Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395594 kertaa)

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #720 : 07.08.14 - klo:12:36 »
Testailin eilen tuota 10% Weekly AHA -nestettä. Hiukan se tuntui hassulta iholla ensimmäisen vartin, pisteli silleen jännästi, mutta kun levitin sitten vielä Hydratorin päälle ennen nukkumaanmenoa niin ei tuntunut enää missään. Otin illalla kuvia ennen AHA:n laittamista ja aamulla herättyäni, mutta mitään ihmeparantumista ei ollut tapahtunut... lähinnä siis haluan AHA:n käyttöön epätasaisen ihonvärin selättämiseksi. :)

Mutta! Nyt täytyy laittaa hiukan kuvia. Olen siis seuraillut ihoni kuntoa kuvaamalla pahimman ongelma-alueeni eli leuan silloin tällöin, ja nähdäkseni paranemisen ja huononemisen. Sori, joudutte nyt tuijottelemaan leukaani parin kuvan verran, mutta mielestäni parannus on huomattava. :D

Tässä on kuva viime syksyltä (marraskuu) kun ihoni tilanne oli melko paha:

--

Tässä on kuva maaliskuun lopulta kun olin käyttänyt iltaisin sinkkipastaa suunnilleen tuosta marraskuusta alkaen:

Kuvasta näkyy ihon värin selkeä tasoittuminen, mutta mitä tämä kuva ei näytä on se, että iho on edelleen tulehtunut ja muhkurainen. Sinkin vaikutus oli siis lähinnä kosmeettinen, vaikka vaikutus tietysti sekin :)

--

Ja tässä tilanne tältä aamulta, kun olen käyttänyt Paulan tuotteita (kasvovesi, BHA ja kosteusvoide) toukokuusta alkaen (jätin sinkkipastan pois samaan aikaan kun aloitin Paulan tuotteiden käytön):

--

BHA on tasoittanut ihoani ihan mielettömästi ja arpiakin on kadonnut. Lisäksi jatkuva tulehdus/aknekierre on katkennut, ja nyt saan enää muutaman pinnallisen näpyn pahimman hormonimyrskyn aikaan. Voin ihan rehellisesti sanoa että ihoni ei ole vuosiin ollut näin hyvässä kunnossa. Olen kyllä niin tyytyväinen että löysin Paulan tuotteet! <3
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #721 : 07.08.14 - klo:13:08 »
scoundrel, ihan mieletön myyntipuhe, nyt haluun tuota BHA-nestettä ja pian!  ;D Harmi vaan että mun pitää varmaan odottaa tuonne loka-marraskuulle että saan tehtyä 100 euron tilauksen sieltä. Mikä BHA-tuote sulla on käytössä?

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #722 : 07.08.14 - klo:13:25 »
^Skin Perfecting 2% BHA Liquid. Sen lisäksi Skin Balancing Pore Reducing Toner ja Resist Anti Aging Clear Skin Hydrator. :)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 07.08.14 - klo:13:59 »
Mahtavaa, scoundrel! Oletko muuten tutkaillut PC:n seerumeita tai treatment-tuotteita? Resist Ultra-light -seerumista voisi olla hyötyä ihon värin kanssa, ja sittenhän olisi se Azelaic Acid + BHA -tuote ja Clinical Scar-reducing Serum ja... ;D Itsellänikin olisi ykköstavoitteena saada punaisuutta rauhoitettua ja tasaisempi väri, mutta en ole vielä kuorintoja ja seerumeita kauemmas jännä-skaalassa päässyt. C-vitamiinin pitäisi kyllä olla kova sana värin tasoittamisessa, ja tänne Eurooppaankin pitäisi joskus olla oma versionsa siitä c-seerumista tulossa... Siihen kyllä joudun varmaan sitten tarttumaan, jos ei hinta ihan taivaisiin kipua.
1cFii, oma väri.

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #724 : 07.08.14 - klo:15:13 »
Jee scoundrel, tosi hyvä tulos! Mulla on samat tuotteet tilauksessa kuin mitä sinäkin olet käyttänyt, joten toivottavasti pääsen samoihin tuloksiinkin. Hitsi, ihan harmittaa, että vaihdoin Paulan tuotteista kun iho oli aika hyvässä kunnossa... Luulin kai sen parantuneen, mutta tosiasiassa kaikki johtui jatkuvasta PC:n tuotteiden käyttämisestä. En kyllä tee toista virhettä toiste. Kyllä hyvästä ihosta maksaa mielellään tämän verran, nämä ei kuitenkaan ihan superkalliita tuotteita ole.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #725 : 09.08.14 - klo:14:26 »
Aika kiinnostava uutuustuote: http://www.paulaschoice.com/shop/collections/Clinical/_/Clinical-KP-Treatment-Cloths . Voisin kuvitella, että näillä on aika näppärä käsitellä esimerkiksi selän ihoa ihan omin voimin. Luulisi, ettei näissä ole mitään, mitä EU kieltää, joten kaipa ne tännekin tulevat... Hinta tosin näyttää vähän pahalta.
1cFii, oma väri.

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #726 : 09.08.14 - klo:19:58 »
^Onneksi on kuitenkin 60 liinaa. Näyttää kyllä mielenkiintoiselta, sillä selän akne on minua kiusaava riesa.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

grace

• Vieras
« Vastaus #727 : 09.08.14 - klo:21:53 »
^^Kuulostavat kyllä kiinnostavilta, erityisesti jos tepsisivät oikeasti keratosis pilarikseen. Kokeilin omiin näppykäsivarsiini naamalleni sopimatonta BHA 2% lotionia ja nyt tilasin Resist-sarjan 10% AHA kroppavoidetta samaan vaivaan. Nuo liinat vaikuttaisivat näpsäkämmiltä käyttää. Tähänastisetkin aseet vaikuttavat kyllä toimivilta, röpelö näyttäisi vähän tasoittuneen.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 10.08.14 - klo:00:43 »
Laitoin taas PC:lle tilausta: vanhat tutut Skin Balancing -putsarin jättikoko ja saman sarjan kosteusgeeli, uhkarohkeana vetona talven varalle (jännittävän kihelmöivä ;D) Moisture Boost -kasvovesi, ja silkasta uteliaisuudesta uusi MegaLength-maskara. Niin joo, ja näytekoko hoitiksesta myös. Olin aikeissa tilata tuon MegaLengthin jo aiemmin, mutta sehän myytiinkin loppuun melkein heti. Nyt oli kuitenkin ehtinyt tulla täydennystä. Mahtaako kellään olla vielä kokemusta tästä? Meikkipuolella PC ei varmaan ole järin suosittu topic, niin paras varmaan kysyä täällä... :D

Mulla on kesän ajan pelittänyt yllättävänkin hyvin Skin Balancing -sarjan putsari-kasvovesi-kosteusgeeli-kolmikko BHA-nesteen ja Resist Ultra-Light-seerumin kanssa. Pari kertaa on iho hajonnut muista syistä, mutta melko nopeasti olen saanut palautumaan. Yllä mainittujen tuotteiden lisäksi mulla tulee olemaan "talvireservissä" Moisture Boost -sarjan putsari ja kasvovesi sekä Skin Recovery -voide, joita voin sotkea sekaan yksittäin tai yhdessä silloin kun tarvitsen enemmän kosteutusta. Nämä ovat ainakin toistaiseksi tuntuneet parhailta tuotteilta tukkeutuvalle ja punoittavalle ruusufinni-iholleni.
1cFii, oma väri.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #729 : 12.08.14 - klo:14:17 »
Hmm. Itse olen lähinnä huolehtinut siitä että saisi nyt ensin tuon naaman kuntoon, en ole edes katsellut PC:n vartalolle suunnattuja tuotteita. Mulla on keratosis pilarista käsivarsissa, mutta se ei ole ollut mikään elämää häiritsevä asia, koska naama on aina ollut pahemmassa kunnossa ja siksi prioriteetti. Jos mun kasvojen iho jatkaa tästä samaan suuntaan niin kohta voin alkaa siirtää huomiota muuhunkin ja esim. obsessoitua käsivarsistani ;D

Kävin tuolla good face day -ketjussakin jo hehkuttamassa, mutta olin tänään ensimmäistä kertaa varmaan vuosiin kodin ulkopuolella ilman meikin hiventäkään. Tai no, olen mä nyt lenkillä käynyt mutta se on hiukan eri asia. Ekaa kertaa pitkään aikaan oli sellainen fiilis ettei häpeä naamaansa vaikka sen joku näkisikin. :o

