Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 292453 kertaa)

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #360 : 29.12.11 - klo:23:12 »
Tuon perusteella voisi olettaa, että niitä litkuja voisi sitten suoraan sotkea kasvovoiteen kanssa. Mutta se kai ei kuitenkaan sitten toimi. En ymmärrä, mitä eroa sillä on, laittaako sen happonesteen ensin ja sitten voiteen päälle vai vaan sekoittaa keskenään. Osaisitko NarnianQueen selittää yhtään tarkemmin tota hommaa?

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #361 : 16.01.12 - klo:18:31 »
Noista kemioista en minä osaa kommentoida, mutta itse oon ainakin valinnut nestemäisen bha:n ihan sen takia, että inci on niissä yksinkertaisin.

Retro

• Vieras
« Vastaus #362 : 21.01.12 - klo:23:49 »
Menetin lopullisesti hermoni näihin lisääntyviin mustapäihin ja tilasin täysikokoisen BHA 2% liquidin ja pikku nipun näytteitä; kahta eri putsaria, yhtä kasvovettä, 10% AHA-hoidon ja kahden näytteen verran sinisessä purkissa olevaa antioksidanttiseerumia(?). Loppusummaa laskivat kivasti se, että sivuilla oli -15% kaikista 25 € ylittävistä tilauksista ja se postarit puoleen hintaan -koodi.

Odotukset BHA:ta kohtaan ovat korkealla...  ;) Myös antioksidanttiseerumia ja AHA-hoitoa odottelen mielenkiinnolla.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 22.01.12 - klo:12:25 »
Noista kemioista en minä osaa kommentoida, mutta itse oon ainakin valinnut nestemäisen bha:n ihan sen takia, että inci on niissä yksinkertaisin.

Tuo on kyllä ihan totta. Haluaisin tilata joitain täysikokoisia BHA-tuotteita, mutta en sitten tiedä, mikä olisi järkevin vaihtoehto. Nestemäistä BHA:ta olen kokeillut ja laitoin tosiaan kasvovoiteen alle ihan normaalisti. Toisaalta voidepohjaisissa BHA-tuotteissa se pH on varmaankin säädetty valmiiksi oikeaksi, joten ehkä se olisi kuitenkin parempi. Enpä tiedä. Onneksi on aikaa pohtia, koska tarvetta tulee vasta keväämmällä, jos/kun lopetan e-pillerit.
« Viimeksi muokattu: 28.07.12 - klo:04:48 kirjoittanut Roksane »

Paikalla Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #364 : 23.01.12 - klo:17:49 »
Itse olen tykännyt BHA-geelistä. Olen käyttänyt jo useamman kuukauden. Se tekee ihosta kyllä vähän tahmaisen, mutta musta se on oikeastaan hyvä juttu, koska käytän tuotetta iltaisin ja iho on niin pintakuiva, että kaikki ihon pinnalle jäävä litku estää kuivumista. Annan geelin ensin vähän imeytyä ja laitan kosteusvoiteen vielä päälle. Meikin alle olen kokeillu pari kertaa, ei se siinäkään mitenkään mahdoton ole.

Mulla toi BHA toimii unelmahyvin! Mun iho on paremmassa kunnossa kuin 10 vuoteen. Mulle tulee epäpuhtauksia ehkä kerran pari kuussa yksi hormoninäppy leukaan, muuten iho on todella hyvässä kunnossa! Muut käytössä olevat tuotteet Clarinsin Daily Energizer -puhdistusgeeli ja kosteusvoide.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 31.01.12 - klo:19:46 »
2 % BHA tuotetta olen joskus aiemmin käyttänyt ja se oli kyllä hyvä. Se taisi olla muistaakseni koostumukseltaan geeli, mutta tällä kertaa laitoin tilaukseen lotionin muutaman samplen kera. Onneksi tajusin tätä ketjua lukea niin hoksasin käyttää hyväkseni alennuksen ja puolikkaat postituskulut. 22.1. siis tehty tilaus olisi tänään ollut haettavissa postissa, mutta kerkeän sinne siis vasta huomenna.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #366 : 31.01.12 - klo:21:17 »
Mua polttelis kauheesti kokeilla näitä Paulan tuotteita, mutta en tiedä mitkä näytteet tilais. Tein kyllä sen "ihotestin" siellä sivuilla, mutta mielestäni tulos ei vastannut yhtään kuitenkaan sitä millainen iho miulla on  0_0
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #367 : 01.02.12 - klo:21:59 »
Nyt on mullakin Paula's choice neitsyys mennyt! Tilasin 2%BHA geelin ja 10% AHA nesteen. Olisin halunnut tuon BHA:nkin nesteenä, mutta oli loppu niin ajattelin nyt kokeilla geeliä. Nuo tuotteet on muutenkin enemmän aina kiinnostanut, mitä noita olen tutkaillut. Voisi tietysti joku kerta jos noi on hyviä tilata muutama näyte joistain kasvovoiteista ym.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #368 : 16.02.12 - klo:11:20 »
Paulan RESIST Anti-Aging Clear Skin Hydrator on loistavaa ainetta, ihanan kosteuttavaa geelivoidetta. Tuntuu täyteläiseltä jopa talvikuivalla iholla, vaikka onkin suunnattu rasvaiselle iholle. Mutta: pumppusysteemi! Todella huono, luulin ensin saaneeni viallisen kappaleen.. Pumppasin ja pumppasin, saamatta pisaraakaan... avasin jo korkin ja yritin kaataa tuotetta suoraan pullosta kämmenelle  ::).. onnistumatta. Pitkällisen pumppauksen jälkeen sain kuin sainkin voidetta tulemaan, juuri, kun olin menettänyt asian suhteen toivoni ja päättänyt mailata Paula's Choice Europen asiakaspalveluun ..

