Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 426517 kertaa)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #150 : 12.10.07 - klo:08:39 »
No pitipähän minunkin laittaa tilaus menemään, tilasin ihan täysikokoisina:

-One Step Face Cleanser
-1% Beta Hydroxy Acid Lotion
-2% Beta Hydroxy Acid Liquid
-Skin Balancing Carbon Mask
-HydraLight Moisture-Infusing Lotion
-Healthy Skin Refreshing Toner

Toivottavasti eivät menneet rahat aivan hukkaan, jään innolla odottelemaan pakettia :) Minulla kun on mustapäitä nenän ja leuan lisäksi myös posket ja otsa täynnä, niin tilanne alkaa tuntua jo melko epätoivoiselta..

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #151 : 13.10.07 - klo:11:20 »
Mitenkäs pitkään näillä täysikokoisilla tilauksilla oikein menee? Tedänpähän sitten olla huolestumatta jossain vaiheessa... BHA voiteet vetelevät tässä pikku hiljaa viimeisiään ja nyt olen sitten täysin tuon yhden geelisamplen varassa. Onneksi on todella riittoisaa tavaraa.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

grove

• Vieras
« Vastaus #152 : 13.10.07 - klo:11:52 »
^ Mulla on mennyt 3-7 arkipäivää kun oon tilannu Paula's Choice:n EU-sivuilta. Tämä siis siitä hetkestä lähtien kun olen jättänyt tilauksen (eli käsittää tilauksen käsittelyn, lähetyksen ja postissa kulkemisen).

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 13.10.07 - klo:12:00 »
^Minä laitoin tilauksen 30.9 eikä ole vieläkään sampleja näkynyt... Eilen tuli Paulalat viesti että lähettävät tilaukseni uudestaan, eli toivottavasti tulevat ensi viikolla...

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 13.10.07 - klo:12:01 »
Minä tilasin toissapäivänä ja eilen tuli sähköpostiin viesti, että tilaus on lähetetty. Se jää tietysti vielä nähtäväksi, että kauanko viipyy matkalla..

Edit. Ja paketti tuli tänään, eli vain kaksi arkipäivää :)
« Viimeksi muokattu: 16.10.07 - klo:16:52 kirjoittanut Butterfly »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #155 : 13.10.07 - klo:13:15 »
Olen itse saanut sampletilaukset aina muutaman päivän sisällä tilaamisesta.
Viime viikolla sain dimply dotsilta tilaamani Skin Recovery-tuotteet, nopeaa toimintaa valtameren toiselta puolelta.  Aion tilata häneltä jatkossakin, postarit olivat erittäin kohtuulliset.  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 23.10.07 - klo:14:46 »
Nyt on paljastunut, että BHA geeli ei jostain syystä sittenkään sovi minulle. Harmi, sillä ensi alkuun tuntui toimivan mainiosti, puhdistavan ihoa mustapäistä ja tukkeumista loistavasti. Olen käyttänyt samaa pulloa jo maaliskuusta asti, joten mikään totuttelureaktio tässä ei ole kyseessä..  :( Harmi, sillä BHA vaikutti lupaavalta lisältä ihonhoitorutiiniin.

Kävi ilmi MUA'n palstaa lukiessani, että muillekin on käynyt samoin: ensi alkuun iho tuntui tykkäävän, sitten ainetta sai lisätä jatkuvasti, että jotain vaikutusta näkyisi, lopulta finnejä ja mustapäitä tuppaa joka tapauksessa kiihtyvällä vauhdilla. Epäilen syylliseksi erästä BHA geelin ainesosaa, nimittäin Methylpropanediolia. En tiedä, voisiko lotion olla parempi -sekin on aiheuttanut näppyjä joillekin.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

grove

• Vieras
« Vastaus #157 : 23.10.07 - klo:15:05 »
^ Ei se välttämättä ole mistään aineosasta kiinni suoraan, aika usein jollain "aktiivi"aineella tulee jonkinasteinen jojoilmiö vaikutuksessa kun sitä käytetään pitkään. Ihon perustila tasapainottuu siihen että sille laitetaan koko ajan salisyylihappoa, ja luonnostaan tukkeumiin taipuvainen iho sitten suotuisan vaiheen jälkeen hitaasti tasapainottaa ihon takaisin siihen perustilaan salisyylihaposta huolimatta, tavallaan oppii väistämään sen salisyylihapon vaikutuksen.

