Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 413000 kertaa)

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #315 : 16.08.09 - klo:17:20 »
BHA-lotion on mahtavaa, en tulisi enää toimeen ilman sitä. Mulle riittää se myös kasvovoiteeksi. Auttaa selvästi pieniin ihonalaisiin tukkeumiin. Ensin käytin 1% lotionia, vähän aikaa sitten tilasin 2%:n. Täytyy sanoa, että tuo laimeampi on mielestäni miellyttävämpää, seuraavaksi palaan taas siihen. Vahvempi on koostumukseltaan paljon paksumpaa, jää oikein sellaisia valkoisia kohtia kun sitä levittää kasvoille, joten vaatii pidemmän imeytymisajan. Yllättävää, luulin sen olevan paljon kevyempää. 1%:n oli mielestäni myös tehokkaampaa, tai varmaksi en tietenkään voi sanoa, kun ihon kunto hieman vaihtelee ajoittain. Geeliä tai liquidia tuskin aion kokeilla, geeli vaatisi varmaankin päälle jonkun voiteen eikä geelimäiset koostumukset ole muutenkaan mieleeni.

Skin balancing carbon mask on myös ahkerassa käytössä, etenkin silloin kun näppyjä pukkaa. Puhdistaa ja auttaa silloin hyvin. Suosikkinaamioni lumenen turvenaamion ohella.

nappu

• Vieras
« Vastaus #316 : 23.09.09 - klo:11:08 »
Tyhmä kysymys: Onko BHA 1% -lotionia tarkoitus käyttää päivittäin vai harvemmin? Tilasin näytepussukoita ja olen nyt viikon verran testaillut jokaisen kasvojenpesun yhteydessä. Otsaan on ilmestynyt järkyttävän kipeitä ihonalaisia paukamafinnejä, jollaisia mulla ei koskaan ole sillä alueella ollut. Onko tuote sopimaton vai olenko mä ymmärtänyt suositeltavan käyttötiheyden väärin?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #317 : 23.09.09 - klo:14:06 »
Et ole sinänsä ymmärtänyt väärin, mutta tuokin on yksilöllinen tuote - kannattaa pitää taukoa ja kokeilla taas jonkin ajan päästä. Toisille sopii jokapäiväisessä käytössä, toisille harvemmin ja joillekin tuo koostumus ei käy ollenkaan.  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #318 : 24.09.09 - klo:11:47 »
^Sain sieltä äsken vastauksen ja väittävät sivujen toimivan mainiosti.  ??? Ehtisikö joku tosiaan tsekata, tekeekö esim. log in -klikkaus teidän koneissa mitään...

Mulla on ihan sama juttu kuin sulla Kuririn.. aloitus-sivulle tyrkkää minutkin! Onpa ihme juttu :-\
2aFii

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #319 : 29.09.09 - klo:13:42 »
Onko teillä kaikilla jotka käytätte tätä sarjaa, rasvaisuuteen taipuvainen iho tai muuten "ongelmaiho"? Mietin vaan, että sopiiko tämä sellaisellekin jolla on taipuvaisuutta pintakuivuuteen mutta ongelmana on vain satunnaiset ihonalaiset hormonipallukat ja niiden jättämät arvet? Onko kokemusta auttaisiko Paulan tuotteet paikallisesti käytettynä joko noihin hirviöfinneihin tai vaalentaisiko arpia? Vai vetääkö se sitten ihon ihan hilseille jos on kuivahko, en ainakaan koko kasvoille uskaltaisi laittaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 29.09.09 - klo:15:08 »
t
Onko teillä kaikilla jotka käytätte tätä sarjaa, rasvaisuuteen taipuvainen iho tai muuten "ongelmaiho"? Mietin vaan, että sopiiko tämä sellaisellekin jolla on taipuvaisuutta pintakuivuuteen mutta ongelmana on vain satunnaiset ihonalaiset hormonipallukat ja niiden jättämät arvet? Onko kokemusta auttaisiko Paulan tuotteet paikallisesti käytettynä joko noihin hirviöfinneihin tai vaalentaisiko arpia? Vai vetääkö se sitten ihon ihan hilseille jos on kuivahko, en ainakaan koko kasvoille uskaltaisi laittaa.

Jos luet tätä ketjua niin huomaat, että tällä(kin) sarjalla on paljon kuivaihoisia käyttäjiä. itse olen sekaihon/rutikuivan atopiaihon onnellinen omistaja, ja Paulan kasvovesi ja jotkin voiteet ovat olleet oikein sopivia.  Kuivaihoisellakin voi olla epäpuhtauksia ja usein onkin, koska kuiva iho jättää epäpuhtaudet helposti pinnan alle muhimaan.
Suosittelen lukemaan ketjua huolella läpi ja lukemaan kokemuksia eri tuotteista.

