Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395616 kertaa)

Poissa hanilaav

• Haiven
  • *
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #210 : 31.03.08 - klo:20:43 »
Mulla on skin recovery hydrating treatment mask, jota olen käyttänyt yövoiteena. Voide sopii iholleni, joka on lähinnä pintakuiva sekaiho. Joka ilta en tätä laita, mutta kuivuuden iskiessä tämä toimii. Tämä on siis ollut mieleeni.

Lisäksi löytyy super antioxidant concentrate. En ole oikein tämän käyttöön innostunut, en huomaa että tämä tekisi kasvoille juuri mitään. Pointtihan olisi latoa niitä antioksidantteja vaikkapa useasta rasvasta Paulan sivujen mukaan.. Pitäisi aktivoitua käyttelemään tätä. Haittaa tästä ei ole tullut :D Etelän matkalla marraskuussa tämä oli mukanani ja lätkin suruttomasti tätä punoittuneisiin ihon kohtiin vartalollekin, mutta silti jäljellä on vielä runsaasti.

Ennen öljyilyn aloittamista pidin todella paljon 1 %:n BHA lotionista. Kirkasti ja tasoitti ihoa mukavasti. Nyt kuitenkin se nostaa pieniä uusia näppylöitä pintaan, joten olen tämän käytön jättänyt, kun öljyt ovat nyt "se" juttu minulle. Öljyt ja tämä eivät siis sovi käyttööni yhtä aikaa.

Gentle touch make up removerista en perusta juurikaan, mutta ajattelin kuitenkin käyttää pois. Ei ole erityisen hellävaraista! Mutta pyyhkäiseehän tuolla mineraalimeikit silmistä. Ripsareita käytän harvemmin ja niissä ei ole minusta erityisen hyvä putsari. Pitäisi varmaan kostuttaa vanu, ennen kuin tuota silmilleen latoo, vaikka nimenomaisesti ei niin pullossa luekaan. Silmäluomet kun on pakko huuhtoa tuon käytön jälkeen, enkä pidä itseäni erityisen herkkäsilmäisenä.

Niin, näytteitä löytyy vartalolle seuraavat:
- 2 % bha hydroxy acid lotion
- weightless body treatment
- silky start sugar scrub

ja kasvoille essential moisturizing sunscreen spf 15 %.

Noilta en kummempia odota, mutta pitäisi testata läpi kuitenkin. Elleivät ole ihan merkittävän upeita testattaessa, tuskin tilaan Paulalta enää jatkossa. Paitsi ehkä tuota ensin mainitsemaani voidetta.

Plussaa on tietysti kohtuulliset hinnat ja tuoksuttomuus! :) Postarit on tosin aika järkyt normaalikokoisia tuotteita tilatessa. Mutta iloisesti vaihdoin tähän sarjaan Dermalogicasta, ja sittemmin olen siirtynyt taas eteenpäin :D

(Tänään tuli työpaikalta tilattua jotain Dermosililtä, joskaan mitään kasvotuotteita en uskaltanut, vaan käsirasvan ja kuorivan suihkugeelin vain..)
« Viimeksi muokattu: 31.03.08 - klo:20:46 kirjoittanut hanilaav »

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #211 : 02.04.08 - klo:12:58 »
Mitä eroa on 1%BHA tuottella ja 2%,siis muuta ku tos toises on enemmän salisyylihappoa.Ja miten toi BHA eroa Blemish fighting solutionista? ???

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 02.04.08 - klo:13:01 »
^ Minun käsittääkseni niillä tuotteilla (1% ja 2%) ei ole mitään muuta eroa tosiaan kuin se voimakkuus ja salisyylihapon määrä. Lähinnä niissä koostumuksissa on ne erot, ei niinkään ehkä noissa prosenteissa. Blemish fighting solution on ihan huomattavasti tujumpaa tavaraa kuin nuo BHA-tuotteet. Minulla se ihan kunnolla kirvelee ja polttelee naamassa, ei ihan aina mutta hyvin usein. Yksittäisiin finneihin tai vähän isompiin finnialueisiin toimii lähinnä, koko naamaan ei kannata laittaa, jos ei halua polttoefektiä. ;D BHA ei minulla ainakaan tunnu naamassa yhtään miltään, mutta BFS kyllä tuntuu. Kirjoittelinkin siitä joskus aiemmin kokemuksia.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #213 : 02.04.08 - klo:13:01 »
^ 1 % sekä 2 % BHA tuotteita on erilaisia koostumuksia, erona on siis tuo vahvuusaste.

