Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 419409 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #570 : 28.04.14 - klo:17:07 »
Olen nyt pari paivaa kayttanyt tuota BHA 2% liquidia ja Resist Ultra Light Serumia ja ehka kuvittelen, mutta tuntuu etta iho on oikeasti paljon paremman nakoinen kuin pari paivaa sitten! Ei ole hilseillyt, vaan iho tuntuu tasaisemmalta, paremman variselta ja sileammalta. Jotenkin naytan tosi freesilta. :D Todellakin jatkan kayttoa, katsotaan paranevatko tulokset tasta viela.  :T
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 01.05.14 - klo:10:14 »
Huh nyt on kylla loytyneet oikeat tuotteet! En tieda miten hehkuttaisiin, mutta tana aamuna kun herasin, niin iho on oikeasti paremman nakoinen kuin se on ollut varmaan 5 viiteen vuoteen, ehka enemmankin. Niin silea, helea, tasaisen varinen, pehmea, kimmoisa...aivan mieleton! Olen kokeillut elamassani aivan kaikkea ja oikeasti olen jo vuosia luullut ettei ihonhoidolla voi tehda mitaan iholle, koska en ole koskaan nahnyt minkaan tuotteen kanssa mitaan sellaisia vaikutuksia etta voisin olla 100% varma etta se toimii. No nyt.... :l :T Olen oikeasti vahan jarkyttynyt jopa miten nopeassa ajassa ihoni muuttui.

Olen myos pitkaan karsinyt otsassani olevasta rypysta, joka on ollut siina vuosia. Olen kironnut sita ja miettinyt etta ehka paasen siita eroon vasta jos laitan joskus 40v botoxia...No nyt olen aivan varma, etta tuo juonne on kadonnut lahes totaalisesti, pieni viiva viela nakyy mutta se on todella paljon pienempi, huomaamattomampi ja otsan iho nayttaa todella silealta ja hyvalta ja aivan vauvan iholta ilman mitaan huomattavia ryppyja. :o Olen aivan allistynyt miten mikaan ihonhoitotuote voi tehda nain paljon eroa ihoon!

Nyt haluaisin tilata ihan koko sarjan vain Paulan tuotteita ja varmasti niihin nyt vaihdankin pikkuhiljaa kaiken.  :T
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 01.05.14 - klo:10:48 »
Onko noissa AHA-tuotteissa tuolla koostumuksella väliä toimivuuden kannalta? Mietin tässä AHA:n lisäämistä vielä ihonhoitoon, koska iho varmaan kaipaisi sellaista tasoittavaa tuotetta. Mutta mulla on helposti rasvoittuva iho, joten onko tuo Resist-sarjan Treatment AHA ennemminkin kuivan ihon tuote? Kun Paulalta löytyy myös Skin perfecting AHA Gel Exfoliant, jonka puoleen oon nyt kallistumassa. Mulla ei tosiaan kuivuudesta oo tarvinnut ihon kanssa kärsiä. Niin ja AHA:n käytöstä vielä: onko sitä järkeä käyttää BHA:n kanssa yhtä aikaa, vai pitäisikö tehdä ennemmin niin, että toinen aamulla ja toinen illalla?

v Ah, niinhän mä muistelinkin täältä lukeneeni. Ei vaan osunut silmään tuo. Thanks!
« Viimeksi muokattu: 01.05.14 - klo:13:18 kirjoittanut keesha »
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 01.05.14 - klo:15:23 »
Mutta mulla on helposti rasvoittuva iho, joten onko tuo Resist-sarjan Treatment AHA ennemminkin kuivan ihon tuote? Kun Paulalta löytyy myös Skin perfecting AHA Gel Exfoliant, jonka puoleen oon nyt kallistumassa.

Tarkoitatko Daily Smoothing Treatment with 5% AHA:ta vai Weekly Resurfacing Treatment with 10% AHA:ta? Ainakaan Weekly AHA ei ole erityisesti kuivan ihon tuote, vaan sopii ihan kaikille ihotyypeille. Mullakin on rasvainen iho, ja tykkään tuon koostumuksesta kovasti. Se on samankaltainen viskoottinen neste kuin Skin Perfecting 2% BHA Liquid, joten se menee oikein kivasti melkeinpä minkä tahansa tuotteen alla, jos jotain kosteutusta/seerumia käyttää. Siitä ei juuri jää muuta tuntua iholle kuin kosteus. :)

Se Daily-vaihtoehtokin kyllä lupaa olla kaikille ihotyypeille, mutta kyllä tuo Weekly on minusta kevyemmän koostumuksensa takia helpompi vaihtoehto rasvaisemmalle iholle. Dailystä mulla ei ole itselläni kokemusta.
1cFii, oma väri.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 01.05.14 - klo:15:47 »
^ Ok, kiva tietää. Juuri tuota 10% Weekly Treatmentia tarkoitin. Nyt kun vertailin noita incejä (8% ja 10%), niin tuo 10% kyllä vaikuttaisi sittenkin paremmalta. Jos se koostumuskin kerran on sellainen kevyt, niin sit taidankin ostaa sitä. Harmi kun se on kalliimpaa myös. ::)

Käytätkö muuten evergreen tuota 10% AHA:aa miten usein? Mulla on siis rasvoittuva ihotyyppi ja joskus, mutta nykyään aika harvoin tulee ihonalaisia patteja lähinnä leukaan tai otsalle. Mutta kun ne paranee niin hemmetin hitaasti! Ärsyttää tuo punoitus ennen kaikkea ja muutenkin ihon pinnan epätasaisuus.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 01.05.14 - klo:19:12 »
^ No just nyt en voi käyttää oikein mitään, kun sain ihoni retinoliseerumilla ihan hajalle... Mutta jos tilanne olisi normaali (eli mun ihon kohdalla yhä huono, mutta vähän vähemmän hirveä kuin nyt), niin käyttäisin tuota 10% AHA-nestettä suunnilleen kerran viikossa. Olen kokeillut tiheämmässäkin tahdissa, ja huomannut, että oma ihoni kestää sen käyttöä noin neljän päivän välein, mutta tämähän on ihan yksilöllistä. Weekly AHA on tosiaan kallista, mutta on se myös tosi riittoisaa. Käytän sitä itse vielä ihan käsin, ilman vanulappua, niin ei mene mitään hukkaan.

Niihin pahkuroihin minulla ei kyllä AHA auttaisi, vaan ainoastaan vahva BHA. AHA voi jopa aiheuttaa (tai ehkä ennemmin 'edesauttaa') paukamia, jos sitä käyttää liikaa tai jos ei ole ensin hoitanut tukkeutuneita huokosia parempaan kuntoon BHA:lla. Yleensäkin AHA:sta on siis eniten apua kuivalle ja ikääntyneelle iholle, ja noihin mainitsemiisi ongelmiin tepsii paremmin BHA. Onko sulla siis käytössä BHA? Kyllä AHA:stakin voi siis ehdottomasti myös rasvaiselle iholle olla hyötyä, etenkin jos iho on paksuuntunut, mutta paukamia ja punoitusta varten kannattaa kyllä ensin olla käytössä tarpeeksi tehokas BHA.
1cFii, oma väri.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 01.05.14 - klo:19:34 »
^ Äh, kirjoitin varmaan vähän huonosti tuon edellisen selonteon. Siis en olekaan käyttämässä AHA:aa noiden epäpuhtauksien hoitoon enkä pateille. Mulla on käytössä päivittäin se 2% BHA Liquid siihen. AHA:aa ajattelin siis käyttää, että saisin ihosta tasaisemman ja tasavärisemmän. Nuo pattien aiheuttamat punoitukset on siis tosi hitaita haalistumaan (vaikka parantuneita olisivatkin). Varsinkin tuossa otsalla ja poskipäivässä iho tuntuu jotenkin paksuuntuneelta, ja vaikka käytän kerran viikossa myös fyysistä kuorintaa, niin se ei tunnu riittävän tehokkaalta.

Mut oisko tuon AHA:n tilalle sit joku muu vaihtoehto? En ole oikein törmännyt vielä mihinkään joka vaikuttaisi toimivalta. Mutta toisaalta mulla ei ole Paulan tuotteista muuta kuin se BHA käytössä. Se ei kyllä liiemmin ole punoituksiin ainakaan mulla auttanut edes. Siihen se kyllä auttaa, että ihohuokoset on pienentyneet ja epäpuhtauksia tulee aika vähän. Mut sit kun niitä tulee, niin tosiaan se punotus...

v Kiitti neuvoista, pitää varmaan testerit otaa noista mitä vinkkasit samalla jos tilaan sen AHA:n. :)
« Viimeksi muokattu: 01.05.14 - klo:21:14 kirjoittanut keesha »

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 01.05.14 - klo:21:12 »
^ Okeeei, ymmärrän!  :) Kyllä sun sitten voisi olla ihan hyvä käyttää myös AHA:ta, ja se Weekly on tosiaan hyvin samankaltaista kuin tuo käyttämäsi BHA-neste, joten se varmastikin sopisi hyvin. Mekaanisista kuorinnoista voi kyllä ihan hyvin luopua kokonaan, jos ottaa käyttöön tehokkaan AHA:n.

Suosittelisin kokeilemaan noiden kuorintojen lisäksi jotain c-vitamiinituotetta. Paulan Resist-sarjan normaalista rasvaiselle iholle sopivat Ultra-Light-seerumi ja Anti-Aging Clear Skin Hydrator ovat monelle suuri apu juuri siinä värin tasoittamisessa ja näppyjen jättämien jälkien haalistamisessa. Ne myös tekevät ihon pinnasta ihan tuntuvasti sileämmän ja auttavat ehkäisemään epäpuhtauksia (tämä on sekä PC:n lupaus että oma kokemukseni, muidenkin kokemuksia löytyy ylempää). Harkitse vaikka testereiden tilaamista!
1cFii, oma väri.

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 01.05.14 - klo:23:18 »
Harmi, että tuo BHA 2% Liquidin näyte oli sen verran pieni, ettei oikein kerennyt antaa mitään tuloksia muutamalla kokeilukerralla. Äsken kokeilin tuota AHA 10% treatmentia, se ainakin ihan tuntui iholla!

Muuten, onko kellään kokemusta Paula's Choicen meikeistä?

Muoks. Niin ja mitä eroa tuolla Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliantilla ja CLEAR Regular Strength Anti-Redness Exfoliating Solution With 2% Salicylic Acid:lla on? Onko BHA siis sama asia kuin salisyylihappo?
« Viimeksi muokattu: 01.05.14 - klo:23:23 kirjoittanut caessa »

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 02.05.14 - klo:02:58 »
^ Joo, BHA on salisyylihappo. Skin Perfecting 2% BHA Liquid on samaa ainetta kuin CLEAR-sarjan Extra Strength -neste, ja se CLEAR-sarjan Regular Strength eroaa näistä sekä koostumuksen puolesta että tehossa (korkeampi pH -> BHA:lla vähemmän tehokas vaikutus). Käytännössä se Regular Strength -neste on noita kahta muuta nestettä ohuempaa ja vetisemmän tuntuista. Se on siis iholla vielä kevyempi ja huomaamattomampi kuin nuo toiset. Toisaalta se sitten kuluu (ainakin minusta) nopeammin, kun sitä joutuu annostelemaan vanulapun kautta, kun se on niin ohutta. Itse en myöskään koe sitä tarpeeksi tehokkaaksi, mutta sehän sitten riippuu tietenkin käyttäjästä. Minusta noissa CLEAR-sarjan kuorinnoissa on vielä sekin huonoa, että pullon korkki ei ole pitävä, ja korkin alta valuu annostelun jälkeen korkin sisään joutunutta nestettä. Eivät siis sovellu esimerkiksi reissulle mukaan. Jotkut muutkin ovat tästä kommenteissaan Paulan verkkosivuilla maininneet. Voisin suositella Regular Strengthiä sellaiselle, joka kokee nuo toiset nesteet liian tahmaisiksi tai vahvoiksi, mutta jos Skin Perfecting 2% BHA Liquid tuntuu ihan sopivalta, niin menisin kyllä noista mainituista syistä sillä!

Se 10% AHA on tosiaan ihan "tuntuvasti" tehokasta, mutta sehän onkin sitten sellainen kerran-pari viikossa käytettävä tehotuote. Vaikka se 2% BHA Liquid on PC:n vahvin BHA-koostumus, niin se on silti tarkoitettu sopivaksi jopa kahdesti päivässä, joten sen voi odottaakin olevan vähän vähemmän ärmyä, jos nyt eri kuorintoja voi tässä mielessä verrata. Ehkä BHA on muutenkin vähän hellempää useimpien iholla. Varmasti kuitenkin saisit BHA-nesteellä tuloksia pidemmässä käytössä! :)
1cFii, oma väri.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 02.05.14 - klo:09:55 »
^ Heh, sun pitäisi oikeasti alkaa pitää vaikka jotain blogia aiheesta. ;D Voisit pytää Paulalta hieman sponsorointia! Susta on varmasti ollut monelle jo apua tässä ketjussa. Musta tuntuu, että nuo Paulan tuotteet kiinnostaa monia, mutta onhan siinä aikamoinen tuoteviidakko läpikahlattavaksi, varsinkin kun yhdelle iho-ongelmalle löytyy niin monta tuotetta. Toki se on plussaa, kun saa tilata niitä näytteitä. Mutta silti kivempaahan se on kuulla jos jollain on tietoa/kokemusta asiasta.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #581 : 02.05.14 - klo:13:20 »
Mäkin innostuin tilaamaan Paulalta sen 2% BHA Liquidin sekä näytteitä kosteusvoiteista ja kasvovesistä... sinkki on mulla auttanut huomattavasti ihon kuntoon, mutta ajattelin tehostaa ihonhoitoa BHA:lla. En ole ennen kokeillut mitään BHA-juttuja, joten jännityksellä odottelen miten vaikuttaa omaan ihooni.

Pistin tilauksen menemään viime viikolla ja odottelin että olisi jo tullut, mutta tietenkin tyhmä vappu pisti taas postin pysähdyksiin pariksi päiväksi niin eipä ole kuulunut... no, ehkä maanantaina sitten...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 02.05.14 - klo:14:07 »
Samaa mieltä keeshan kanssa! ;D

Pakko tulla nopeasti mainitsemaan, että tänä aamuna iho oli ihanan pehmeä ja näpyistä jääneet punoitukset olivat neutralisoituneet, ihan mahtava juttu. :)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 02.05.14 - klo:21:27 »
Tosi kiva kuulla niin monien saaneen hyviä tuloksia aikaan! Mä olen ollut ihan hirveän ihohajotuksen keskellä siitä asti kun kokeilin pidempään retinoliseerumia (SB). Menin vielä testaamaan sitä myöhemminkin uudelleen ilman kuorintojen käyttöä, ihan siltä varalta että kuorinnat olisivat olleet syynä aiempaan reaktioon, mutta ihan yhtä kamalaa se seerumi oli yksinäänkin. Ei se vaan taida sopia mulle. Moisture Boost -putsarikaan, johon ehdin jo ihastua, ei ole pidemmässä käytössä kuitenkaan sopinut, vaan ainoa mitä iho nyt sietää on Skin Balancing -putsari. Taitaa iho ärtyä rasvasta pahasti, ja kaikki on pestävä kunnolla pois.

Olen myös pyörittänyt kokeilussa jokaista PC:n kasvovettä paitsi Resistiä, ja mikään ei sovi tässä tilanteessa. Kaipa ne nestemäiset tuotteet imeytyvät liiaksikin näin rikkinäiseen ja ärtyneeseen ihoon. Naama kuivui niin pahasti, että paksummat kasvovoiteet tuntuivat olevan tarpeen, mutta eipä niitäkään pystynyt pitkään käyttämään - ilmeisesti kaikki ihoa hoitava tai "hauduttava" aiheuttaa nyt ongelmia (vaikkei huokosia tukkisikaan), vaikka kuinka kosteutta ja paikkausta tarvitsisikin. Tällä hetkellä ainoa siedettävä setti on Skin Balancing -putsari ja (vähän yllättäen, kun ei ihan herkimmälle iholle ole) Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator, kerran päivässä väliin BHA Liquid. Tämäkin jättää kyllä hilseilyä ja kiristelyä, mutta enempää tuotteita iho vaan ei tunnu kestävän.

Eniten on kyllä ikävä kasvovesien antamaa kosteutta - mä en ole koskaan saanut ihoa tarpeeksi kosteutetun tuntuiseksi muuten kuin kasvovesien avulla. Ihmisten kuulee jatkuvasti kutsuvan kasvovesiä tarpeettomiksi, ja itsekin olin sitä mieltä aina kunnes kokeilin PC:n kasvovesiä, mutta kyllä ne tosiaan ovat ihan verrattoman hyvä tapa saada ihoon kosteutta. Tietenkin ne hyvät tuotteet ovat sitten harvassa. Useimpien kasvovesien incit tuntuvat menevän tyyliin "vesi, yksi tai kaksi humektanttia, säilöntäaine heti listan alkupäässä ja perässä vielä muutama ärsyttävä aine". Ei se nyt hirveä ihme tietenkään ole, ettei sellaisten kanssa näe mitään huikeita vaikutuksia iholla.

Huoh. Tämä nyt oli tällaista turhaa läpinää, mutta tosi kiva joka tapauksessa kuulla monia positiivisia kokemuksia.  :) Ai niin ja joo, omakin PC:n tilaus on ollut vapun yli jumissa ja viivästyi taas seuraavaan viikkoon. Jostain syystä viime pakettini ovat taas tulleet Saksan DHL:n toimittamina tavanomaisen Alankomaiden Postin sijaan, ja kesto on joka kerta melkeinpä kaksinkertainen - ei pisteitä DHL:lle.
« Viimeksi muokattu: 05.05.14 - klo:17:31 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #584 : 03.05.14 - klo:11:07 »
^Geeli ainakin mulla. Käyttelen sitä ihan surutta vartalollekin kun tuntuu, että se ehtii homehtua pulloon ennen loppumista.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)