Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 419402 kertaa)

Poissa Salvia

• Hiushörhö
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #390 : 28.04.12 - klo:13:39 »
^ Kiinnostus heräsi heti. Pitää vielä odotella, että saavat samplet myyntiin.  :)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 13.05.12 - klo:09:04 »
Nyt on melkein kuukauden ollut BHA-kasvovesi käytössä ja olen käyttänyt sitä kerran päivässä iltaisin. Ihoni on aika sekatapaus: otsa öljyinen ja tukkeumia löytyy, leuassa myös tukkeumia mutta iho on kuivempi ja muualla kasvoissa iho on kuiva/normaali. Ihoni on suht ohut eli kasvot saa helpolla punaisiksi. Aavistelin, että happotuotteiden päivittäinen käyttö ei ekä ole itselleni paras vaihtoehto ja nyt auringon taas porottaessa taidan vähentää kasvoveden käyttöä.

Iho ei ole mitenkään pahemmin hilseillyt, paitsi nenänpielistä. Irtoavan ihon saa otsalta ja leuasta parhaiten pois suihkussa kun iho on päässyt hieman pehmenemään ja sen voi "hieroa" pois. Kasvovesi tuntui ensin tummentavan mustapäitä ja muutamia todella mustia tapauksia ilmestyi leuan alueelle. No, nyt näitä ei ole enää näkynyt, mutta mustapäiden tilanne on oikeastaan sama kuin ennen kasvoveden käyttöä ja nenässä ne ovat ehkä jopa hieman tummentuneet. Tavaraa kuitenkin irtoaa aavistuksen helpommin nenänpielistä, mutta leuan alueella ne ovat yhtä tiukassa kuin ennenkin. Tämä ei välttämättä ole mikään hyvä juttu, sillä pari kertaa nenään ilmestyi isompia finnejä, joita ei aiemmin juuri ollut. Tuntuu, että kasvovesi ei oiken sovi nenän alueelle ja kesällä se varmasti palaa tuossa tuokiossa, jos jatkan tuotteiden käyttöä. Kasvovesi ei ole muutenkaan muuttanut nenän mustapäätilannetta, joten jätän sen ilman jatkossa.

Iho on muuten nyt tasaisemman tuntuinen ja meikkivoide levittyy paremmin iholle. Korostusta sanalle tuntuinen, sillä tukkeutumia kasvovesi ei ole kuitenkaan vähentänyt ja näppyjä ilmaantuu samaan tahtiin kuin ennenkin. Positiivista kuitenkan on, että meikkivoide levittyy paremmin iholle. Eniten ihon tilanteeseen on vaikuttanut se, että vähensin taas maitotuotteiden käyttöä. Tosiasia vaan on, että jogurtit, maito ja muut saavat ihoni villiintymään  :-[ Iho on siis BHA-kasvoveden jäljiltä tasaisemman tuntuinen, ei tasaisemman näköinen eikä ilman meikkiä parane ulkona liikkua, sillä tukkeumiä tai näppyjä se ei ole vähentänyt. Tuntuu, että myös otsan juonteet ovta ehkä hieman korostuneet  ??? Putelissa on kuitenkin vielä tavaraa paljon jäljellä eli hoito jatkuu.

AHA 5% kuorintaa olen käyttänyt myös silloin tällöin näytepussista ja se tuntuu jotenkin paremmalta iholleni. En usko, että se tekisi mitään sen kummempaa iholleni kuin kasvovesikään, mutta AHA on selkeästi kosteuttavampi ja kuivaihoisen valinta kuorinnaksi. Jos ei BHA-kasvovesi tee jatkossa mitään kummempaa muutosta parempaan niin tilaan seuraavaksi jotain miedompaa AHA-tuotetta, jota voi käyttää pari kertaa viikossa. Oma mielipide siis on, että Paulan happotuotteet ovta ehdottomasit hyvä valinta kuorinnaksi pari ekrtaa vikossa, mutta eivät välttämättä sovi kaikille päivttäiseen käyttöön tai muutenkaan tee mitään ihmeitä jos ihosta löytyy jatkuvasti tukkeumia ja finnejä.

