Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395593 kertaa)

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #885 : 02.11.14 - klo:09:45 »
^Paulan kommenti sy-voiteisiin käy näin: "You don't need an eye cream and don't buy jar packaging. There is no research showing that eye-area skin needs something different from skin on the rest of your face. - See more at: http://www.paulaschoice-eu.com/learn/anti-aging-superstars-4/#What_Skin_Needs"

Mulla on tuota Multi-correction treatmentia, ja voin kyllä itsekin suositella sitä. Tasoittaa ihon väriä, pienentää huokosia ja kuorii mielestäni hellävaraisesti. :) Tuubissa tosin lukee, että tätä kuuluisi laittaa toisen BHA tuotteen lisäksi, mutta olen kyllä käytellyt sitä ihan yksinään. Ja nimenomaan vain muutaman kerran viikossa, mun iho ei näytä nyt tykkäävän liiallisesta kuorinnasta yhtään. Kyllä väittäisin, että se tämmöiselläkin tahdilla on hyödyksi, tai mikä tahti nyt sitten itselle on sopivin.
Cogito ergo doleo.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #886 : 02.11.14 - klo:12:26 »
^^ Paulan seerumit ja kosteusvoiteet on tosiaan tarkoitettu myös silmänympäryksille. :) Kuorintoja voi käyttää ihan sen mukaan, mikä sopivalta tuntuu, tarpeethan ovat hyvin yksilöllisiä. Toisille riittää kerran tai pari viikossa, toisille sopii kahdesti päivässä.
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #887 : 03.11.14 - klo:17:32 »
Mä tahtoisin jo kovasti päästä tekemään seuraavan tilauksen, mutta jostain syystä kuukausittain vaihtuva kampanja ei ole vieläkään vaihtunut. Haluaisin nähdä marraskuun tarjoukset, kun nuo lokakuun eivät tässä tilauksessa ole juuri hyödyksi, ja tilattavaa on melko paljon. Kysyin tästä sitten PC:n infosta, ja sanoivat että marraskuun kampanja starttaa 5. päivä eli ylihuomenna keskiviikkona. Tiedoksi tässä siis muillekin kiinnostuneille... :)
1cFii, oma väri.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #888 : 03.11.14 - klo:18:07 »
^Kiitos tiedottamisesta. Minäkin olen odottanut uutta kampanjaa. Toivottavasti uutuudetkin tulevat sitten samalla myyntiin, sillä USA:n nettikaupassa oli vaikka mitä kiinnostavaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #889 : 03.11.14 - klo:19:20 »
^ Resist-sarjan normaalista rasvaiselle iholle tarkoitetut putsari, kasvovesi ja aurinkosuojavoide varmasti ainakin tulevat, koska ne tosiaan ovat jo kaupassa ja ainakin uutiskirjettä tilaaville olleet jo jonkin aikaa tilattavissa ennakkoon. Kaikki USA:ssa myytävät tuotteet eivät kuitenkaan tule tänne ollenkaan EU:n rajoitusten takia. Tällaisia ovat ilmeisesti esim. bentsoyyliperoksidituotteet, vahvimmat BHA:t ja c-vitamiiniseerumi. Mutta esim. c-vitamiiniseerumista kerrottiin olevan tekeillä oma versionsa Eurooppaa varten, ja sellaisen pitäisi lähiaikoina olla tulossa. Kaikki "tavanomaisemmat" tuotteet, kuten kasvovoiteet, saapuvat kyllä varmasti muutaman kuukauden viiveellä Eurooppaankin. Toisaalta Euroopassakin on sitten jotain, mitä ei USA:ssa saa, kuten treatments-otsikon alla oleva atselaiinihappotuote.
1cFii, oma väri.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #890 : 04.11.14 - klo:14:39 »
Nyt uudet tuotteet on lisätty sivustolle, mutta tuo Resist-settikö on se kuukauden kampanja? Olenpa vähän pettynyt, jos asia on näin. Maltan kyllä odottaa vielä huomiseen  ;D.

