Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395587 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #345 : 04.03.11 - klo:13:39 »
Onko kokemuksia Resist-sarjasta kasvoille?

Mulla loppui nyt kasvorasva Hydrating Treatment Cream ja se oli paras rasva talvikäyttöön ikinä! Pakko tilata äkkiä lisää, mun iholla ei oo ollut tietoakaan pintakuivuudesta tänä talvena ja mineraalit näyttää kans tosi hyvältä tuon rasvan päällä.  :)

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #346 : 04.03.11 - klo:20:31 »
^ Valitettavasti on kokemuksia. Testasin kerran enkä uskaltanut toista kertaa kokeilla. Pari sivua taaksepäin (s. 22) on kommenttini...  :(

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #347 : 11.05.11 - klo:11:30 »
Sähköpostiin tupsahti tällaisia uutisia Paula's Choicelta:

Olemme avanneet Paula's Choice Suomi -aloitussivun parantaaksemme palvelujamme suomalaisille asiakkaillemme ositteeseen www.paulaschoice.fi.

Postitus- ja toimituskulut ovat alentuneet (8,50€) ja nyt yli 150 euron tilaukset ilman postituskuluja. Huhtikuusta lähtien tilaajat saavat 3 veloituksetonta näytettä viimeisimmistä Paula's Choicen uutuustuotteista jos tilauksen arvo ylittää 50 euroa.

Käytä myös hyväksi etukoodi (FIN01ORD, löydät koodin myös etusivulta), jolla saat yhden tilauskerran postitus- ja toimituskulut puoleen hintaan.
1c F ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 11.05.11 - klo:11:37 »
Käytä myös hyväksi etukoodi (FIN01ORD, löydät koodin myös etusivulta), jolla saat yhden tilauskerran postitus- ja toimituskulut puoleen hintaan.
Jes, kiitti! Kauankohan toi alekoodi on voimassa?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #349 : 11.05.11 - klo:12:07 »
Olin juuri tulossa kertomaan ilouutisia, mutta Kaisa ehtikin ensin  :D
Ihanaa, nyt raaskii tehdä tilauksen - 4,25 € toki rahaa sekin... mutta vähemmän kuin ennen. yay!  :T

« Viimeksi muokattu: 11.05.11 - klo:12:10 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #350 : 31.05.11 - klo:08:12 »
Tulipa tehtyä itsekin ensimmäinen tilaus, kun oli tämä postikulu etu :) Toimitus oli suht nopea, paketin sai noutaa tasan viikon kuluttua tilauksesta. Tilasin täysikokoisena 1% BHA gelin ja 11kpl näytteitä perus putsareista, voiteista yms.
Kokeilin nyt ensimmäisenä normaali/kuivan ihon tuotteita ja tykästyin kyllä putsariin ja kasvoveteen tosi paljon. Tuo putsari irrottaa meikit nopeasti ja helposti, eikä jätä yhtään narskuvaa oloa iholle.

Voide oli minulle ihan liian paksua tässä sarjassa, täytyy kokeilla viellä tuota sekaihon vastaavaa. Voiteessa on kyllä todella epämiellyttävä haju. Nauroin illalla katketakseni sängyssä kun mies kommentoi: Vitsi näitä sun naamarasvojas, kasvot haisee ihan kirpputorilta! :) ...et tosiaan aika vahva tuoksu on, kun kaverillakin pisti nenään niin pahasti =P

Tuota BHA geliä en ole viellä ehtinyt kokeilla koska tilasin näytteen myös 1% voiteesta. Ihan pienen pieni kihelmöinnin tunne tulee kun laittaa voidetta, mutta siihen se sitten jääkin. Ei aiheuta millään tavalla ärsytystä herkästi punoittavalla ihollani. Mutta miten ihmeessä se voikaan olla näin tehokasta! Mustapäät ja ihohuokoset ovat jo parin päivän käytöllä oikeasti pienentyneet reilusti ja iho näyttää kokonaisuudessaan paljon tasaisemmalta! Odotin kyllä että näistä voisi olla jotain hyötyä minulle, mutta en tosiaan ajatellut että tuloksia näkee jo parin päivän käytön jälkeen!

