Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 392613 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #600 : 10.05.14 - klo:15:31 »
^ Ei ole, ei siis koko Hydralight-sarjassa ei kasvovedessä eikä kosteusvoiteessa, mutta putsarissa on b3:a. Mutta putsarihan nyt ei jää iholle, joten siinä sillä ei liene hirveästi merkitystä. Myöskään Moisture Boost -kasvovedessä ei ole b3-vitamiinia. Mutta on kyllä tullut huomattua, että hirveän yksilöllistä se reagointi silti tuntuu olevan... Mun iholla se Hydralight-kasvovesi tuntuu paljon "rajummalta" kuin Skin Balancing. Mutta ei ollenkaan huono tuote itsessään.
« Viimeksi muokattu: 10.05.14 - klo:15:35 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 10.05.14 - klo:17:39 »
Okei, ehkä koitan sinnitellä tuon Skin Balancing kasvoveden loppuun ja sen jälkeen kokeilen Hydralightia.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #602 : 11.05.14 - klo:13:46 »

Aurinkosuojallisista päivävoiteista mulla on käytössä ollut sekä Resist-sarjan sävytetty päivävoide RESIST Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30 että Hydralight. Vaikka Paula mainostaakin, että Resistin "Sheer, natural tint is perfect for all skin tones (no white cast!)" niin mulla ainakin nimenomaan tuon voiteen sävy estää sen, että voisin sitä aurinkosuojana käyttää. Kun levitän sitä kasvoilleni niin runsain mitoin kuin aurinkosuojaa kuuluu, niin kasvot näyttävät kyllä todella kummilta (en osaa oikein edes kuvata sitä lopputulosta, väärä sävy siis), eikä ole mitään mahista, että siihen päälle voisi ruveta vielä meikkiä laittamaan. Suosittelen siis testaamaan tuota samplena ennen kuin tilaa, sillä mikäli sävy sopii, se voi olla aivan mahtava aurinkosuoja (ainakin monet palautteissa ylistävät). Voide ole lainkaan rasvainen vaan on kevyt, jättää mattapinnan ja sävyn takia ei valkosta jankkia, ja siinä on vielä kaikkea anti-aging-ominaisuuttakin.

Minulla on sama kokemus tästä. Sävy on aika punakka ja minulle myös liian tumma. MUTTA voide toimii minusta hyvin primerina, hillitsee rasvoittumista ja häivyttää huokosiakin. Laitan sitä vain nenänseudulle, jolloin sävyä ei huomaa, ja meikki pysyy lähes koko päivän. Tuubi tosin vähän sottaa. PC:n varsinaisesti siihen tarkoitettu tuote Shine Stopper ei toiminut ollenkaan.

Pakko sanoa nyt, että tämä oli kyllä erinomainen vinkki! Käytän Resist-päivävoidetta nykyään joko primerin tavoin tai naaman valkoiseksi jättävien aurinkosuojien päälle tuomaan vähän normaalia väriä, molemmilla tavoilla siis hyvin ohuen kerroksen. Ja toimii erittäin hyvin!

Primerina käytettynä se auttaa selvästi meikkivoidetta levittymään ja pysymään paremmin, eipä tule juurikaan enää varsinaisiin primereihin tartuttua, kun tämä on toiminut niin hyvin ja sisältää kuitenkin paljon hoitavia ainesosiakin.  :l Eikä toki ole haittaa siitäkään, että koko kasvoille levitettynä ohuena kerroksenakin se tuo vähän lisäboostia aurinkosuojaan. (Laitan siis alle kyllä aina suojakerrointa 30-40 reippaasti, että pelkästään tuohon en luota, ja tietty käyttämissäni meikkivoiteissa on myös aurinkosuoja.)

Toinen käyttötapa on taas se, että käytän aurinkosuojien päälle normalisoimaan kalkkinaamaefektiä. Pidän eniten fysikaalisista aurinkosuojista, jotka valitettavasti yleensä tarpeeksi reilulla kädellä levitettynä jättävät naaman valkoiseksi. Laitan Resist-päivävoidetta suunnilleen saman verran kuin primerina käyttäessäni ja lopputulos on todella luonnollinen ja kiva ja voin jättää meikkivoiteen laittamatta. Resist jättää vielä kasvot mataksi mulla, joten puuteriakaan en tarvitse. Tuubi on nyt tyhjä, ja pistän kyllä uuden tilaukseen!

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #603 : 12.05.14 - klo:11:08 »
Mun iho näyttää tykkäävän Paulasta... mun lompakko taas ei. ::)
Piti sitten tilata täyskokoiset versiot kasvovedestä ja kosteusvoiteesta, kun molemmat tuntuvat pelittävän niin hyvin.

