Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 392605 kertaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #420 : 20.04.13 - klo:16:21 »
Jonkin verran Paulan tuotteita käyttäneenä minua häiritsee tuossa Paulan ihonhoitofilosofiassa se julmetun monen tuotteen käyttö päällekkäin. Ainakaan omalle iholleni ei sovi etenkään päiväkäyttöön monen ihonhoitotuotteen kerrostaminen, kun kuitenkin ihon epätasaisen värin takia "on pakko" tehdä huolellinen meikkipohja. Meikki ei vaan pysy siistinä, jos alla on BHA, seerumi, kosteusvoide ja aurinkosuoja. Onneksi noita Paulan ohjeita ei tarvitse noudattaa orjallisesti.  ;)

Putsareista olen kokeillut Moisture Boost one step cleanseria ja Hydralight One step Cleanseria. Tuo moisture boost oli ehkä yksi huonoimmista puhdistusaineista, joita olen viime vuosina kokeillut. Iho ei todellakaan tullut tuolla puhtaaksi. Hydralight sen sijaan on yksi kaikkien aikojen suosikeistani, mutta ei mielestäni todellakaan mitenkään riittoisaa, vaikka Paula mielellään tuotteitaan sellaisina markkinoi.

Iholleni huonosti sopineita tuotteita on mm. Resist-sarjan kosteusvoide ja seerumi,jotka aiheutti kutiavaa ihottumaa (minulla on sen verran jo ikää, että kuulun ehdottomasti Resist-sajan kohderyhmään). 8% AHA geeli kuori ihoa liiankin tehokkaasti ja iho alkoi hilseillä. 2% BHA liuos tuntui iholla öljyiseltä, eikä imeytynyt hyvin. Sen sijaan 1 % BHA geeli on aivan loistokamaa. Kokeilen varmasti joskus myös 2% BHA geeliä ja Resist-sarjan päivittäin käytettävää 5% AHA kuorintaa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #421 : 21.04.13 - klo:18:05 »
En ole ymmärtänyt Paulan tuotearsenaalia ja -suosituksia minään pakkosyöttönä, heidän asiakaspalvelunsa suosittelee aina kokeilemaan, mikä yhdistelmä omalle iholle parhaiten sopii ja kehottaa pysymään siinä. Kaikille eivät esim. heidän seeruminsa käy.
Nyt olisi taas kohta tarvis uudelle seerumille, ja voisin tehdä tilauksen tuonne - ellei joku ihana juures Hesassa käy ostamassa sitä miun puolesta Love It-myymälästä...  ;) Omalle iholleni ne kaikki seerumit ovat toimineet hyvin, ja nyt tekisi mieli kokeilla uutta superkevyttä versiota.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #422 : 29.04.13 - klo:18:03 »
Kirjoitan tähänkin ketjuun, että Love it/Onyxia ei ole enää Katajanokalla. Melkein lähdin sinne itse varta vasten ostamaan tuotteita, mutta onneksi tarkistin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 29.04.13 - klo:18:11 »
Hyvä tietää. Ei-pääkaupunkilaisena en ole pysynyt asioissa perässä  ;)
Joten, nyt on kaikki PC tuotteet hankittava netin kautta...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #424 : 01.05.13 - klo:10:50 »
Mun mustapäät ei ole lähteneet BHA-liuoksenkaan avulla mihinkään, mutta finnejä on huomattavasti vähemmän. Poikaystäväni mustapäihin liuos taas tehosi melkeinpä samoin tein. Nyt hän vaatikin, että tilaan purkin myös hänelle ja Paula's Choiceen lähti jättitilaus :D
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #425 : 13.06.13 - klo:22:29 »
Viikonlopputarjous: yli 50€ tilaukset postikuluitta Paulan Eurooppa-shopissa  :)

1b F/M ii

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #426 : 18.08.13 - klo:14:34 »
Kuten aiemmassa viestissäni kirjoitin, olen käyttänyt nyt BHA 2%-kuorintaliuosta nyt varmaan puolisen vuotta, eikä mustapäilleni ole tapahtunut yhtikäs mitään. Alkuun käytin liuosta ahkerasti kaksi kertaa päivässä, mutta kun huomasin, etteivät mustapääni mihinkään katoa, olen käyttänyt liuosta vain iltaisin. Finnejä kasvoihini ei juuri ilmesty enää ollenkaan, mutta vähän niitä oli aiemminkin.

Resist Weightless Body Treatment 2% BHA
Voide, jota olen enimmäkseen käyttänyt säärille sheivausten välissä, jotta välttäisin sisäänkasvaneet karvat. Toimii ihan kivasti. Kosteuttaa siis samalla, kun kuorii. En kuitenkaan tule tilaamaan lisää, hintaa on liikaa "ihan kivalle" tuotteelle.

Skin Balancing Oil-Absorbing Mask
Tämä savinaamio polttelee kasvoilla todella paljon! En siitä syystä olekaan uskaltanut enää käyttää ja olin todella yllättynyt tuosta polttelusta. Luulisi, että jotkut markettien halpisversiot nippailisi enemmän, mutta ei. Esim. Freemanin savinaamiokaan ei tunnu polttavalta kuten tämä. En siis tule ostamaan lisää, enkä tiedä pystynkö loppuja käyttelemään.

Clear Pore Normalizing Cleanser
Tämä on myös sellainen ihan kiva-tuote. Puhdistaa kyllä kasvot kuivattamatta, mutten usko tilaavani tätä uudestaan.  Voi olla talven kuivemmalle iholle liian tymäkkää tavaraa, mutta nyt kesällä oli oikein passeli putsari. Ei oikeastaan tee huokosille mitään, vaikka niin lupaakin.

Skin Balancing Daily Mattifying Lotion
Ostin tämän lähinnä poikaystävääni ajatellen suojakertoimen vuoksi, mutta olen välillä itsekin käytellyt. En ole oikein varma mitä tuo mattifying-sana tekee tuossa nimessä, nimittäin minun ihollani se ei ainakaan toimi, vaan voide jää selkeästi tuntumaan iholle. Iho ei siis jää mitenkään erityisen limaiseksi, mutta voiteen tuntee iholla ja minulla jättää vähän kiiltoakin.

Mikähän ihme mun ihossa on, kun mikään Paulan tuote ei kunnolla toimi?
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #427 : 18.08.13 - klo:19:39 »
Minä rupesin pitkästä aikaa intoilemaan PC-tuotteista mutta sivut eivät toimi sitten millään! Ei EU-sivut eikä kansainväliset. Aloitussivun saa auki mutta tuotesivuja ei lataa ollenkaan.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #428 : 18.08.13 - klo:19:43 »
^Kokeilin äsken niin miulla toimi ihan normaalisti  :-\
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #429 : 18.08.13 - klo:20:05 »
No nyt näemmä toimii mullakin, olin liian kärsimätön kun en pariin tuntiin saanut toimimaan.  ;D

Onko tuosta EU-kaupasta huomioitava tullirajat kun jossain oli vihjailtu, että EU Shopin tuotteet tulisivat kuitenkin jenkeistä? Vai tuleeko ne nykyään EU-alueelta?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 18.08.13 - klo:20:27 »
Hollannista tulee paketti, siksi hinnatkin korkeammat... ALVit on maksettava EU-byrokratian mukaisesti.

1b F/M ii

Poissa maatis

• HAIRahtanut
« Vastaus #431 : 21.08.13 - klo:13:36 »
Päivitänpä minäkin kokemuksiani: RESIST Optimal Results Hydrating Cleanser on ollut käytössä aamuin illoin ja se on toiminut hyvin sekä ollut riittoisaa. Herneenkokoinen määrä riittää normaalisti, mutta jos on enemmän meikkiä, niin silloin parin herneen verran. Tuotahan käytetään märille kasvoille, se selittänee riittoisuuden.

Skin Perfecting 2% BHA Lotion Exfoliant toimii minullakin jotenkin. Finnejä ja pieniä kohonäppyjä on ollut paljon vähemmän kuin ennen. Sen sijaan naama pukkaa ihan entiseen malliin töhnää huokosistaan, jota sitten koetan poistella Rio ultra scraperin kulmalla painelemalla. Siis sitä tavaraa riittää ja riittää. Mutta ilmeisesti ihon tukkeutuminen sinänsä on vähentynyt, vaikka tavaran määrä ei olekaan. Aamuisin nenä ja otsa kiiltelevät rasvaisina, kun rasva on päässyt ilmeisesti vapaasti huokumaan huokosista. En kuitenkaan huomaa, että rasvoittuvuus päiväsaikaan olisi lisääntynyt.

Kesällä oli joitakin ihonhuoltovapaita viikkoja, jolloin ainoastaan putsasin ihon, mutten laittanut tuota BHA-voidetta tai mitään. Silloin kyllä paukahti sitten muutama finnikin pitkästä aikaa. Ehkä siis jatkan voiteen käyttöä, tai ehkä hankin sen nesteen - nyt kesällä voide on tuntunut jopa vähän raskaalta, vaikka keväällä tykkäsin sen kosteuttavasta fiiliksestä.

---edit: tuo öljynaama taisi sittenkin olla vain ihon reagoimista kesään. Syksyn tultua ei ole öljyisyyttä ollut enää yhtään, töhnää huokosista sen sijaan tulee edelleen. Olen käytellyt vuoron perään voidetta ja nestettä. Iho sinänsä on aika kivassa kunnossa kyllä.
« Viimeksi muokattu: 10.10.13 - klo:23:56 kirjoittanut maatis »

Poissa peachvodka

• Hiushörhö
« Vastaus #432 : 26.08.13 - klo:22:44 »
Tämmönen pieni idiootin ja tietämättömän kysymys:

Kun on noita BHA ja AHA -tuotteita, niin voiko niitä jotenkin käyttää samanaikaisesti? Esim. ensin laittaa tuota BHA voidetta ja sen jälkeen sen "päälle" AHA voidetta, tai toisinpäin? Vai hä, kuinka te käytätte niitä? ;o Kuuriluontoisesti ensin toista ja sitten toista?

Kiitos jos joku jaksaa valaista :)
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 27.08.13 - klo:00:10 »
Ohjeet löytyvät Paulan sivuilta
Exfoliants

Explaining exfoliants
Mutta lyhyesti:
Samalla kerralla ei kannata laittaa AHAa ja BHAa, mutta niitä voi käyttää esim. vuoropäivinä tai aamu/iltarutiinilla.
Itse käytän BHA-kasvovettä yleensä iltapuhdistuksessa, tosin myös aamuisin jos siltä tuntuu. AHAa käytän vain silloin tällöin tai kerran viikossa, en siis yhtä aikaa BHAn kanssa.

« Viimeksi muokattu: 27.08.13 - klo:00:12 kirjoittanut NarnianQueen »

1b F/M ii

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #434 : 29.08.13 - klo:12:18 »
Paula's Choicella -20% kaikki kosteusvoiteet joissa ei ole aurinkosuojaa.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett