Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 413008 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #705 : 01.08.14 - klo:21:16 »
^ BHA! Ja geelinä tai nesteenä.

Vaihtoehdot:
- Skin Perfecting 1% BHA Gel -> Jos ihosi on kovin herkkä, ja enemmän sekaiho kuin kovin rasvainen
- Skin Perfecting 2% BHA Gel -> Jos uskot tykkääväsi geelistä enemmän kuin nestemäisestä, mutta kaipaat tehoa
- Skin Perfecting 2% BHA Liquid -> Kaikkein tehokkain versio, se "perus", vähän paksuhko neste
- Clear Regular Strength ... 2% BHA -> Ohut ja kasvovesimäinen, yllä olevaa miedompi
- RESIST Daily Pore-Refining Treatment with 2% BHA -> Jos ihollasi on selviä ikääntymisen merkkejä ja kaipaat niihin jotain erityistä, ja jos ihosi ei ole ihan kaikkein rasvaisimmasta päästä

Laitetaan pestylle, kuivalle iholle enintään kahdesti päivässä. Annetaan imeytyä (ei huuhdella pois), ja levitetään kosteusvoide tms päälle. Alkuun voi halutessaan käyttää harvemmin ja ihon tottuessa tiuhentaa tahtia ihan sellaiseen, mikä itselle tuntuu sopivalta.

1cFii, oma väri.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #706 : 01.08.14 - klo:21:22 »
Voi kiitos. Mikä tietopankki  :T

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #707 : 01.08.14 - klo:22:22 »
^ Ole hyvä! ;D  Ihan kaikki BHA-tuotteet sitten kyllä auttavat "ikääntymisen merkkeihin" siltä osin, että ihosta tulee ainakin jonkin verran tasaisempi ja sileämpi.
1cFii, oma väri.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #708 : 06.08.14 - klo:10:58 »
No niin, ehkä tässä parin vuoden jahkailun jälkeen pääsen piakkoin kokeilemaan Paula's Choice tuotteita :D

Olen koittanut lukea läpi postauksia ja ohjeita ja päädyin mun iholle mahdollisesti sopivaan settiin:

Skin Balancing Oil-Reducing Cleanser
Skin Balancing Ultra-Sheer Daily Defense SPF 30
Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant

Itselläni siis sekaiho/öljyinen jossa nenässä musta- ja valkopäitä, sitten valkopäitä löytyy myös nenäpielestä, poskista ja leukapielistä. Harvemmin tulehtuvat eivätkä ole kauhean näkyviä, mutta tekevät ihosta epätasaisen näköisen. Eikä niitä malta olla puristelematta.

Jos jollakulla on parempia ehdotuksia niin otetaan vastaan :) Käsitin että suojakertoimellinen päivävoide on ehdoton, jos käyttää BHA-tuotteita?

Entä olisiko kenelläkään ehdotuksia, mitä tuotteita voisi kokeilla siipalle, jolla on ihan reipas parrankasvu ja sen takia ärtynyt iho ja sisäänkasvaneita karvoja? Tällä hetkellä antaa parran kasvaa ja tykkää siitä koska iho on rauhoittunut huomattavasti. Kävisiköhän hänellekin tuo BHA Liquid Exfoliant?

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #709 : 06.08.14 - klo:12:30 »
^ Minäkin tilailin tuon Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliantin. Olen aika paljon käyttänyt Paulan juttuja, mutta tuota en muistaakseni ole testannut. Meillä kuulostaa olevan aika samankaltainen iho, joten mennään sitten yhdessä syteen tai saveen.  :D

Ajattelin käyttää tuota vuorotellen Pore Reducing Skin Balancing Tonerin kanssa.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #710 : 06.08.14 - klo:14:24 »
^^ Auringolta suojautuminen on kyllä tärkeää, mutta ei suojan toki pakko ole päivävoiteesta tulla. Erillinen aurinkotuote tai meikin antama suojakin käyvät. Mun iho on herkästi palavaa tyyppiä ja käytän BHA:ta päivittäin, ja mulle on tavalliseen ulkona oloon riittänyt kesäisinkin pelkkä mineraalimeikin antama suoja. Pitkät rantalöhöilyt toki vaativat parempaa suojaa. Talvisin en itse käytä suojaa ollenkaan, koska en koe Suomen olosuhteiden (ikävä kyllä) antavan mitään tarvetta siihen... :P Pointtinani siis on se, että auringolta kannattaa suojautua, mutta sen saa tehdä itselleen ja olosuhteisiin sopivalla tavalla.

