Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 419407 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #195 : 21.01.08 - klo:17:02 »
^ Ebaysta saa myös, muualta ei kai.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 22.01.08 - klo:11:47 »
Hyvän aikaa juttuja lukeneena päätinpä minäkin ottaa osaa keskusteluun:-).

Innostuin tilaamaan Paulalta näytteiden jälkeen täysikokoisia tuotteita ja täytyy sanoa, että todella nopeaa palvelua. Viime tiistaina tilasin, keskiviikkona tuli ilmoitus paketin lähdöstä ja eilen hain postista. Näytteetkin tulivat parissa päivässä, kun esim. Meowin näytteitä olen saanut parhaimmillaan kuukauden odotella.

Otin tässä schrammek-kuorinnan vasta, joten pitänee kuitenkin odotella hyvä tovi ennen kuin uskaltaa alkaa tuotteita kunnolla käyttämään..
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 23.01.08 - klo:09:03 »
Nyt oon käyttänyt 3 viikkoa joka ilta BHA 2% ja AHA- geeliä sekoitettuna koko kasvoille iltaisin sekä välillä nenänpieliin BHA nestettä aamulla. Tänään huomasin sen, iho on oikeasti siloinen, ei näpyn näppyä, mustapäitä vielä on nenänpielillä, mutta ehkä ne täytyy puristella sieltä pois. Aivan uskomatonta, kyllä noi paulan aineet vaan näyttäisi toimivan!
1b M ii

Poissa theodora

• HAIRahtanut
« Vastaus #198 : 24.01.08 - klo:09:59 »
^ Sekä AHA että BHA ohentaa ihon pintakerrosta. Kannattaa muistaa että ohuempi pintakerros päästää enemmän UV-säteilyä läpi. Itse en suosittelisi käyttämään kumpaakaan, jos ei ole valmis käyttämään tehokasta aurinkosuojaa niillä hoidettavilla alueilla päivittäin ainakin huhtikuusta syyskuuhun Suomessa. Toisin sanoen, jos käytät kuorivia tuotteita jatkuvasti ilman auringolta suojautumista, voit kyllä saada hoidettua tukkeumia hyvinkin ja esim. AHA:lla silotettua ihoa kivasti nykyhetkessä, mutta se kostautuu vuosien päästä ihon kunnossa (rypyt ja soluvauriot).

Grove, olen tottunut luottamaan sun asiantuntemukseen kuin vuoreen, ja siksipä tämä viesti vähän säikäytti. Minä tosiaan käytän AHA- tai BHA-tuotteita päivittäin, ja tykkään kovin tuosta silottavasta vaikutuksesta. Mutta en tietenkään halua päinvastaista vaikutusta vuosien kuluttua! Olen päinvastoin ajatellut, että jos silottelen ilmeryppyjä nyt, se estää niitä muuttumasta pysyviksi ja syvenemästä. Pyrin suojautumaan auringolta suojavoitein, hatuin ja aurinkolasein enkä hakeudu auringonpaisteeseen. Käytän myös mineraalimeikkejä ympäri vuoden. Tiedän kyllä että varsinkin UVA-säteiltä suojautuminen on aika haastavaa, koska monet mukamas korkean kertoimen suojat päästävät niitä paljon läpi. Ja puutteita tuossa mun suojatumisessa varmasti on, varsinkin varsinaisten kesäkuukausien ulkopuolella. Mitä mieltä olet, voinko jatkaa AHA- ja BHA-tuotteiden käyttämistä ilman pelkoa ryppyjen lisääntymisesta? Vai olisiko järkevää esim. rajoittaa käyttö talvikauteen?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #199 : 14.02.08 - klo:18:31 »
Paulan tuotteiden fanit: Tänään 14.2. Valentinen päivän kunniaksi tilaukset Paula's Choice-EUsta ilman postikuluja kaikkialle EU:n alueelle!  :)
www.paulaschoice-eu.com
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 14.02.08 - klo:20:55 »
^kiitos hyvästä vinkistä, jonkin aikaa olen miettinyt antioksidanttiseerumin ostoa. Normaalipostareilla en kyllä tuolta putiikista olisi viitsinyt tilata, mutta nyt lähti tilaus.

1b F ii

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 15.02.08 - klo:14:44 »
^^ Eiiii, miksi en huomannut tota eilen!!  >:( Olen jo pitkään halunnut tilata jonkun (yhden) AHA-tuotteen, mutta postikulut melkein tuplaavat hinnan.. 

Narf

• Vieras
« Vastaus #202 : 25.02.08 - klo:21:34 »
Oisko nuo antioksidanttivoiteet hyviä silmänympärysiholle yöksi ja muille pikku juonteille? Onko kokemusta?