No käyttelen nyt nuo näytteet loppuun ja katson mitkä oikeasti toimii parhaiten. täytyy varmaan pistää uusi tilaus menemään piakkoin :)

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #351 : 29.06.11 - klo:14:38 »
Onko kenelläkään meikkivoiteista kokemusta?
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 22.09.11 - klo:07:49 »
Olin tulossa kyselemään, jos joku tietäisi, jos Paulan postikuluista olisi jossain vaiheessa alekampanja, mutta tuo alekoodihan (FIN01ORD) toimii vielä ja sillä saa sen 50 % pstikuluista pois. Tämän lisäksi tällä hetkellä saa 10 %:n alennuksen tilauksen loppusummasta.

Olen halunnut kokeilla BHA-tuotteita, joten tilasin täysikokoisen 2 % BHA lotionin ja muutaman samplen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 23.09.11 - klo:14:23 »
(Poistin edellisen viestini)

Tosiaan laitoin toisen tilauksen Paulalle! Mukaan lähti 2% BHA geeli, kosteuttava kasvonaamio, Skin recovery cleanser kuivalle iholle, 2 näytettä 8% AHA geelistä, 3 näytettä vartalon 10% AHA voiteesta, näyte Carbon maskista, sekä 2 pumppua.

Tässä edellisen tilauksen tuotteiden arvosteluja:

Exfoliating 2% Beta Hydroxy Acid Lotion

Menee kuivalla ihollani hyvin jopa ilman kasvovoidetta. On kyllä tehokas ja kosteuttava! Mustapäät on vaalentuneet ja pienentyneet huomattavasti, samoin ihohuokoset on pienemmät. Todella hyvä tuote, nyt haluan kokeilla myös geeliä.

Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum, Sample

En tykännyt yhtään, todella silikoninen tuote, en pitänyt siitä tunteesta minkä jätti kasvoille, eli juuri sellainen silikonikerros tuntui jäävän. Ei kuitenkaan tukkinut, mulla ei näköjään silikoni pahemmin tuki tai aiheuta epäpuhtauksia. En tilaa uudelleen, onneksi tämä oli vain näyte.

Skin Recovery Cleanser, Sample

Tähän tuotteeseen ihastuin heti ensimmäisellä käyttökerralla! Aivan täääydellinen puhdistustuote, puhdistaa kasvomeikin hyvin, ei kuivata eikä vaahtoa. Tätä laitoinkin tilaukseen täysikokoisen pullon!
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Swan

• Haiven
  • *
« Vastaus #354 : 13.10.11 - klo:15:36 »
Viime viikolla posti toi 2 % bha kasvoveden ja olen sitä vasta kerran kokeillut, koska se tuntui todella kuivattavalta. Käytin kasvovettä illalla pesun jälkeen ja rasvasin sen jälkeen Bellavitalla. Seuraavana aamuna iho näytti tasaisemmalta, mutta sitten alkoi selkeästi kuivumaan ja nenästä hilseilemäänkin. Vaihdoin sitten kosteusvoiteeksi Lumenen Arctic Aquan yövoiteen ja hilseily loppui. Vielä en ole uskaltanut kokeilla kasvovettä uudestaan, mutta ehkäpä tämän raskaamman tuntuisen kosteusvoiteen kanssa se toimisi paremmin.

Onko teillä muilla ollut ongelmia bha-tuotteiden kuivattavuuden kanssa ja oletteko löytäneet ratkaisua niihin?

Retro

• Vieras
« Vastaus #355 : 23.10.11 - klo:15:41 »
Osaisikos joku suositella Paula's Choicelta tuotteita pintakuivalle sekaiholle? Haussa ainakin puhdistustuote, mieluiten vaahto/geeli, kuorinta/naamio ja päivävoide. Naama on tosiaan helposti kuivuva, mutta mustapäitä löytyy otsalta, nenästä ja leuasta kiitettävästi ja ihon pinta on epätasaisen näköinen... Help!

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #356 : 26.10.11 - klo:11:47 »
Osaisikos joku suositella Paula's Choicelta tuotteita pintakuivalle sekaiholle? Haussa ainakin puhdistustuote, mieluiten vaahto/geeli, kuorinta/naamio ja päivävoide. Naama on tosiaan helposti kuivuva, mutta mustapäitä löytyy otsalta, nenästä ja leuasta kiitettävästi ja ihon pinta on epätasaisen näköinen... Help!

Mulla oli vähän saman tyyppinen tilanne vielä kesällä.

Kuorinnaksi BHA 2% liquid on paras mustapäiselle. Se voi vähän kuivattaa, eli sitten kannattaa vielä lisäpanostaa siihen kosteutuspuoleen. En ole vielä löytänyt kosteuttajaa Paulalta - iltarutiineissa kosteutan ensin Erisanin kosteuttavalla, ja siihen päälle laitan Paulan Resist -sarjan Retinolia sisältävän Barrier Repairin, joka käy myös silmänympäryksille. Se taitaa olla ainokainen silikoniton voide Paulalta. BR ei tosin kosteuta erityisesti, joten siksi laitan tuon kevyemmän Erisanin alle.

Päivävoiteen etsintä mulla onkin vielä kesken. Mustapäiden ja jne epäpuhtauksien takia mä olen yrittänyt löytää mahdollisimman kevytkoostumuksisia kosteuttajia, tuo iltarutiini nyt on jo ok, mutta päivävoidepuolelle on vähän ongelmia, kun kaikki suojakertoimelliset tuntuu olevan paksumpia ja sisältävän mahdollisesti-tukkivia ainesosia. Paulan sekaiholle suosittelema daily mattifying spf -voide ei ole tarpeeksi kosteuttava mulle (joten jos joku haluu niin myynen sen pois), enkä ole toistaiseksi löytänyt Paulalta voidetta, joka toimisi yhtä hyvin yhteen mineraalipohjan kanssa kuin kesällä ostamani Clinique - jossa taas kuitenkin on niitä mahdollisesti-tukkivia ainesosia, murh!

Mulla on ollut putsarina Clear -sarjan putsari, ihan ok, mutta kannattaa testata niillä näytteillä, mikä viehättää itseä.

Retro

• Vieras
« Vastaus #357 : 26.10.11 - klo:23:39 »
^ Kiitos! :) Täytyykin noihin BHA-tuotteisiin tutustua paremmin ja mukava, kun tuolla on niiä näytteitäkin. Eiköhän tässä alkuun päästä.  :)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 24.12.11 - klo:13:21 »
Olen pidemmän aikaa pohtinut, onko noita nestemäisiä AHA- ja BHA-tuotteita järkevää käyttää. Niiden päällehän useimmiten levitetään erillinen kosteusvoide, jossa pH ei varmaan aina ole ihanteellisin hapon vaikuttamista ajatellen. Esim. Paula itse sanoo arvosteluissaan monista AHA- tai BHA-happoa sisältävistä puhdistustuotteista, että happo on niissä turha aine, koska se ei ehdi vaikuttaa iholla tarpeeksi kauan. Myös monia muitakin tuotteita hän on kommentoinut, että vääränlainen ph tekee tuotteen sisältämästä AHA- tai BHA-haposta käytännössä hyödyttömän.

Mitä olette mieltä? Onko kenelläkään mitään tarkempaa tietoa asiasta?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #359 : 25.12.11 - klo:00:19 »
^Iholle jätettävän BHA/AHA-tuotteen tehoa ei laimenna, jos sen päälle vielä levitetään kosteusvoide, aurinkosuoja tai meikivoide.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii