA Liquid). Tilasin sitten samalla Calm-sarjan Redness Relief Moisturizerin (Normal to Oily Skin), ja tykkään tästä ihan hurjasti! Se antaa ihanan mattapinnan, kuten aiemmin käyttämäni Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator, mutta ei lähde rullautumaan iholla meikin alla samalla lailla kuin tuo Resist-kosteusvoide välillä teki. Kosteuttaa ihanasti ja rauhoittaa. Tuntuu myös että tuo oikeasti tasoittaa ihon punoitusta ja saa ihon näyttämään heleämmältä. Tosin ehkä vaan kuvittelen kun olen käyttänyt tuota vasta about viikon, mutta siinä ajassa olen kyllä todennut tuon omalle iholle sopivaksi, ei ainakaan tuki tai ärsytä ;D
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1414 : 25.11.16 - klo:14:23 »
^ Millainen tekstuuri siinä Calm-kosteusvoiteessa sun tuubissa on? Ihmettelin itse, kun olin aiemmin lukenut, että se olisi ohut lotion, mutta mun näytepussissa se oli samanlainen kuultava geeli kuin SB-geeli. Ja sitten PC:n jenkkisivuilla siitä on kanssa arvioita, joissa ihmetellään "tekstuurin muutosta", joku on laittanut kuvankin kahdesta eri voidetekstuurista, joista kumpikaan ei muistuta sitä geeliä, jonka näytteessä sain... Aika ihmeellistä. Mun iho on ollut tosi vaikea, ja mulla siitä näytteen sisältämästä tavarasta ei ollut mihinkään.
1cFii, oma väri.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1415 : 25.11.16 - klo:14:29 »
Mulla on ollut käytössä Redness Relief SPF 30 mineral moisturizer ja olen kans ollut tosi tyytyväinen. Riittää ihan hyvin talvi-ihollekin, varsinkin jos alla on jotain kosteuttavaa seerumia. Ja munkin mielestä rauhoittaa ihoa.

Voide itsessään on valkoista ja aika juoksevaa. Ei tarvitse paljoa puristaa tuubista, kun sitä valuu ulos. Helppo ja miellyttävä levittää kasvoille, imeytyy hyvin. Ostin omani kesällä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1416 : 25.11.16 - klo:14:49 »
^ Niin tossahan on siis säilynyt se Hydralight SPF-voiteen koostumus ihan sellaisenaan. Mutta se Redness Relief ilman suojakerrointa on uusi - ja ilmeisesti vaihtuva, hehheh. Tuo suojakertoimellinen on minustakin hyvä, ihan niitä harvoja aurinkosuojia joita voisin edes harkita käyttäväni.
1cFii, oma väri.

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1417 : 25.11.16 - klo:15:46 »
Olen odottanut Black Fridayta, jotta teen tilauksen Lookfantasticille..ovat laittaneet pienen alen Paulan tuotteille, joten ei hyväksy -25% alennusta :#

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1418 : 25.11.16 - klo:17:45 »
^Minäkin kävin paulaa väijymässä, mutta alennusta ei saa koko nettikaupan valikoimasta niin kuin viime vuonna sai :(
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #1419 : 26.11.16 - klo:00:33 »
^ Millainen tekstuuri siinä Calm-kosteusvoiteessa sun tuubissa on? Ihmettelin itse, kun olin aiemmin lukenut, että se olisi ohut lotion, mutta mun näytepussissa se oli samanlainen kuultava geeli kuin SB-geeli. Ja sitten PC:n jenkkisivuilla siitä on kanssa arvioita, joissa ihmetellään "tekstuurin muutosta", joku on laittanut kuvankin kahdesta eri voidetekstuurista, joista kumpikaan ei muistuta sitä geeliä, jonka näytteessä sain... Aika ihmeellistä. Mun iho on ollut tosi vaikea, ja mulla siitä näytteen sisältämästä tavarasta ei ollut mihinkään.
Mun tuubista tulee melkein samanlaista kamaa kuin Skin Balancing Moisturizerissa, jota mulla oli joskus aiemmin mutta se jätti ihon tahmeaksi eikä niin kivan samettiseksi kuin tämä Redness Relief.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1420 : 30.12.16 - klo:22:00 »
Paulalta saa tällä hetkellä -15% alennusta yli 50euron ostoksista. Mun naama on ihan hirveässä kunnossa, hilseilee älyttömästi ja posket punoittaa. Sama ongelma mulla on joka talvi ja mikään ei oikein tahdo auttaa ja inspiroiduin nyt taas kokeilemaan josko löytyisi tuotteita jotka auttaisi. Käytössä mulla on skin recoveryn putsari ja kosteusvoide. Harmillisesti lookfantasticilla ei ollut mitään mun ihohuoliin soveltuvia paulan tuotteita varastossa niin sorruin nyt sitten tilaamaan suoraan paulalta vaikka ketuttaakin ne postikulut.