Retro

• Vieras
« Vastaus #392 : 27.05.12 - klo:19:07 »
Mun Paula's Choice-kokeilut taitaa loppua tähän viimeisimpään settiin. Otin siis huhtikuussa käyttöön Skin Balancing putsarin ja kasvoveden, 2% BHA-lotionin ja Resist-linjan antioksidanttiseerumin. Kasvojen iho oli mun mittapuulla aika huonossa hapessa, samea, rasvoittuva ja samalla kuiva, röpelöinen. Lisäksi mustapäät olivat ottaneet haltuunsa T-alueen. SB + BHA näytti kuvauksiin sopivalta hoidolta. Käytin noita tunnollisesti aamuin illoin. Ensimmäiseksi heivasin antioksidanttiseerumin, kun pikkuiset valkopäät hurjistuivat. Valitettavasti ihon kunto ja näkö tuntui huononevan vaan, joten kolmen viikon käytön jälkeen menetin hermoni ja päädyin luovuttamaan. En usko, että mitään ihmeparantumista olisi esim 1,5 kk:n käytöllä päässyt tapahtumaan, kun iho meni koko ajan kauheammaksi ja itsetunto vajosi entisestään. Not my cup of tea, palasin apteekkituotteiden pariin.  :P

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #393 : 28.07.12 - klo:17:29 »
Onko tietoa, minkä hintaisia nuo tuotteet ovat Paulaa myyvässä liikkeessä Helsingin Katajanokalla?

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #394 : 28.07.12 - klo:17:40 »
^ Hinnat vähän pyöristetty ylöspäin nettikaupan hinnoista. Muistaakseni ostamani BHA-mömmö oli 24€.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #395 : 28.07.12 - klo:18:00 »
Kiitos nopeasta vastauksesta! Tulee sitten kuitenkin halvemmaksi hakea sieltä kuin tilata nettikaupasta postareineen. Pitää varmaan maanantaina vierailla paikan päällä.

Hakusessa on siis sekä BHA- että AHA-litku. Toivottavasti molempia löytyy, nettikaupasta 8% AHA-neste näyttäisi olevan loppunut.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 04.08.12 - klo:14:57 »
Mulla on pintakuivalle ihollekäytössä Paulalta muutamakin eri kemialline kuorinta, eniten tykkään 8% AHA geelistä, hyvänä kakkosena tulee 1% BHA voide. 2% BHA geeliä ja nestettä käyttää lähinnä mies ja minä joskus esim isommille alueille kuten selkään tai sitten sisään kasvavien ihokarvojen torjuntaan säärissä ja bikinarajassa. Monikäyttöiset tuotteet kyllä ja tehokkaat, käytän kasvoille pari kertaa viikossa max tai iho alkaa hilseillä ja punoittaa.

Tykkään myös Paulan antioxidantti-seerumista, se tuntuu iholle levitettäessä hiukan iljettävältä, kuin öljyltä mutta imeytyy hetken kuluttua ja sen päälle on heplppo levittää yövoide.
Raitoja käpälään!

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 08.08.12 - klo:21:23 »
Kyllä tuo BHA-kasvovesi näyttäisi jotenkin toimivan. Nyt olen käyttänyt sitä n. 2 kertaa viikossa ja jos joku viikko menee ilman niin tukkeumatilanne alkaa aina pikku hiljaa pahentua. Mitään dramaattista eroa ei kuitenkaan ole mun iholle tehnyt, mutta pitää sen ehkä aavistuksen paremmassa kunnossa. Käsiteltyjä ihoalueita pitää myös aina muistaa pehmentää suihkussa, että saa hierottua irtoavan ihon pois. Viime aikoina olen käyttänyt Sokkarin alesta ostettua hunaja-turve saunavoidetta, joka toimii tässä tosi hyvin. Voidetta ei tarvitse edes pitää iholla järjettömän pitkään. Merkki oli joku suomalainen, mutta en nyt muista mikä. Levitän nesteen sormilla niin ei mene hukkaan vanulappuun. Joskus sormien iho kyllä vähän hilseilee...  ;D

Huonoa BHA-nesteessä on, että jättää aika niljaisen pinnan varsinkin otsalle ja aamulla ei todellakaan näytä hehkeältä. Pullo myös vuotaa omituisesti (joskus vaikka olisi ihan pystyasennossa  ???  ???) mikä on tosi ärsyttävää varsinkin, jos sen joutuu ottamaan mukaan matkalle  >:(

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 21.08.12 - klo:09:28 »
Vihdoin muistin käyttää Skin balancing carbon mask -näytteen. Tuntui kasvoilla hyvältä ja sai helposti huuhdottua pois, mutta ihan samalla tavalla t-alue rasvoittui jo parin tunnin päästä meikkaamisesta kuin normaalistikin. Jää ostamatta jatkossa.

