Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 392614 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #615 : 14.05.14 - klo:17:12 »
^ No mäkin just törmäsin sellaiseen vihjaukseen, että atselaiinihappo olisi rapakon takana reseptin vaativa. Ehkäpä tuo multi-correction treatment on siis täällä päin kuitenkin ihan pysyvä tuote, tai siis sen verran kuin ne nyt ikinä pysyvät. Ei yleensä osaa odottaa, että se näin päin menisi, kun melkein kaikki tuntuu olevan EU-alueella rajoitetumpaa.

Älkää nyt siis kukaan jättäkö kokeilematta azelaic acid + BHA:ta ainakaan siksi, kun veikkailin sen olevan kuoleva tuote! Melko uusihan se taitaa olla.
« Viimeksi muokattu: 14.05.14 - klo:17:20 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #616 : 15.05.14 - klo:07:30 »
20% alennuksen innostamana tilasin Resist seerumin, sen kevyen vaihtoehdon (jota olen ennenkin käyttänyt). Tosi ihana tuote, kevyen geelimäinen ilman ylimääräistä öljymäärää.
Mukaan tulee jotain muutakin pientä... noita vaalennus-ym. kuorintoja kaapit ovat jo täynnä, enkä käytä niitä kuin ajoittain, koska niiden kanssa on oltava extratarkka aurinkosuojan suhteen. Nyt kyllä sadesäällä voisi lätkäistä hiukan AHA-seerumia poskiin...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #617 : 20.05.14 - klo:22:40 »
Tilasin kasvoveden ja kosteusvoiteen, ja paketissa tuli mukana kaksi yllärisamplea... toinen on aurinkosuoja (50 SPF), jolle varmaan tuleekin käyttöä mikäli ilmat pysyvät samanlaisina. Toinen on joku naamiontapainen, siis Clinical Instant Calm Advanced Redness Relief... kuulostaa ihan mielenkiintoiselta, pitänee kokeilla tuota jossain kohtaa. Laitetaanko tuo siis kosteusvoiteen alle vai päälle? Vai siis missä järjestyksessä? Kun nyt rutiini on kutakuinkin pesu-kasvovesi-BHA-kosteusvoide (aamulla myös aurinkosuoja hetki kosteusvoiteen jälkeen). Laitetaanko tuo redness relief siis ennen kosteusvoidetta? Vai kuuluuko tätä käyttää vaan yksinään (laittaisin mieluummin aamurutiinin yhteydessä ennen meikkiä lievittämään punoitusta...)? Ja voiko sen kanssa samaan aikaan käyttää BHA:ta? Kauhea liuta kysymyksiä, mutta jos joku on kokeillut / käyttänyt tätä tuotetta osaa ehkä kertoa jotain...? :)
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 20.05.14 - klo:23:24 »
^ Meiltä löytyy tuota yksi pullo, on enimmäkseen miehellä käytössä after-shavena. Se ei siis ole naamio, vaan iholle jätettävä, nestemäinen hoitotuote. Sitä on tarkoitus käyttää kasvoveden sijasta tai seuraavana kasvoveden jälkeen. Päälle voi latoa kuorinnat ja kosteutuksen ja kaiken sellaisen. Omalla ihollani tuo Redness Relief polttaa aika pahasti ja vähän ironisesti saa ihon aivan tulipunaiseksi, mutta en sitten tiedä olisiko vaikutus pidemmällä aikavälillä erilainen. Olen kokeillut vain pari yksittäistä kertaa. Mies on ihan tykännyt tuosta, eikä ole ollut mitään negatiivista sanottavaa, mutta ei se mitään erityisen positiivistakaan ole kuitenkaan tehnyt.
1cFii, oma väri.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #619 : 21.05.14 - klo:00:28 »
Kiitos taas evergreen vastauksesta :D Sut pitäis palkata Paulan asiakaspalveluun vastaamaan ihmisten kysymyksiin  ;D

Pitänee kokeilla tuota aamulla kasvoveden sijaan ja toivoa ettei tule ravunväristä naamaa :D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 21.05.14 - klo:16:12 »
^ Kerro, scoundrel, sitten kokemuksista jos jaksat!  :)
1cFii, oma väri.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #621 : 21.05.14 - klo:23:46 »
Laitoin tuota Redness Reliefiä aamulla kasvoveden jälkeen, siihen päälle sitten hetken päästä BHA ja kosteutus + aurinkosuoja. Enpä ainakaan yhden kerran perusteella huomannut mitään suunnatonta vaikutusta. Ei tullut rapunaamaa mutta eipä tuo punoitus juuri hävinnytkään...  ??? Käytän tuon samplen loppuun ja raportoin sitten jos jotain tapahtuu ;D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 22.05.14 - klo:10:00 »
^ Oon kuullut sanottavan, että tuo olisikin sellainen pidemmällä aikavälillä vaikuttava tuote, mutta en tiedä onko siinä oikeasti järkeä, jos tuotteen nimikin on "instant calm...", heh...
1cFii, oma väri.

Poissa centifolia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #623 : 22.05.14 - klo:23:10 »
Mäkään en huomannut Redness Reliefillä yhtikäs mitään vaikutusta sitä parin näytteen verran testaillessani.

Testailussa on ollut myös pari suojakertoimellista voidetta, Skin Balancing Ultra-Sheer Daily Defense Broad Spectrum SPF 30 ja Hydralight Shine-Free Daily Mineral Complex with SPF 30 with antioxidants. Molemmat on hyviä. Hydralight jättää kivan matan pinnan, mutta se tuoksuu vähän oudolta oltuaan hetken iholla. Ja se saattaa jotenkin vähän tukkia ihoani, en ole varma. Eli Skin Balancing taitaa olla enemmän mieleeni, vaikka mieluummin käyttäisin vain mekaanisen suojan sisältävää voidetta.

BHA-geeli (Skin Perfecting 2% BHA Gel Exfoliant) oli mielenkiintoinen tuttavuus. Sen tehokkuus teki vaikutuksen, mutta toisaalta en ole kaivannut sitä kun näytteet loppuivat. Voi olla että en osaisi sitä joka päivä (yö) käyttää. Resist Skin Revealing Body Lotion with 10% AHA tuntui sopivan tehokkaalta. Resist Retinol Skin Smoothing Body Treatment with Antioxidants tuntui kivalta; tehokkuudesta en osaa sanoa mitään parin käyttökerran perusteella. Skin Balancing Oil-Absorbing Mask oli ihan ok, ei mitään ihmeellistä. Skin Balancing Pore-Reducing Tonerista tykkäsin paljon.

Nää oli siis mun ensimmäisiä kokeiluja, ja tykkäsin kyllä niin paljon että aion ostaa Paulan tuotteita; ensimmäisenä kait tuon Skin Balancing -voiteen ja mieluusti myös saman sarjan putsarin & kasvoveden ja sen BHA-geelinkin (ehkä 1-prosenttisen). Jos olisi parempi taloudellinen tilanne, olisin jo tilannut vaikka mitä. Ihoni ei ärsyyntynyt mistään (BHA-geeliin vähän reagoi, mutta se ei ollut yllätys eikä varsinaista ärsyyntymistä). Ihanaa kun ei tarvinnut pelätä tuoksuja.  :)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 24.05.14 - klo:10:57 »
Minä täällä taas... Miten te muut käytätte tuota BHA 2% Liquidia jos laitatte sitä myös aamuisin? Mulla se ainakin jää melko inhottavan tuntoiseksi iholle vaikka yrittäisin laittaa miten vähän. Odotteletteko te aineen imeytymistä, pesettekö sen pois vai mitä? Ei ole yhtään mukavaa laittaa meikkipohjaa siihen päälle kun iho jää tosi öljyisen näköiseksi. Käytänköhän mä sitä väärin. :D Oon tehnyt nyt pari kertaa niin, että olen paperilla taputellut ne ylimääräiset ihon pinnalta pois ennen kuin laitan seerumin ja kosteusvoiteen.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 24.05.14 - klo:14:09 »
^ Mä käytän sitä aamuin illoin, ja aamulla(kin) rutiinini on sellainen, että ensin pesen Skin Balancing -putsarilla, sen perään laitan Skin Balancing -kasvovettä ja odotan hetken että kasvoveden jättämä tahmeus vähän haihtuu, sitten levitän sormin BHA Liquidiä ja odotan senkin kanssa että tahmeus jonkin verran haihtuu, ja viimeisenä laitan kosteusvoiteen. En siis tosiaankaan odota tuotteiden välissä pitkään, ihan minuutin tai pari vaan.

Mulle kosteusvoiteen (tai seerumin) valinnalla on ollut väliä, jotkut sulautuvat BHA Liquidin kanssa yhteen paremmin kuin toiset. Jotkut kosteusvoiteet tavallaan nappaavat sen BHA:n jättämän tahmeuden mukaansa, ja jättävät kuivan ja sileän pinnan. Esimerkiksi Resist Anti-aging Clear Skin Hydrator ja Skin Balancing -sarjan geeli ovat mulla toimineet tässä hyvin - niiden jälkeen ei tarvitse odotella pitkään että voi iskeä ehostuksen naamaan. Myös Hydralight-sarjan kosteusvoide on sopinut tosi hyvin geelimäisen ja nestemäisen BHA:n päälle, mutta se on vähän hoitavampi lotion itsessään, niin se jättää omalle iholleni vähän enemmän "tavaraa" kuin nuo toiset. Suosittelen kyllä kokeilemaan eri kosteustuotteita, jos joku toimisi nykyisiä paremmin BHA Liquidin kanssa! Voi myös olla, että seerumi ja kosteusvoide yhdessä BHA:n perään ovat liikaa - itselläni ainakin ovat, kun BHA-neste on jo kosteuttavaa ja käytän kasvovettäkin alla. Sillä kasvoveden käytölläkin saattaa muuten olla merkitystä, senkin kanssa kannattaa pelailla ja testailla!

BHA:ta ei varmastikaan kannata pestä pois, koska tehoa tuskin sillä tavoin saa.
1cFii, oma väri.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 24.05.14 - klo:18:54 »
^^ Minulla oli BHA 2% neste, mutta käyttämättähän se jäi juuri noista meinitsemistasi syistä. Viimeksi tilasin BHA 2% geelin ja se on huomattavisti miellyttävämpää käyttää. En kyllä käytä sitäkään aamuisin, mutta näistä kahdesta vaihtoehdosta tuota geeliä voisin harkita myös päiväkäyttöön.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #627 : 25.05.14 - klo:11:26 »
Mullakin BHA 2% Liquid jättää ihon hiukan sellaiseksi "tahmeaksi", mutta se tahmeus katoaa heti kun laitan päälle Resist Anti-Aging Clear Skin Hydratoria. Kerran laitoin yöksi pelkkää BHA:ta ilman kosteusvoidetta päälle, ja aamulla kun heräsin oli kuin joku olisi käynyt kaatamassa öljyä mun naamalle yön aikana  :3
Eli mulla ainakin tuo kosteusvoide täytyy kuulua osana rutiiniin että kaikki toimii niin kuin pitäisi.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 04.06.14 - klo:16:47 »
PC:ltä on tullut erillinen miesten sarja: http://www.paulaschoice.com/shop/collections/PC4Men/ . Ilmestyi vasta jenkkisivuille, ei siis Eurooppaan. Sarjassa on putsari, parranajotuote, BHA-neste, spf-kosteusvoide ja tavallinen kosteusvoide. Sisällöt ovat kuitenkin vanhaa tuttua (paitsi parranajotuotteesta en tiedä), putsari on samaa kuin Earth Sourced, BHA samaa kuin Resist-sarjan uusi BHA (ei vielä Euroopassa), spf-voide samaa kuin Skin Balancing -sarjan vastaava ja toinen voide samaa kuin Resist-sarjan Barrier Repair (vaimikäseoli) -voide. Pointtina siis ilmeisesti lähinnä miehuutta korostavat putelit ja yleispätevimmät tuotevalinnat. Ehdin jo vähän innostua, josko olisivat jotain mistä läheiset urokset tykkäisivät, mutta sama varmaan mennä entisillä, kun eivät ne vanhatkaan pakkaukset järin feminiinisiä ole. Mun lähipiirissä tämä MIES-teemalla markkinointi herättää lähinnä hilpeyttä noissa äijissäkin, ja porukka tuntuu olevan ihan tyytyväistä neutraaliin apteekkityyliin, jota vanhemmat Paulan tuotteet edustavat. Mutta kyllä kai tuollainen sitten yleisesti myyntiä edistää. Onhan siitä miehen ainakin helpompi valita, jos ei ole tällaista ihonhoitofriikkiä tilailemassa puolestaan...  ;)
1cFii, oma väri.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #629 : 05.06.14 - klo:10:24 »
^Mun mies puistelee nyt jo päätään mun PC-ostosten hinnalle, ei itse ikinä suostuisi "tuhlaamaan" moiseen. Sen ihonhoitorutiini on mallia "saippuaa ja vettä, joskus jotain random kaapista löytynyttä kosteusvoidetta johonkin kuivaan kohtaan"... no kyllä kai sen kelpaakin kun iho on nätissä kunnossa ilman yrittämistä... *nurinaa*

Mulla on taas menossa joku hormooniräjähdys, iho olikin hetken jo niin kivassa kunnossa etten meinannut uskoa... nyt taas tuntuu ettei mistään ole apua, suunympärys täynnä kipeää punaista paukamaa... >:( Ainoa positiivinen puoli on, että Paulan tuotteilla nuo paukamat katoavat nopeammin kuin ennen. Mutta eipä siitä ole kauheasti iloa, koska edellisen kadotessa seuraavat kaksi puskee esiin johonkin muualle. Yhyy, haluan ostaa uuden toimivamman ihon, kiitos... mistähän niitä sais?  :(

Niin ja se "Instant" Redness Relief -sample... käytin sen loppuun, ja en kyllä huomannut yhtään mitään eroa, parempaan tai huonompaan suuntaan. Eipä päädy minun ostoskoriin tuo. :P