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #203 : 26.02.08 - klo:00:27 »
Oisko nuo antioksidanttivoiteet hyviä silmänympärysiholle yöksi ja muille pikku juonteille? Onko kokemusta?

Mä ainakin tykkään käyttää juuri silmänympäryksissä, varsinkin tälläiseen aikaan kun tuntuu että silmäkulmat kuivuvat helpommin. Toinen alue mihin olen käytellyt ovat posket ja poskipäät, tuulet ja pakkaset kun tuntuvat heti minulla vaikuttavan niihin.

Nenän ja leuan alueella pystyn käyttämään vain satunnaisesti, on senverran silikonista litkua että tuntuu heti aiheuttavan mustapäitä. Tosin minulla monet voiteet aiheuttavat tukkeumia, joten tämä ei ole pahimmasta päästä siihen nähden että taitaa olla melkein pelkkää silikonia öljyillä höystettynä.

Niin ja itselläni siis ollut vain recovery-versio kuivalle iholle käytössä.
1b F ii

Narf

• Vieras
« Vastaus #204 : 26.02.08 - klo:08:59 »
Se vois sitten sopia yöllä käytettäväksi esim. silmänypärysvoiteena.

Ajattelin tilata Paulalata paketin mutta en tiedä, millaisen ihon tuotteita valitsisin. On siis pintakuiva ja hieman hilseilevä iho jossa on tukkeumia ja mustapäitä T-alueella. Onkohan nuo normal to dry skin -tuotteet liikaa kesää vasten, jolloin talineritys kiihtyy. Toisaalta en halua turhan tujuja aineitakaan.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 01.03.08 - klo:16:02 »
Kuorin eilen ihon ja laitoin Paulan Skin Recovery Hydrating Treatment Maskin kasvoille pariksi tunniksi. Posket olivat parin tunnin kosteushoidon jälkeen punaiset ja ovat olleet tänäänkin. Laitoin aamulla tehotippoja ja paksua kosteusvoidetta kasvoille lisäksi ja pari pientä ihokaistaletta lähti silti kasvoista :( Eli tuo Hydrating treatment ei sovellu mulle. Minulla on kai liian herkkä iho, kun ei mikään kosteuttava toimi. Joko ei kosteuta tarpeeksi tai sitten tulee naamasta ihan kirjavan värinen moneksi päiväksi. Minulla on vielä yksi näytepakkaus, jonka ajattelin kokeilla jossain vaiheessa.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 08.03.08 - klo:21:23 »
Hei te pitempään tuotteita käyttäneet, onko ollut jotain apua ja mitkä tuotteet käytössä? Myöskin negatiivisista kokemuksista olisi mukava lukea kommenttia!
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 08.03.08 - klo:21:32 »
^ Minä käytän epäsäännöllisen säännöllisesti 2% BHA nestettä, ja ei siitä ole ollut mitään muuta kuin hyötyä. Kyllä se ihan selkeästi häivyttää mustapäitä ja tekee ihosta kuulaamman. Kyllähän ne vähän kuivattavatkin, mutta jos osaa varautua kunnon rasvoilla, niin ei ainakaan minua haittaa yhtään. Käytän tuota aina parina edellisenä iltana, jos on jotain tähdellisempää menoa johonkin, ja ihosta tulee kyllä hehkeämpi. :)

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #208 : 17.03.08 - klo:11:52 »
Minä onneksi huomasin tuon ystävänpäivätarjouksen ja tilasin 8% aha-geelin. Olen ennen käyttänyt 2% bha- geeliä.

En huomannut  isoa eroa, ehkä kuitenkin hieman tehokkaampaa tuo aha. Iho ei kuitenkaan mitenkään negatiivisesti ole reagoinut tujumpaan aineeseen. Pitää nyt vaan muistaa suojata jos se aurinko alkaa paistelemaan  ;)

pindy

• Vieras
« Vastaus #209 : 27.03.08 - klo:00:09 »
Olen nyt käyttänyt muutaman viikon ajan iltaisin (suunnilleen ehkä joka toinen ilta)  2% BHA geeliä ja hyvältä on vaikuttanut! Ei ne mustapäät nenästä nyt mihinkään ihan kokonaan ole kaikonneet, mutta e-pillereiden lopettamisen jälkeen leukaan pyrkivät finnit saa nopeasti kukistettua ja muutenkin iho näyttää varsin sileältä ja kuulaalta. 2% nestettä mulla on myös näytteinä, mutta jotenkin tykkään koostumuksena enemmän tuosta geelistä. Ei ole myöskään liikaa iho kuivunut, joten hyvillä mielin jatkan tuon geelin käyttämistä. :)