Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 426509 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #780 : 11.09.14 - klo:12:13 »
^Noissa Resist-putsareissa tökkii hinta. Tuo 190 ml on musta törkeän pieni pullo suhteessa hintaansa, sen takia en ole tavallistakaan Resist-putsaria koskaan täysikokoisena tilannut, vaikka se onkin hyvältä tuntunut. Uusi kasvovesi kiinnostaa noista ehkä eniten minua.

Todella harmillista, että jälkeen kerran kemiallinen suoja uudessa päivävoiteessa. Olen jatkanut testailuja Clear-aurinkosuojan kanssa nyt, kun iho on taas paremmassa kunnossa, ja se ei tosiaankaan sovi minulle, joten tuskin tuo uusikaan sopii. Ihoni ei edes ole kovin herkkä; Favoran SPF 50+ -voidetta olen pystynyt käyttämään pääosin ongelmitta, vaikka siinä on voimakas kemiallinen suoja. Se on kuitenkin koostumukseltaan niin tahmean paksua, että en uskalla käyttää sitä nyt, kun otsa on osoittanut merkkejä tukkeutumisesta. Tuo PC:n Clear taas imeytyy ihoon oikein kivasti mutta alkaa saman tien kirvellä ja iho helottaa pitkään aivan tulipunaisena. Se aiheuttaa siis selvästi ärsytysreaktion iholla.

Näillä näkymin näyttää siltä, että paras aurinkosuoja iholleni on Citrix Antioxidant Sunscreen SPF 40, joka jää mineraalisuojaksi melko näkymättömäksi iholla eikä ärsytä tai kuivata ihoa.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #781 : 11.09.14 - klo:15:20 »
Meinasin itsekin tehdä tänään tilauksen, mutta kun loppuhinta olisi kolmesta tuotteesta ollut melkein 80 euroa, niin tulin pihiksi ja peruin tilauksen :/ Eihän se nyt NIIN kallista ole, mutta ei nyt vaan kehtais laittaa noin paljoa menemään tällä hetkellä.

Toisaalta sitten kävin eilen ruohonjuuressa ja tuhlasin sinne 20+ euroa :P Että voisi sitä rahankäyttöä jotenkin koittaa organisoida paremmin!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #782 : 11.09.14 - klo:15:47 »
^^ Joo, mäkin olen enimmäkseen pysytellyt niissä peruslinjoissa, kun Resist-tuotteet eivät muutenkaan ole iholleni kaikkein sopivimpia tai tarpeellisimpia, niin ei viitsi kaikesta kovempia hintoja maksaa. Mulle ei jostain syystä kuitenkaan niiden putsareiden hinta tunnu niin pahalta kuin kasvovesien. Ne Resist-kasvovedethän ovat myös aika paljon muita pienemmissä pulloissa. Mä olen jostain syystä tosi säästeliäs (ainakin vaahtoavien) putsareiden kanssa, mutta nestemäisten tuotteiden kuluminen kammottaa sen verran, etten jotenkin osaa oikein suhtautua vain reilun 100 ml:n kasvoveteen... Mutta en sano "en koskaan", varmaan joskus päädyn kokeilemaan sellaistakin! ;D
1cFii, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #783 : 11.09.14 - klo:18:21 »
^Ohoh, enpä ollut edes huomannut, että ne kasvovedetkin ovat noin pieniä pulloja. Oletin yhtä suuriksi kuin muut kasvovedet. Noh, tuskinpa sitten tulee tilattua, SB-kasvovesi on aivan hyvä.  :) Pienissä pulloissa on sekin ongelma, että saisi sitten jatkuvasti olla tilaamassa, mikä on tympivää.

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #784 : 18.09.14 - klo:14:26 »
Te Paulan tuotteita kàyttàvàt, tuleeko koskaan sellaista tarjousta, ettà postikulut ilmaiseksi? Mulla tilaus odottaa vàhàn parempia alennuksia kuin mità siellà nyt on. Alennukset ovat ilmeisesti kuukauden kerrallaan voimassa.  ::)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #785 : 18.09.14 - klo:15:26 »
^ Kyllä niitä on silloin tällöin ollut viikonlopun ajan, mutta aika harvoin ainakin tässä viime aikoina. Alennus on koskenut yli 50 euron arvoisia tilauksia. Tuotetarjoukset tosiaan vaihtuvat kuukausittain, joten jos ei tämän kuun tarjous hyödytä, niin kannattaa odottaa seuraavaan kuun vaihteeseen ja katsoa, sopiiko paremmin tarpeisiin. :)
1cFii, oma väri.

