Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 392593 kertaa)

Poissa kuku

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #285 : 05.03.09 - klo:11:19 »
^ Ok! Saako sampleja tilattua postiennakolla ?
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 05.03.09 - klo:11:43 »
^ okei, kiitos!  :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Merry

• Haiven
  • *
« Vastaus #287 : 08.03.09 - klo:15:30 »
Kuinka pitkäksi aikaa riittäisi puolikas pullo 2% BHA liquidia?
Vai olisiko joku muu 2% BHA-tuote joka olisi riittoisampi ja kestäisi kauemmin, siis puolikas pullo?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #288 : 08.03.09 - klo:16:01 »

Tänään Naistenpäivän kunniaksi Paula's Choice Europesta yli 60 € tilaukset ilman postimaksuja!
Jos joku haluaa siis täydentää varastonsa vuodeksi, tässä siihen tilaisuus ..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 09.03.09 - klo:06:36 »
Ilmaiset postikulut innostivat tilaamaan pari 2% BHA nestettä ja yhden 8% AHA geelin. 2% BHA neste on tehnyt ihmeitä iholleni. Mustapäät ovat lähes hävinneet, nenän ihohuokoset pienentyneet ja iho näyttää paljon tasaisemman väriseltä. Tuota 8% AHA geeliä en ole koskaan testannut, mutta ajattelin käyttää sitä ainakin silmänympäryksille.

Olisin halunnut tilata myös Skin Balancing Carbon Maskin ja Skin Balancing Moisture Gelin. Molemmista mulla on ollut muutama näyte ja molemmista olen tykännyt. Naamio on ihanan hellävarainen, mutta tehokas. Poistaa epäpuhtauksia ja ylimääräistä rasvaa, mutta ei kuivata. Kasvovoide on miellyttävän raikas ja kevyt, mutta kuitenkin riittävän kosteuttava. Voisi sopia yövoiteeksi kesällä, kun iho on rasvaisempi. Nuukuus kuitenkin iski, varsinkin kun tilasin viime viikolla yhden uuden yövoiteen. Ehkä seuraavalla kerralla sitten..
1b M ii

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #290 : 09.03.09 - klo:16:57 »
Kuinka pitkäksi aikaa riittäisi puolikas pullo 2% BHA liquidia?
Vai olisiko joku muu 2% BHA-tuote joka olisi riittoisampi ja kestäisi kauemmin, siis puolikas pullo?

Mun mielestä riittoisinta on ehdottomasti lotion tai sitten osasin käyttää tuota liquidia todella runsaalla kädellä. Lotion on kestänyt mulla säännöllisen epäsäännöllisessä käytössä (=noin 5x viikossa) vuoden päivät eikä pullo ota vieläkään loppuakseen. Liquidin sain tuhlattua varmaan kolmessa kuukaudessa.
Nyt oon ottanut rinnalle kokeiluun geelin, joka sekin tuntuu tosi riittoisalta. Geeli on sen verran "lipoista", jotta pienikin nokare liukuu ja levittyy iholle näppärästi. Tosin tykkään kyllä enemmän lotionin koostumuksesta. Tuo geeli jättää inhan kalvon.

Poissa Merry

• Haiven
  • *
« Vastaus #291 : 09.03.09 - klo:21:24 »
^Hienoa, kiitos! Aattelin juuri että käyttäisin noin joka toinen päivä, ni ois kiva jos se kestäs vähä kauemmi ko jonku kuukauden päivät. Käytitkö siis koko kasvoille vai vaan joillekin satunnaisille paikoille ?

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #292 : 10.03.09 - klo:19:55 »
Levitän lotionin reilusti koko naamalle, poislukien silmänympärystät. En siis nuukaile käytössä. Tuohon päälle vetelen sitten normaalin kasvovoiteen. Toisinaan kyllä jätän kasvovoiteen kokonaan pois, kun tuntuu, että pärjään satunnaisesti pelkän Paulan lotionin voimalla. Kerrottakoon vielä, että ihoni on couperoottinen, pinta-kuiva ja epäpuhdas (=mustapäitä). BHA:t ovat kyllä tehneet ihostani tasaisemman värisen ja tuntuisen.

..mikä myyntipuhe

Poissa Merry

• Haiven
  • *
« Vastaus #293 : 10.03.09 - klo:20:19 »
Hienoa. Mie sitten varmaan ostan tuon ko niitä tulee lisää tuonne nettisivuille, parempi homma vain jos vielä tasoittaa couperoottista ihoa ko iteki siitä aika kivasti kärsin. Kiitos paljon!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #294 : 10.03.09 - klo:23:57 »
Mäkin tilasin ton 2% BHA Liquidin ja odotukset oli todella korkealla. Olen nyt nelisen päivää käyttänyt aamuin illoin tuota. Aamuisin olen naamapesun ja kasvoveden jälkeen pyyhkinyt aineella kostutetulla vanulapulla koko T-alueen, iltaisin sama mutta kaadan ainetta hiukan kämmenelle ja levitän sormin pahimpiin ongelmakohtiin eli leuan alueelle. Ekan päivän aikana ärtyneet isot ihonalaiset pahkurafinnit tuntuivat vähän rauhoittuneen ja kuivahtaneen ja ihon sävy tasoittuneen. Mitään kovin radikaalia muutosta ei ole vielä tapahtunut mutta en sitä oletakaan näin lyhyellä käytöllä. Koitan käyttää tuotetta mahd säästeliäästi, tuntuu että 118ml pullo on niin pieni ja parinkympin hinta on mun kukkarolle paljon :D Iso plussa siitä että ei kuivata ollenkaan, muut finninnujerrusaineet lähes poikkeuksetta ärsyttää ja kuivattaa tosi paljon.