BHA sopii oikein hyvin parran alueelle ja yleisestikin sisäänpäin kasvavien karvojen hoitoon/ehkäisyyn! Meillä myös äijä käyttää siihen(kin) vaivaan. Itsekin käytän kasvojen lisäksi epiloinnin jälkeen kropalle. Kaikkia BHA-tuotteita voi ihan hyvin levittää sormin (vanun sijaan), joten toimivat kyllä karvaisille ihoalueillekin. Voi olla, että tuo BHA Liquid on miehellesi juuri passeli, mutta jos ei ole, niin vaihtoehtojahan on paljon. Jos ensin vaikka kokeilee tuota, niin sitten varmaan osaa sanoa, tarvitsisiko ennemmin miedompaa tai tykkäisikö ennemmin toisenlaisesta koostumuksesta. :)
« Viimeksi muokattu: 06.08.14 - klo:14:25 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #711 : 06.08.14 - klo:14:54 »
Mulla on BHA:n kanssa käytössä SPF 20 aurinkovoide + Misshan Perfect Cover BB-voide (SPF muistaakseni 42) jos tiedän oleilevani pitkiä aikoja auringossa päivän mittaan. Muuten ihan vaan tuo Missha, eikä mulla kyllä ole tullut muita ongelmia kuin nenän hillitön kuoriutuminen jos olenkin ollut auringossa pitkään vain BB-voiteen turvin...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #712 : 06.08.14 - klo:16:02 »
Onko noista muista 2% BHA-tuotteista mikään sellainen, ettei jättäisi sellaista tahmaista tunnetta ja kiiltelyä iholle? Mun on pakko käyttää aamuin illoin tuota BHA:ta, että iho pysyy hyvänä, mut ärsyttää kun tuo 2% Liquid Exfoliant ei taas sovi yhtään meikin alle juuri em. syistä. Taisin siitä joskus aiemminkin tänne valitella, enkä oo keksinyt oikeen mitään ratkaisua asiaan. Kohta kun loppuu tuo neste niin voisin kokeilla jotain toista seuraavaksi.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #713 : 06.08.14 - klo:16:08 »
^ Clear-sarjan Regular Strength -versio olisi paras veikkaus. Se on ihan vesimäisen kevyt. Myös Resist-sarjan uusi 2% BHA on ilmeisesti samalla tapaa kevyehkö koostumukseltaan, mutta siitä mulla ei ole omakohtaista kokemusta, niin en uskalla sanoa varmaksi. Tietty nämä muut 2-prosenttisetkin ovat sitten vähän miedompia teholtaan kuin tuo perus-liquid...

Mulla ainakin kosteusgeeli tai -voide imaisee BHA-nesteen jättämän tahmaisuuden mukaansa. Käytätkö mitään BHA:n päällä ennen meikkiä? Erityisesti Skin Balancing -sarjan geeli toimii mulla tässä tosi hyvin - iho on sen jälkeen ihan sileä ja "kuiva".
1cFii, oma väri.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #714 : 06.08.14 - klo:16:34 »
^^Mulla auttaa tahmaisuuteen Resist-sarjan Hydrator. Laitan hetken odottelun jälkeen Hydratoria siihen BHA:n päälle ja tahmaisuus ja kiiltely katoavat heti kun voide imeytyy ihoon. Sen jälkeen voi laittaa meikin ongelmitta.

--

Jes, Paulan paketti oli tänään tullut postiin ja kipaisin hakemaan sen äsken. Nyt pääsee kokeilemaan AHA treatmentia kun tilasin siitä näytteitä  :D

Oli näemmä paketissa pari ylimääräistä näytettäkin, Hydralight kosteusvoide aurinkosuojalla ja Resist Anti Age Hand Cream... pitääpä pistää kokeiluun :)
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #715 : 06.08.14 - klo:16:46 »
Mullakin toimii erinomaisesti myös tuo Hydrator BHA:n perässä, olenkin sitä tainnut jo monesti tuossa tarkoituksessa kehua. Yleensäkin melkein kaikki Paulan kasvovoiteet jättävät lopputuloksen paremmaksi kuin pelkkä BHA. Kehottaisin kyllä ihan kaikkia käyttämään BHA:n jälkeen jotain kevyttä kosteusvoidetta/seerumia, vaikka olisi kuinka rasvainen iho - siis ainakin jos tuntuma iholla on tahmainen. Tuon BHA-nesteen koostumushan on hyvin yksinkertainen, eikä sitä ole suunniteltu jättämään sellaista pintaa, mitä tavallisesti iholle toivotaan. Lopputulos on paljon kevyempi ja vähemmän tahmea, kun laittaa päälle tuotteen, joka on tarkoitettukin viimeiseksi. :)
« Viimeksi muokattu: 06.08.14 - klo:17:12 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #716 : 06.08.14 - klo:18:10 »
Joo ajattelinkin että ei tuota BHA:ta voi käyttää ihan tuollaisenaan meikin pohjalle, tai edes kosteusvoiteena. Itse varmaan käytän sitä aamuin illoin kun olen pessyt kasvot ja sitten laitan normaalit kasvovoiteet päälle, jos siltä tuntuu.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #717 : 06.08.14 - klo:21:01 »
Mulla on ollut käytössä Bentonin kosteuttava geeli ja seerumi tuon BHA:n kanssa. Nuo on molemmat kyllä tosi vetisiä ja koostumukseltaan tosiaan geelimäisiä, että liekö siinä sitten vika. Koostumus on enemmänkin sellainen tahmainen ja kostea (hankala selittää) kuin voidemainen. Oon kyllä kokeillut myös ilman mitään kosteusvoidetta tuota BHA:ta, mutta sama juttu silloinkin. Tuli nyt sitte tehtyä noin satasen tilaus Paulalle. ::) En jaksa mitään sampleja alkaa tilailemaan, toivon että nuo käyvät iholleni mitä ostoskoriin pistin... Ostin kokeeksi myös 1% Retinol Treatment -minin, koska sellaista oon etsinyt ja nyt Paulalla sattuikin olemaan! Viimeksi en tuollaista huomannut.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #718 : 06.08.14 - klo:21:29 »
^ Joo, se 1% retinoli ilmestyi (Euroopassa) uutuutena juuri tämän kuun alussa. Toivottavasti saat toimivia tuotteita!
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #719 : 06.08.14 - klo:21:58 »
^^Mulle parhaiten sopiva 2% BHA on yllättäen ollut se vartalolle tarkoitettu voidemainen BHA. Kaikki muut testaamani jättävät naaman kiiltäväksi tai lähmäiseksi, mutta tuo voide imeytyy kokonaan samoin kuin 1% BHA lotion. Kannattaa ehkä testata näytepussista vaikka.  :)