Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 392594 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #870 : 30.10.14 - klo:19:28 »
No, minä olen lueskellut Beautypediaa vuodesta 2006, joten jos jonkinlaista arvostelua on tullut vastaan... ;) Huonoja (=keskinkertaisia) arvioita on saanut moni apteekkisarjan tuote, esim. La Roche Posayn simppleillä reseptillä tehdyt Toleriane-voiteet. Toki Paula joskus myöntää, että 'tämä voisi olla ihan kelpo tuote todella yliherkälle ja reagoivalle iholle..'

Ainakin joitakin vuosia sitten Paula mainosti tuotteitaan ihottumaisille sopivina, hän on itsekin kärsinyt elämässään atopiasta (samoin kuin aknesta), joten sekin on toiminut kannusteena tuotekehittelyssä.

Toki ärsyyntyneelle iholle voisi tehdä hyvää tuote, mihin on koottu mahdollisimman paljon rauhoittavia aineita, ei mitään teho-vitamiineja tai retinoleja.. Todella yksilöllistä, mikä toimii kenelläkin. Less is more, or more is more :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #871 : 30.10.14 - klo:19:53 »
^ Niin no niissä arvioissahan on kriteerinä myös se, miten lupaukset vastaa todellisuutta, ja hinta vs. sisältö, ei pelkästään se, sopiiko tuote jollekulle. Noiden Lorkun sarjojen ja monien muiden ongelmana on se, että ne antaa usein ihan älyttömiä lupauksia sellaisillekin tuotteille, joissa on just se perusresepti. Saisivat varmaan paljon paremman arvion, jos myöntäisivät, että kyseessä on vain kallis perusvoide... ;) Mun omaan kokemukseen noista arvioista voi toki vaikuttaa osittain puhdas mäihä. Esim. mulle ja äidilleni, jolla on aivan eri ihotyyppi, nuo Toleriane-voiteet olivat jostain syystä ihan hirveitä.
« Viimeksi muokattu: 30.10.14 - klo:19:57 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #872 : 31.10.14 - klo:09:29 »
Nyt on yksi käyttökerta takana BHA 2% liquidia ja kolme käyttökertaa RESIST Anti-Aging Clear Skin Hydrator -voidetta. Ilmeisesti huitaisin vahingossa BHA:ta kaulalle kun laitoin sitä yläselkään ja kasvoille, kun kaulaan ilmestyi ihottumaläiskä. Sain sen kyllä kuriin aloeverageelillä, perusvoiteella ja kortisonivoiteella. Pitää ensi kerralla olla huolellisempi. Mutta kasvojen iho näyttää nyt kirkastuneen aavistuksen ja tykästyin tuohon voiteeseen. <3 Todella kivan tuntuista ja iho ei tunnu enää niin väsähtäneeltä vaikka käyttökertoja on takana vasta muutama. Tämä jää ehdottomasti käyttöön, jos tästä ei tule pidemmällä aikavälillä mitään ongelmia (yleensä allergiaoireet tulevat mulla joko heti tai kahden viikon säännöllisen käytön jälkeen). BHA:sta en osaa sanoa vielä mitään, mutta ei ainakaan tuntunut ärsyttävän kasvojen ihoa. Aion käyttää sitä vain joka toinen tai kolmas päivä ainakin nyt alkuun, ettei nassu räjähdä.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #873 : 31.10.14 - klo:20:14 »
Mulle tuo Resist Anti-aging Clear Skin Hydrator ei sopinut yhtään, mutta jos joku haluaa kokeilla, niin multa saa tuon loppuvoiteen itselleen postikuluja vastaan. (2. luokan maksikirje 500 g 6,50 e. Jos meneekin kevyempänä lähetyksenä 4,20 e, niin palautan loput.)

Tuosta läpinäkymättömästä pullosta on vaikea sanoa tarkalleen paljonko siellä on tavaraa jäljellä, mutta koko on 50 ml ja kuukauden verran sitä käytin aamuisin, joten varmasti kokeiluun riittää vielä erinomaisesti pidemmäksikin aikaa. Voide on pumppupullossa, joten ihan hygieenisesti on käytetty.

Edit. Tämä meni jo ensimmäiseksi ehtineelle kyselijälle :)
« Viimeksi muokattu: 31.10.14 - klo:21:27 kirjoittanut Reese »
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #874 : 01.11.14 - klo:00:10 »
^^ Onpa kiva, että voide vaikuttaa mieleiseltä! Kyllä mä vähän jäin sitä jännäämään. Harmi että Reesellä ^ ei käynyt yhtä hyvin.

Mun tekisi mieli tilata jotain Paulalta... Alkuun (siis vuonna nakki) mua jotenkin ärsytti koko "kaikkitietävä" muija kauppaamassa omia tuotteitaan, mutta kai sitä pitäisi kokeilla ensin, ennen kuin tyrmää ;D Pitää lukea tämä koko ketju, että saa jonkinlaisen kuvan tuotteista...

Mua jäi naurattaan tää, ihan hyvällä siis... Mua ei jotenkin osaa ärsyttää kaikkitietävyys yhtään, jos joku tietää ja tekee niin antaa tulla vaan. Mä haluan tuotteet, jotka oikeasti toimii, enkä mitään ihanan tuoksuisia öljycocktaileja hintaan 35 e per kukkaissomisteinen purnukka. ;D

Huomenna laitan uuden tilauksen PC:lle, saa nähdä mitä siihen tulee. Mulla on aina olevinaan hiottu lista jo hyvissä ajoin, mutta sitten viime hetkellä muutan mieleni ihan kaikesta. :D
1cFii, oma väri.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #875 : 01.11.14 - klo:09:28 »
Muakin naurattaa tuo "kaikkitietävä muija", mutta kyllä mäkin alkuun ajattelin että ei voi olla hyvä jos sitä ei myydä yleisillä markkinoilla. Mulla on kokemusta Avonista ja Oriflamesta joita ei saa kaupoista, ja en nyt voi ainakaan Avonin tuotteita juurikaan kehua vaikka olenkin entinen konsultti (epäilen Avonin tuotteita "syypääksi" mun hajusteallergiaan ja ihon herkistymiseen). Mutta koska Dermosilitkin on ihan jees vaikka niitäkin saa vain tilaamalla niin uskaltauduin kokeilla tätä paljon hehkutettua Paulaa. Ja mitä nyt olen oman ihoni kanssa tutustunut niin aika samoilla linjoilla menee Paulan kanssa, kun ihoni ei siedä hajusteita eikä alkoholia ja varmasti jotain muitakin ärsyttäviä aineita on myös. Nähtäväksi jää toimiiko tuo logiikka ja Paulan tuotteet. Mutta ei nuo loppupeleissä ole edes kalliita (mä olen aina ajatellut että voi apua miten kalliita, en ikinä tule tilaamaan), mutta nyt kun on niin herkkä iho että vaihtoehtona on apteekin voiteet jos jotain tehoja jostain haluaa niin eihän se nyt niin kallista enää olekaan. ::) Paitsi se putsari on edelleen musta vähän kallis, kun en osaa arvostaa mitään superputsareita kun ajattelen niin että sama se on millä naaman pesee kunhan on hajustamaton eikä ärsytä ja putsaa meikit naamasta hyvin, ja tällaisia putsareita löytyy vitosellakin.

Laitoin eilen toisen kerran BHA 2% liquidia ja en herännyt aamulla ihottumaa kaulassa, eli toinen kokeilu meni hyvin. ;D

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #876 : 01.11.14 - klo:12:20 »
^Kyllä mäkin oon hintaa välillä miettinyt, etenkin kun toisinaan karkaa mopo aivan käsistä tilausta tehdessä. Nyt on jo vähän paremmin omat luottotuotteet tiedossa, joten ei enää ihan samanlaista riskiä ole, mutta kuitenkin... 

Nää tuotteet vaan pääosin sopii mun iholle niiin hyvin, että oon kokenut aivan suunnattoman vapauttavia hetkiä, kun ei enää tarvitse miettiä, mitä ihmettä mä tähän naamaani nyt taas kokeilisin ja selata netistä ihonhoitosarjoja.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #877 : 01.11.14 - klo:13:24 »
Minä olen miettinyt tilausta jo heinäkuusta asti, mutten ole vieläkään tilannut. Monta kertaa olen jo valinnut tuotteita ostoskoriin ja katsonut lopullista hintaa. Jokaisella kerralla koriin on päätynyt eri tuotteita. Tilaus on jäänyt, koska poden kroonista rahapulaa ja tein tilauksen toisaalle kuukausi sitten. Aion kyllä tehdä tilauksen vielä tämän vuoden puolella, kunhan saisin nyt päätettyä, mitä tilaan. Olen jo kysellytkin tuolla aikaisemmin, että mikä mahtaisi olla suositeltavaa herkälle vanhenevalle iholle, joka on pintakuiva ja toisinaan tulee finnejä. Viime aikoina finnejä on kyllä ollut aika usein ja iho näyttää väsyneeltä  :(.

