Mä olen käyttänyt nyt noin kuutisen viikkoa Paulan tuotteita. Tilasin siis ne tuotteet mitä mulle täällä suositeltiin.

Eli:
Skin Perfecting 2% BHA Liquid
Resist Weekly Resurfacing Treatment with 10% AHA
Skin Balancing Pore-Reducing Toner
Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator
Eniten olen varmaan pitänyt tuosta viikottaisesta AHA-kuorinnasta. Pidän siitä pienestä kihelmöinnistä jonka se saa aikaan - tulee ainakin tunne että se vaikuttaa oikeasti.

Iho kyllä selkeästi kirkastuu ja seuraavana aamuna naama on normaalimpia pehmeämpi ja siloisempi. Meikistäkin tulee paremman näköinen.
Kasvovesi on jäänyt harvemmalle käytölle, koska en koe sen tekevän mitään mullistavaa iholleni. En varmaan aio tilata uutta tilalle sitten kun tämä nykyinen loppuu. Jotain muuta kasvovettä voisi kokeilla?
BHA:n vaikutuksesta en osaa vielä varmuudella sanoa, sillä tässä viime viikkojen aikana on ollut niin paljon muuttujia, jotka ovat vaikuttanee ihon tilanteeseen. On tullut syötyä epänormaalisti ja välillä tupakoitua.

Leukapieleen on siis tullut muhkuroita, mutta varmasti nuo edellämainitut tekijät on vaikuttaneet ihon kuntoon. Eli kokeilu jatkuu, ja ehkä seuraavien menkkojen aikana ihon tilanne voi olla jo parempi muhkuroiden osalta, jos ei tule vedeltyä röökiä tai syötyä eläinperäisiä tuotteita.
BHA-nesteen kanssa mulla on kyllä jonkinlainen annosteluongelma. Ihosta tulee jotenkin tahmainen käsittelyn jälkeen, enkä pidä siitä tunteesta ollenkaan. Kuuluuko se asiaan, vai laitanko yksinkertaisesti liikaa? Jatkossa voisi tietty kokeilla nesteen tilalle jotain muuta. Onko joku vertaillut geeliä, nestettä ja voidetta keskenään?
No sitten tuo kasvovoide. Kun sain paketin käsiini ja luin incin, olin aika yllättänyt silikonin määrästä. En ollut tajunnut lukea sisältöä etukäteen. En ole mikään silikonin super-välttelijä, mutta kaikki kokeilemani silikonia sisältävät kasvovoiteet on tuntuneet samantyyppisesti muoviselta kasvoilla. Meikki on helppo levittää voiteen päälle, mutta silti se muovinen tunne tuntuu jollain tapaa "väärältä". Ei huonolta, mutta keinotekoiselta. Siksi en osaakaan sanoa että pidänkö tästä tuotteesta vai en.

Kerralla mulla kuluu kahden pumppauksen verran, ja puteli vaikuttaa aika pieneltä siihen kulutustahtiin nähden. En olekaan raaskinut siis käyttää sitä joka päivä, vaan säännöstellyt ja käyttänyt välillä pelkkää kookosöljyä. Se puteli on kyllä siinäkin mielessä epäkäytännöllinen, etten osaa yhtään sanoa paljonko tuotetta on jäljellä. Kuinka nopeasti tuon kokoiset voiteet on teillä kuluneet päivittäisessä käytössä? Mikäli tuo osoittautuu riittoisaksi, niin saatan tilata uudestaan. Mutta mikäli tuo loppuu ihan lähiaikoina, niin en kyllä raaski sillä hinnalla ostaa uutta.
Kauheasti kyllä himottaisi kokeilla eri tuotteita. Jos jonkun naamavoiteen tilaisi kokeiluun....