Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395584 kertaa)

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #405 : 20.10.12 - klo:19:08 »
Näytteiden verran kokeiltu seuraavia tuotteita:

Shine Stopper Instant Matte Finish - Mikään mattavoide ei tunnu pitävän t-aluettani kiillottomana muutamaa tuntia pidempään, eikä tämäkään ole poikkeus. Olen siis jo melkeinpä tottunut tyytymään näiden tuotteiden kohdalla siihen mitä saan, joten kolmisen tuntia on jo ok suoritus.

Barely there sheer matte tint on yksi harvoista pettymyksistä Paula's choice -tuotteiden joukossa. Hädintuskin huomasi iholla - ja tämä siis negatiivisessa mielessä. Eikä iho jäänyt mataksikaan.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #406 : 25.01.13 - klo:19:21 »
Onkos täällä kellään kokemuksia sellaisesta tuotteesta kuin  Resist weekly resurfacing treatment? MUAssa oli saanut hyviä arvosteluja ja etenkin itseäni houkuttelivat lupaukset ihon sävyn tasoittumisesta ja heleytymisestä. En ole AHA:a sisältäviä tuotteita koskaan kokeillut ja arveluttaa miten iho reagoi.
Tilasin omani muutama päivä sitten Paulas choice:n virallisilta sivuilta ja sain sen tänään, mutten ole ehtinyt vielä kokeilla. Erikseen pitää mainita että purkki oli vuotanut paketissa ja tein heti reklamaation putiikin nettisivujen kautta. Sain nopeasti vastauksen että lähettävät uuden tilalle  :o Olen ainakin palveluun tosi tyytyväinen <3

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #407 : 25.01.13 - klo:20:00 »
Olen kokeillut tuota testerin verran, mutta en osaa verrata muihin  AHA-tuotteisiin ... 10% kuorintoja olen käyttänyt usemmaltakin merkiltä. kyllä ne kirkastavat, mutta nyt olen ottanut lempeämmän linjan ja välttänyt tujuja happokuorintoja.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #408 : 24.02.13 - klo:19:54 »
Tuskastuin mun todella tukkeutuneeseen ihoon viimein ja tilasin kasvoilleni CLEAR Extra Strength Anti-Redness Exfoliating Solution With 2% Salicylic Acid-nesteen ja selälle ja rinnalle RESIST Weightless Body Treatment with 2% Beta Hydroxy Acid-voiteen.

Toivottavasti se 50€ meni hyviin tuotteisiin. Haluaisin niin uskoa, että nämä ratkaisisi mun iho-ongelmat, mutta olen tietysti vähän skeptinen. Tuntuu siltä, että ei tähän mun ihoon auta yhtikäs mikään, mutta pakkohan se on jotakin kokeilla.

Olen noviisi Paulan tuotteiden kanssa, joten toi AHA- ja BHA-happokuorintojen määrä tuntui hirmuiselta ja suoraan sanottuna valitsin sieltä vain jotakin mikä kuulosti vastaavan mun ihon tarpeisiin. Clear-sarjasta sai vielä -20% ja postarit oli ensitilaajalle puoleen hintaan, joten kaikki palaset loksahti tilauksen puolesta kohdalleen. Pidän sormet ristissä, jospa mun nenässä ikuisesti olleet mustapäät katoaisivat.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Kiivi

• Vieras
« Vastaus #409 : 24.02.13 - klo:21:02 »
^ Paulan BHA-tuotteet on AINOITA jotka oikeasti tehosi mun tukkoiseen akneihoon. Aloitin käytön vajaa viisi vuotta sitten ja iho parani kokonaan kahdessa viikossa. Tuotteet edelleen käytössä ja iho kunnossa, satunnaisia hormoninäppyjä lukuunottamatta. Toivoa siis on  :)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 25.02.13 - klo:21:07 »
Mäkin rakastan Paulan AHA ja BHA tuotteita, en osaa enää edes kuvitella raapivani naamaani millään rakeilla. Mulla on ohut ja vaalea iho, joka punoittaa helposti ja on epätasaisen värinen joten hellempi kuorinta on sopinut sille todella hyvin.

1% BHA lotion ja 8% AHA geeli ovat mun suosikkini.
Raitoja käpälään!