(Taidan kohta pystyttää kotiini jonkun alttarin ja alkaa Paula's Choice -uskovaiseksi tai jotain. Mutta oon vaan niin hemmetin iloinen mun ihon kunnosta tällä hetkellä. Paula <3 )

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #730 : 12.08.14 - klo:15:57 »
^   O:)  :D

Mä olen tähän asti jotenkin hävennyt sitä, että näen PC:n niin paljon parempana kuin muut ihonhoitosarjat, ja yrittänyt hillitä hehkutusta (tätä on kyllä varmaan vaikea uskoa, mutta totta se on), etten kuulostaisi täysin puolueelliselta tai höynähtäneeltä. Mutta hiljattain, kun on taas tullut tehtyä kelvottomia kokeiluja PC:n ulkopuolelta, olen alkanut ajatella, että ei kai se niin paha ole, vaikka myöntäisikin jonkin olevan omasta mielestä aivan ylivertaista. Kyllähän tää näkemys kuitenkin pohjautuu sekä tieteeseen että vuosikausien mittaiseen, kattavaan käytännön kokeiluun! Ehkäpä mäkin alan siis välillä hehkuttaa ihan täydellä teholla. ;D
1cFii, oma väri.

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #731 : 12.08.14 - klo:16:16 »
Paula-uskontoon kuulun minäkin! En oikeen ymmärrä, miten jotkut pärjää ilman noita. Tai miksi kaikki valmistajat eivät tee samanlaisia tuotteita. Että mikä järki niissä huonoissa/ihan ok -tuotteissa on, kun voisi samalla vaivalla tehdä näin hyviä?  :)
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #732 : 12.08.14 - klo:17:26 »
Olen käyttänyt nyt vain öisin Skin Perfecting 1% BHA geeliä. Ajattelin aloittaa varovasti kun ovat uusia tuotteita minulle.
Kosteusvoiteena olen käyttänyt tuon jälkeen Hydralight lotionia.
Nyt kasvot rasvoittuu vielä enemmän kuin ennen. Onko se normaalia vai ohimenevää.
Näytepusssukoita löytyy vielä Resist Barrier Repair moisture. Voiko tuota laittaa tuon BHA:n jälkeen vai tuleeko liian kuoriva vaikutus kun iho on jo ohut muutenkin.
Pakkohan tuolta oli tilata näytteitä kun kerran on tuommoinen mahdollisuus.
Yritin kerätä herkälle ruusufinni iholle sopivia tuotteita.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #733 : 12.08.14 - klo:18:07 »
^ Kyllä ainakin minulla kasvojen pintaan alkoi päästä enemmän rasvaa, kun BHA alkoi hävittää tukkeumia huokosista. Minusta tämä on siis positiivinen asia, koska pinnalta rasvan voi helposti pestä pois, huokosista ei. Tietenkin voi olla, että käyttämäsi tuotteet ovat yhdessä tarpeettoman tuhti setti ihollesi, se selvinnee testailemalla. (Kyllä nuo kuitenkin melko kevyestä päästä PC:n tuotteita ovat.) Jos rasvaisuus säilyy ongelmana, niin tehokkaampaa, nestemäistä BHA:ta voi harkita, ja kosteutuksen hoitaa kasvovedellä tai seerumilla kosteusvoiteen sijaan. Resist Barrier Repair -kosteusvoidetta on tarkoitus voida käyttää minkä tahansa kuorinnan perään, joten ei siinä sääntönä pitäisi olla mitään ongelmaa, mutta sisältäähän se toki hieman retinolia, jonka sieto on sitten hyvin yksilöllinen juttu.
1cFii, oma väri.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #734 : 12.08.14 - klo:21:54 »
Kokeilin tänään toisen kerran tuota Weekly 10% AHA -nestettä... tällä kertaa se ei pistellyt niin paljon kuin ekalla laittokerralla. Mites, uskaltaakohan tuota käyttää useammin kuin kerran viikossa?

--

Niin ja pahoittelen jo etukäteen huonoa huumoriani, mutta "Paula-uskonnon" innoittamana oli ihan pakko ottaa seuraava kuva :3