Eivät nuo Paulan tuotteet loppujen lopuksi niin kalliita ole, koska esim. Lumenen ja apteekin tuotteet ovat samoissa hinnoissa, eikä sieltä ole jäänyt montakaan tuotetta vakituiseen käyttöön. Jos joutu kokeilemaan monta halpaa tuotetta sopivaa etsiessä, niin kyllähän sekin maksaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #878 : 01.11.14 - klo:17:52 »
^ Kuulostaa siltä, että RESIST-linjan normaalista rasvaiselle iholle tarkoitetut tuotteet olisivat sulle hyvä juttu! Jotain sopivaa voisi löytyä myös Skin Balancing- ja Moisture Boost -linjoista.

Mun on ollut helppo ymmärtää PC:n hintoja, kun käytin niin pitkään näitä ennen apteekkikosmetiikkaa, josta suuri osa on pakkauskokoihin nähden Paulan tuotteita kalliimpaa, ja sisällön kannalta ero onkin sitten jo aika radikaali PC:n hyväksi. Ymmärrän Menan pointin putsareista, mutta olen kyllä huomannut käyttämäni PC:n putsarit niin älyttömän riittoisiksi, että ne ovat olleet käytössä tosi edullisia, etenkin ne säästökoot siis. Eihän näistä putsareista useimmat mitään supertuotteita varmaan yritäkään olla, kun ovat pois huuhdeltavia, mutta yllättävän vaikeaa mun oli koskaan muualtakaan löytää edes sellaista tuotetta, joka poistaisi riittävästi rasvaa rikkomatta ihoa, joten kaipa nämä mulle ovat supertuotteita kuitenkin olleet. :D Sellaiselle, jonka iholle löytyy helposti toimivia putsareita, nämä eivät varmasti ole mitenkään pakollisia, mutta luulen että moni silti yllättyisi siitä, kuinka taloudellisia nämä käytössä ovat.

Mullakin on aina ollut jonkinlainen epäluottamus sellaisia tuotemerkkejä kohtaan, joita saa vain tilaamalla. Katselin Paulankin tuotteita monta vuotta ennen tilaamista. Onneksi tajusin jossain kohti, että kaikki merkit eivät ole samasta syystä poissa kauppojen hyllyiltä...

Odotin kuukausittaista tarjousta vaihtuvaksi tänään johonkin, jota haluaisin mieluummin hyödyntää tilauksessani, mutta lokakuun tarjous näyttääkin taas venyneen viikonlopun ajalle. Voi olla että tuleekin sitten odotettua maanantaihin.
1cFii, oma väri.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #879 : 01.11.14 - klo:19:19 »
^Miten nuo geelimäiset kosteuttajat toimivat meikin alla? Pysyvätkö vai rullautuvatko pois iholta? Millaisia sitten ovat Paula's Choice-meikit?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #880 : 01.11.14 - klo:19:35 »
^ Tarkoitatko siis esim. Skin Balancing Invisible Finish Moisture Geliä? Minusta se toimii oikein kivasti meikin alla. Käytän sitä itse, ja mulla ei ole se eikä mikään muukaan PC:n tuote koskaan rullautunut tai muutenkaan "pettänyt". Tiedän kyllä, että joillekin tällaiset kokemukset ovat tavallisia, mutta siihen varmaan vaikuttaa myös muu ihonhoitorutiini. Sen verran ainakin voisin sanoa, että vaikka inceissä näkyy silikoneja, niin ei kannata ajatella, että tuotteet ovat jotain iholla pyörivää liisteriä. Tuossa geelissä ja esim. RESIST-linjan Hydratorissa ne incin alkupään silikonit ovat haihtuvia ja auttavat siinä tuotteen levityksessä, mutta iholla aine "kuivuu" nopeasti ja tuntuu ihan hyvin imeytyneeltä. (En osaa nyt oikein sanailla tätä ehkä oikein...)

Mulla ei ole kokemusta muista PC:n meikeistä kuin MegaLength-maskarasta. Ehkä joku muu on kokeillut ihomeikkejä..? Nythän niistä meikkivoiteista on ainakin saatavilla käteviä testerisettejä edullisesti.

Niin ja tosiaan ne RESIST-linjan uudet normaalin/rasvaisen ihon tuotteet eivät ole vielä verkkosivuilla näkyvissä, mutta veikkaan että ovat maanantaina tai ainakin piakkoin. Ovat jo saapuneet kauppaan.

EDIT. Lisään vielä, että minusta se RESIST Anti-Aging Clear Skin Hydrator antaa ihan ylivoimaisesti parhaan alustuksen meikkiä varten. Tietysti se aina riippuu siitäkin, minkä tyyppistä meikkipohjaa käyttää, mutta tuo jättää joka tapauksessa iholle tosi sileän ja tasaisen pinnan ja pitää rasvoittuvankin ihon siistinä aika pitkään.
« Viimeksi muokattu: 01.11.14 - klo:19:50 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #881 : 01.11.14 - klo:19:53 »
^Tarkoitin juuri tuota tuotetta. Osaatko sanoa, onko tuo kosteuttavampi kuin esim. apteekin Xyliderm, joka tuntuu hieman liian kevyeltä tähän aikaan vuodesta? Täytyypä odottaa, että nuo uutuudet tulevat, jos sitten laittaisi tilauksen menemään.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #882 : 01.11.14 - klo:21:21 »
^ Noita on hirveän vaikea verrata, kun ne ovat niin eri tyyppisiä kosteuttajia. Xyliderm'hän on sellainen kokonaan imeytyvä geeli, jossa ei ole mitään, mikä jättäisi pinnalle suojavaa tai sileää kerrosta. Se on tavallaan helposti kosteuttavampi kuin useimmat voiteet, kun se vie ihoon runsaasti vettä, mutta sitten toisaalta monen iho ei pärjää pelkästään tällaisella, vaan vaatisi päälle jotain vähän kalvomaista. Hydrator on siinä mielessä "tyydyttävämmän" tuntuista iholla, että se on tyypillisempi kosteusvoide, joka jättää pinnalle vähän suojaa ja pitää sen kosteuden tunnun ihossa pidempään. Luulen siis, että Hydrator tuntuisi sinunkin ihollasi tyydyttävämmältä kuin Xyliderm yksinään käytettynä, jos se vain muutoin sopii ihollesi. Minusta Hydratorilla on oikein hyvä kosteutusteho normaalista rasvaiselle, pintakuivalle iholle.

EDIT. No voi elämä, mulla ei ole yhtään keskittymiskykyä nyt. Tarkoititko kuitenkin sitä Skin Balancing -geeliä? Äääh. No jos tarkoitit tätä, niin se on ehkä vähemmän kosteuttava kuin Xyliderm, mutta jättää vähän suojaavamman pinnan. Toisaalta pinta on mattamainen, joten ihan hirveän pintakuivalle iholle ei ihan paras. SB-geeli on kevyempää kuin RESIST Hydrator.
« Viimeksi muokattu: 01.11.14 - klo:21:30 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #883 : 01.11.14 - klo:21:56 »
Tarkoitin Skin Balancing Geliä, mutta hyvä että kerroit Resist-sarjan geelistä myös, koska sitäkin olen harkinnut tilaavani. Ehkä moisture infusing lotion voisi olla parempi tuote verrattuna Balancing Geliin. Ja sitten BHA-tuote siihen rinnalle.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #884 : 01.11.14 - klo:23:09 »
^ Joo, ensimmäisenä suosittelisin sulle sitä RESIST Hydratoria, koska huolenasi ovat kerran ikääntyvä ja väsyneen tuntuinen iho sekä näpyt. Tuo Hydrator on lisäksi sellainen geelin ja lotionin välimuoto, jolla on enemmän kosteutustehoa kuin useimmilla geeleillä. Hydralight-lotion on myös kosteuttavampi kuin SB-geeli, joten jos iho on kovin kuivan tuntuinen, niin se voi tosiaan olla geeliä parempi vaihtoehto. Ja BHA on oikein kannattava idea myös.
1cFii, oma väri.