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 28.02.13 - klo:18:59 »
Tuotteet tuli ihan järjettömän nopeasti! Sunnuntaina siis tilasin ja tänään eli torstaina kävin jo hakemassa paketin postista. Odotan innolla, että käyn suihkussa ja pääsen testaamaan tuotteita. Sormet ristissä täällä jännäilen sitten seuraavat viikot, jospa mun todella tukkeutunut ihoni muuttuisi parempaan!

EDIT: Ensifiiliksiä: Clear Extra Strengthiä laitoin kostutettuun vanulappuun ja taputtelin kasvot kaikkialta. Ei tuntunut juurikaan miltään ja jätti jälkeensä vähän inhottavan kiiltelevän ihon, joten voi olla tämän jäävän iltakäyttöön.
RESIST Weightless Body Treatment ei myöskään tuntunut iholla juuri miltään, mutta se oli todella mukava koostumukseltaan!
Pitää kertoilla muutaman viikon päästä mitä tapahtuu nassulle pidemmällä käytöllä :)
« Viimeksi muokattu: 28.02.13 - klo:23:00 kirjoittanut jatta »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 28.02.13 - klo:19:02 »
Tuo Clear Extra Strength on aika tujua, joten suosittelen aloittamaan varoen. Olen käytellyt Regularia usean pullon, ja hyvin on tepsinyt aina.  :)

Hinnat ovat liikaa, mutta joskus taas tilaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 12.03.13 - klo:22:51 »
Tilasin kokeiluun Paulan Skin Recovery Moisturizerin kuivalle iholle kun useamman tuubin verran käyttämäni Cliniquen Super Rescue alkoi olla lopuillaan. Ensikokeilun perusteella pelkäsin että kosteusteho ei riitä, iho imaisi voiteen heti ja jäi mattapintaiseksi vaikka olin tottunut yövoiteen rasvaisuuteen. Aamulla iho tuntui kuitenkin hyvältä, ei yhtään kiristävältä ja nyt useamman päivän käytön jälkeen olen todella positiivsesti yllättynyt. Mun ihoni on vaalea ja ohut joten pienikin punoitus saa sen nopeasti näyttämään epäsiistiltä ja lyhyet yöunet jne näkyvät heti läikkinä ja harmautena jne. Tämä voide tuntuu rauhoittavan ihoa ja tasoittavan sen väriä jopa siinä määrin, että olen jo kahtena päivänä peräkkäin vakavasti harkinnut meikkipohjan jättämistä väliin. Historiallista!
Raitoja käpälään!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 14.03.13 - klo:12:41 »
Paulan Euroopan nettikaupassa RESIST-linja 15 % alessa 15. päivään asti!
Koodi DISC196 at check-out.  :)

1b F/M ii

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 16.03.13 - klo:13:15 »
Laitan tänne vähän väliaikatietoja omasta BHA-kuorintakokeilustani :) Lähtökohtina oli siis rasvainen iho (erityisesti rasvainen nenä ja otsa), jossa on paljon tukkeumaa, sekä mustapäitä että finnejä. Ei kuitenkaan mitään varsinaista aknea. Käytin alkuun liuosta kasvoilla kaksi kertaa päivässä ja nyt olen laittanut liuosta vain iltaisin.  Aluksi tuntui, että kaikki ne ihonalaiset kuonat tuli pintaan ja noin viikon verran mulla oli melkoisesti epäpuhtauksia kasvoilla. Nyt taas finnejä ei juurikaan ole mikä on todella positiivista näin lyhyellä aikavälillä! Mustapäitä on vielä paljon, mutta poskissa huokoset tuntuvat pienentyneen. Iho nyt hieman kiristelevä ja välillä on hilseileviä kohtia eli pitää muistaa kosteuttaa ja kuoria välillä myös mekaanisesti.

Selän ja rintakehän iholla mulla on myös mustapäitä ja finnejä ja selässä voisi ehkä olla jopa pientä aknen poikastakin. Kropalle olen käyttänyt epäsäännöllisemmin välillä liuosta ja välillä voidetta. Kuulemma selässä lähtee mustapäitä irti, kun vanulapulla sivelee liuosta selkään, avo siis huomasi tämän. Finnejä tulee kyllä vielä jonkin verran, mutta ne ovat enemmän pinnalla ja pienemmän kokoisia. Verrattuna siis niihin aiempiin isoihin ihonalaisiin pahkuroihin, joita selässäni oli aiemmin.

