Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 419235 kertaa)

grove

• Vieras
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #60 : 22.04.07 - klo:15:25 »
^^ Periaatteessa geelistä ja liuoksesta BHA imeytyy tehokkaammin ja nopeammin kuin voiteesta, ja myös säännöllisen käytön kannalta ne tod.näk. alkavat vaikuttaa nopeammin. Toisaalta ne voi myös aiheuttaa hilseilyä helpommin kun niitä tulee keveinä helposti käytettyä enemmän. Makuasia se tietty myös on ja  siitä kiinni että minkälaiseen ”rutiiniin” BHA-tuotteen käytön lisää. Niinku aiemmin jo sanoin ni esim. itse käytän sen 2% lotionin sijaan mieluummin sitä 2% nestettä ja tarvittaessa jotain muuta voidetta vähän ajan päästä sen päälle. Kannattaa kokeilla mikä parhaalta tuntuu.

PC:n sivujen frequently asked questions -osiosta:

What's the difference between the various 1% and 2% BHA products?

The 1% Beta Hydroxy Acid Lotion is in a light lotion base that dries to a matte finish and the 2% Beta Hydroxy Acid Lotion is in a creamier base that still feels light on the skin yet also moisturizes. These are best for normal to dry or combination skin types with mild to moderate breakouts and blackheads.

The 1% Beta Hydroxy Acid Gel and 2% Beta Hydroxy Acid Gel are water-based silky finish formulas that are best for those with normal to oily or combination skin prone to blemishes and blackheads. They absorb quickly and are barely felt on the skin.

The 2% Beta Hydroxy Acid Liquid is a clear liquid that contains a slip agent to enhance the penetration of the salicylic acid, while keeping the skin soft and smooth. It is best for someone with normal to very oily skin with stubborn breakouts or blackheads.

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #61 : 22.04.07 - klo:17:14 »
Kiitos vastauksista! Minulla on pintakuiva sekaiho, joka yleensä kesii ihan hirveästi kaikista rasvaisten ihojen voiteista. Luulen, että tuo Lotion olisi mulle siis paras, sillä se on ilmeisesti hellävaraisin. Mutta kun kuitenkin tilaan sieltä ensin vain näytteitä, niin samahan se olisi kokeilla vähän myös noita kahta muuta, vaikkakin tuo Liquid kuulostaa mulle ehkä turhan tujulta.

Olen siis miettinyt, että jos kokeilisin edes muutaman näytteen verran näitä BHA-aineita, vaikka aiemmin muuta uhosinkin :D Ompun kokemukset oli vaan niin hyvät :)

omppu

• Vieras
« Vastaus #62 : 23.04.07 - klo:22:50 »
Höh, olin jo tekemässä tilausta, mutta Dimplydotsilla oli ilmeisesti nuo kuorinnat loppu(??) ja täälläkin jonkun mainitsema GetThatGlow ei myöskään mitä ilmeisemmin myy noita enää. Onko tietoa muista ostopaikoista?

Annie

• Vieras
« Vastaus #63 : 11.05.07 - klo:10:49 »
^Dimply Dotsin valikoimat taitaa vaihdella aika lailla. Kyllä sinne aika suurella varmuudella tulee sitten uusiakin tuotteita. Itse tilasin BHA 1%geelin tosiaan beaddict-nimiseltä ebay-myyjältä, jota odottelen varmaan jo neljättä viikkoa. Tosin myyjä ilmoitti jo kuvauksessaan että postinkulku on tosi hidas.

Kyllä tuolla geelin käytöllä on ollut ihan selvä ihoa kirkastava ja mustapäitä pienentävä vaikutus. Hirveän säännöllisesti en nyt viimeisen kuukauden aikana ole geeliä käyttänyt, ei sen takia että se olisi ärsyttänyt ihoa vaan ihan laiskuuttani. Alan käyttää kuorintaa aktiivisemmin kunhan saan täysikokoisen geelin. Tuntuu että edelleen kaipaan iholleni myös ns. tavallista mekaanista kuorintaa jotta BHA:n avulla "avautuneet" huokoset saisi puhtaammiksi tukkeumista.

Blemish Fighting Solution tuntuu aika tujulta aineelta, vähänkään laajemmin leviteltynä kuumottaa ja kuivattaa aika lailla. Ei tosin yhtä kuivattavaa läheskään kun apteekin aknehoitovoiteet. Muistaakseni olen joskus käyttänyt Skinorenia ja Brevoxyl:iä. BFS:ää käytän satunnaisiin villiintyneisiin näppylöihin ja tuo aine pienentää paukamaa ja rauhoittaa tulehdusta. Ei poista näppyä yhdessä yössä mutta tekee sen huomaamattomammaksi.

Muoks. Aknevoiteen nimi lisätty..
« Viimeksi muokattu: 11.05.07 - klo:10:53 kirjoittanut Annie »

Psaikku

• Vieras
« Vastaus #64 : 16.05.07 - klo:12:29 »
Kauanko teillä on kestäny tilauksen saapuminen postiin? Itse tilasin melkein viikko sitten mutta vielä ei ole kuulunut mitään.. Paulan sivuilla katsoin tilaustani niin statuksena oli "shipped"

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 21.05.07 - klo:15:26 »
Olen nyt noin kuukauden ajan käyttänyt BHA-tuotteita ja olen ihan myyty. En muista milloin ihoni olisi ollut näin pehmeä ja tasavärinen!  :-* Olen siis käyttänyt yöksi 2 % BHA-nestettä ja 1 % geeliä (päälle vielä normaali kosteusvoide) ja päivällä 1 % geeliä, jonka päälle olen laittanut normaalin kosteusvoiteen ja mineraalimeikkivoiteen. Mustapäät ovat vaalenneet tosi hyvin ja muutenkin ihon väri on heleämpi kuin ennen (ihoni on siis sekaiho ja taipumusta pintakuivuuteen löytyy ja sitkeässä olevia mustapäitä on etenkin nenässä). Mitään pintakuivuutta, punoitusta tms. ongelmaa ei ole esiintynyt BHA-tuotteiden käytön aikana.

Nyt näytepussukat alkavat olla lopussa ja tarkoituksena olisi tilata täysikokoiset 2 % BHA neste ja 1 % geeli. Kysyisinkin nyt teiltä, jotka olette tilanneet tuolta Dimply Dots -myyjältä, että kauan tuotteiden saapuminen on kestänyt ja ovatko postikulut sivuilla olevan postikululaskurin mukaiset (7 dollaria kahdelta tuotteelta Suomeen)? En ole koskaan tilannut ebaystä mitään ( 8)), joten seuraa hölmö kysymys: hoituuko maksu tuolle Dimply Dots:ille samoin kuin muissakin nettikaupoissa Pay Pal:in tms. kautta?

Edit. Kiitoksia nopeasta vastauksesta NarnianQueen! Dimply Dots kuullostaa mainiolta kaupalta. Ei muuta kuin tilaamaan!  :)
« Viimeksi muokattu: 21.05.07 - klo:15:34 kirjoittanut Nadine »
1bMii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #66 : 21.05.07 - klo:15:29 »
Kysyisinkin nyt teiltä, jotka olette tilanneet tuolta Dimply Dots -myyjältä, että kauan tuotteiden saapuminen on kestänyt ja ovatko postikulut sivuilla olevan postikululaskurin mukaiset (7 dollaria kahdelta tuotteelta Suomeen)? En ole koskaan tilannut ebaystä mitään ( 8)), joten seuraa hölmö kysymys: hoituuko maksu tuolle Dimply Dots:ille samoin kuin muissakin nettikaupoissa Pay Pal:in tms. kautta?

Postimaksut vaihtelevat usein jonkn verran lähetyksen painon mukaan, mutta edullisia Dimply Dotsin tilaukset ovat aina olleet.
Olen saanut tuotteeni aina n. viikossa.
Ja PayPal maksutapana :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Senda

• Vieras
« Vastaus #67 : 25.05.07 - klo:00:14 »
Olen vapusta asti kokeillut Paulan eri BHA-tuotteita näytepussukoista. 2% liuos on kätevä aamuisin levityksen puolesta, mutta ahdisti sen käyttö, koska sitä tuntui kuluvan niin paljon, että sai sitä vanulapusta vielä kasvoillekin. 1% geeli jättää minusta inhottavan pinnan iholle, todella nihkeä. 2% ja 1% voiteet olivat minusta molemmat mukavan oloisia. 1% voide kuitenkin jättää mukavan matan pinnan, kun taas 2% jää paljon "märemmäksi" eli sen kanssa ei joku ehkä tarvitsisi kosteusvoidetta. Oma iho alkoi vain tuon kanssa kuitenkin kiristämään.. Eli päätin näiden kokemusten perusteella hankkia 1% voiteen.

Dimply dots ebay-myyjän valikoimaa tarkkailin nyt viikon, ennen kuin hänelle tuli taas tuota valikoimiinsa. Harmillisesti tässä välissä tuo myyjä oli nostanut postimaksuja 6 dollarista 10:een. Mutta tuli se silti sieltä halvemmaksi tilata kun suoraan Paulan kotisivuilta...

Eli nyt on kokonainen purkki tulossa. Aluksi nuo tuntuivat auttavan ihoa huimastikkin, sävyä ja tasaisuutta ja niitä epäpuhtauksiakin, mutta nyt tuntuu taas hiukan yhtä tyhjän kanssa olevan.. Mutta päätin nyt vielä purkin kokeilla jos "ihmeitä" vielä tapahtuisi, kuitenkin niin vakuuttavia nuo BHA:n mainospuheet  ;)

Psaikku

• Vieras
« Vastaus #68 : 25.05.07 - klo:22:46 »
Itse olen nyt vajaan viikon käytellyt näytettä siitä 2% lotionista.. Iho on kyllä ihan ihmeellisen sileä ja mustapäät katoaa hurjaa vauhtia.. Tätä on pakko ostaa iso purkki. Vaikutuksen iholla huomasin itse jo yhden yön jälkeen  :o

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #69 : 27.05.07 - klo:10:36 »
Nuo BHA-nesteet vaikuttavat kiinnostavilta, itselläni kun on valtava ongelma mustapäiden kanssa. Täytyykö tuota sitten käyttää jatkuvasti? Jos tuon käytön lopettaa niin tulevatko mustapäät pian takaisin? Miten on käynyt ihohuokosille?
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 27.05.07 - klo:11:17 »
^Täytyy käyttää jatkuvasti, ainakin minulla iho palautui "ennalleen" muutamassa päivässä. Laajentuneet ihohuokoset eivät ikävä kyllä enää supistu, tosin ne voivat näyttää hieman pienemmiltä tyhjinä kuin talia täynnä ollessaan.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #71 : 27.05.07 - klo:16:04 »
Hmm... Voisi sitä kai sitten kokeilla, ajattelin vain jos hirveät tyhjät kraaterit jää jäljelle varsinkin nenässä. ;D
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 27.05.07 - klo:16:06 »
^ ;D Vähän niinkin voi käydä. Mutta eiköhän ne kraaterit näytä paremmilta tyhjinä kuin venytystilassa....  :P
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #73 : 28.05.07 - klo:11:43 »
onko kellään muulla kokemuksia tuosta weightless body treatmentistä? Tuli hommattua täysi puteli, mutta käyttäminen on aika tuskaa. Ensinnäkin on aika "tiukkaa" tavaraa, melkein vartalovoin tapaista, enkä meinaa saada tuota edes pullosta ulos. Toisekseen levittäminen on koostumuksen takia hankalaa, välillä rullaa jo levitettäessä, saatikka sitten jos erehtyy lisäämään jotain kosteusvoidetta perään  ::)

Elikkäs, käyttäytyykö tämä muilla samalla tavalla vai onko minulla joku maanantaikipale tai muuten vaan ennen aikojaan kuivahtanut?

lisäilen myöhemmin muita kokemuksia Paulan tuotteista..
1b F ii

Poissa moschino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #74 : 29.05.07 - klo:08:46 »
Mitä mitä??!! Mulla Weightless on ihan maitomaista litkua. Todella hyvää ainetta, decoltee tykkää erityisesti, sinnekin kun aina muutama paukama ehtii.