Edit. Huonoudella tarkoitan siis tuota pitkällistä pumppausoperaatiota, jota piti suorittaa kaksin käsin. Kuinka hyvin systeemi toimii jatkossa, en tiedä, mutta alku oli hankala. Jokin varoitus olisi putelin kyljessä paikallaan.. esim. 'Pullon korkkaus vie lähes puoli tuntia, joten ei sovellu kiireiseen aamuun!'
« Viimeksi muokattu: 16.02.12 - klo:11:22 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #369 : 23.02.12 - klo:13:14 »
^Kävinkin lukemassa tuosta ja hyvältä vaikuttaa. Pähkäilin Cliniquen Dramatically Different Moisturising Gelin ja tuon välillä, mutta kyllä tuo Resist enemmän houkuttaa. Minulla on ollut kyseisestä voiteesta se täyteläisempi versio ja vaikka se tekikin ihosta miellyttävän tuntuisen, ihoni tykkää enemmän geelivoiteista.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #370 : 23.02.12 - klo:22:40 »
Eka tilaus ja kovan pähkäilyn jälkeen päädyin tilaamaan kasan näytteitä ja täysikokoisen 2% BHA geelin. Jospa nämä tökötit saisivat aikaan edes jotain muutosta mustapäihin... ::)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #371 : 08.03.12 - klo:11:36 »
Paulan tuotteita myyvä kauppa avattu Helsingissä:

www.loveit.fi/yritys
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 02.04.12 - klo:15:13 »
Viime tilauksen näytteiden testailua:

HydraLight Moisture-Infusing Lotion – tosiaan kevyt voide joka piti kasvot ihan kohtalaisen ajan kiillottomana. Alkutuoksu oli raikkaan kurkkuinen, mutta heti perään iski tosi epämiellyttävä vivahde. Vivahde ei ole mitenkään mahdottoman voimakas, mutta liian epämiellyttävä kuitenkin minulle enkä siksi halua tätä ostaa täysikokoisena, koska vastaavanlainen tuote löytyy miellyttävämmän tuoksuisenakin (Avene cleanance anti-shine regulating lotion)

RESIST Super Antioxidant Concentrate Serum - Olkoonkin silikoninen, mutta pidin seerumista! Ensimmäisellä kerralla lorahti samplepussista aivan liikaa mutta yllättävän nopeasti tuolloinkin se imeytyi kasvoihin. Eihän parista näytteestä kovin kattavaa kokemusta kerkeä saada, mutta tämän ostamista harkitsen.

2% BHA geeli - Tämän näytteen ostaminen oli sinänsä turhaa, koska olen geelimäistä BHA-geelia käyttänyt aiemmin pullollisen. Halusin kuitenkin verrata vuoroiltoina geeliä ja lotionia (jonka siis puolestaan ostin nyt täysikokoisena) ja kyllähän lotion on miellyttävämpi käyttää. Geelin tahmaisuus ja hitaampi imeytyminen ovat minulle hyvin pieniä miinuksia muuten hyvässä tuotteessa, mutta taidan jatkossa suosia lotionia. (Nestemäisestä BHA geelistä olisi myös näyte, mutta jättänen sen myöhempiä aikoja varten.)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 02.04.12 - klo:20:00 »
Tilasin 2% BHA-kasvoveden (extra strength) kun en oikein osannut päättää, mikä BHA-tuotteista olisi sopiva. Teho kai on kaikissa suunnilleen sama? Ihon kunto on viime aikoina heittänyt häränpyllyä, joten toivottavasti tästä on edes jotain apua.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 02.04.12 - klo:21:01 »
Pakko jakaa oma kokemukseni Paulan Moisture Boost One Step Face Cleaserista. Ostin sen tuolta Helsingin liikkeestä myyjän opastusella. Aiemmin olen käyttänyt pullollisen Hydralight One Step Face Cleanseria. Se oli ihan ok tuote, vaikka pullollinen hupenikin yllättävän nopeaa vauhtia.

Mutta tästä Moisture Boostista. En ole ikinä käyttänyt mitään näin huonoa puhdistusainetta. Puhdistustehot ovat jokseenkin olemattomat, eikä tämä irrota yhtään mitään meikkiä, edes vesiliukoista.Siirryin käyttämään tätä vain aamupesulla, mutta tämä on ehkä ainoa koskaan käyttämäni puhdistusaine, jonka käytön jälkeen iho tuntuu likaisemmalta kuin ennen pesua.  0_0