Olen kyllä oikein tyytyväinen ja kokeilut jatkuu. Ihanaa, että iho alkaa pikku hiljaa puhdistua ja toivon että parin kuukauden päästä myös mustapäitä olisi vähemmän. Varmasti tulee hankittua lisää Paulan tuotteita.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 24.03.13 - klo:14:49 »
Onko Paulan kirjoissa tietoa incien ainesosista? Tai siis arvioita kuinka haitallisia mikäkin ainesosa on? Vai löytyykö nuo netistä jostain?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 24.03.13 - klo:14:58 »
INCIt löytyvät arvioista, raaka-aineluettelo täällä:

http://www.paulaschoice.com/cosmetic-ingredient-dictionary/

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 24.03.13 - klo:15:12 »
^Hei kiitos! Just tota raaka-aineluetteloa kaipailin.

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #419 : 20.04.13 - klo:10:28 »
Olen nyt tilannut kaksi kertaa Paulalta. Ekalla kerralla RESIST Daily Smoothing Treatment with 5% Alpha Hydroxy Acid sekä sarjaan liittyvän kokeilukokopakkauksen (ja myös Balancing-sarjan kokeilupakkauksen). Ajattelin, että ihollani on ongelmana sekä hienoisesti lisääntyneet rypyt että tukkeumat ja kuvittelin, että tällä hoitaisin kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Käyttelin tuota kuukauden verran ja se oli kyllä oikein miellyttävää käytössä, mutta en huomannut minkäänlaista vaikutusta. Tokihan voi olla, että kuukausi on liian lyhyt aika, mutta jotain olisi luullut näppylöille tapahtuvan. Luultavasti käytän tuota myöhemmin vaihdellen BHA-tuotteen kanssa, mikäli tuo BHA-tuote nyt tepsii.

Tokalla kerraalla tilasin RESIST Optimal Results Hydrating Cleanserin, koska ihastuin kokeilupakkauksessa olleeseen näytteeseen tästä. Tähän olen erittäin tyytyväinen, se puhdistaa tehokkaasti, pieni määrä riittää, eikä kuivata ihoa ollenkaan.

Lisäksi halusin tehokkaamman aseen näppylöihin ja tukkeumiin, siis BHA-tuotteen, joten valitsin Skin Perfecting 2% BHA Lotion Exfoliant -tuotteen. En pitänyt aiemmin saamani näytteen geelimuotoisesta versiosta, mutta lotion on ihan oivaa. En tarvitse illalla muuta tuotetta, kun tuo lotion myös kosteuttaa hiukkasen. Tätä olen nyt käyttänyt pari päivää, joten paha sanoa tuloksista, mutta käyttö on miellyttävää ja olen tyytyväinen, että tosiaan otin tuon lotionin.

Aamulla sensijaan koetan laittaa jotain aurinkosuojaa lisäksi. Pilvisellä säällä riittää mineraalimeikki, mutta aurinkoisia päiviä varten tilasin Paulalta vielä Extra Care Moisturizing Sunscreen SPF 30+ With Antioxidants-aurinkovoiteen. Tämä on ihan ok, levittyy ihan hyvin. Iho jää vähän kiiltäväksi, mutta puuteri on keksitty. Ajattelin, että on ihan hyvä, jos aurinkovoide hoitaa kosteutuksen, koska en jaksa levittää nassuun kovin monia tuotteita kerralla.

Niissä kokeilupakkauksissa olikin valtavasti tuotteita, joita olisi pitänyt käyttää aamuin illoin - puhdistusaine, kasvovesi, happokuorinta-aine, antioksidanttimönjä, ryppyseerumi ja kosteusvoide. Yritin käyttää ohjeiden mukaisesti tuotenäytteitä, mutta oli kyllä hirveän aikaavievää ja jotenkin monimutkaista käyttää kaikki nuo töhnät naamaansa, alkoi suoraansanottuna v*tuttaa se mahdoton puunaaminen. Ei sovi mulle...  ;D

Mutta tuo Paulan kauppa toimi kyllä oikein esimerkillisen hyvin ja toimitus oli nopea. Ihan hyvä shoppailukokemus sinänsä.
« Viimeksi muokattu: 20.04.13 - klo:10:33 kirjoittanut maatis »