BHA tepsii parhaiten mustapäihin, Blemish fightin solution on enemmänkin bakteerien aiheuttamiin näppyihin tarkoitettu akuuttihoito
(vaikuttava aine bentsyyliperoksidi).

Edit. Magia ehti jo apuun :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #214 : 02.04.08 - klo:14:14 »
kiitos nopeista vastauksista :DNäitä ei varmaan saa kosmetologilta,vain nettikaupoista?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 02.04.08 - klo:14:17 »
^ Juu, kyllä ne on netistä tilattava. Paula's choicen sivuilta tai Ebaysta.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #216 : 09.04.08 - klo:19:56 »
Pistänpä lopultakin näistä kokemuksia, dimplyltä joskus tilailin vinon pinon sampleja ja jälkeenpäin on tullut tilailtua muutama täysikokoinenkin tuote. Kasvoissa kuiva/pintakuiva sekaiho, mustapäitä tulee nenään ja leukaan, mineraalien myötä niitäkin nyt vähemmän.

One Step Face Cleanser - Normal to Dry Skin
Perusputsari, ei tosin vakuuttanut mitenkään sen paremmin. Huomattavasti halvemmalla löytyy täältä parempaa markettitavaraakin.

Skin Recovery Hydrating Treatment Mask
Tästä sain aivan järkyttävän reaktion, iho meni hetkessä punaiseksi ja kuumaksi. Onneksi sain heti pestyä pois ja huuhdeltua kunnolla, rauhoittui bepanthenin avulla muutamassa tunnissa.

Skin Recovery Moisturizer
Ensimmäisellä käyttökerralla ihan ok, ei mitään ihmeempiä kosteutustehoja tuntunut olevan. Toisella kertaa testailin tuota epäonnisen naamion jälkeisinä päivinä ja kun rupesi kihelmöimään niin pesin pois.

Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate
Tätä ostin testauksen jälkeen täyden purtilon. Silikonisuudestaan huolimatta ei tunnu tukkivan. Tämäkin asia piti itse testata, ei voinut uskoa viisaampia täällä (ketjun alkupäässä minulle asiaa väännetään rautalangasta). Tosin käyttelen enimmäkseen silmänympäryksiin ja välttelen nenän ja leuan aluetta, muualle kasvoihin laitan muuhun kosteutukseen sekoiteltuna.

Alunperin odotin aurinkosuojilta paljonkin, mutta jo muutamalla kokeilulla selvisi ettei mikään näistä sovi minulle.
Essential Non-Greasy Sunscreen SPF 15 With Antioxidants
Nimestään huolimatta melko limainen eikä imeytynyt kasvoille hyvin.
Pure Mineral Sunscreen SPF 15
Tämä alkoi muutaman kerran jälkeen näkymään tukkeutumina nenässä.
Extra Care Moisturizing Sunscreen SPF 30+
…ja tästä taas tuli ihoreaktio.

1% Beta Hydroxy Acid Gel
1% Beta Hydroxy Acid Lotion

Ihan toimivat tuotteet, geelikoostumus rullaantui helposti, voide taas oli ihan ok.

2% Beta Hydroxy Acid Liquid
Tätä minulla on täysikokoinen puteli, kasvoille ehkä liiankin vahvaa. Varsinkaan jokapäiväiseen käyttöön ei sovi, vaan sitten alkaa ihoon tulemaan ärsytysnäppyjä ja haavaumia. Olen käytellyt myös käsivarsiin (keratosis pilaris). Punaisuus kyllä rauhoittuu salisyylihapon ansiosta, mutta kuorivasta vaikutuksesta en niin tiedä. Vaatii jonkin kosteuttavan voiteen vielä päälle.

Weightless Body Treatment with 2% BHA
Tätäkin on täysikokoinen purkki, keratosis pilariksen hoitoon kun on mainostettu. Toimii samoin kuin 2% nestekin, rauhoittaa kyllä, mutta kovin tehokkaasti ei minusta kuori tai ole KP:een auttanut. Tämä aine on kovin kuivahkoa, melkein vartalovoimaista, joten sitä ei meinaa saa pullosta ulos. Lisäksi jos iho ei ole kostea niin rupeaa helposti rullaantumaan.

Skin revealing body lotion 10% AHA
Kasvoilleni aivan liian vahva kuorinta, käsivarsissa sitten taas vaikutusta ei juurikaan ollut.

Soft Matte Eyeshadow
Nämä olivat kivantuntuisia, levittyivät hyvin ja pehmeästi. Sävymaailma oli hyvin neutraali, sopii siis aloittelijallekin ja näillä sai lähinnä sellaisen huolitellun ilmeen. Itse olisin kaivannut vähän laajempaa sävymaailmaa, nyt ainoastaan vaalein sävy sopi korostuksiin ja kaikista tummimmat olivat minullekin sopivia varjostuksiin. Ihmetyttää että miten tummaihoiset mahtavat saada sitten enää mitään sävyjä näkyviin...

Barely There Sheer Matte Blush
Näistä taisin testailla liian vaaleita sävyjä, koko näytteen sain suunnilleen kulumaan yhteen poskeen eikä silti näkynyt oikein mihinkään..

Huulipunissa taas värien kanssa oli päinvastainen ongelma: vaikka minulla onkin luonnostaan punaiset huulet, niin nämä sävyt olivat melkein järjestään aivan liian kirkkaita.
Smooth Matte Lipstick
Koostumus oli kuiva ja peittävin. Huulirasvan kanssa saa käyteltyä.
Soft Cream Lipstick
Levittyvät huulille hyvin, mutta kuivattavat huulet hetkessä aivan kauheaksi, tähän ei auttanut edes huulirasva alle.
Sheer Cream Lipstick SPF15
Tästä olisin kovasti halunnut pitää... Koostumus ei kuivata ja sävy Nude Illusion on aivan loistava ylbb-sävy, mutta jotenkin tämä vain ei asetu hyvin huulille. Jää jotenkin rumannäköisesti huulten pintaan kerrostumaan.

Summa summarum: kuten tekstistä jo varmaan selvisi, niin kovin ihastunut en merkkiin ole. Uusia tuskin ostan muuta kuin ehkä jonkun 1% BHA-tuotteen satunnaiseen kasvohoitokäyttöön, ehkä jotain muutakin mutten täyteen hintaan.
« Viimeksi muokattu: 10.04.08 - klo:00:45 kirjoittanut MAS »
1b F ii

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #217 : 18.04.08 - klo:16:44 »
Aattelin tilata Paula's choicen näytepakkauksen,nii mistäs sellaisen pystyis tilaamaan kaikkein halvimmillaan ja paljonko suurinpiirtein maksais?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 18.04.08 - klo:16:46 »
^ Kyllä varmaan Ebayn Dimplydotsilta tulisi kaikkein halvimmaksi, käy kysymässä häneltä hintaa. Paulalla taitaa olla aika korkeat postarit.

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #219 : 19.04.08 - klo:20:30 »
voisitkos laittaa linkin,kun tosta yhestä linkistä ei oikein päässyt edes ihonhoitotuotteisiin ???ja muutenki ebayn sivu on jotenkin sekava ;D

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 19.04.08 - klo:20:33 »
^ Etsi Ebayn kautta Dimplydots ja pistä hänelle viesti. :) Ei hänellä ole julkisesti Paulan tuotteita myynnissä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #221 : 19.04.08 - klo:20:34 »
Kyseinen myyjä on tainnut lopettaa Paulan tuotteiden listaamisen eBay-sivuilleen, niistä oli tullut hänelle toive, ettei enää mainostaisi. (Paula haluaa olla itse omien tuotteidensa markkinoija, eikä siis halua muita jälleenmyyjiä.)
Tiskin alta varmaankin vielä joitain tuotteita löytyy..  ;)
Euro-Paula's Choice ei muuten näytteitä tilatessa tule kovin kalliiksi, tavallisella postmerkillä kulkee useita näytepussukoita. Ainakin ennen oli näin...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 19.04.08 - klo:20:46 »
^ Viimeksi katselin tuolta Eu-shopista, ja muutamalle näytteelle tuli postikuluja jo 3.50€.
« Viimeksi muokattu: 19.04.08 - klo:20:53 kirjoittanut Ilyasviel »

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #223 : 20.04.08 - klo:10:27 »
oiskos tosta Euro-Paula´s choicesta linkkiä?

Poissa Aurelle

• HAIRahtanut
« Vastaus #224 : 20.04.08 - klo:11:40 »
Linkki löytyi edelliseltä sivulta sekä helposti googlaamalla. :)

http://www.paulaschoice-eu.com/shop/