Paula's choice kasvoveden hankintaa sen sijaan mietin. IHerbistä ostettu kasvovesi (Jason natural C-effects) ei ole ollut kummoinen mutta onneksi pian loppumassa joten seuraavaksi haluaisin jonkun paremman tuotteen. Paulalta olenkin jo silmäillyt Skin balancing pore reducing toneria, mutta vielä mietin että tilaanko ensin näytteitä vai suoraan täysikokoisen pullon...

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 13.09.12 - klo:21:46 »
Meinasin panna tilaukseen Paulalta RESIST Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serumin ja uuden Earth Sourced Perfectly Natural Refreshing Tonerin. Tykkäsin vanhan perussarjan kuivan ihon kasvovedestä, oli miellyttävän kosteuttavaa ja riitti usein kosteuttajaksi ihan yksinään.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 24.09.12 - klo:08:39 »
Vaikuttaa siltä, että tein hyviä ostoksia!

Earth Sourced kasvovesi on melkein geelimäistä ja hyvin kosteuttavaa - silti näyttäisi, että se poistaa hyvin viimeiset meikin jäämät iholta puhdistuksen jälkeen. Ei ole tosiaan täysin tuoksutonta, tässä on hyvin mieto, vihreä tuoksu. Erittäin miellyttävä tuote.

Retinoliseerumi on ensimmäiseni, joten en osaa sen vaikutuksia vertailla muihin vastaaviin tuotteisiin. Minulla ei ole herkkä iho. Seerumissahan ei ole retinolipitoisuutta mainittu, mutta jossain blogissa arveltiin ihan hyvin perustein sen olevan puolen prosentin luokkaa, vaikuttava, mutta ei kaikkein vahvin. Olen käyttänyt sitä nyt öisin. Tuntuu vähän oudolta laittaa silikoninen seerumi yöksi, tähän asti olen pyrkinyt nimenomaan poistamaan kaiken silikonipitoisen iholta yön ajaksi. Mutta mitään tukkeumia ei ole tullut. Puhdistan ihon kevyesti aamulla. Jo kolmen päivän käytön jälkeen iho näyttää todella heleältä, aivan selkeä ero perjantaihin. Outo juttu on se, että ihossa ei ole aamuisin juuri lainkaan tyynyn jälkiä  :o. Näin matala pitoisuus ei ole kuivattanut ihoani lainkaan. Vaikuttaa todella lupaavalta. Seerumi on tosi riittoisan oloista, kaksi pumppausta riittää kasvoille ja kaulalle.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #401 : 24.09.12 - klo:09:41 »
^Minä olen kanssa käyttänyt tuota retinoliseerumia jo useamman kuukauden ja iho on kyllä huomattavasti sileämpi ja tasaisempi nyt. Huomaa myös hyvin, että satunnaisten finnien jättämät jäljet haalenevat nopeammin.

Hirveän tyytyväinen olen muutenkin ollut Paulan tuotteisiin. Vakiokäyttöön ovat jääneet retinoliseerumin lisäksi Resist-sarjan seerumi (käytän tuota aamuisin Misshan BB-voiteen alla), BHA lotion ja AHA-kuorintaliuos. Ei enää tee mieli ostella mitään ihonhoitotuotteita, kun nyt on löytynyt hyvä setti josta iho kiittää.  :ts
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #402 : 08.10.12 - klo:18:19 »
Sain näytteet Earth Sourced-linjasta ja tykkään kovasti, kerrankin tuotteita joista ei tule minkäänlaisia reaktioita iholla. Putsari ja kasvovesi ovat tosi toimivia, kasvovoide ehkä vähän liian kevyttä tähän vuodenaikaan, mutta kesällä varmaan ihan mainio.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #403 : 08.10.12 - klo:21:25 »
^ Tilasitko näytteet nettikaupasta?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 09.10.12 - klo:13:05 »
^ Tilasitko näytteet nettikaupasta?

Jep, ja sain vielä toiset kappaleet kaupantekijäisiksi. :) Hyvää palvelua ja kaikinpuolin positiivinen uusi tuttavuus tämä, entuudestaan ei ollut kokemusta Paulan tuotteista.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison