Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 426577 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #555 : 26.04.14 - klo:00:31 »
^ Resist Weekly Resurfacing Treatment with 10% AHA -nestettä neuvotaan käyttämään iltaisin - seuraavana aamuna voi sitten taas käyttää muuta haluamaansa kuorintaa, jos siltä tuntuu. BHA-nestettä neuvotaan käytettäväksi kerran tai kahdesti vuorokaudessa, joten sen kohdalla ei kai Paula's Choicen mukaan ole suuremmin merkitystä, käyttääkö aamulla vai illalla. Moni varmaan silti käyttää näitä molempia mieluummin illalla, kun iho saa sitten yön ajan olla suojassa auringolta ym. rasittavalta. Hapot taitavat kuitenkin toimia ihan hyvin sekä päivän että yön aikana, joten varmaankin noita kuorintoja voi oikeasti käyttää ihan milloin haluaa ja iho kestää. Joku varmaan tietäisi tästä enemmän, en ole itse suuremmin perehtynyt, mutta myös Paulan verkkosivuilta löytyy tietoa kuorintojen käytöstä - siellä on niitä infoartikkeleita tuotetietojen lisäksi, jos vaan englanti taittuu. Ja oletpa nyt tosiaan ainakin tilannut kattavan valikoiman normaalin/seka/rasvaisen ihon kosteusvoiteita, niin eipä jää mikään mietityttämään!  :)
1cFii, oma väri.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 26.04.14 - klo:01:09 »
^ Kiitos jälleen vastauksesta!

Tosiaan kosteusvoiteet ovat aina aiheuttaneet päänvaivaa, kun iho rasvoittuu niin helposti. Lähes kaikki rasvaiselle ihollekin suositellut voiteet saa naamani kiiltämään ihan hirvittävän paljon päivän mittaan. Jopa juureksien kehuma Avène Cleanance Anti-Shine regulating lotion oli aivan liian tuhti kosteusvoide, ei pysy meikki naamassa, jos tätä laitan alle ::). Käytinpä siis loput yövoiteena.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 26.04.14 - klo:02:34 »
^ Tämä nyt ei sinänsä liity Paula's Choiceen, mutta mulla on aina ollut ihan sama ongelma kosteusvoiteiden kanssa, ja olen käyttänyt myös juuri tuota Avènen Cleanance-sarjan kosteusvoidetta huonolla menestyksellä. Mulla se kiilsi ihan hulluna, sen lisäksi että tuntui ärsyttävän ihoa (vahva hajustus haittasi myös!), eikä kuitenkaan edes kosteuttanut tarpeeksi. Taisi myös rullautua ikävästi meikin alla. Paulan Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator on varmaankin paras tähän mennessä kokeilemani kosteuttaja siltä osin, miltä ihon pinta päivän mittaan tuntuu ja näyttää: ei ylimääräistä kiiltoa, vaan raikas ja sileä, terveen näköinen ja tuntuinen pinta. Vaikka en viime aikoina olekaan hankalan ihotilanteen vuoksi voinut tuota Hydratoria käyttää, se on mulla koko ajan kuitenkin päivittäisten tuotteiden seassa odottamassa. Aika älytöntä, mutta Paulalta mulle ovat tosiaan sopineet monet eri kosteusvoiteet, vaikka esim. apteekkikosmetiikasta yhtään mikään ei ole samalla tapaa täyttänyt odotuksia, ja mä olen kokeillut kaikkea rasvaisen/akneihon tuotteista kuivan/atooppisen ihon tuotteisiin.
1cFii, oma väri.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #558 : 26.04.14 - klo:20:24 »
Tänään oli kokeilussa Hydralight Moisture-Infusing Lotion. En kyllä pitänyt ensivaikutelmasta. Jätti jotenkin nahkean ja kiiltävähkön pinnan, jota hieman kummastelin, sillä on kuitenkin rasvaiselle iholle tarkoitettu. Päivän mittaan naamakin kiilsi pahemmin kuin sen Resist Anti-Age voiteen kanssa. En tosin käyttänyt tänään kasvovettä, liekkö vaikuttaa miten paljon lopputulokseen.

Ei jatkoon!

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #559 : 26.04.14 - klo:22:54 »
Noniin, tanaan saapuivat kauan odotetut tuotteet ja paasin testaamaan :) Pesin ihoni normaalisti ja nyt kaytin Nip+fab glycolic acid puhdistusainetta ja Lumenen kasvovetta. Paalle sitten Resist Ultra Light Serumia ja sen jalkeen BHA 2% liquidia ja sitten kosteusvoide. Tuo Resist serum on aika nestemaista ja saa olla varovainen ettei tule liikaa, varsinkin kun purkkikin on aika pieni. Seerumi ei tuntunut mitenkaan erityiselta iholla, se humahti ihoon nopeasti ja jatti ihan kivan pinnan. Tuote ei tuoksunut miltaan. Tuo BHA 2% on ihanan iso purkki ja tuo varmaan kestaa aika pitkaan. Sita levitin kevyesti iholle ja heti iholle kosketuksiin tullessaan hieman kihelmoi, mutta hyvin pienesti ja loppui varsin nopeasti. Levitin paalle Avenen kosteusvoiteen.

Mielenkiinnolla odotan mita tuloksia tulee :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #560 : 26.04.14 - klo:23:52 »
Eikö paketin mukana tullut käyttöohjeita? BHA samoin kuin AHA (oli se nesteenä tai lotiona) kuuluu levittää mieluiten putsarin/kasvoveden jälkeen, antioksidanttiseerumi ja kosteusvoide sen jälkeen.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 27.04.14 - klo:00:26 »
Eikö paketin mukana tullut käyttöohjeita? BHA samoin kuin AHA (oli se nesteenä tai lotiona) kuuluu levittää mieluiten putsarin/kasvoveden jälkeen, antioksidanttiseerumi ja kosteusvoide sen jälkeen.

Kiitos vinkista! Olihan siella joku lappu mutta en sita innostuksissani tietenkaan lukenut :) no hiomenna laitetaan toisin pain :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 27.04.14 - klo:00:51 »
Tänään oli kokeilussa Hydralight Moisture-Infusing Lotion. En kyllä pitänyt ensivaikutelmasta. Jätti jotenkin nahkean ja kiiltävähkön pinnan, jota hieman kummastelin, sillä on kuitenkin rasvaiselle iholle tarkoitettu. Päivän mittaan naamakin kiilsi pahemmin kuin sen Resist Anti-Age voiteen kanssa. En tosin käyttänyt tänään kasvovettä, liekkö vaikuttaa miten paljon lopputulokseen.

Ei jatkoon!

Kyllä kasvovesi voi tosiaan vaikuttaa tuntumaan, mutta ei minulla ainakaan Paulan seka/rasvaisen ihon kasvovedet ole hirveästi sitä muuttaneet. Ehkä jotkut hoitavammat tekisivät enemmän eroa. Minusta Hydralight -sarjan kosteusvoide on tosiaan enemmän sellainen normaalin/sekaihon lotion kuin pinnalta kovin öljyisen ihon kosteuttaja. Resist-sarjan Hydrator ja Skin Balancing -sarjan geeli ovat ne Paulan kevyimmät kosteuttajat, ja parempia sellaiselle iholle, joka alkaa pahasti kiiltää päivän aikana. SB-geeli on vielä paljon Resist ... Hydratoria kevyempi - mulle sitten jo liian kevyt, mutta monelle öljyiselle iholle varmasti juuri sopiva. Hydralightin kohdalla taidetaan ohjeistaakin, että se sopii myös niille normaali/kuivaihoisille, jotka haluavat hyvin kevyen kosteusvoiteen. Itse kyllä tykkään siitä superrasvaisella mutta todella pintakuivalla (ja se ruusufinni...) ihollani, mutta kyllä se minunkin ihollani on yleensä kuultavampaa kuin nuo toiset.
1cFii, oma väri.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 27.04.14 - klo:01:19 »
Muakin alkoi kiinnostaa nämä Paula's choicen tuotteet. Myydäänkö näitä ollenkaan Suomessa ja jos, niin mistä voisi löytää jonkin luettelon, josta voisi löytää saatavuuden omalla paikkakunnalla? Googlettelu ei tuottanut tulosta.

Mulla on ollut teininä akne ja myös aikuisiän akne pari vuotta sitten ja nyt viimeisen vuoden aikana iho on ollut jo paremmassa kunnossa. En oikein tiedä, voiko enää puhua aknesta vai onko ihoni vain epäpuhdas. Finnejä ja mustapäitä tulee etenkin menkkojen aikaan ja finnejä muodostuu poskille, ohimoille ja leukaan. T-alue ja posket rasvoittuvat jonkin verran, suun ympäristön iho taas on hilseilevän kuiva. Jonkin verran on jäänyt pieniä arpia aknesta ja iho on epätasaisen värinen. Oon käyttänyt NeoStratan putsaria ja kosteusvoidetta vajaa 3kk, molemmat sisältävät AHA:a. En kuitenkaan oo varma, ovatko nuo hirveästi vaikuttaneet ihoni kuntoon, siksi kiinnostaisi kokeilla noita Paula's choicen tuotteita, mutta en tiedä, mitä niistä kannattaisi testata.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 27.04.14 - klo:02:50 »
^ Mä olen ainakin siinä käsityksessä, että Paula's Choicea voi ainoastaan tilata netistä: http://www.paulaschoice-eu.com/ . En tiedä, käyttävätkö jotkut yksityiset kosmetologit tms sarjaa, joilta sitten saisi myös ostaa tuotteita.

Epäpuhtaalle mutta kuivuudesta/hilseilystä kärsivälle iholle kannattaa kokeilla esimerkiksi sekaiholle tarkoitetun Skin Balancing -sarjan tuotteita sekä jotakin BHA-tuotetta (esim. Skin Perfecting 2% BHA Liquid). Jos iho tykkää AHA:sta, niin miksei sellaistakin BHA-tuotteen kanssa vaihdellen. Jos haluaa erityistä anti-aging-tehoa (tai vain erityisen virkistävää tuntua), niin Resist-sarjasta epäpuhtaalle sekaiholle sopivat Ultra-Light Super Antioxidant Concentrate Serum -seerumi ja Anti-Aging Clear Skin Hydrator -kosteusvoide. Myös Hydralight-sarja on normaalista rasvaiselle iholle tarkoitettu, mutta ei ehkä palvele sekoilevaa sekaihoa (tuntuvasti sekä epäpuhtauksia että hilseilyä) yhtä hyvin kuin Skin Balancing.
1cFii, oma väri.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 27.04.14 - klo:12:22 »
Kiitos paljon vastauksesta evergreen!  :) En ole niinkään huolestunut ihon vanhenemisesta, ikää on 31v. Ennemminkin haluaisin finnit ja arvet pois.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 27.04.14 - klo:13:20 »
^ Eipä mitään! Ne Resist-sarjan tuotteet ovat muuten siis erityisen hyödyllisiä myös aknesta kärsineille. Esimerkiksi Anti-Aging Clear Skin Hydrator on nimenomaan tehty näppyjä ehkäisemään ja niiden jättämiä jälkiä häivyttämään. Resist-tuotteet pyrkivät tasoittamaan/kirkastamaan ihon sävyä ja kiinteyttämään, eikä sitä varten tarvitse olla huolissaan vanhenemisesta, vaan sehän on avuksi juuri erilaisten jälkien häivyttämisessä ja laajentuneiden huokosten ja näppyjen ehkäisyssä. Ja ne pari tuotetta ovat tosiaan nimenomaan rasvaiselle ja epäpuhtaallekin iholle suunnattuja, ja monen hyvinkin nuoren suosikkeja. :)
1cFii, oma väri.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 28.04.14 - klo:13:41 »
Eilisen Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel -kokeilun jälkeen totesin, että se on tosiaan liian kevyt kosteutukseltaan. Iho on alkanut kärsiä taas pienestä pintakuivuudesta, joten iho jäi muutamista kohtaa hilseilemään. Tämä olisi varmasti muuten ihan hyvä, ellei tuota pintakuivuutta olisi.

Tänään vuorossa Hydralight Shine-Free Daily Mineral Complex SPF 30. Oli todella valkoista ja aurinkorasvamaisen näköistä (no ylläri sinänsä :D), pelkäsin sen jäävän valkoiseksi kerrokseksi naamallekin, mutta kyllä se siitä sulautui, kun levitti kunnolla. Jätti kevyesti kiiltävän pinnan, mutta meikkivoide+puuteri kombon jälkeen näytti ihan hyvältä. Katsoo nyt sitten, miten alkaa päivän mittaan rasvoittumaan. Kosteutusteho oli hyvä, eilen tarvitsin toista kosteusvoidetta Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gelin tueksi niihin hilseileviin kohtiin, tänään ihan samaan tapaan hilseilevät kohdat eivät kaivanneet lisäkosteutusta tuon Hydralight Shine-Free Daily Mineral Complex SPF 30:in lisäksi.

