Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395617 kertaa)

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #225 : 22.04.08 - klo:16:08 »
mulla ois nyt ongelma ja tarvitsisin pikaisesti apua:Te jotka tilasitte eu-kaupasta paulan tuotteita ja maksoitte pankin kautta,niin toimiiko teillä kaikki,minulla tuo maksaminen epäonnistui koska ei hyväkysnyt viitenumeroa(enkuks muistakseni reference number),jossa oli jostain kumman syystä myös kirjaimia,ja maksaminen sitten epäonnistui,voisitteko kertoa mitä pitäis tehdä,ku tilasin pari päivää sitten nii pitäis pikaisesti maksaa...

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #226 : 22.04.08 - klo:18:43 »
Sama juttu itselläni muinoin - ei onnistunut sen viitenumeron kanssa. Paula's Choicen asiakaspalvelu ei meinannut millään uskoa, eten saa maksua läpi, kuulemma paljon suomalaisia asiakkaita joilla maksu toimii...! No, tein sitten muistaakseni niin, että maksoin PayPalilla tai Visa Electronilla. Se toimi kyllä...
Kumma juttu, saisivat tarkistaa Hollannin päässä pankkisysteemiään ja tietojaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #227 : 22.04.08 - klo:22:01 »
meen huomenna  kyllä nordeaan juttelee,ei ne ees lähettänyt mitään postia vaikka lähetin niille asiakaspalveluun kysymyksen!!!Aika outoo,no kortilla vanhemmat ei oikein anna maksaa ku ei oikein luota näihin "nettijuttuihin".

Poissa Psaikku

• Haiven
  • *
« Vastaus #228 : 17.05.08 - klo:22:02 »
Onko muut huomanneet saman, että tuossa  BHA-lotionissa on jotain muovisia "tikkuja" ?
Näytteitä on tullu tilattua ja muuten tuo voide on ihan kiva, mutta ihon pinnalle jää pyöriskelemään jotain tikkuja. Mitähän ne on?  Vaikuttaisi muuten tuo geeli toimivan paremmin mustapäihin, kuin tuo voide. Näin siis omalla ihollani, varmaan yksillöllistä tämäkin :)

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 26.05.08 - klo:13:48 »
Tilasin dimplydotsilta 2% BHA lotionin, hinnaksi jäi postikujen jälkeen alle 15 euroa (vrt. Paulan omasta shopista pelkät postikulut käsittämättömät 16,50 euroa?!). Olen nyt käyttänyt tuota yövoiteena viikon verran ja mitään merkittäviä muutoksia ei ole ainakaan vielä tapahtunut. Iho tuntuu välillä olevan epätasaisemman värinen kuin aikaisemmin (ymmärtääkseni tällä tuotteella pitäisi kuitenkin olla juuri päinvastainen vaikutus...), mustapäät eivät ole hävinneet mihinkään tai haalistuneet, mutta sellaisia ihonvärisiä tukkeumia tuntuisi olevan vähemmän kuin ennen. Mutta kaikesta eniten ihmetyttää se, että vaikka mulla on pintakuiva sekaiho niin tämä riittää yksinään yövoiteeksi, eikä edes kiristä! :o
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 26.05.08 - klo:13:58 »
^ Voiteessa ei ilmeisesti ole yhtä paljon tehoja kuin geelissä ja nesteessä. Geelistä ja nesteestä vaikuttavat aineet pääsevät imeytymään paremmin. Itse en ole voidetta ollenkaan kokeillut, koska epäilin sen tehoja. Geelillä ja nesteellä minulla kyllä näkyy ihan selvät vaikutukset ihossa jo yhden käyttökerran jälkeen, vaikka minulla nyt ei kuitenkaan hirveästi tukkeumia ja mustapäitä ole.

Kannattaa varmaan kokeilla pitää vähän aikaa taukoa, ja vaikka kuoria iho vähän ennen kuin seuraavan kerran kokeilet.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 27.05.08 - klo:09:38 »
Kuorinpa eilen ihon rakeellisella kuorinnalla ja laitoin tuota BHA Lotionia, ei mitään vaikutusta ::)

Eikö tuo BHA ole sitä salisylihappoa? Joskus kauan sitten käytin sitä apteekista saatavaa ACOn salisyliliuosta, eikä sekään tehnyt yhtään mitään (paitsi kuivatti). Ehkä mun iho on immuuni tai jotain? ;D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #232 : 27.05.08 - klo:19:09 »
Kuorinpa eilen ihon rakeellisella kuorinnalla ja laitoin tuota BHA Lotionia, ei mitään vaikutusta

Ehkä sun ihois vaan ei niin vähästä hätkähdä  :) Tuota lotionia voi käytellä varmaan aika huoletta aamullakin, jos ei pelkkä iltakäyttö tunnu auttavan. Tosin ihon pintakerroksen uusiutuminenkin vie jonkunverran aikaa, voi olla että vaikutukset näkyvät vasta pidemmän päälle.

Itsellä taas on vähän päinvastainen ongelma, jos tulee 2% nestettä laitettua liikaa niin sen huomaa kyllä päivän-parin sisällä, poskien tai suun ympärystöstä iho aukeaa todella herkästi.  :(
1b F ii

LapLeopard

• Vieras
« Vastaus #233 : 30.05.08 - klo:15:38 »
Tilasinpa minäkin nyt eurokaupasta näytteitä, mm. tuota BHA Lotionia. Täytyy tulla sitten raportoimaan mitä tää mun kraateri-iho niistä tuotteista tykkää.  :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 31.05.08 - klo:15:27 »
No voi pylly, olisinpa lukenut tämän ketjun ennen Paulatilausta. Menin maksamaan pankkisiirrolla, kun suosin ei-luotollista ostamista aina kun mahdollista. No se tilauksen PID:hän ei tietenkään kelpaa sellaisenaan viitenumerokenttään kun siinä on numeroiden lisäksi myös kirjaimia. Jätin kirjainosat pois, mutta ei mene sittenkään läpi. Viitenumeroissahan on tietty laskennallinen tarkistuskäytäntö - ja ilmeisesti tuo numero ei noudata normaalia viitteiden muodostustapaa. Ei muuta kuin viite viestikenttään.

Valitin saman tien aspaan toimimattomasta ratkaisusta ja selitin tarkkaan mikä on ongelma. Nihkeää vastausta. Ja nyt oli sitten postilaatikossa maili tilauksen peruutuksesta KAHDEN VIIKON JÄLKEEN tilauksesta  >:(. Ja eipä näy tilillä palautettuja rahoja  >:( >:( >:(. Lähetin Paulan aspaan ruutukaappauksen pankkisiirrosta, toivon, että reagoivat asiaan ASAP, muuten saa Paula pitää purtilonsa ja valitan asiasta joka ikisellä kosmetiikkafoorumilla, johon törmään  >:( >:( >:( >:( >:( >:(
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 06.06.08 - klo:14:53 »
No niin, viimeisen sähköpostin jälkeen asia selvisi nopeasti - ja tuotteet tulivat uskomattoman nopeasti! Eli ainakin korkeiden postikulujen vastineeksi saa ripeän toimituksen. Mutta älkää ihmeessä käyttäkö tuota pankkisiirtomaksua, sillä viitenumero ei todellakaan käy Suomen maksuliikenteessä.

Tilasin 2% glykolihappoliuosta ja kuivan ihon yleisputsarin sekä joitakin näytteitä. Olen vähän epäluuloinen tuon glykolihapon suhteen pitkäaikaiskäytössä - mutta toisaalta mahdollisuus päästä mustapäistä eroon on niin kerta kaikkisen houkutteleva, että pakko on kokeilla. Lisäksi mekaaninen kuorinta ei sovi iholleni lainkaan. Iho ei muuten ole herkkä ärtymään, mutta hinkkaus saa pintakuivien alueiden hilseilyn vaan villiintymään ja herkistää muutenkin.

Glykolihappoliuos aiheutti todella lievää pistelyn tunnetta, mutta ei mitään sentasoista, että olisi syytä lopettaa käyttö. Iho tuntui käytön jälkeen kiihdyttävän omaa talintuotantoaan (tai ihotalista tuli juoksevampaa) - yötä vasten tämä ei välttämättä ole mitenkään negatiivinen asia. Käytän liuosta nyt iltaisin puhdistetulle iholle ja ensisijaisesti alueille, joilla on mustapäitä ja epäpuhtauksia, eli vähintäänkin posket jäävät käsittelemättä. Pintakuiville alueille lisään imeytymisen jälkeen hieman jojobaöljyä. Putsari ei ole vielä käytössä, kun tilauksen viipymisen takia menin jo ostamaan Stokkalta Korresin Milk Proteinia pahimpaan hätään. Kuivan ihon antioksidanttiseerumia on nyt kerran testattu. Aika silikonisen oloista tavaraa, tuoksuttomuudesta plussaa. Testaan varmaan viikonlopun aikana tasapainottavan hiilinaamion. Tykkään, kun tuotteissa ei ole ylimääräistä pakkausmateriaalia. Pakkaukset eivät ole kauniita, mutta ihan käytännöllisiä.

