Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 428510 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #270 : 22.12.08 - klo:12:51 »
Huh, onpa kovat postikulut tällä firmalla. Olisin halunnut tilata 2% BHA lotionia ja yhden kosteusvoiteen, mutta postareiksi olisi tullut 16 euroa... Taidan jättää väliin.  >:(

Kiivi

• Vieras
« Vastaus #271 : 02.02.09 - klo:01:25 »
Täällä myös yksi Paulan tuotteisiin hurahtanut!  :D Parin käyttökerran jälkeisiä kokemuksia, itselläni todella rasvoittuva, mutta pintakuiva ja herkkä iho. Pikkunäppyä ja lievää akneakin löytyy.

...

Ajattelin kertoa kokemuksia nyt puolen vuoden jatkuvan käytön jälkeen. Käytössä puhdistusgeeli, kasvovesi, 1 ja 2 % BHA-geelit sekä kosteusvoide. Iho on edelleen huippukunnossa, pikkunäppyjä ei ole näkynyt enää missään vaiheessa. Muutama finni siellä täällä silloin tällöin, mutta tuo ei ole mitään verrattuna siihen missä kunnossa iho oli kesällä! Rasvoittuvasta ihosta en ole päässyt eroon, mattakosteusvoide tosin hillitsee ongelmaa jonkin verran. Olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen, kun iho on tasainen eikä täynnä epämääräisiä näppyjä.  :-*

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #272 : 14.02.09 - klo:10:11 »
Valentine's Day special!!
Ystävänpäivän kunniaksi Paula'S Choice Eu-tilaukset ilman postikuluja yhden päivän ajan!  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #273 : 14.02.09 - klo:10:36 »
Ihanaa! Tilaukseen lähti One Step Face Cleanser x2 normaalille/ kuivalle iholle ja 8% Alpha Hydroxy Acid Gel. Tuntuu, että nuo hinnat olisivat nousseet kun viimeksi tilasin melkein samalla hinnalla paljon enemmän tavaraa  ::)

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 14.02.09 - klo:16:02 »
Nyt voinkin yhden kokemuksen tuosta One Step Cleanserista kertoa kun olen pullollisen käyttänyt. Ihan miellyttävä ja hyvin puhdistava, liukkaanoloinen putsari. Toimi hyvin kuivalla iholla, eli ei ikävää kiristävää tunnetta pesun jälkeen. Erityisplussaa riittoisuudesta, varmaan pisimpään kestänyt puhdistusmaidon tyyppinen tuote ikinä, pieni määrä levisi hyvin kasvoille ja poisti meikin kunnolla.

Vähän houkuttelisi tilata toinen purkillinen nyt ilman postikuluja.

Edit. tilasinpa ison pullon tuota kaikkein kuivimman ihon versiota (Skin Recovery Cleanser) ja kun Bellavitakin on melkein lopussa niin mukaan lähti myös Skin Recovery Moisturizer With Antioxidants. Jos Paulan postikulut eivät olisi niin kovat, niin hankkisin varmaan perustavarat täältä aina.
« Viimeksi muokattu: 14.02.09 - klo:19:15 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 14.02.09 - klo:18:13 »
Tilasin ilmaisten postareiden innoittamana tuon BHA 2%-nesteen ja ison kasan näytteitä, myös pari meikkivoidesamplea. Kieltämättä parinkympin hinta kirpaisi mutta täällä on ollut niin vakuuttavia kokemuksia että uskon tarvitsevani sen tuotteen :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 14.02.09 - klo:18:29 »
Minun tilaukseeni tulee SKin Recovery Toner & Skin Revealing Body Treatment AHA + näyte uudesta SKin Recovery päivävoiteesta. Olen tuosta AHA-vartalokäsittelystä lukenut niin paljon hyviä tuloksia ( tosin huonojakin kokemuksia löytyy MUAsta), että halusin päästä testaamaan.
Olisi kiinnostanut pari muutakin vartalotuotetta, mutta Paulan bodyvoiteissa on minusta liikaa hintaa kokoonsa nähden. Eikä kosteusteho ole niin takuuvarmasti parempi kuin perus-Dovella...

Edit. paketti saatu, ja kokeilin tänä iltana tuota AHA-vartalovoidetta käsivarsiin.  Hieman kirveli atooppista ihoa, mutta sitten rauhoittui. Odotan tuloksia mielenkiinnolla!  :)
« Viimeksi muokattu: 20.02.09 - klo:22:18 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 14.02.09 - klo:22:08 »
Kiitokset NQ:lle ilmoituksesta! Kaikki Paula's Choice -sähköpostit menee mulla edelleen spam-laatikkoon, vaikka olen yrittänyt muuttaa sähköpostiasetuksia ties kuinka monta kertaa. 2% BHA -lotion oli out of stock, joten tilasin sitten pari pulloa sitä geeliversiota. Edellisen tilauksen olin muuten tehnyt 14.2.2008, ilmeisesti silloinkin ilmaisten postikulujen innoittamana.  ;D
"I think I am, therefore, I am. I think."

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 19.02.09 - klo:13:06 »
Kiitokset myös täältä!

Paula oli ahkerana ja paketti tuli jo tänään. Kosteusvoide tuntuu erittäin hyvältä näin ensikokeilulta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #279 : 26.02.09 - klo:13:54 »
Mulla on nyt käytössä 8% Alpha Hydroxy Acid Gel ja tossa kerrotaan, että pitäisi käyttää aurinkorasvaa tms. Käykö siis pelkkä meikkivoide jossa suojakerroin?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 26.02.09 - klo:14:20 »
En luottaisi pelkkään meikkivoiteeseen - sitä ensiksikin tulee tuskin laitetuksi niin paljon, että vaadittu suojataso saavutetaan, ja lisäksi monien meikkivoiteiden suoja on vain UVB-suoja. Eikä läheskään aina edes stabiili.
varminta olisi käyttää kunnon aurinkovoidetta, riittävällä annostuksella.

1b F/M ii

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #281 : 01.03.09 - klo:16:56 »
Tuosta AHA geelistä vielä. Mä oon käyttäny tätä nyt about viikon ja tänään huomasin, että mun vanhat finniarvet kasvoissa ovat tulleet takaisin. Punoittavat siis ja muuten tämä aine on ollut oikein hyvää mun herkälle iholle. Laitan tätä joka ilta kasvoille ennen nukkumaan menoa ja kosteusvoidetta päälle.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 04.03.09 - klo:21:27 »
Heips!

Valitsin tuolta Paula`s Choicen sivuilta neljä näytettä = 3,60€ ja postikulut saman verran  ???
Kuinkakohan suuret postikulut ovat jos tilaa normihintaisia tuotteita.. Saako mistään halvemmalla?
Oisko täällä halvempaa? En löytäny paljo postikulut on? https://www.paulaschoice.com/

+ voiko noi samplet maksaa postiennakolla?
« Viimeksi muokattu: 04.03.09 - klo:21:42 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 04.03.09 - klo:23:10 »
^Tämän ketjun ekalta sivulta ainakin löytyy postikulut normaalikokoisille, eli n. 17e. Aina välillä sivuilla on alennuksia, kannattaa katsastaa tai tilata useamman kerrallaan, niin ei kirpaise niin kovasti. :)
1b M ii

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 05.03.09 - klo:11:19 »
^ Ok! Saako sampleja tilattua postiennakolla ?
2a F ii – Iho: kuiva