Kosteusvoiteen alle kokeilin myös Skin Perfecting 2% BHA Liquidia, en malttanut enää viivytellä sen kokeilua. Veikkaan, että tämän tuotteen hienous tulisi esiin vasta viikon-parin käytön jälkeen, kun ei ensimmäisellä käyttökerralla tee silminnähden mitään ihmeellistä iholle. Kaipa se auttoi noihin hilseileviin kohtiin, mutta en osaa sanoa muuta ensimmäisen kokeilun jälkeen.

Olen tässä nyt pari päivää kokeillut näitä sampleja, ja ihmetyttää, miten ihoon on pukannut muutamia pieniä näppyjä juuri tässä parin päivän aikana. Ei onneksi mitään isoja, mutta ainakin viisi pientä näppyä on ilmaantunut naamalle. Hmph. :-X Saattaa kyllä yhäkin johtua siitä, etten ole kuorunut ihoa yhtä säännöllisesti kuin ennen, kun tuo Garnier Pure 3-in-1 salisyylihappoa sisältävä kuorinta on loppunut jo aikaa sitten, enkä ole muuta kuorintaa käyttänyt sen loputtua. Normaalisti käytin tuota n. 3-4 kertaa viikossa.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #568 : 28.04.14 - klo:16:02 »
Olen tässä nyt pari päivää kokeillut näitä sampleja, ja ihmetyttää, miten ihoon on pukannut muutamia pieniä näppyjä juuri tässä parin päivän aikana. Ei onneksi mitään isoja, mutta ainakin viisi pientä näppyä on ilmaantunut naamalle. Hmph. :-X Saattaa kyllä yhäkin johtua siitä, etten ole kuorunut ihoa yhtä säännöllisesti kuin ennen, kun tuo Garnier Pure 3-in-1 salisyylihappoa sisältävä kuorinta on loppunut jo aikaa sitten, enkä ole muuta kuorintaa käyttänyt sen loputtua. Normaalisti käytin tuota n. 3-4 kertaa viikossa.

Monen uuden tuotteen kokeileminen lyhyellä aikavälillä voi kyllä aika helposti tuottaa vähän reaktioita iholla, näppyjäkin, vaikkei mikään välttämättä olisi ihoa tukkivaa. Ja kun PC:n tuotteissa on aika paljon ainesosia, joiden on tarkoitus vaikuttaa ihoon, niin ne varmaan aiheuttavat alkuun monien iholla enemmän reaktiota kuin simppelimmät perustuotteet. Se onkin sinänsä vähän kaksijakoista, että kuinka hyvin PC:n tuotteet esimerkiksi herkälle iholle sopivat; toisaalta hajusteettomina, väriaineettomina ja (enimmäkseen) alkoholittomina paremmin kuin suurin osa kosmetiikasta, mutta toisaalta niillä pyritään kuitenkin vaikuttamaan ihoon enemmän kuin tyypillisillä herkän ihon "neutraaleilla" tuotteilla, joten ne saattavat ainakin alkuun tuntua aika ärhäköiltä.

Noista tuotteista, joita olet kokeillut, se Skin Balancing -sarjan geeli on sellainen, josta useampikin arvion kirjoittanut kertoo saaneensa ärsytystä ja pieniä näppyjä. Se tietty koskee vain pientä osaa käyttäjistä, mutta jos joku tuote tuntuu suoranaisesti aiheuttavan iholle ongelmia, niin saattaisin ekana testata siltä osin paremmin tuota. Jotkut uskovat ongelmaksi vehnänalkioöljyn, jota tuossa geelissä on pieni pitoisuus, itse veikkaan että usealle voi olla isompi ongelma säilöntäaineena käytetty formaldehydinvapauttaja (diazolidinyl urea), vaikka sitä varmasti vain hyvin vähän tuotteessa onkin. Mulla se geeli kirvelee vähän silmiä, vaikkei lähellä kävisikään, ja vaikka se muuten on kivan tuntuinen tuote.
1cFii, oma väri.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #569 : 28.04.14 - klo:17:07 »
Olen nyt pari paivaa kayttanyt tuota BHA 2% liquidia ja Resist Ultra Light Serumia ja ehka kuvittelen, mutta tuntuu etta iho on oikeasti paljon paremman nakoinen kuin pari paivaa sitten! Ei ole hilseillyt, vaan iho tuntuu tasaisemmalta, paremman variselta ja sileammalta. Jotenkin naytan tosi freesilta. :D Todellakin jatkan kayttoa, katsotaan paranevatko tulokset tasta viela.  :T