Mulla on skin recovery hydrating treatment mask, jota olen käyttänyt yövoiteena. Voide sopii iholleni, joka on lähinnä pintakuiva sekaiho. Joka ilta en tätä laita, mutta kuivuuden iskiessä tämä toimii. Tämä on siis ollut mieleeni.
Lisäksi löytyy super antioxidant concentrate. En ole oikein tämän käyttöön innostunut, en huomaa että tämä tekisi kasvoille juuri mitään. Pointtihan olisi latoa niitä antioksidantteja vaikkapa useasta rasvasta Paulan sivujen mukaan.. Pitäisi aktivoitua käyttelemään tätä. Haittaa tästä ei ole tullut

Etelän matkalla marraskuussa tämä oli mukanani ja lätkin suruttomasti tätä punoittuneisiin ihon kohtiin vartalollekin, mutta silti jäljellä on vielä runsaasti.
Ennen öljyilyn aloittamista pidin todella paljon 1 %:n BHA lotionista. Kirkasti ja tasoitti ihoa mukavasti. Nyt kuitenkin se nostaa pieniä uusia näppylöitä pintaan, joten olen tämän käytön jättänyt, kun öljyt ovat nyt "se" juttu minulle. Öljyt ja tämä eivät siis sovi käyttööni yhtä aikaa.
Gentle touch make up removerista en perusta juurikaan, mutta ajattelin kuitenkin käyttää pois. Ei ole erityisen hellävaraista! Mutta pyyhkäiseehän tuolla mineraalimeikit silmistä. Ripsareita käytän harvemmin ja niissä ei ole minusta erityisen hyvä putsari. Pitäisi varmaan kostuttaa vanu, ennen kuin tuota silmilleen latoo, vaikka nimenomaisesti ei niin pullossa luekaan. Silmäluomet kun on pakko huuhtoa tuon käytön jälkeen, enkä pidä itseäni erityisen herkkäsilmäisenä.
Niin, näytteitä löytyy vartalolle seuraavat:
- 2 % bha hydroxy acid lotion
- weightless body treatment
- silky start sugar scrub
ja kasvoille essential moisturizing sunscreen spf 15 %.
Noilta en kummempia odota, mutta pitäisi testata läpi kuitenkin. Elleivät ole ihan merkittävän upeita testattaessa, tuskin tilaan Paulalta enää jatkossa. Paitsi ehkä tuota ensin mainitsemaani voidetta.
Plussaa on tietysti kohtuulliset hinnat ja tuoksuttomuus!

Postarit on tosin aika järkyt normaalikokoisia tuotteita tilatessa. Mutta iloisesti vaihdoin tähän sarjaan Dermalogicasta, ja sittemmin olen siirtynyt taas eteenpäin

(Tänään tuli työpaikalta tilattua jotain Dermosililtä, joskaan mitään kasvotuotteita en uskaltanut, vaan käsirasvan ja kuorivan suihkugeelin vain..)