Edit. Nyt on ensimmäinen tilaus tehty! Tilasin 1% BHA-geelin, Moisture Infusion Lotionin ja Resist Clear Skin Hydratorin. Nyt jännityksellä odottelen sitten, milloin tilaus saapuu ja odotukset näitä tuotteita kohtaan ovat kovat.
« Viimeksi muokattu: 05.11.14 - klo:17:47 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 04.11.14 - klo:15:03 »
^ Voihan olla, että siihen huomenna vielä vaihtuu jokin toinen kampanja tuon Clinical-tarjouksen paikalle, kun sanoivat kuitenkin että starttaa 5. päivä. Mutta kyllä tuo Resist-setti tosiaan näyttää olevan ainakin yksi marraskuun tarjouksista. Mulle sopisi muuten hyvin, mutta ei sentään tuo kokonainen setti. Onhan tuo vähän kökköä, jos vain täysi setti on tarjouksessa. Toisaalta täällä Euroopassahan nuo kampanjat ovat aina aika vaatimattomia USA:han verrattuna. Joskus on sattunut ihan hyvä ale kohdalle, jos on ollut tilaamassa esim. useampia kasvovoiteita ja on ollut ko. ryhmästä -20%. Itse kuitenkin suhtaudun noihin tarjouksiin vain pienenä bonuksena, ei niistä yksinään juuri syytä tilata saa. Mulla on naamassa syytä tarpeeks, hehe... :D

EDIT. No niin, se onkin sitten meikkivoideale!
« Viimeksi muokattu: 05.11.14 - klo:15:33 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #892 : 05.11.14 - klo:22:14 »
Nyt on täälläkin vihdoin tilaus tehty. Ei tullut hyödyllistä tarjousta marraskuullekaan, mutta saatiin sentään ilmainen toimitus, kun tilattiin tutuillekin tuotteita (eli yht. >150e). Ei siitä sitten omalta osalta kovin iso tilaus tullutkaan. Päätettiin odottaa joidenkin tuotteiden kanssa potentiaalista tarjouskuukautta talven aikana, kun ei ollut kiirettä.

Tilaukseen menivät nämä:
-Hydralight One Step Face Cleanser, säästökoko
-Resist Perfectly Balanced Foaming Cleanser
-Resist Weightless Advanced Repairing Toner
-Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator
-Resist Daily Pore-Refining Treatment with 2% BHA, pari näytettä

Olin ajatellut, että ei olisi tarvetta noihin Resist-uutuuksiin haksahtaa, mutta kyllä se putsari ja kasvovesi käyttäjäkommenttien perusteella kuulostivat niin sopivilta, että on niitä kerran kokeiltava. Mulla pysyvät näpyt kurissa Skin Balancing -tuotteilla, mutta punoitus on aina ongelma, joten Resist-sarjan hellävaraisemmat variaatiot kuulostavat lupaavilta. On niin tuskaisen vaikeaa tasapainotella ruusufinnipunoituksen ja rasvaisuuden/tukkeumien/tali-ihottuman välillä...

Testailin taas SB-retinoliseerumia ja Barrier Repair Creamia, ja iho reagoi välittömästi kutinalla ja kuumotuksella. Ei se retinoli taida ainakaan toistaiseksi mennä mulle pienissäkään määrin. Taidan nyt pysytellä Resist-sarjan normaalin/rasvaisen ihon tuotteissa ja valikoiduissa Skin Balancing- ja Hydralight-tuotteissa. Ei retinolia, ei rasvaa, ei liian voimakkaita kasvovesiä, eikä liian mietoja putsareita. Paljon tehokasta BHA:ta.
1cFii, oma väri.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #893 : 06.11.14 - klo:23:03 »
Minä otin riskin ja tilasin kerralla normaalikokoiset tuotteet, vaikka olin ajatellut tilata ensin näytteitä. Toivottavasti tilaamani tuotteet ovat sopivia iholleni ja ihoni paranee. Tuleekohan nuo Postin vai jonkin lähettifirman kautta? Jännää  :P.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #894 : 06.11.14 - klo:23:59 »
^ Muistaakseni se toimitustapa vähän vaihtelee. Välillä kuskaajana on ollut Saksan DHL, välillä (useimmiten) Alankomaiden Posti. (Tämän taitaa muuten nähdä toimituksen vahvistavassa sähköpostissa annetusta linkistä.) Välillä on sitten pakettiakin tuotu suoraan ovelle, välillä vain jätetty saapumisilmoitus. Kesto on kuitenkin ollut aina hyvin pitkälti sama, suunnilleen viikko lähettämisestä. Näytetilaukset toki tulevat nopeammin kirjepostina suoraan luukusta/laatikkoon.

Onhan se tosiaan kätevää, kun näytteitä on saatavilla edullisesti, mutta vaikka olisikin tilannut riskillä täysikokoisia, niin sanoisin että ei kannata menettää toivoa vaikka tuotteet eivät heti maailmaa mullistaisikaan. On tässä tullut pitkän kaavan mukaan huomattua, miten hidasta sopivan rutiinin löytäminen voi olla, ja miten moni tuote saattaa sittenkin sopia hyvin, kunhan muu rutiini on oikeanlainen ja iho on esim. tottunut kuorintoihin ja sen myötä tasoittunut toiminnaltaankin lähemmäs järkevää ihotyyppiä. Etenkin tehokas BHA on mulla ajan kanssa muuttanut hommaa rajusti, ja käytössä on nyt esim. sellaisia kevyitä kosteuttajia, jotka olisin ennen hylännyt heti.
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #895 : 07.11.14 - klo:12:48 »
Olen silloin tällöin laittanut tarvittaviin näppyihin Mary Kayn bentsyyliperoksidia - aina viimeisenä illalla paikallisesti. Varoitus: saattaa värjätä liinavaatteita.. mutta toimii. (toisin kuin moni apteekin tuote, tuossa ei ole turhia kuivattavia ja ärtyjä aineita)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #896 : 07.11.14 - klo:16:13 »
muksis, mä käytän Basiron Washia toisinaan ja joskus myös Clindoxyliä. Käytän myös Avitcidia, jota on laitettava iltaisin, joten bentsoyyliperoksidituotteita käytän aina aamuisin jos käytän.

Täällä on vinkkejä siitä, miten ihonhoitorutiini kootaan: http://www.paulaschoice.com/expert-advice/skin-care-basics/_/how-to-put-together-a-skin-care-routine

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #897 : 07.11.14 - klo:19:16 »
Mulla on nyt rajattuna uusi tuotevalikoima, josta en anna itseni vähään aikaan poiketa, elleivät tilatut Resist-uutuudet ole jostain syystä sopimattomia. Olin aiemmin varautunut talveen kuivemman ihon tuotteilla, mutta siitä suunnitelmasta piti luopua; tälle iholle ei vain voi muita kuin rasvaisen ihon tuotteita käyttää, vaikka iho olisi kuinka kuiva tai herkkä. Syynä ovat tukkeumat ja niin omasta kuin tuotteidenkin rasvasta villiintyvä tali-ihottuma. Tärkeimpänä tavoitteena mulla on nyt punoituksen (rosacea + yleinen ärtyvyys) lieventäminen, mutta siis rasvaisen ihon tuotteissa pysyen. Ja se valikoima on tällainen:

Putsarit:  Hydralight One Step Face Cleanser & Resist Perfectly Balanced Foaming Cleanser
Kasvovedet:  Hydralight Healthy Skin Refreshing Toner & Resist Weightless Advanced Repairing Toner
Kuorinnat:  Skin Perfecting 2% BHA Liquid
Seerumit:  Resist Ultra-Light Super Antioxidant Concentrate Serum
Kosteusvoiteet:  Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel & Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator

Tästä ovat rajattuna ulos esim. putsarit, joiden tarkoituksena ei ole poistaa rasvaa, rasvapitoiset kosteusvoiteet, retinolituotteet ja pitkäaikaiset suosikkini SB-putsari ja -kasvovesi, joiden tilalle otan samankaltaiset mutta paremmin (?) punoittavalle iholle sopivat Resist-uutuudet.

En ole pitkään aikaan odottanut tilausta ihan tällaisella jännityksellä kuin nyt noiden Resist-uutuuksien takia! Onneksi myöhään keskiviikkoiltana tehty tilaus toimitettiin jo varhain torstaina, joten paketin pitäisi ehtiä perille ensi viikon aikana.
« Viimeksi muokattu: 07.11.14 - klo:19:19 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #898 : 07.11.14 - klo:21:30 »
Tuosta sy-voiteen tarpeellisuudesta vielä, että omalla kohdallani kasvolle sopiva kosteutus ei yleensä riitä silmänympärysiholle. Nyt minulla on Paulan kasvovoiteet käytössä aamuisin ja iltaisin, mutta lisäksi käytän Pirkan Anti Age sy-voidetta, koska muuten silmänympärysihoa alkaa kiristellä.
1bMii, vaalennettu.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #899 : 08.11.14 - klo:14:21 »
^ Kyllähän hyvä silmänympärysvoide siis tarpeen on, mutta tässä on vain ideana se, että pikkuruisen sy-voidetuubin sijaan voi käyttää koko kasvoille tarkoitettua voidetta. Jos kasvoille sopiva voide ei jostain syystä riitä sy-alueelle, niin toki sitten on järkevää hommata jokin toinen tuote, mutta se voi sitten olla samalla vaikka tuhdimpi kasvovoide, jota voi sitten käyttää tarpeen vaatiessa koko kasvoillekin. :) Mutta olen muuten itse saanut sy-ihon sileämmäksi Skin Balancing -geelillä kuin monilla rasvaisemmilla voiteilla! Riippuu tietysti ihan ihotyypistä.
1cFii, oma väri.