Tilasin myös näytteitä joista olen käytellyt nyt tuota Skin Balancing Daily Mattifying Lotion with SPF 15 and Antioxidants kolmena aamuna. Koostumus oli tosi jännä, kuin joku liru jugurtti :D Levittyi oikein hyvin ja imeytyi sukkelaan. Iho jäi vähän nahkeaksi mutta meikki levittyi oikein nätisti. Kosteutti oikein hyvin ollakseen sekaihon voide. Plussaa tuoksuttomuudesta :) Enpä keksi oikeastaan huonoa puolta tästä, meikittömiin päiviin ei ehkä ihan sovi koska ei jätä ihoa ihan mattapintaiseksi mutta se nyt on pieni haitta ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 03.04.09 - klo:14:56 »
Täytyy kyllä sanoa, että olen sangen tyytyväinen Paulan tuotteisiin. Hinnat eivät ole ihan halpoja, mutta eivät valtaisan kalliitakaan - ja itse asiassa pakkauskoot ovat reiluja, pitäisi ehkä katsella vähän litrahintaa.

Ainoa valituksen aihe ovat nuo törkeät postikulut.

Nyt on käytössä Skin Recovery Cleanser, jonka koostumuksesta pidän ehkä vielä enemmän kuin One Stepistä. Tämä tuntuu tosi kosteuttavalta, irrottaa meikin hyvin ja huuhtoutuu iholta helposti. Voi olla, ettei ole aivan yhtä riittoisaa kuin One Step - mutta ei tätäkään tarvitse holvata naamalle kourakaupalla.

Mutta aivan tähtituote on ollut tuo Skin Recovery Moisturizer. Se on pelastanut tänä talvena hilseilevän talvi-ihoni. Ainakaan tässä voiteessa ei ole mitään epämiellyttävää tuoksua. Koostumus on täyteläinen, mutta iho ei jää rasvaiseksi. Toimii erittäin hyvin myös mineraalimeikin alla. Jos haluan peittävän mineraalipohjan, se tarttuu todella kivasti tähän voidepohjaan flat topilla, jos levitän vähän imeytymättömän voiteen päälle. Ja täydellistä imeytymistä ei tarvitse odottaa liian kauan silloin kun haluan mineraalia iholle vain kevyesti. Kuivaihoisen kannattaa ehdottomasti kokeilla!

BHA toimii minulla satunnaisessa kuorintakäytössä, eli kerran viikossa tai kahdessa pyyhin ihon BHA-liuokseen kastellulla vanulapulla illalla enkä laita mitään voidetta päälle yöksi. Iho on tällä hetkellä oikein hyvässä kunnossa.
« Viimeksi muokattu: 03.04.09 - klo:15:03 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #296 : 26.04.09 - klo:21:33 »
Tervehdys! Ensimmäinen viestini tulee tässä. Mukana olen roikkunut jo Hairstoren sivuilta lähtien, mutta vasta nyt tuli eteen tilanne, etten löytänyt vastausta ongelmaani jo kirjoitetuista viesteistä. On tämä Juurikasvu aivan uskomaton tietopankki! Kiitos kaikille!

Niin, nuukuus iski. Olen tykästynyt Paulan ihonhoitotuotteisiin, mutta minua kyrsii nämä Eu-Paulan hinnat. Olen tilaamassa 4 tuotetta, joiden yhteisinta on Euroopassa n. 80 €. Ja sitten vielä ne ryöstöpostarit.Jenkeissä on tällä hetkellä menossa kampanja, joka antaisi 25% alennusta ja saisin haluamani tuotteet 47€. Paitsi etteivät tietenkään toimita alennetuilla hinnoilla Eurooppaan. Ihme rahastusta ja asiakkaiden asettamista eriarvoiseen asemaan. Boikotoisin, mutta kun iho tykkää!

Luin täältä ebay-myyjästä (Dimply Dots), joka toimittaisi tänne humattavasti Eu-Paulaa halvemmalla, mutta en onnistunut löytämään minkäänlaista contact-namikkaa sieltä nettisivuilta. Neuvokaa siis tyhmää! Miten saan yhteyden tähän myyjään???

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #297 : 26.04.09 - klo:22:33 »
^ löytyy kyllä myyjän profiilisivulta, siinä kuvan alla on "contact member" vaihtoehtokin.
1b F ii

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 15.05.09 - klo:15:11 »
Onkos täällä kukaan tilannut vielä tuolta Paulan uusilta sivuilta? Minulla sivut eivät näy toimivan.. Kun valitsen checkoutin, päädyn takaisin etusivulle ja ostoskori tyhjenee. Samaten login-klikkaus heittää takaisin etusivulle. Hmh. Eikös postikulut muuten olleet aikaisemmin 15e? Nyt siellä luki 16,5e. Äyk.

Mutta kun tarvitsen lisää 2% BHA-litkua heti!!  ::)

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #299 : 15.05.09 - klo:16:12 »
Uusilta sivuilta en ole tilannut, mutta muistelisin postikulujen olleen tuon 16,5 egeä jo aiemminkin. Päivittelinkin tuossa pari viestiä sitten noita hintoja ja päädyin tilaamaan ebayn kautta Dimplydotsilta. Kaikki meni hyvin ja tilaus tuli hyvin pakattuna ja huomattavasti Eu-hintoja edullisemmin parin viikon odottelun jälkeen. Suosittelen ja aion tilata jatkossa omani Dd:ltä edelleen!