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #786 : 18.09.14 - klo:15:48 »
Kiitos tiedosta Evergreen <3 Taidan odottaa ainakin kuukauden vaihteen yli. Mulla olisi satasen tilaus làhdòssà, niin tuo bha:n neljàn euron alennus tuntuu aika mitàttòmàltà. Usan sivuilla on kait jatkuvasti se yli 50dollarin ostoista ilmainen toimitus, on se niin vààrin... :'( taidan kirjoittaa tuonne Hollantiin 8)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #787 : 18.09.14 - klo:16:14 »
^ Euroopan-kaupassakin on muuten vakiona ilmainen postitus yli 150 euron tilauksiin. Se on toki jo aika iso summa, mutta tätäkin pystyy aika helposti hyödyntämään, jos on joku jonka kanssa tilata kimpassa, tai toki yksinkin jos on varaa tilata iso setti kerralla. Mulla on useinkin tullut tuo summa tilatessa täyteen, kun olen tilannut tuotteet itselle ja siipalle sekä parille muulle.
1cFii, oma väri.

grace

• Vieras
« Vastaus #788 : 19.09.14 - klo:18:04 »
Taas lähti tilausta Paula's choicelle, kasvovesi ja naamarasvat loppuu! :P Harmi, kun kasvovesiä ei saa jättipullossa, pesuaineen hankin viimeksi sellaisessa, kestää varmaan ikuisuuden.  <3

Mulla on kosteutuksen osalta rutiini vielä vähän haussa, alkuvuodesta meni ihan hienosti, kun oli koko Skin Recovery-linja käytössä suojakertoimellista ja tavallista kasvovoidetta myöten (miinus seerumi). Viimeisimmän tilauksen aikaan SR-voide spf:llä oli loppu, joten tilasin kokeiluun Hydralight-sarjan suojakertoimellista kosteusvoidetta. Mun kasvoille se ei kyllä sovi, jää jotenkin ihmeesti pyörimään ja naaman kokonaiskunto ei ole kovin hyvä. Yövoiteena olen nyt käyttänyt Resist-linjan retinoli-voidetta, mikä sekin varmaan osaltaan vaikuttaa ihon "outoon" kuntoon.
Tällä kertaa tilasin sitten Skin Recovery-seerumin päiväksi ja hyväksi havaitun Skin Recovery-voiteen ilman kertoimia yöksi, Skin Recovery-kasvovettä, kokeiluun MegaLength-ripsarin, kun sitä taas oli varastossa ja samplen Barely there sheer matte-meikkivoiteesta.

Skin Recovery taitaa olla mun linja, iho ei ole pitkään pitkään aikaan ollut niin hyvässä kunnossa, kuin alkukeväästä noiden ja BHA-lotionin kanssa. Siksipä toivosinkin löytäväni PC:ltä myös täydellisen meikkivoiteen, sen jälkeen en enää muuta naamaani laittaisikaan kuin Paulaa.  ;D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #789 : 19.09.14 - klo:18:35 »
^ Kasvovesiä ja voiteita ei varmaankaan saa isommassa koossa siksi, että antioksidantit menettävät herkästi tehonsa. Putsareihin ei ole samalla tapaa tehoaineita tungettu, kun ne kuitenkin pestään pois. Mullakin on miehen kanssa aina tuollainen putsarileka käytössä, ja sellainen tosiaankin kestää pienen ikuisuuden, vaikka olisi useampikin käyttämässä... Muuten, voi olla että tuo käyttämäsi Skin Recovery -kasvovesi vaikuttaa siihen, miten suojakertoimellinen Hydralight-lotion ihollasi käyttäytyy. Tuo kasvovesi on hyvin silikoninen, ja jotkut koostumukset toimivat sen päällä huonommin kuin toiset. Jos tämä saattaa olla ongelma, niin kannattaa ehkä kokeilla tuota ilman kasvovettä. :)