Paulan sivuilla lisätietoa tuotteista www.paulaschoice.com
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 29.09.09 - klo:22:23 »
No niin, nyt on ketju luettu läpi ja olen paljon viisaampi. :) Edelleen kuitenkin kiinnnostaisi, onko BHA-tuotteilla saanut kenties vaalennettua hormonifinneistä jääneitä tummempia arpia? Moni puhuu ihon kirkastumisesta mutta tarkoitetaanko sillä nyt jotain muuta kirkastumista?
« Viimeksi muokattu: 11.10.09 - klo:20:30 kirjoittanut Amy »

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #322 : 13.10.09 - klo:16:02 »
No niin, nyt on muutamia päiviä kokeiltu näytteitä mutta tarvitsisin vielä vinkkejä yhden tuotteen käyttöön.

Eli tämä 2% BHA neste, miten te oikein käytätte tätä? Tää neste on tosi epäkäytännöllinen, miten tätä pitäisi levittää? Ja epäilyttää laittaa koko kasvoille kun haisee niin polttavalle... Tää ei tainnutkaan olla tykätyin noista BHA-tuotteista.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 13.10.09 - klo:20:54 »
^ Minä olen kaatanut tuota pari tippaa kämmenelle, hieronut kädet yhteen ja levittänyt nopeasti kasvoille. Mielestäni tuo on ollut ennemmin vähän rauhoittava kuin polttava jos oikein muistan. Aika lääkemäinen haju tuossa kyllä on.

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #324 : 14.10.09 - klo:18:54 »
^^Kyllähän se vähän nipistelee kasvoilla, mutta ei ole ainakaan minulla aiheuttanut mitään muuta. Olen laittanut tuota ihan vapulapun avulla kasvoille, samoin kuin kasvovettä siis.

2% BHA on ehdottomasti lempparini Paulan tuotteista ja kärvistelen tuskissani kun en ole saanut tilattua sitä lisää nettisivujen ongelmien takia.  >:(

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #325 : 14.10.09 - klo:20:20 »
Muistutanpa taas ebayn ihmeellisestä maailmasta ja dimplydotsista. Itsellä tilaus vetämässä...  ;)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #326 : 15.10.09 - klo:11:35 »
^^Kyllähän se vähän nipistelee kasvoilla, mutta ei ole ainakaan minulla aiheuttanut mitään muuta. Olen laittanut tuota ihan vapulapun avulla kasvoille, samoin kuin kasvovettä siis.

Kiitoksia, testasin tätä illalla tuolla tavalla ja olihan se todella paljon helpompaa laittaa sillä tavalla. Mulle tuo on varmaan liian tujua, tai sitten iho ei ole vielä tottunut kun rupesi aika lailla kiristelemään ja polttelemaan mutta helpotti kun laitoin heti kosteusvoidetta päälle. Aamulla iho kyllä näytti ihan hyvältä, eikä yhtään ärtyneeltä.

Onko muuten muut pistäneet merkille että 1% BHA-geelin päälle olisi tosi hankalaa levittää kosteusvoidetta? Vaikka annan sen imeytyä jonkin aikaa, kosteusvoide jää ihon pintaan ihan valkoisena, tuntuu ettei se imeydy millään.  ???

Ja mun toinen 1% BHA-geelinäyte oli räjähtänyt!  ;D Mulla oli pari näytepussia pesuhuoneen peilihyllyllä ja mies avasi saunan jälkeen saunan oven ja kun pesuhuone lämpeni yön aikana, aamulla se näytepussi oli räjähtänyt sieltä pihalle. Toiselle näytteelle (kosteusvoide) ei ollut tapahtunut mitään. Ehkä nuo ei tykkää liiallisesta lämmöstä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 04.11.09 - klo:12:01 »
Tilasin ensimmäistä kertaa Dimply Dotsilta eBay:sta - ja enpä voi kuin suositella! Edulliset postikulut (4 dollaria kahdesta voiteesta) ja sairaan nopea toimitus.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #328 : 04.11.09 - klo:18:13 »
^ Dimplyltä tilattaessa on sekin hyvä puoli, että pääsee käsiksi uutuuksiin jo ennen niiden EU-Paulalle saapumista. Tilasin itse Dimplyltä mm. vasta joulukuussa EU:hun tulevan Resist Barrier Repair Moisturizerin ja olen jo ennättänyt testaillakin. Huonoin tuloksin tosin.... Jo toisella levityskerralla sain dekolteealueelleni lääkärin apua vaativan allergisen reaktion, kortisonia pehvaan ja tabletit viikoksi. Ei sitten taida olla mun juttu. Mutta sitten vasta olisi harmittanut, jos olisin tilannut EU-hinnoilla ja postareilla.

Fiksu tosin olisi tilannut ensin testerin.  ::)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 05.11.09 - klo:13:46 »
Huh, laitahan palautetta Paulan firmaan, että osaavat huomioida varoituksen ja tarkistaa voiteen koostumuksen! Todennäköisesti jokin kasviuute siinä ei sopinutkaan... Luin netistä joidenkin allergisten ja atoopikkojen kertomuksia, ja ne puolestaan olivat kiittäväiä. EN taida itse uskaltaa edes testata, jos kortisonin orjaksi päädyit. Mulla kun on Sibicortin kanssa jo valmiiksi yhteiseloa silloin tällöin näin kylmään vuodenaikaan.. :(

1b F/M ii