Näin ei välttämättä käy kaikilla, samastahan on esimerkkinä se että jotkut käyttävät vuosikausia esim. jotain kosteusvoidetta täysin onnellisesti, toisilla taas sama voide muuttuu "epätoimivaksi" pidemässä käytössä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 23.10.07 - klo:21:12 »
Nyt BHAn käytön lopetettuani iho on rauhoittaunut selvästi, ja mustapäätkin ja tukkeumat vähentyneet. Outo ilmiö, mutta hyvä siis näin..  ???

1b F/M ii

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #159 : 25.10.07 - klo:11:04 »
Nyt BHAn käytön lopetettuani iho on rauhoittaunut selvästi, ja mustapäätkin ja tukkeumat vähentyneet. Outo ilmiö, mutta hyvä siis näin..  ???

Voisiko olla niin, että pian niitä finnejä ja mustapäitä alkaa taas tulemaan, ja BHA:n käytön aloittaminen korjaa tilanteen? Siis että toi homma menis jotenkin sykleissä? Meinaan mulla voi olla sama tilanne.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 25.10.07 - klo:13:00 »
^Tietysti on mahdollista, mutta ainakin toivon hartaasti, ettei näin käy  ;)  Säiden viilenemisen myötä suurin haaste on ihon kuivuminen, joten pari satunnaista finniä ei tunnu kovin suurelta ongelmalta. Tärkeintä on pitää iho ehjänä ja kutina poissa.

1b F/M ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 25.10.07 - klo:23:11 »
Onko teillä muilla kirvellyt nuo BHA-jutut ensimmäisillä käyttökerroilla? Meinaan nyt laitoin kasvoveden päälle ensin 2% nestettä ja sen päälle hitusen Extra strength blemish fighting solutionia, päälle sitten Erisanin kasvorasvaa. Vähän ajan päästä alkoi hirmuinen polttelu, lisäsin vielä Humektania päälle siinä toivossa, että helpottaisi, mutta eikun koveni vaan. Jotenkin se märkä pinta polttelee lisää. Nyt kun alkaa kuivua, niin ei polta niin paljoa.

Aion nyt sitkeästi kärsiä ja katsoa aamulla, onko ihmeitä tapahtunut. ;D Näillä kivuilla saisi jo melkein tapahtuakin..

Poissa theodora

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 26.10.07 - klo:10:49 »
^Ei ole kirvellyt AHA eikä BHA, ei vaikka laittaisin puristelusta ärtyneelle tai jopa hieman rikki olevalle iholle. Tuota olenkin ihmetellyt, ettei ärsytä yhtään. Pientä kihelmöintiä saattaa tuntua, mutta sekään ei ole voimakkaampaa ärtyneissä kohdissa, ja olenkin pitänyt sitä vaan merkkinä siitä että tuote tekee jotain (eli kuorii). Johtuisikohan sulla kirvely jotenkin tuosta kombinaatiosta? Tai ehkä pitäisi käyttää aluksi miedompaa (1%) ainetta, niin kuin taitaa olla virallinen suosituskin. Itse kyllä aloitin suoraan noilla vahvemmilla.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 26.10.07 - klo:10:53 »
^ Itsekin kyllä ajattelin, että voisi johtua tuosta noiden yhdistelmästä tai sitten vaan tuosta vahvemmasta jutusta. Kokeilen tänään laittaa pelkkää 2% nestettä ja sen päälle Humektania. Ei tuo neste iholle laittaessa tuntunut edes yhtään vahvalta eikä mitään, niin en usko, että siitä johtuisi. Erisanin kasvovoide minulla välillä kirvelee muutenkin, niin sekin voi olla osasyyllinen.
Mutta nyt olen kyllä tosi tyytyväinen tulokseen, naama punoittaa vähän, mutta mustapäitä ei juuri näy. :) Nenässä näkyy suurin ero.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 29.10.07 - klo:15:31 »
Laitoin sample-tilauksen justiin, ja jännityksellä odotan että pääsen kokeilemaan. Tähän asti on iho tykännyt ainoastaan Dermalogicasta, toivon, että nyt löytyisi yhtä hyviä tuotteita. Ainakin kukkaro tykkäisi, jos voisin siirtyä vähän halvempiin tuotteisiin.

Edit. nopeaa toimintaa kyllä, eilen tuli samplet kotiin. Nyt kokeilussa BHA 2% geeli ja antioxidant seerumi meikin alla.
« Viimeksi muokattu: 01.11.07 - klo:13:16 kirjoittanut FairyTale »
1b M ii