Ostoskoriin sujahti skin recovery putsari isossa koossa, vaikka vanha ei ole vielä lähimainkaan lopussa.
Clinical moisturizer (tätä olen näytteen verran kokeillut joskus, oli aika tykkiä voidetta, toivottavasti mun hilseilevä iho saa tästä apua).
Näytteet skin recovery maskista ja resistin anti-aging renewal oil boosterista. Näitä en ole koskaan kokeillut ja vähällä oli että olisin nyt suoraan tilannut nämä täysikokoisina, mutta maltoin mieleni kun täältä ei löytynyt noista kauheasti kokemuksia. Maksaa kuitenkin niin paljon että harmittaisi suuresti jos eivät olekaan ihmeidentekijöitä.

EDIT: Huomasin muuten että kun paulan sivuilla lukee tuotteen hintana esim 9e tai 36e, niin ostoskorissa kaikkiin tilaamiini tuotteisiin on hinnan perään tullut ylimääräisiä senttejä??! Eli 9euron tuote onkin ostoskorissa 9,22e, 36euron tuote on ostoskorissa 36,89e. Kaiken kaikkiaan 1,94euron verran ekstraa. Joo ei ole iso summa mutta ihan periaatteesta, aika paskamaista  :# Onko noi hinnat aina menneet ostoskorissa noin?

Edit 2: Täältä näköjään löytyikin vastaus, eli kun ostoskoriin tuli loppuvaiheessa VAT näkyviin niin hinnat muuttuu.
« Viimeksi muokattu: 30.12.16 - klo:22:17 kirjoittanut Morrigan »
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1421 : 27.01.17 - klo:14:47 »
Ilouutisia eurotilaajille: Paula's Choicea saa myös ruotsalaisesta nettikaupasta SkinCity. Tänä viikonloppuna vieläpä alennettuun hintaan..
(hinnat voi valita euroina tai kruunuina, en itse tajua kruunun arvoa...)

SkinCity Paula's Choice
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1422 : 28.01.17 - klo:10:48 »
Hinnat on näköjään hieman kalliimpia, mutta ilmaiset toimituskulut. Eli jos tilaan yhden tuotteen, se tulee halvemmaksi SkinCitysta tilatessa, mutta todennäköisesti jos tilaa 2 tuotetta, kannattaa se tilata suoraan Paulalta. Riippuu varmaan mitä tarjouksia sattuu olemaan voimassa sillä hetkellä.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1423 : 31.01.17 - klo:20:09 »
Paulan clinical moisturizer on osoittautunut todella hyväksi hankinnaksi. Se on aika jankkia tavaraa, mutta yökäytössä parasta mun hilseilevälle iholle mitä tähän mennessä on löytynyt. Jankista koostumuksesta huolimatta se ei jätä ihoa inhottavan lähmäiseksi, vaan aamulla kaikki on imeytynyt ihoon. Meikin alle tämä on kuitenkin liian raskas, mutta meikin alla toimii hyvin skin recoveryn kosteusvoide.

Skin recovery mask on ihan ok tuote, mutta vähän petyin. Olin vähällä hankkia tämän suoraan täysikokoisena, mutta onneksi maltoin mieleni ja tilasin vain näytteet. Koen että tuo clinicalin moisturizer on ollut suuremmaksi avuksi ihon kuivuuteen kuin mitä tämä naamio.

Resistin oil-booster on vielä vähän mysteeri. Luulenpa pitäväni siitä, mutta se vaatii vielä testailua että osaan sanoa että onko se hintansa arvoinen. Minulla on siitä se näytekoko, josta kuitenkin riittää joksikin aikaa. Olen tähän mennessä onnistuneeseti boostannut kosteusvoiteitani ekopharman mustaherukansiemenöljyllä ja se on ollut todella hyvä tuote. Jotta ostaisin tätä resistin oil boosteria koskaan täysikokoisena, edellyttäisi että tämän täytyisi toimia merkittävästi paremmin kuin tuo ekopharman öljy.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1424 : 23.02.17 - klo:20:51 »
Peräkkäinen viesti, mutta Paulaa saa nykyään tilattua myös cloud10beauty:sta. Tällä hetkellä yli 40€ tilauksiin nestemäinen bha kaupan päälle. Postikulut on ilmaiset. Olen joskus tilannut tuolta luomiväripaletin ja olin ihan tyytyväinen puljuun.