LapLeopard

• Vieras
« Vastaus #236 : 08.06.08 - klo:12:11 »
Mä olen nyt pari kertaa kokeillut 2% BHA Lotionia ja oli hienoinen ylläri, että yön jälkeen kasvot oli rasvaiset niin kuin yleensäkin. Luulin että mun kasvot "kärventyy" tai pintakuivuu kerrasta, mutta mitä vielä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 08.06.08 - klo:22:52 »
^Juu, ei mullakaan  ;D.  Jotenkin minusta tuntuu, että ihon lievä tukkeutuminen (mustapäät) saattaa olla jopa pintakuivuuden taustalla. Miten se iho rasvaisi itse itseään, jos talirauhaset ovat kerta kaikkiaan tukossa  ???

Olen vasta ihan viime vuosina tajunnut lähteä etsimään ihonhoidossa jotain tasapainon tapaista - siis en välttämättä rukkaa koko ihonhoitosysteemiä kerrallaan uusiksi vaan yritän miettiä yksittäisiin ogelmiin ratkaisuja, pidän hyvin toimivia tuotteita pitkään mukana ohjelmassa ja yritän ikäänkuin tasapainotella kokonaisvaltaisesti. Nyt vaan tuo mineraalimeikkikokeilu sotki kuviot ihan kokonaan, mutta alkaa onneksi tämäkin kokonaisuus pikku hiljaa hahmottua.

LapLeopard

• Vieras
« Vastaus #238 : 09.06.08 - klo:08:05 »
Nyt mulla itse asiassa pukkaa finnejä kertaheitolla vaikka minne! Olisko kuitenkin merkki siitä että jotain on tapahtumassa? Jatkan käyttöä enkä lopeta tähän, toivottavasti nuo pallukat poksahtelee äkkiä.  :D

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 09.06.08 - klo:09:35 »
Minullakin tuli leukaan, nenän viereen ja otsaan hiusrajaan sellaista pikkufinniä. Yksikään näppylöistä ei ryhtynyt tulehtumaan ja kunnolla paisumaan niin enpä sitten hätäillyt. Nyt kun olen viitenä iltana käyttänyt, niin valtaosa pikkunäpyistä on hävinnyt, otsalla on vielä pari ja leuassa yksi. Ja ihan selvää ihon kirkastumista havaittavissa! Näyttää tosiaan vaikuttavan itselläni mustapäihin - ja yllättävän myönteisesti myös pintakuivuuteen, jota ei tällä hetkellä näytä olevan naamassa juuri lainkaan.

Kokeilin myös Balancing Carbon Maskin, joka vaikuttaa kiinnostavalta tuotteelta ainakin siinä mielessä, että on nimensä mukaisesti tasapainottava. Eli ei kuivaa naamaa korpuksi, kuten ikävän monella epäpuhtaan/rasvaisen ihon naamiolla on tapana tehdä. Naamion jälkeen T-alue näytti pysyvän itsestään mattana. Ihan satavarmaa tuomiota en uskalla tuotteelle antaa yhden käyttökerran perusteella, mutta voi olla, että päätyy täysikokoisena tilauslistalle tulevaisuudessa. Näyte oli mielestäni tosi niukka, hyvä että yhteen käyttökertaan riitti. Seerumeita saa näytepussukasta useaankin käyttökertaan - mutta muita tuotteita kannattaa kyllä ehdottomasti tilailla useampi pussukka, jos oikeasti haluaa testata toimivuutta/sopivuutta ennen ostopäätöstä.

Seerumin (Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate) tunnusta en hirveästi tykkää, eikä se näytä ihmeitä iholle tekevänkään. Silikonipitoisuus helpottaa meikin levittämistä tuotteen päälle, käyttelen loppuun meikin alla silmänympärystuotteena.
« Viimeksi muokattu: 09.06.08 - klo:09:39 kirjoittanut Lila »