Mulla on mennyt oman ihon kanssa yllättävän hyvin. Saa nyt nähdä, kauanko tätä iloa taas kestää, mutta olen nyt jopa käynyt asioilla kaupungilla ihan ilman ehostusta, mikä on mulle todella suurta. Ihon punoitus ja ärtyneisyys on viimeisimmän rutiinin aikana rauhoittunut todella paljon. Aamurutiiniin on kuulunut Skin Balancing -putsari, Hydralight-kasvovesi ja Skin Balancing -geeli, iltarutiiniin taas Skin Balancing -putsari, Hydralight-kasvovesi, SP BHA Liquid ja Resist Ultra-Light-seerumi.

Erona rutiinissa on aiempaan nähden mm. SB-kasvoveden vaihto Hydralightiin. Pintakuiva ihoni rakastaa SB:n antamaa kosteutta, ja tykkään sen tunnusta kaikin puolin ihan hirveästi, mutta huomaan usein olevani sen kanssa punaisempi kuin ilman. Nyt Hydralightin kanssa punoitus on ollut selvästi vähäisempää. Myös Resist-seerumi oli jonkin aikaa pois käytöstä, mutta nyt olen testaillut ihon sietokykyä taas uudelleen, ja toistaiseksi on mennyt ihan hyvin. Seerumi on riittänyt kosteutukseksi kasvoveden ja BHA-nesteen päällä.
1cFii, oma väri.

grace

• Vieras
« Vastaus #790 : 19.09.14 - klo:19:22 »
^ Tuota vaikutusaineiden laimenemista mäkin epäilin syyksi, että parempi varmaan tosiaan näin.  :) Hyvä havainto tuo kasvoveden vaikutus, voisikin kokeilla mitä tapahtuu ilman, nyt vielä kun Hydralightia on jäljellä.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #791 : 21.09.14 - klo:19:23 »
Mikähän vikana kun naama hilsehtii ?
Kokeilin PC 2%geeliä ja päälle Resist Hydrator voidetta ja siitä sain kunnon finnit kasvoihin.
No seuraavaksi aloin käyttämää 1% geeliä ja päälle Hyrdalight lotionia.
Mutta vieläkin ihossa hilsehtimistä.
Näytepussukoita on vielä jäljellä joten kokeilu jatkuu.
Lähtokohta on rasvainen iho jossa on ruusufinni lääkärin toimesta todettu.
Kuuluisin kuitenkin jo ikäni puolesta Resist sarjan käyttäjäksi .

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #792 : 21.09.14 - klo:19:38 »
Mulla on vàhàn sama kuin Liisulla, eli rasvainen iho, couperosa ja iàn puolesta Resist-ryhmàlàinen :ts Tosi kiva kun PC on ajatellut myòs aikuisia naisia, joilla on yhà rasvainen iho. Kemikalioista kun etsii voiteita, niin joko ne ovat kuivalle iholle, jos niissà on anti-ageing tai sitten teineille, jos ovat rasvaisen ihon voiteita. Olisiko se 2% geeli sulle liian vahvaa? Mulle riitti hyvin se 1%, kokeilin ensin vain pari kertaa viikossa ja sitten joka ilta, kun ihoni sen kerran kesti. Mulla oli siis vain nàyte. Ajattelin ostaa sen 1% isona ja sitten 2% vain nàytteenà.

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #793 : 21.09.14 - klo:20:08 »
Onneksi mullakin vain näytteitä. Minustakin tuntuu että tuo 1% geeli on minun juttu. Vielä kun löytäisi siihen sopivan voiteen päälle.

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #794 : 21.09.14 - klo:20:17 »
Minà tykkàsin kovasti Hydralight-pàivàvoiteesta. Jàttàà mattapinnan ja on kevyt. Yòvoidetta en ole vielà lòytànyt ja ajattelinkin tilata vain seerumia yòvoiteeksi. Tykkàsin Resist-sarjan retinoli-seerumista. Ehkà nyt viimeistààn kannattaa aloitaa retinolin kàyttò, kun mulla ei ole ikinà niità ennen ollut. Olen kohta 41. Olenpahan sitten ainakin yrittànyt hidastaa ikààntymisen merkkejà  :3