Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395500 kertaa)

Poissa Salvia

• Hiushörhö
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #330 : 05.11.09 - klo:16:47 »
^ Ihmettelin itse sitä, että kasvot eivät reagoineet, vaikka ne ovat yleensä ongelmana. Olen tähän asti käyttänyt kasvoille sopimattomat rasvat (liian rasvaiset, 'väärän' tuoksuiset tai muuten epäsopivalta tuntuvat) dekolteelle, koska siellä ei vastaavia ongelmia ole ollut. Käviköhän tällä kertaa niin, että olin tietämättäni ärsyttänyt dekolteeni äärimmilleen ja nyt se sitten reagoi. Kasvoista on pidetty sen verran hyvää huolta, että iho on saattanut olla 'vastustuskykyisempi'. Kai.

Tekisi silti vielä mieli testata tuota rasvaa uudemman kerran. Ehkä perinteisesti kyynärtaipeeseen ja vasta sitten, kun tästä järkytyksestä on kunnolla toivuttu....

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 19.11.09 - klo:09:52 »
Löytyykö tuo Dimply-myyjä ebayn uk-versiosta? En oo vielä koskaan käyttänyt Ebayta... Kävin sitä jo katselemassa sieltä ja onko siis kyseessä ihan joku liike, eikä yksityinen myyjä? Vaikutti ainakin ihan kaupalta, onkohan oikea?

edit. Tämän viestin saa muuten poistaa kun ei siihen tullut vastauksiakaan.
« Viimeksi muokattu: 07.12.09 - klo:13:44 kirjoittanut Amy »

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #332 : 07.12.09 - klo:13:43 »
Tilasin ensimmäistä kertaa Dimply Dotsilta eBay:sta - ja enpä voi kuin suositella! Edulliset postikulut (4 dollaria kahdesta voiteesta) ja sairaan nopea toimitus.

Mikä on sairaan nopea toimitus? Mun tilauksesta on jo yli 2 viikkoa, onko tää epätavallisen pitkä aika?

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #333 : 07.12.09 - klo:17:01 »
^ On.  :)

Tosin saattaa riippua tilauspäivästä. Ekalla kerralla tilatessani jouduin kyselemään, onko paketti jo lähtenyt, kun en kuullut Dimplystä mitään muutamaan päivään maksun jälkeen. Hän sanoi silloin shippaavansa usein lauantaisin ja se viivytti pakettini lähtöä (tilaus tehty alkuviikosta). Viime tilaus tuli alle viikossa , nyt en kyllä enää turhia kysellytkään - luotin vain...

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #334 : 10.12.09 - klo:15:39 »
^ On.  :)

Tosin saattaa riippua tilauspäivästä. Ekalla kerralla tilatessani jouduin kyselemään, onko paketti jo lähtenyt, kun en kuullut Dimplystä mitään muutamaan päivään maksun jälkeen. Hän sanoi silloin shippaavansa usein lauantaisin ja se viivytti pakettini lähtöä (tilaus tehty alkuviikosta). Viime tilaus tuli alle viikossa , nyt en kyllä enää turhia kysellytkään - luotin vain...

Tänään tuli minun paketti perille, meni melkein 3 viikkoa mutta ehkä joulukin ruuhkauttaa kulkemista. Palvelu oli kuitenkin muuten Dimplyllä tosi ystävällistä joten hyvä mieli jäi ekasta tilauksesta ja uskaltaa tilata toistekin.  :)

Miten muuten käyttöjärjestys noiden BHA-tuotteiden ja seerumeiden kanssa? Kuuluuko BHA laittaa ensin, sitten seerumi ja sitten voide?

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #335 : 10.12.09 - klo:21:25 »
^ Niin se taitaa mennä. Itse en useinkaan jaksa/viitsi kerrostella kovin montaa ainetta päällekkäin. BHA+voide tai seerumi+voide. Minun iho ei edes tykkää kovasti tuosta BHA:sta koko kasvoille levitettynä (lotion). Käytän 2% nestettä yksittäisiin näppyihin, jos niitä sattuu pukkaamaan. :)

Dandylion

• Vieras
« Vastaus #336 : 21.12.09 - klo:14:41 »
Tilasin itse Dimplyltä mm. vasta joulukuussa EU:hun tulevan Resist Barrier Repair Moisturizerin ja olen jo ennättänyt testaillakin. Huonoin tuloksin tosin.... Jo toisella levityskerralla sain dekolteealueelleni lääkärin apua vaativan allergisen reaktion, kortisonia pehvaan ja tabletit viikoksi.

Jaiks! Olen jo pitkään katsellut tuota Resist Barrier Repair -tököttiä sillä silmällä, ja nyt sitä saisi myös EU-kaupasta. Oletko Salvia uskaltanut kokeilla uudestaan? Onko jollain muulla kokemuksia?

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #337 : 21.12.09 - klo:18:14 »
Vielä en ole uskaltanut kokeilla uudestaan, mutta odottakaapas vain, kun pääsen kunnolla lomalle... Sittenhän sitä voi kulkea naama vaikka minkälaisessa rokossa (nokkos- tms.). ;)

Dandylion, kysäise kuitenkin ebayn Dimplydotsilta hintaa postareineen ennen Eu-Paulalta tilaamista. Saatat järkyttyä hintaerosta! Niin, tai tilaa ensin näyte, se on varmasti paras neuvo! 8)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 12.09.10 - klo:12:35 »
Nyt on kyllä vannottava että en enää voi luopua tuosta Exfoliating 2% Beta Hydroxy Acid Lotionista. Aiemmin käytin vähän kuin muistin, mutta kesän ja alkusyksyn olen nyt käyttänyt tunnollisesti joka ilta. Olen kaatanut aivan pienen määrän kämmenelle ja sitten sormin levitellyt t-alueelle yövoiteen alle. Pidempään kun malttaa käyttää on tulokset uskomattomat! Mustapäätilanne on hämmentävän vähäinen eikä tukkeutumiakaan ole tullut ties milloin viimeksi. Osasyy on varmasti ruokavalio, mutta uskon että se vaikuttaa enemmän tohon aknen helpottamiseen. Mustapääkadosta kiitän tätä tuotetta!
Pullo on nyt puolillaan, varmaan tarvitsee tilata jemmaan ystävänpäivän ilmaisten postarien aikaan yksi puteli (toivottavasti ne siis tulee tänäkin vuonna). Samalla vois tilata tuon Skin Balancing Carbon Maskin, tykkäsin samplen perusteella tosi paljon. Samantyylinen tosiaan kuin Lumenen turvenaamio, mutta tuntui ehkä aavistuksen vähemmän kuivattavalta.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 12.09.10 - klo:21:57 »
Pintakuiva, kiristelevä ja talvisin hilseilevä ja punoittava iho on ollut onnessaan erityisesti BHA 1% lotionista. AHA 8% lientä tilasin myös täysikokoisen putelin mutta se tuntuu olevan paljon kuivattavampaa tavaraa, täytynee kokeilla vielä erilaisia kombinaatioita kosteusvoiteiden ja seerumien kanssa jne että saa parhaan hyödyn irti siitäkin. Kovan tason (30 SPF++ kropalle ja 50++ kasvoille) aurinkosuojaa käytän muutenkin viipyessäni auringossa koska palan karrelle muuten vilauksessa eli sen auringolle herkistävästä vaikutusesta en osaa jotenkin olla huolissani - liian arkipäivää minulle muutenkin.
Raitoja käpälään!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #340 : 13.09.10 - klo:18:54 »
Nyt on Suomessa näköjään Paula's Choice jälleenmyyjä. Mielenkiintoista!

Lieköhän kyseessä juures?  ;)
« Viimeksi muokattu: 13.09.10 - klo:18:56 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 14.02.11 - klo:17:57 »
Eipä ollut Paulan sivuilla mitään aiempina vuosina olleesta ystävänpäivän ilmaisista postareista. HÖH! Vai oisko jollakulla jotain koodia moiseen..?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #342 : 02.03.11 - klo:21:12 »
Halusin vinkata, että nyt Paulan tietopankki Beautypedia saatavilla ilmaiseksi!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #343 : 02.03.11 - klo:21:39 »
^ Kiitos, NarnianQueen! Heti hyötykäyttöön  :)

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 03.03.11 - klo:19:15 »
Onko tämä Ultra-Light Weightless Finish SPF 30 Sunscreen Spray kenellekään tuttu? Kokemuksia? Olisi hienoa löytää ennen ulkomaan reissua jokin kasvoille sopiva, kevyen tuntuinen aurinkosuoja. Tämä lupaisi mattapinnan ja sopii kuvauksen mukaan myös meikin alle.

http://www.paulaschoice.com/product/ultra-light-weightless-finish-spf-30-sunscreen-spray/sun-care#SOURCES