Iho on selvästi sileämpi ja kirkkaampi BHA:n vuoksi, mutta se myös tuntuu tuovan epäpuhtauksia pintaan (?)... Siis välillä pukkaa oikein isoa näppyä (kirotut hormonit, ei niistä vaan pääse), mutta sen sijaan että ne lymyilisivät kipeinä paukamina syvällä ihossa päivätolkulla, mokomat pomppaavat pintaan yhdessä yössä... Samoin jossain otsaryppyjen uumenissa uinuneet mustapäät ovat hyökänneet näkyviin (mulla on otsassa noin kuuden kilometrin syvyiset ihohuokoset, joten jos otsaan tulee mustapää näkyviin asti, se tarkoittaa että sitä talia on sitten kertynyt huokoseen jo melkoinen määrä... mun otsa on vähän kummallinen, tiedän että siellä ihon alla uinuu vaikka kuinka paljon talia, mutta se vain tulee niin harvoin näkyviin että annan otsan olla. Nyt näkyy hiukan enemmän, tai siis huimat kaksi mustapäätä olen huomannut nousseen otsan pintaan saakka).
En valita, toivon vaan että näitä tulee ehkä jatkossa vähän vähemmän kun saa hoitorutiinin tasoittumaan ;)

Tuo Resist -sarjan Hydrating Moisturizer on muuten mainio meikin alla. En käytä pohjustusvoidetta yleensä ollenkaan (laiska kun olen), mutta tuo näemmä toimittaa hyvin meikinpohjustusvoiteen virkaa. Olen käyttänyt sitä myös silmänympärysvoiteena, ja lo and behold! - toisen silmän yläpuolella ollut punainen, kuiva, hilseilevä läiskä on kadonnut. Aiemmin sitä ei ole saanut pois kuin väliaikaisesti kortisonivoiteella (jota ei ymmärtääkseni saisi laittaa silmien lähelle, siksi olenkin käyttänyt sitä vain erikoistapauksissa kun on pitänyt näyttää nätiltä tms). Multa alkaa vaan piakkoin samplet loppua, joten toivon että tuo täysikokoinen saapuu mahdollisimman pian, ettei tarvitse taas kärsiä siitä kuivasta läiskästä tuossa luomivaossa...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #604 : 12.05.14 - klo:11:22 »
Nopealla haulla en ainakaan löytänyt mitään keskustelua RESIST Skin Transforming Multi-Correction Treatment with Azelaic Acid + BHA:sta. Onko kellään käyttökokemuksia? Mua on pitkään kiinnostanut tuo atselaiinihappo aknen hoidossa, ja tämä vaikuttaa mielenkiintoiselta tuotteelta. En vain oikein ymmärrä, miten tuota tulisi käyttää. Nettikaupan sivuilla neuvotaan kahdesti päivässä puhdistuksen yhteydessä, mutta siis korvaanko käyttämäni BHA-tuotteen tällä? Käytetäänkö kuuriluontoisesti vai soveltuisikohan jatkuvaan käyttöön?
Cogito ergo doleo.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #605 : 12.05.14 - klo:13:25 »
^ Onkohan tuota edes olemassa enää..? En löydä sitä PC:n amerikkalaisilta sivuilta ollenkaan.

Suosittelen muuten yleensäkin lueskelemaan PC:n tuotteista ennemmin USA:n verkkosivuilta, siellä on ajantasaisin tuotevalikoima ja näyttääpä sen lisäksi olevan pätevämmät tuotekuvauksetkin. Sieltä löytyy myös suuret määrät asiakkaiden jättämiä arvosteluja/kommentteja, joita monin paikoin ei Euroopan sivuilla ole juuri yhtään.

^^ scoundrel, mulla on kanssa ne kuuden kilsan huokoset. ;D Kyllä se varmaan aikaa vie, että ne pienenevät niin paljon, ettei pinnan alla enää piile yllätyksiä, mutta elän kyllä yhä siinä toivossa että näin vähitellen käy! (BHA:ta aamuin illoin, ja välillä Weekly AHA...) Mäkään en käytä primeria, ja tykkään Hydratorista juuri siksi(kin), kun se jättää niin ihanan sileän ja raikkaan pinnan.
« Viimeksi muokattu: 12.05.14 - klo:13:28 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #606 : 12.05.14 - klo:21:08 »
^^   ^
Kyllä löytyy - itse tilasin sitä juuri ja noin viikon ollut käytössä. En ole mitään erityisiä vaikutuksia ole vielä huomannut, mutta tosiaan vasta viikon olen käyttänyt. Mulla on poskessa isohko maksaläiskä/aurinkolaikku, joka nykyään tuntuu olevan helpommin peitettävissä eli ehkä on siihen hieman vaikuttanut. Käytössä on myös 10% AHA, mutta sitäkin olen vasta kerran laittanut, joten uskoisin ennemmin tämän voiteen häivyttäneen sillä levitän sitä kuitenkin kaksi kertaa päivässä.  

Voide imeytyy hyvin ja sen päälle voi laittaa kosteusvoiteen/aurinkosuojan, mutta aurinkosuojallisen päivävoiteen kanssa olen huomannut että murustuu hieman jos ei anna hoitovoiteen imeytyä ensin kunnolla. Toimii siis seerumin tapaan ja levitetään ennen kosteusvoidetta. Voide on tavallaan hieman paksua, mutta imeytyy tosi hyvin eli rasvoittuvallekin iholle varmaan sopiva ihan pelkästään ainakin yöksi. Ei hillitse kiiltelyä, mutta ei ihan älyttömästi sitä lisääkään - kenties ihan vähän. Ei ole myöskään mitenkään ärsyttänyt tai kuivattanut ihoa. Itsekin toivon tältä nimenomaan apua pieniin tukkeumiin + värivirheiden häivyttelyyn... testaus jatkuu  ;)

Ai niin, tästä voiteesta oli pikkumaininta myös Lisa Eldridgen kanavalla jossain ihonhoitovideossa.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 12.05.14 - klo:22:38 »
^ Tuota ei taida kuitenkaan sellaisenaan enää olla valmistuksessa. USA:n sivuilta löytyvät RESIST-tuotteet ovat tässä: http://www.paulaschoice.com/shop/collections/RESIST-Anti-Aging/ . Olisiko tuon korvannut RESIST Dark Spot Eraser 2% BHA... Mutta atselaiinihappoa siinä ei näytä olevan.

Edit: Taitaa olla niin että atselaiinihappo on USA:ssa reseptin takana, ja multi-correction treatment siksi tarjolla vain muualla. On siis varmastikin yhä valmistuksessa.
« Viimeksi muokattu: 14.05.14 - klo:17:17 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 12.05.14 - klo:22:46 »
Mina tilasin naytteet noista Resist-sarjan tuotteista ja niista kaytin yhtena iltana tuota 10% Weekly resurfacing treatmentia ja heti kun laitoin iholle niin tuntui kylla pienena nipistelyna, mutta ei ikavasti. Seuraavana paivana ja siita seuraavana iho kylla hilseili tosi paljon, mutta nyt kolmantena paivana iho on kylla tosi ihanan siloinen ja pehmea. Jotenkin pidan tuosta hilseilystakin, koska tuntuu etta oikeasti kerrankin joku tuote toimii!

Nyt sitten kokeilin myos Resist Intensive wrinkle-repair retinol serumia ja tama tuntuu kylla ihanalta iholla. Minusta jopa paremmalta kuin tuo Ultra Light antioxidant serumi. Paalle laitoin viela Barrier repair moisturizeria ja tama on myos aivan ihanantuntuista. Tuntuu tosi kosteuttavalta ja rikkaalta iholle, mutta ei jaa yhtaan kiiltamaan, vaan iho imaisee sen samantien. Tasta tuli semmoinen olo, etta voisin tata ostaa kylla. Katson viela huomenna tuon lopun naytteen ja jos olen edelleen tyytyvainen niin varmaan tilaan. En tieda  teenko retinoli seerumilla kumminkaan viela mitaan kun olen vasta 26v eika noita ryppyjakaan ole, mutta hyvalta tuntui iholla siita huolimatta tuo seerumikin.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #609 : 12.05.14 - klo:22:56 »
Uskaltaisinkohan mä käyttää 10% AHA:ta useamminkin kuin kerran viikossa? Mulla on vissiin sit jotenkin paksunahkainen iho, kun en vaan ole saanut sitä millään hilseilemään. En edes punoittamaan! Nyt on kyllä mukavasti entisestään tasaantunut ihon sävy ja pinta. En todellakaan aio enää palata takaisin entisiin ihonhoitorutiineihin. Oon epätoivoisena käynyt aika suuren tuotearsenaalin lävitse ennenkuin löysin iholleni The tuotteet ja ero alkaa olla todella huomattava entiseen.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #610 : 12.05.14 - klo:23:18 »
^ PC:n USA:n sivuilla sanotaan näin:

Is it OK to use RESIST Weekly Resurfacing Treatment more than once per week?

Yes, but we do not recommend doing so until you've seen how your skin responds to this treatment. Overuse may not provide better results; most people will find using this at night either once a week or up to 2 or 3 times per week produces great results, and you can use another Paula's Choice exfoliant on other nights. If you have advanced sun damage 4 or 5 times week may be extremely beneficial.
1cFii, oma väri.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #611 : 13.05.14 - klo:07:29 »
Kiitokset evergreen ja Lalla! Jätän ehkä itse sitten tuon kokeilemisen väliin, etten vain mene hurahtamaan tuotteeseen, joka on jo katoamassa. Kenties tilaankin sen sijaan tuon Weekly Resurfacing Treatmentin, sen verran hyvältä ovat teidän kokemukset kuullostaneet. :) Earth Sourcedin kosteusvoidettakin aion kokeilla, kenties myös jotain kasvovettä.

Edit. No nyt putkahti -15% koodi tuohon atselaiinihapposeerumiin (RESDISC15 jos kiinnostaa). Varmaan myyvät nyt viimeisiä eriä pois tuolta euroopan nettikaupastakin.
« Viimeksi muokattu: 13.05.14 - klo:11:03 kirjoittanut ZEN »
Cogito ergo doleo.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 13.05.14 - klo:19:45 »
^
Atselaiinihappoa löytyy myös Skinoren-voiteena, jota saa reseptillä. Ei muistaakseni ollut edes kovin kallista. Jos happo tuntuu toimivan niin voisi ehkä lääkäriltä pyytää reseptin tuohon... Paulan voiteessa tosin on myös bha:ta. 

Mulla tuo 10% AHA-kirvelee todella paljon n.10 minuuttia. Lopulta kirvely kuitenkin häipyy pois eikä iho ole edes hilseillyt, vaikka niin voisi kirvelyn/kutituksen perusteella luulla. Hilseilyä on tullut vain paranevien näppyjen kohdalle, mutta nuohan kesivät muutenkin. Iho on tasaisempi seuraavana aamuna poskilta ja jotenkin hehkeämmän näköinen, mutta muihin iho-ongelmiin ei ole vielä näkyvästi vaikuttanut. BHA-nesteestä en oikein tykännyt kun kuivattaa ja ärsyttää ihoa liikaa ja on nihkeän tuntuista iholla  :( Aha:n kanssa voi mennä nukkumaankin ilman että olo on kuin limaisella suohirviöllä  ::)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 13.05.14 - klo:20:28 »
^ Mulla nuo BHA-neste ja 10% AHA ovat hyvin samankaltaisia iholla. Kumpikaan ei tunnu liian nihkeältä, vaikka sellaisia kasvovesityyliin tahmeita hetken ovatkin. Jää niistä vähän kiiltoa, mutta mä ihan tykkään siitä kuulaasta fiiliksestä. 10% AHA vähän kihelmöi parin sekunnin ajan, kuten AHA:lta osaa odottaakin, mutta mulla ei sen kauempaa, vaikka herkkä ruusufinni- ja seborreaiho onkin. Ehkä se johtuu siitä, että mulla ei ole kovinkaan paksusti kuivaa tai aurinkoa saanutta ihoa pinnalla, jota AHA voisi ohentaa.

Omalla ihollani BHA liquid tuntuu ihan kosteuttavalta ja mukavalta, ja jännästi myös kaikkein vähiten ärsyttävältä (kaikista BHA-vaihtoehdoista), ehkäpä sen yksinkertaisen koostumuksen takia. Olisi se varmaan tuntunut rajummalta, jos olisin aloittanut BHA:t sillä, mutta näin totutelleena se ei ole ollut ollenkaan paha. Olen kyllä huomannut BHA-nesteen tuntuvan vähän liian tahmaiselta, jos alle laittaa turhan kosteuttavaa (glyseriinipitoista) kasvovettä, mutta kevyellä kasvovedellä tai ilman kasvovettä se uppoaa mulla ihoon ihan kivasti.
1cFii, oma väri.

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #614 : 14.05.14 - klo:16:56 »
^ Tuota ei taida kuitenkaan sellaisenaan enää olla valmistuksessa. USA:n sivuilta löytyvät RESIST-tuotteet ovat tässä: http://www.paulaschoice.com/shop/collections/RESIST-Anti-Aging/ . Olisiko tuon korvannut RESIST Dark Spot Eraser 2% BHA... Mutta atselaiinihappoa siinä ei näytä olevan.

Minusta tuota ei ole koskaan ollutkaan USA:n nettisivuilla, olisiko vain EU-markkinoille tarkoitettu jostain myyntirajoituksista johtuen tai jotain? En tiedä.

Skinoren kuivatti ihoni niin pahasti, etten ole uskaltanut kokeilla, kun siitä ei saa näytteitäkään.
edit. siis azelaic + BHA -tuotteesta
« Viimeksi muokattu: 14.05.14 - klo:16:57 kirjoittanut Maëlle »